• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

השחר מפציע- עץ משחק [מו"ד 5] (4\4)- תם ונשלם!

הנזירים וקאלי-
IN
״מונרו יודע לאן פנינו מועדות, אז הוא ימצא אותנו״ בטוח הונג-יי, ״כעת, עלינו להביא את אחי כמה שיותר מהר אל הנזירים שעל הספינה, הם ידעו כיצד לטפל בו״ אומר הונג-יי, בטוח בכך.
 
מונרו
חלק מהערפדים שמסביב לשולחן צוחקים, אבל ולאד רק נראה מאוכזב מעט. "הא." הוא אומר, "אם אתה לא רוצה לחיות, אני יכול לסדר את זה בלי הרבה בעיות." הערפד הנעלה מניח את כוסו על השולחן ולוקח סכין, חותך מעט בשר. "אתה מוזמן להמשיך להתחנף אלי, אבל אני ביקשתי ממך לספר את סיפורך, ולא ללקק את הרגליים שלי. אני לא אחותי."

נזירים וקאלי
OUT
להריץ לבוקר, או שאתם רוצים עוד לדבר?
 
קאלי ונזירים
קאלי מסתכלת על סם, שוקלת אם להאמין לו.
"נשמע מפורט מכדי להיות מומצא. עדיין, אני לא סומכת עליך." קאלי נועצת את חרבה באדמה ואוספת עצים נפרדים. היא משעינה אותם על הלהב, ונשענת בעצמה על הניצב, מתלבטת.
"בהנחה שלא אתה שלטת בהונג, עזרת לנו, אז הצוואר שלך יכול להרגיש בטוח בינתיים. רק תסתלק בבוקר." החרב נדלקת עם החלטתה.
 
מונרו
"או" אומר מונרו בשמחה, "מתנצל, ניפגשתי בעיקר בקבוצה השנייה עד כה, יותר מידי רשמיות." הוא מחייך, שוקע לרגע במחשבות. "הסיפור שלי די קצר," הוא מתחיל, "לפני חמישים שנה הייתי אביר בצבא המלך, מלחמת השדים לא הלכה טוב וכולנו מתנו," הוא אומר. "המלך עשה טעות ואנחנו שילמנו את המחיר." הוא מוסיף. "בקיצור, שד עוקר לי את הלב. מול העניינים של כל החיילים שלי, אלה שעוד היו בחיים." מונרו תופס ברפלקס כוס משקה ולוגם אותה. "ואז חושך, ואני חושב לעצמי שזה נגמר. ושאני הולך הלאה. אבל... החושך לא נוח, זה לא שהוא רק מפריע לי לראות, הוא ממש נכנס לי לפה ויש לו טעם של אדמה..." הוא ממשיך להסביר. "כאילו הראש שלי קבור, מה שהיה נכון בפועל." הוא מחייך. "ואז אני מבין שאני עוד חי, ומישהו קבר אותי, אז אני מנסה לצאת מהחול, וחלקי גופות חוסמות אותי... המחשבה הראשנה שהייתה לי בראש שאיזה חובש מפגר לא התעקב על לבדוק את המצב שלי ופשוט זרק אותי לקבר אחים עם כולם, אבל אני מבין שאני רואה בחושך, שקר לי. ו... טוב שאני צריך דם." הוא מושך כתפיים. "לא אטריד אתכם בלילה הראשון שלי כערפד, אבל אז מגיע הבוקר, ובום. אני לא מרגיש שום דבר, האמת שלא חשבתי על זה בכלל באותו רגע, זה לא עלה לי בראש. בקיצור אני בגישה של "צריך לעשות משהו עם ההזדמנות הזו" וניסיתי לעזור לכמה אנשים, פגשתי בסוף שני נזירים וגמדה, טיילנו ואנחנו יורדים לאיזה קבר תת-קרקעי, ואז אני מבין שהמדרגות שירדנו בהם לא בדיוק היו רגילות, אבל אני עדיין מנסה להבין מי, מה וכו' ואז פתאום מגיעים למיים, וכיירון עובר שם עם הספינה שלו. אני נשבע לכם, שבאותו רגע הנזיר מספר בדיחה, וכיירון כל כך צוחק, שהוא לוקח אותנו לפגוש את האל דאיסן... והנזיר מספר את אותה בדיחה, והאל הזה מחליט לתת לו משאלה, הבחור יכול לבקש כל מה שבא לו, והוא מבקש ללכת לאליסיום לפגוש איזה ראש מסדר שלו, כדי לפתוח צ'אקרות או משהו, הגמדה רוצה לבקר את המשפחה שלה, בקיצור קיבלנו ממנו 3 ימים באליסיום, ואחרי שחזרנו נפרדתי מהם, ואז אני מוצא את עצמי פה." הוא מסיים.
 
