• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

חוזרים לאלאגייזיה-עץ משחק והרשמה<משחק מקוון>(חופשיטה,פנטזיה,אראגון)[4/4].נסגר.

שלום לכולם! שיניתי את שם המשתמש לסנרד ;)
סנרד מביט בדוב בשנאה. הוא שב ומביט בוינדורף הפצוע, וגחלי השנאה בעיניו מתלהטות למדורות. ''אתה תשלם, בהמה'', הוא מסנן, ועורף את ראשו של הדוב במכה אחת מדויקת.

OUT
צריך לזרוק? הוא מעולף. אן לי ממש סיכוי להחטיא...
 
נקרו,אתה מועף מהמשחק.
טיקיי
"לא חוקיות? החוק כבר מזמן לא שולט בגבול הצפוני,ילד" הוא צוחק,ונותן לך לעבור.
בוא נעוף מכאן לפני שהוא יתחרט!
נאני
"הצלחתם להשיג נשק?" הוא לוחש.
ח'אן
ראשו של הדוב נערף,וסנרד נעשה מודע שוב לחבריו הפצועים.וינדורף מתרומם באנקה,אבל ויגלאף עדיין שוכב,מדמם באופן חמור.
 
סנרד מביט בויגלאף בדאגה לא מוסתרת. ״מהר, וינדורף!״, הוא קורא. ״נטפל בך אחר כך, ויגלאף גוסס!״. הגמד המבוגר שולף מטפחת (אני מניח שיש לו ממחטות, ובחורף הצפוני אסור לאבד בגדים), וכורך אותה כתחבושת על פצעיו של ויגלאף. במטפחת של ידידו הוא חובש פצע אחר. ״נערי!״, הוא קורא. ״תחפש צמחי מרפא או משחות בתרמיל של ויגלאף!״. הם בחיפזונם שכחו לקחת...
[dice seed=4436 secure=7ceac55f_0]1d8[/dice]
 
נאני
"חכו, בקרוב יהיה ה"קרב ההמוני" הזה,
זאת הזדמנות מצוינת לברוח. כל האסירים חמושים. תופקים ביחד את השומרים ובורחים לחופש. צריך לברוח מערבה לצבא של נאסואדה או לקיסרות"
 
ח'אן
וינדורף המטושטש מצליח להוציא מהתיק של ויגלאף כמה משחות ותחבושות,ויחד אתם חובשים את הגמד הפצוע.מצבו מתייצב קצת,אבל הוא לא הולך לשום מקום כרגע.
"אז מה עכשיו? מקימים מחנה בתוך המערה?" שואל וינדורף.
נאני
"זה באמת רעיון טוב.אני אודיע לשאר,במילא הקרב הקרוב הוא בין שני זוגות משוגעים,אז לא יווצר מצב שבו כמה לוחמים שלנו לא ישמעו את התוכנית" הוא אומרקם ממקומו ומתחיל לדבר עם האחרים.
טיקיי
הלוחמים חוזרים בעקבותיכם,ורוראן המודאג צופה בכם נוחתים.
"מה הבעיה? מה יש שם?" הוא שואל בדאגה.
 
המגדל הבודד
"יש חדשות רעות וחדשות טובות" אני אומר לורוראן "החדשות הטובות הם שלא תוקפים אותנו" אני מחייך "החדשות הרעות הם שקבוצת רוכבים עצמאית לא מזוהה ולגיון אלפים לא מזוהה נלחמים זה בזה בטריטוריה שלך".
 
נאני
"מעולה," אומרת לינגאה.
"ראשית, כולנו נתאחד יחד ונפיל את המשוגעים. הם יהוו איום. ברגע שלא יהיו משוגעים יותר, נתקיף את הקהל. לא ניתן לגבנו להיות חשוף על ידי אחדים מאיתנו."
 
