• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

[4] עץ משחק-"שד השקרים" [4/4] - נסגר. תודה לשחקנים!

סלייזי פוסע בקלילות לכיוון השומרים, לא לפני שהוא מתפעל מהשער הירוק והססגוני. כשהוא מגיע לצידו של מורגן הוא פותח את פיו בכוונה להגיד משהו, אך סוגר אותו מיד. הוא מחייך חיוך מאולץ אל השומר ומסיט את מבטו.
 
In
השומרים נדרכים למראה העיניים השחורות של מורגן, והשומר שפנה אליכם אומר "אתה אחד מהמשרתים של המועצה, נכון? אמרו לנו משהו לגביך ולגבי חצי אורק שאיתך, אני מניח שמדובר בו-" הוא מחווה לעבר פריין "-אבל השאר, מי אלה?"
 
In
הוא בוחן כל אחד מכם בזהירות, ולאחר מספר שניות הוא ניגש אל שאר השומרים, ולאחר שהוא מחליף איתן מספר מילים אחד מהם נפרד מהקבוצה ונכנס דרך השער, והשומר ניגש אליכם.
"שלחתי שליח שיודיע על בואכם למועצה, הוא יחזור בקרוב ויאשר או ימנע את כניסת 'בני הברית' האלה, בינתיים חכו כאן".

Out
כל דבר שאתם רוצים לוודא או לעשות לפני הכניסה לעיר, עכשיו זה הזמן.
אם אפשר להריץ אז תודיעו בוואטסאפ.
 
IN
השליח חוזר לאחר כמה זמן, אומר מספר מילים לשומר ששוחח איתכם ואז חוזר אל שאר השומרים.
השומר שדיבר איתכם פונה אליכם שוב, ואומר "קיבלתם אישור, עליכם ללכת ישר אל המועצה, בלי לעצור בדרך משום סיבה שהיא, בבית המועצה ימתינו אנשים שיקבלו את פניכם ויקחו מכם את הסוסים והנשקים".
אתם רוכבים אל תוך העיר לכיוון העץ העצום, ובסופו של דבר אתם מגיעים אליו.
הכניסה אל תוך העץ היא קשת גדולה שגולפה לתוכו, בפנים אתם רואים אינספור חנויות ו"רחובות", כולם מגולפים בתוך העץ, ומאות פקידים ומגוון רחב של תושבים מתרוצצים סביב, רובם כפי הנראה עובדי עבודות צווארון לבן.
אלף צעיר ניגש אליכם, הוא רכוב על... דרקון? דרקון כסוף ומיניאטורי (באופן יחסי לדרקון אמיתי. היצור עדיין בגודל של טנק), עליו מתלים גדולים שאליהם מחוברים שקים ריקים, בנוסף למספר רב מהרגיל של אוכפים, ומאחורי הדרקון ישנו אחד נוסף, שני הדרקונים מביטים בכם במבט אטום שמבהיר לכם שהיצורים הללו אינם תבוניים.
"שלום לכם, התבקשתי לקבל את פניכם וללוות אתכם אל הדוברים. בבקשה שימו את הנשק והציוד שלכם בשקים, הם יוחזרו בסוף השיחה עם המועצה - כבר היו אירועים לא נעימים שבהם מישהו הכניס נשק אל המועצה, ו... אה... היו שפיכות דמים."
לאחר שהנשקים והציוד מוכנסים לשקים האלף מזמין אתכם לעלות על הדרקונים, שלאחר שעליתם הולכים במהירות לעבר אזור גבוה, משם הם קופצים ופורשים כנפיים, צוברים תאוצה, ואז בכמה הנפות עוצמתיות של הכנפיים אתם עולים במהירות לעבר חור גדול בתקרה, משם אתם נעים במבוך ארוך במעלה העץ, מידי פעם חולפים מעל קומות נוספות שדומות לאחר שראיתם בכניסה, או ליד אנשים אחרים רכובים על היצורים דמויי הדרקון.
בסופו של דבר אתם פורצים מתוך העץ החוצה, ורואים שראש העץ משוטח ועליו שולחן גדול בצורת חצי סהר, כאשר במרכז הסהר יש כיסא גדול ומעוטר יותר משאר הכיסאות, ומול הסהר ישנה במה גדולה, ונראה שרוב הכסאות תפוסים.
הדרקונים נוחתים לצד הבמה, מאפשרים לכם לרדת, חסרי כל יציבות, ולהעמד מול המועצה.
האלף אשר יושב בכסא המעוטר קם על רגליו למראיכם, ואומר למועצה "הנה מורגן ופריין, שהיו אמורים להפגש עם שליח באחד מהכפרים של הדוכס האנושי בורווייל, ולא עשו זאת, במקום מביאים חבורה של 'בני ברית', אחד מהם..." הוא אומר בגועל "אחד מאחינו הברבריים וצמאי הדם מהביצות".
הוא פונה אל מורגן ופריין "מה יש לכם לומר על כך?"
 
