• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

בני המפלצות -עץ משחק [3/3] (חופשיטה,פנטזיה) - גמרנו

dragonitzan
אני נאנח "הוא כבר הגיע לגבול שלו? כמה מאכזב" אני מחייך ומרים את אבן הברקת "נראה לי שזה יספיק בשביל המטרה שלי" אני מרים אש שתי החרבות מהקרקע ובודקת את הגלאי ולוקח כול דבר בעל ערך שאני רואה עליו, במידה והבגדים של הגלאי או השומרים יכולים להסתיר את הזהות שלי אני לוקח אותם.
אני מפעיל את ראיית הפרא שלי ומחייך "אחשב איפה את מתחבאת?" אני שואל את עצמי בחייך.
 
חמ''ג
''קרב'', אומר פריטיגר. ''אכן מגיע לאינגילמור וחסידיו לנחול תבוסה...''. הוא מחייך בתאוות נקמה, כשלפתע, הוא מזהה את אחד החיילים המתים. זה היה נער מהאיזור בו גדל,אם כי לא אחד שהוא הכיר. ''אבל באילהארה יש יותר ממנהיג רשע וכמה משוגעים... יש גם בני אדם רגילים לגמרי. ובכן, ידידיי, למען מי נילחם כעת? למען אינגילמור הארור והאילהארים הפשוטים, או הפולשים האורקיים?''.
OUT
פריטיגר לא גזען לאורקים, אבל לא ממש יצא לו להכיר את התרבות שלהם (גראנהאר, תספר יותר).
 
אלישע1
אתה בוחן את האזור ומגיע לשתי מסקנות:
הראשונה, שקרב מתרחש בקומה למטה.
השנייה, אמך לא בבניין.

דון
חייל תופס אותך מאחור.
"אתה בן מפלצת? ארגון אמר שיש כאן אחד איפשהו, ועד עכשיו ענו רק בלא."

חמ"ג
דיון בינכם. תכתבו אם אתם רוצים דב"שים
 
חמ"ג
"מבחינתי,עדיף שנילחם למען באלאד סום,אם כי נוכל להצטרף למורדים שבתוך העיר.באלאד סום הרבה פחות גזענית,ובני מפלצות יוכלו ללכת שוב בראש מורם וללא בושה!" אומר גארנהאר.
 
dragonitzan
יש קרב למטה נכון? המורדים תוקפים נכון? אני לא יכול לראות עמדה טובה יותר להתמקח עם אינגילמור, אני זקוק למורה שילמד אותי עוד על לחימה ומישהוא שיפעיל אותי.
הוא יכול לתת לי תנאים טובים מאוד אם אני אצליח לשכנע אותו ובמקרה הכי גרוע אני צריך פשוט לשרוד עד שהמורדים יגיעו ולכבל מהם קרדית על נסיון התנקשות כושל באינגילמור ובריחה נועזת.
זו הייתה התוכנית שלי מההתחלה למרות שקיוותי לעשות את זה דרך אמא שלי אחרי שאביס אותה וכך אצור עליה רושם של מקצוען. למרבה הצער נראה שבמקרה הזה אני אצטרך להמר על כול הקופה ולקוות שאם הוא יחליט לא לשכור אותי זה שאני אצליח להימלט ושיש לו דברים חשובים יותר מאשר לרדוף אחרי.
 
חמ״ג
״ואם האורקים ידכאו את בני האדם הרגילים, לא עשינו כלום״, אומר פריטיגר. ״אמי הייתה בת אדם פשוטה. ארוסתי מונה״, הוא כורך סביבה זרוע אוהבת, ״בת אדם פשוטה... אני חושב. אני בספק שהאורקים יתייחסו יפה יותר לבני האדם״.
 
חמ"ג
לא,אבל אין להם גזענות.הם רואים אותך לא כבן אנוש,או בן מפלצת,או אלף או מה שזה לא יהיה.הם רואים את היכולות שלך והכשרונות שלך,זה הכל.הם שופטים לפי יכולת,לא לפי מוצא".
 
