• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

שליטים ושדים [שו"ש 50] זה הר? זה אי? זאת מפלצת?

האי הלבן לארגאן היה אי תיירות ידוע. אורכו מצד לצד היה כ-50 ק"מ ויותר (יש לציין שצורתו הייתה עיגול כמעט מושלם) האדמה הרכה הלבנה, הקפיצית מעט, הייתה אהודה על תיירים, ולמרות שבניית מבנים באי הייתה כמעט ובלתי אפשרית, רבים היו מגיעים, לתופעה הבלתי רגילה שבו - האדמה, שללא הסבר ברור נהייתה כחולה לקראת מרכז האי, ובור המוות, חור עצום ועמוק שבלתי ניתן לתארו, שאנשים היו אוהבים להביט לתוכו, ולזרוק אליו אבנים.
עד שיום אחד, בשנת 1174, מדענים שניסו לחקור את הקרקע המשונה גילו שהיא חומר אורגני.
התיירים פונו ביום שבו גולתה המפלצת האדירה. קצה ראשו של קראקן, איבחנו המדענים. בטן של ענק לבקן, טענו הכהנים. בטנו של דרקון לבן, אמרו המכשפים. חלק מהירח השלישי, אמרו המיסטיקאנים.
האמת הייתה נוראה בהרבה.
55 ימים אחר-כך, כשהדרקון המכאני הראשון המריא לאוויר, גילה טייסו את האמת. ממבט על, שאותו לא יכלו להשיג בדרכים אחרות, האי נראה כמו עין עצומה. הוא שלח עם עורב את הידיעה, אבל נגמר לו הדלק בעודו באוויר, והוא התרסק לתוך האי.
מטוסו, דרקונו המכאני, נפל לתוך בור המוות.
בזכותו העולם ידע על האי רגע לפני שזה חשף את עצמו.
האדמה נקרעה לגזרים, גלי ענק התנגשו לחופים, ספינות רבות מספור טבעו באותו הרגע.
האי מיצמץ.
ראש עצום מימדים, עורו אפור מקומט וחוטמו מעט בולט, כשל דרקון, בקע מהאדמה. אורכו היה מעט מעל 200 ק"מ, מקצה פיו עד לאחורי ראשו. גופו עלה מהאדמה, מרים איתו כמה עשרות איים ויבשת קטנה שנוצרו על גבו. שתי כנפיים עלו מהקרקע, כל אחת שוברת את חופי יבשת הטבעת הגדולה. זנבו התגלה כשרשרת הההרים האילנאגים.
עם עין אחת עיוורת ומבט כועס מאוד, אוקיינוס הטבעת התרומם כדרקון אפור-עור משונה. האם זהו אל קדמון, בורא העולם, מפצל הירחים או שריד מעידן הקדמונים - דעות המלומדים חלוקות.
אבל דבר אחד ברור - אם לא יקומו האנשים המתאימים כנגדו, יבשת הטבעת הגדולה הולכת להושמד.
- - - - -
זרעי הרפתקאות:
- הדמויות יוצאות למסע ביום ההתעוררות, בתקווה להציל את העולם.
- הדמויות הן מיסטיקאנים, מכשפים כהנים ומדענים, שחוקרים את מקור האי ומהו - ועליהם לגלות את האמת ולעצור אותה לפני שסוף העולם יגיע.
- הדמויות משחקות בעולם שאחרי ההרס - יבשת הטבעת שבורה ומרוסקת, תרבויות נפלו ומשטרים התרסקו. כעת עליהם לאחד מחדש את העולם, למניעת צרות עתידיות - או התעוררות נוספת של המפלץ.

שתי הערות לסיום -
- ראשית, אני מקווה לפתח את העולם הזה בהגשות הבאות שלי. יבשת הטבעת, שצורתה (כמו שמה) טבעת אדמה עצומה שמקיפה את אוקיינוס הטבעת, אוקיינוס מלא איים - ודרקון, שלושת הירחים והמיסטיקאנים או עידן הקדמונים - בכוונה השארתי שמות רבים לא מוסברים, אותם אני מקווה להסביר בהמשך.
- שנית, אשמח לכל סוג של תגובות, מתאוריות קונספירציה על קום הדרקון עד 'מדהים'.
 