"מכובדי." אומר מורגן, "נשלחנו על ידכם לפגוש באיש קשר, לדאבון ליבי, חרף ההמתנה הרבה, איש הקשר לא הגיע. בזמן שבו המתנו לו, תקפו שודדים את הפונדק בו חנינו, אחד מהם ברח על מנת להזעיק תגבורת. מתוך הבנה שהמתנה בפונדק אינה תביא כל תועלת, ומתוך ידיעה כי בסופו של דבר השודדים יחזרו בתגבורת, לקחתי על עצמי אחריות לחסל את הרץ, בעשותי כן, נחשפנו למחנה השודדים עצמו, בהבנה על כוחות השודדים שנחכו במקום, הדבר החכם לעשות היה למנוע מהם יכולת לפעול, ועל כן פעלנו בלחימת גרילה נגדם, עד אשר מנהיגם יצא לקרוא עלינו תיגר, בחיסולו, גרמנו לשודדים להתפזר ושקט חזר לאיזור." מסכם מרוגן. "בהמשך, מצאנו את המסמך הבא בחדר סודי במחנה השודדים," הוא מציג את המסמך למועצה. "בראותי את תוכן הדברים, וכי המלך עומד מאחורי השודדים, הבנתי שזו חובתי לחזור חזרה אליכם במהירות האפשרית, להציג בפניכם את הראיות, ולקבל את המשימה הבאה שלי, הנוחכים בחדר הינם עדים לעדויות אלו, ולקחו חלק במיצאת המסמך וחיסול השודדים."
 
סאריק מביט באלף ללא אומר,ומחייך חיוך רחב שגורם לכמה מחברי המועצה לזוז באי נוחות.נראה שהוא כמעט משועמם מהאלפים שמולו,וכי הוא לא מייחס כל חשיבות לדבריהם.
 
In
ראש המועצה ניגש אל מורגן, לוקח מידיו את המסמך, וקורא אותו בעיון.
"אתה אומר שמצאתם זאת אצל השודדים? איזן הוכחה יש לכם שהטקסט הזה אינו זיוף? המורדים יכולים לארגן כזה מסמך כדי שאם מישהו יחסל את השודדים כפי שעשיתם הוא ימהר להאשים את המלך."
וארין שעד כו עמד במבוכה לפני הדוברים מרים את ראשו ושואל בחוסר נוחות את ראש הדוברים "אה... סליחה אדוני, אבל נאמר לי על ידי המורה שלי שאתה מכיר את הצמחים והתרופות שניתן לעשות מהם טוב יותר מכל אדם אחר... האם יש סיכוי שאוכל לבקש את עזרתך? הכפר שלי נתקף במגיפה וכל יום שעובר עוד ועוד אנשים מתים... עלי לחזור במהירות."
ראש המועצה בוחן את וארין בעניין מחודש, "אתה מדבר על קודמי בתפקיד, הוא נעלם לאחר שפרש מתפקידו, לפי דיבוריו הוא הלך לחפש את היער העתיק, אם תמצא אותו אמור לו שגם אנחנו זקוקים למידע מסויים ממנו. בינתיים תוכל לחפש בעיר איזה רופא שאולי תהיה בידיו תרופה מתאימה".
 
"למורדים אין כל מניע לעשות כזה דבר," אומר מורגן. "יש להם יותר מידי מה להפסיד, מעבר לזה שהייתה להם עיר בשליטתם לצד הכפר שהותקף. אם הם באמת היו אלה שתכננו את התקפות השודדים, הם היו מחסלים בעצמם את המחנה, זוכים לתהילת הכפר, ומספחים לעצמם גם אותו במאבק מול המלך."
 
"תראה, זה מה שאנחנו יודעים. אנחנו לא מבקשים ממך להאמין. אתה יודע, אני לא תכננתי לפנות אליך עם המידע, עד שהאלף הזה שכנע אותי שזה מה שנכון לעשות. אני הגעתי לכאן במחשבה שאתה תוכל לעזור לנו להפיל את שלטון הטרור של המלך, ואני עדיין חושב כך. האם תעשה זאת? אם לא, תאמר זאת עכשיו, ותפסיק לבזבז את הזמן שלנו."
סלייזי מגניב חיוך קטן, מרוצה מההצגה שלו. משום מה, הייתה לו תחושה שראש המועצה לא יהיה מרוצה מהדיבורים שלו על הכסף שבעניין.