חמ"ג
"בבאלאד סום סחר עבדים הוא חוקי ונפוץ. אנו פונים נגד סוחרי העבדים, לא בעדם." אומרת הלנה.

אלישע1
הוא אינגילמור. האויב הכי גדול שלך. זה שהתחיל בכל הסיפור של הרג בני המפלצות. הגלאי החזק ביותר. ואתה חושב שהוא ישכור את שירותיך, כשיש לו אקדמיית גלאים שלמה ותוכניותיו קרובות לסיום?

מגדל
הם כן לא אוהבים בני אדם, אבל בני אדם יכולים לחיות שם בשוויון זכויות - אבל ביחס לא נחמד מהתושבים.
 
חמ״ג
״אלמלא נבחרנו דווקא אנחנו״, אומר פריטיגר בתהיה, ״להציל את העולם, הייתי רוצה להקים מדינת מורדים חופשית, עם מלך טוב באמת.״
 
dragonitzan
קיוויתי לעשות את זה דרך אמא שלי ללא ידיעתו. אבל אני בונה על זה שהוא במצב נואש.
חוץ מזה הדמות שלי סקרנית לנסות את כוחה מול אינגילמור. ואם התוכנית של המורדים פעלה הוא נמצא בחיסרון של כוח אדם והוא יצטרך כל מה שהוא יכול לגייס.

בקשר ל"תוכנית על בני המפלצות" הדמות שלי (לא אני) הגיעה למסקנה שהוא לא באמת רוצה להכחיד את בני המפלצות, הוא שולט כבר כמה שנים טובות ובכל זאת יש הרבה בני מפלצות כך שמסעות הטיהור לא היו רציניים עד הסוף, בעצם בני המפלצות הם השעיר לעזאזל שמאחד את האומה, ברגע שבני המפלצות ימותו האומה תתפרק בגלל שאנשים יראו את הבעיות שלה.

זו מסקנה של הדמות לא שלי. אני באופן על משחקי מניח שיצרת נבל קלאסי מהסוג של "אני אנקה את העולם" אבל הסימנים החיצוניים מראים או לפחות נראים לדמות כמו מה שתיארתי למעלה. לכן למרות שבתור שחקן אני יודע שזה כנראה חסר סיכוי ומסוכן אני בכל זאת עושה את זה כי הדמות מאמינה שיש לה סיכוי די טוב. ברגע שאתה עושה בחירות רעות רק בגלל ש"זה מה שהדמות הייתה עושה" אתה יכול לדעת שאתה משחק באופן איכותי.
 
חמ"ג
זה בהחלט יכול לקרות,אבל זה יצטרך לחכות" אומר גארנהאר,ומתחיל להתקדם אל העיר.הוא גר בחלקים העניים שלה זמן מה והוא יודע איך להגיע אליהם בלי שישימו לב אליו.
 
אלישע1
אני מסכים, אבל זה לא אומר להתאבד. הדמות שלך חכמה, מחושבת, ומתנקש לא לוקח משימות בלתי אפשריות. אינגילמור הוא האדם החזק ביותר כאן. יכול להיות שאכן בני המפלצות הם השעיר לעזאזל - אבל אתה צריך עוד תומכים למשימה הזאת.

חמ"ג
"אין דבר כזה מלך טוב," אומר יטונה בשקט. "המלוכה משחיתה את המלך. פעם אינגילמור היה מלך טוב, עד שיום אחד משהו השחית אותו. המלוכה, הכח, הם יפילו כל אחד."
 
חמ''ג
''מלך הוא אולי רעיון גרוע, אבל הוא האפשרות היחידה'', אומר פריטיגר. ''אתה לא מצפה מאספסוף איכרים בורים לשלוט במדינה, נכון? מלך, כוהן, דיקטטור, כל אחד שיעמוד בראש המדינה ויוכל לנהל אותה בחוכמה. וכשהצמלך רע, מפילים אותו''.
 
חזרה
Top