''קודם כל'', אומר סנרד, מלקק שפתיו בתאווה, ''נפשוט את העור מעל הממזר הזה, ונעשה משהו עם הבשר, ורצוי גם העור''. הוא שולף את פגיונו, ומתחיל בחיתוך עור הדוב בבטן. ''בוא, עזור לי!'',הוא קורא לנער, שמניח את הפצוע במערה להתאושש ונותן לו לשתות מעט.
 
נאני
"נהרוג קודם כל את כל מי שלא ישתתף - נוכל להילחם בהם בלי שיחשדו בנו בזמן הקרב. בנוסף, נארגן כמה קרבות תיאטרליים, שיגרמו להם לחשוב שאנו באמת נלחמים. כשזה יגמר, נתקיף את הקהל והשומרים."
 
טיקיי
"שוב פעם האלפים האלו?! לעזאזל!
עלינו להתכונן לאפשרות שהם יגיעו לפה!" רואאן אומר,מוציא קרן ותוקע בה.כמה קרנות תוקעות בחזרה,ואתם שומעים ממרחק תנועה של לוחמים.
"ובנוגע לרוכבים...עוד מעט אמורים להגיע נציגי המסדר בשבילך,ונפנה אליהם בעניין הזה.אין לנו מה לעשות נגד רוכבי דרקונים".
ח'אן
אתם פושטים את העור,שהושחת קצת בגלל הקרב והמכות הרבות שהונחתו עליו,אבל הרבה מאוד ממנו נשאר שלם וטוב.
את הבשר לא תצליחו לאחסן,לפחות לא את כולו,אבל הוא טוב.
נאני
אתם רואים את הלוחם האחרון שנשאר עומד מניף את ידיו,והכרוז מכריז:"עוד רגע אנחנו נראה קרב אדיר,שכל הגלדיאטורים שלנו יילחמו בו".
מספרים מחולקים לכם,1 ו2.לינגאה מקבלת את המספר 1 והשריון מקבל 2,ושניכם מובלים לאזור שבו הקבוצות שלכם מתארגנות.לשניכם יש משוגעים בקבוצות,אבל כמעט כל השאר משתתפים במרד.
 
סנרד מביט בתאווה בבשר. ״וינדורף!״, הוא קורא. ״צא לקושש ענפי בערה! אני אטפל בבהמה״. סנרד מסיר את בשר הדוב מהעצמות, וחותך אותו לנתחים. לאחר מכן הוא אוסף אבנים מהמערה, ומחבר אותן בעזרת בוץ למעין קיר גבוה, עגול, סגור וקטן (גמדים טובים בבנייה, מזכיר). במרכז המבנה הקטן הוא מניח כמה שפודי ברזל שהביאו בצידה, במעין גריל. הרעיון שלו הוא למקם אתהשםודים גבוה, לכסות בעור, ובעצם לעשן את הבשר כדי שישתמר למסע.
 
טיקיי
"הם אלפים מהצפון שפשוט הופיעו והתחילו להתקיף את הגבול הצפוני של הממלכה,ושמעתי שהם גם מטרידים את האלפים של המלכה אריה ביער דו ונלדווארדן.אין לנו יותר מדי מידע עליהם,אבל הם חטפו לפני כמה זמן רוכב,שלבסוף הצליח לברוח מהם,הגיע אל האלפים שהסגירו אותו לרוכבים,כי מתברר שהוא ברח מהם בגלל משהו.ועכשיו הוא הצליח לברוח שוב,וכנראה עף צפונה" רוראן אומר.
ח'אן
הנער יוצא לדרך,בזמן שסנרד מטפל בגוויה.היא כל כך גדולה,שהשיפודים נגמרים לו לפני שהוא מצליח לחתוך אפילו רבע מהבשר.
כשוינדורף חוזר,הוא מדליק מדורה במרכז המבנה ועוזר לך לעשן את הבשר.
"זאת הפעם הראשונה שאתה נלחם בדוב כזה?" הוא שואל.
 
חזרה
Top