אחלה רעיון! כל כך טוב, למעשה, שגם לי היה אותו ;) Great minds.
אני כבר לא אפרסם משהו כל כך דומה, אבל הבדל שיש ביניהם הוא שאצלי זה פשוט היה דמוי אנוש ענק, ומה שהעיר אותו זה נקרומנסר אגדי שגילה שזו גופה של -מפלצת עתיקה\אל\משהו בסגנון- והפך אותה לאל מת אדיר מימדים.
בנוגע לכתיבה עצמה, היא מאוד טובה.
רק היה לי קצת משונה לקרוא על מה שנשמע רוב הזמן כמו עולם פנטזיה קלאסי, ואז אתה משתמש במילים כמו מדענים, מטוס וטייס. יכול להיות שזה מאוד מתאים לעולם שלך, פשוט מאחר ואני לא מכיר אותו, זה בלט לי.
 
אדיר (תרתי משמע)!
מסכים עם טסוקימארו-מילים כמו מטוס, טייס, מדענים ותיירות (טרנד מודרני לחלוטין) מרגישות צורמות קצת ואנאכרוניסטיות בעולם שעל פניו, נראה כעולם פנטזיה קלאסי למדי.
 
נחמד, סיפור יפה, ודמות שנראית נחמדה וחזקה, מין איזה דב"ש חכם ועתיק שיעזור לדמויות.
טסוקימארו וח'אן- זה נראה לי מתאים יותר לעולם של טכנומאגיה מאשר לעולם של פנטזיה מסורתית. השאלה שלי היא לגבי השנים על-פי מה הם נקבעו? אמרת שנקבל עוד מידע על העולם בהמשך זה אחד מהדברים שנקבל?.
 
thewolf אמר/ה:
[post]694937[/post] זה נראה לי מתאים יותר לעולם של טכנומאגיה מאשר לעולם של פנטזיה מסורתית.
גם טכנומאגיה הוא לרוב באווירה ישנה יותר. זה נראה כמו העולם של הארי פוטר-עולם מודרני לחלוטין עם קסם ברקע. בינינו, כש-80% מהאוכלוסיה איכרים עניים או פועלים קשי יום, אין להם כסף לתיירות. המקרה הזה היה עובד בפנטזיה רגילה כאתר נופש מלכותי או משהו.
 
מבאס? לא יודע. פעם ניסיתי לשחק בפורום משחד במאה ה-21 (בשר ודם של ווייטווייל), ו... לא התחברתי. אני אוהב את האווירה הישנה, השונה, האקזוטית. כל אחד והטעם שלו. במאה שלנו זה לא טכנומאגיה, זה סייברמאגיה. טכנומאגיה היא יותר המאה ה-19 וחצי מה-20.
 
העולם אכן טכנומאגי (שימו לב לכך שהמטוס מכונה 'דרקון מכאני'), והסיבה שהשנים מסודרות כך תחשף בהמשך. חשוב לציין - שימו לב לשנים! הדרקון הזה עלה בשנת 1174. אם השנה אחרי, או לפני - העולם יכול להשתנות (ככל הנראה מתישהו תגיע הגשה שתסביר מהי שנת 0).
 
אשמח אם תסביר על העולם. הוא בסגנון מיושן, או מודרני? כמה אחוזים מהאוכלוסיה חיים חיי שפע (כסף לבזבוזים, ילדים לומדים, אוכל תמיד בנמצא, אין סכנת רעב, בריאות בהישג יד, כסף לתיירות מדי פעם)? מה רמת הפיתוח? האם יש איכרים בורים ודתיים, פועלים קשי יום משכונות מטונפות, או אנשי שפע שלא מבינים כמה טוב להם?
 
נשמע מעניין, מחכה בסבלנות.
dragonitzan אמר/ה:
[post]694951[/post] והסיבה שהשנים מסודרות כך תחשף בהמשך. חשוב לציין - שימו לב לשנים! הדרקון הזה עלה בשנת 1174. אם השנה אחרי, או לפני - העולם יכול להשתנות (ככל הנראה מתישהו תגיע הגשה שתסביר מהי שנת 0).
לא עדיף שתסביר על האקטואליה? גם אם נלמד חייזר על המאה ה-21, לא נסביר לו מה לעזאזל קרה לני 2018 שנים.
 
זה נשמע מעניין, שאלה אחת - למה היה נהוג לזרוק לחור חפצים וזה היה בסדר, אבל הדרקון ממתכת היה יותר מדי ? אני מניחה ש"גדול יותר , גבוה יותר = כואב הרבה יותר"", אבל אוסף של חפצים קטנים אמור להיות מטריד באותה מידה.
 
חזרה
Top