META
בדיקת דיפלומטיה
[dice seed=14272 secure=5f6db5be_0]1D20+17[/dice]
 
In
האלף בוחן את מורגן בעניין, ואז נאנח ואומר "אתה צודק, כנראה שאין למורדים עניין בלעשות דבר שכזה, ואתה, עלוב נפש, לא תגיד למועצה מה לעשות ומה לא לעשות, שלטון השחיתות של בני האנוש ידוע לנו, אך גם אם היינו מעוניינים, אני חושב שגם עם אחינו הברבריים מהביצות לא היינו יכולים להפיל את בני האנוש, ואני לא מאמין שהמורדים טובים מהשלטון הקיים בהרבה."
האלף פונה אל המועצה, "אני חושב שסיימנו איתם, ויש לנו עוד דברים להספיק לדון עליהם, במיוחד עם החומר שהביאו לנו מורגן, פריין וידידיהם."
הוא פונה אליכם בחזרה, "מורגן, משימה חדשה תגיע אליך בקרוב, צפה לה."

Out
משהו שאתם רוצים להעיר או שאריץ קדימה? בוואטסאפ בבקשה
 
מורגן קד בשקט, אינו אומר דבר. אחרים יגידו שהוא היה צריך לפנות נגד המועצה, לדבר בגנותה, להגן על עצמו בפניה. אבל הוא שותק, לא מדבר. עיני השחורות כובשות בקרקע. בדממה הוא פונה ועוזב את המקום, מבטו מורה לפריין לעקוב אחריו. בדממה.
 
IN
אתם עוזבים את המועצה, יורדים על גבי היצורים דמויי הדרקון במורד העץ העצום, עד שלבסוף אתם נוחתים על הקומה ממנה נכנסתם, ומשם אתם ממשיכים ברגל עד שאתם מגיעים לפונדק גדול למדי, אליו הפנה אתכם האלף הצעיר שקיבל את פניכם עם הדרקונים, וזה סיפר לכם שהפונדק הוכן לקראתכם.
בכניסה לפונדק וארין נפרד מכם, מודה לכם על העזרה ואומר שהוא צריך ללכת לחפש תרופות לכפר שלו.
בתוך הפונדק אתם מתפצלים, כל אחד ניגש לחדר שלו.

מורגן
אתה נכנס לחדרך, וכעבור זמן מה אתה שומע דפיקה על הדלת של החדר שלך, וכאשר אתה פותח נכנס לתוך החדר סייר אלפי, לבוש בבגדי עור צמודים ומחוזקים בפלדה, וזוג חרבות כסופות חגורות למותניו.
הוא מושיט לך מגילת קלף חתומה ואומר לך "זה מהמועצה, המשימה החדשה שלך. מלא אותה כראוי.", ובזאת הוא יוצא.
בתוך המגילה כתוב:

למורגן דאן,
מגפה של גובלינים ארורים פשטה באזורים של הכפרים שלנו שעל יד בקעת הרוחות, עליך לפטור את אנשינו מהאיום הזה.

ממועצת הדוברים.

פריין
בדרככם חזרה מהשיחה עם הדוברים, בעודכם צוללים מטה על גבי היצורים דמויי הדרקון אתה חושב שראית משהו, אדם שראה אותך, עם מבט של תדהמה על פניו, ולרגע אחד מראהו השתנה, כאילו הוא היה תחת מעטה אשלייה, ואז המראה שלו חזר.
אבל זה לא יכול להיות... נכון?
כי האדם מתחת לאשלייה היה אביך.

הקשר האפור
כמעט ברגע בו אתה סוגר את הדלת אתה שומע דפיקות נמרצות על דלתך, מאיימות למוטט את הדלת, וכאשר אתה פותח את הדלת, בכוונה לנזוף באיש הפרוע אתה נדהם לגלות מאחורי הדלת את טולהר, אחד מהבודדים במעגל החצות שנשארו מיודדים איתך גם אחרי שנטשת את המעגל.
הוא מתפרץ אל תוך החדר ונועל מאחוריו את הדלת.
"הארווי! טוב לראות אותך, אבל יש לך מזל שזה רק אני שראה אותך... אתה צריך להזהר יותר כשאתה מטייל ככה, אני סיירתי בעיר עם עוד 2, ואם לא הייתי רואה אותך ראשון ומרחיק אותם במהירות אתה כרגע היית ניצוד שוב. כרגע רק באתי להזהיר אותך שתנסה להסתתר יותר טוב, אבל באופן כללי אני ממליץ לך להתרחק מהאזור הזה... הוא שורץ בסיירים של מעגל החצות."

סאריק
אתה נכנס לחדרך, ושם אתה רואה ברדס אפור ממתין לך על המיטה, בתוכו תחוב מכתב.

סאריק,
אתה הרגת אחד מאחיך, פשע שאין עליו כפרה.
אבל מספרינו מתדלדלים, והאל החליט שברצונו לתת הזדמנות נוספת לכל אלו שחטאו, ועל כן, אם תביא אלינו הוכחה לכך שהינך ראוי לחזור - לדוגמה חרב מכושפת חזקה במיוחד, הוכחה לכך שאתה הוא זה שקטל אנשים שכפרו באופן מכוון באלוהינו או מידע מסווג על אחת מהממלכות האחרות, תזכה בנסיון לחזור לשורותינו.

אראנבאלר - וסאל
הללו את קורמאק

סלזאר
IN
אתה נכנס לחדרך, נשכב על המיטה הנעימה, מוכן לנוח מתלאות היום, כאשר אתה שומע פטפוטים מהחדר שלידך, חדרו של מי זה?.. אה, נכון, זה החדר של הקשת האפור.
אתה ניגש אל הקיר החוצץ בין החדרים, עד שאתה מוצא חור קטן בין החדרים, ודרכו אתה רואה את הקשת האפור משוחח עם מישהו, סייר שנראה די דומה לקשת האפור, וזה מה שאתה מצליח לקלוט מהשיחה:
...מזל שזה רק אני שראה אותך... ...אתה כרגע היית ניצוד שוב... ...ממליץ לך להתרחק מהאזור הזה... ...הוא שורץ... מעגל החצות...
 
הקשת האפור
לאחר שטולהר נכנס ומסיים את דבריו, הארווי נותן לו חיבוק ארוך. במעגל לכולם יש קשר של אחים. זה מה שמאפשר לו לשמור על קשר כל כך טוב עם מי שעדיין מקבל אותו, וזה גם מה שאחרי העזיבה שלו גרם לשאר להרגיש כל כך נבגדים. "אני אקדיש לעניין יותר צומת לב, אני מבטיח". הארווי אומר אחרי שהוא משחרר את טולהר מהחיבוק "פשוט כל פעם שנדמה לי שסוף סוף הצלחתי לברוח וליצור חיים חדשים שבהם אני יכול לא להסתכל כל הזמן מעבר לכתף שלי הם, כלומר אתם,"
הוא ממהר לתקן את עצמו "מופיעים שוב". הוא מוזג לטולהר כוס יין זול. זו גם מחוות נימוס, כמובן, אבל גם הצעה שישאר לדבר. " אני מקווה שהיין יהיה לטעמך,
אחי" הארווי אומר בנימה מבודחת "אם כי לפי זכרוני הרף שלך בנושא הוא די נמוך". הוא אומר ומושיט את כוס היין לטולהר "עשיתם משהו מעניין לאחרונה במעגל?"
 
סלאזר
סלאזר ניסה לשמוע עוד, אבל לאחר כמה דקות של שקט הוא התייאש. הוא סקרן לדעת במה מדובר- הקשת אכן נראה כמו טיפוס מסתורי, וסלייזי תמיד חיבב מיסתורין. טוב, לא תמיד, אבל לפחות מאז שהוא שמע את השיחה.

כולם (בבוקר)
בבוקר שלמחרת, סלייזי קם מוקדם שלא כהרגלו. הוא נכנס לחדריהם של כולם וכינס אותם בחדרו שלו. "אתם יודעים, קיוויתי שנוכל לדבר לפני שהסנובים מהמועצה ייתנו לנו את המשימה. בנוגע לתכנונים שלנו להמשך וכל זה. אה, נכון, אני גם מעדיף שנאכל כאן." סלייזי צועד בזריזות למגירה קרובה ומוציא את שק השפע. "שמעתי שהאוכל האלפי מגעיל, אז, אם רק תוכלו לשבת במעגל... אגב, סליחה על כך שאני עייף. נרדמתי אתמול לאחר חצות."
יש משהו מטריד, על גבול המטופש, במשפט האחרון של סלייזי. משהו בשילוב של המילים חסרות ההקשר, הבקשה שלו שהם ישבו במעגל והחיוך שהוא שולח אל הקשת האפור גורם לכם לרצות לגחך.
 
חזרה
Top