הנזירים וקאלי-
IN
״אנו חייבים להתקדם קדימה, שימרו זאת לדרך״ מבקש הונג-יי ומזנק מן המים. הוא לא מתקרב אל אחיו, מפחד לגעת בו, אך מוכן להתקדם בעצנו- או אפילו לרוץ לקדימה, אם יש בכך צורך.
 
קאלי ונזירים
"אתה בטוח?" סם בוחן את הונג-יי, מוריד את אצבעו שהייתה מכוונת לערימת הזרדים שאסף. "אני לא חושב שהצל הזה היה המשרת היחיד שלהם שעוקב אחריכם."

מונרו
ולאד מסתכל עליך בצורה מוזרה, לא בטוח איך להגיב. "דאיסן, פתטי." הוא אומר לבסוף, לוגם לגימה נוספת מהכוס המלאה דם. "נראה שמאות השנים שחלפו לא שינו את המוות הבודד. האם אתה לא מתכוון לאכול?" הוא שואל את מונרו כשהוא מניח את הכוס ומסמל למשרת שיוסיף חתיכת בשר נוספת לצלחתו.
 
מונרו
"כשאתה מספר סיפורים, הבטן צריכה להיות ריקה, וכוס השיכר צריכה להיות מלאה." מחייך מונרו, מריץ מראשו בדיחת שיכורים ישנה. "עכשיו שהסיפור הושלם, אני יכול להרשות לעצמי לאכול." הוא בוחן את הבשר בצלחת. "במה מדובר?" הוא שואל, מתעניין מהריח.
 
קאלי ונזירים
"טוב, לי לא אכפת במיוחד" סם אומר ומביט בקאלי ובדאי-קי, מחכה לדעה שלהם.

מונרו
"היום זה גמד. בשר קצת קשה, אבל זה מאמן את השיניים." ולאד אומר, "מחר, אם תשבע נאמנות לי, תהיה ארוחה מפוארת יותר. אולי עם בשר של אלף גבוה." הוא מלקק את שפתיו, "מתוק ורך."
 
מונרו
"להרוס את החגיגה? כלל לא, ידידי." ולאד אומר, מגלגל את עיניו. "אך לא נראה שיש לך בעיה עם לשתות דם. מה ההבדל בעיניך? האם לא עדיף לנצל את היצור בשלמותו? להכין כלים מעצמותיו, לאכול את בשרו, ולשתות את דמו."

נזירים וקאלי
סם יורה קרן של להבות מאצבעו המושטת, מדליק מדורה. מציע שהוא ייקח את המשמרת הראשונה, האם אתם מתנגדים?
 
הנזירים וקאלי-
IN
הונג-יי מסתכל בחוסר אונים על המצב, אך בסופו של דבר נכנע. הוא לא מצנגד לסם שייקח את המשמרת הראשונה, ומזנק על ענף של אחד מן העצים, ישן כמה שיותר רחוק מאחיו, ליתר ביטחון.

׳עדיין ער?׳ הוא שואל את הזאב הלבן.
 
הנזירים וקאלי-
IN
הונג-יי רוצה להתנגד, אבל במצבו, גם הוא זקוק לשינה. ויותר מכך, הוא יודע שאחיו לא יסכים להפיל את כול האחריות על אנשים אחרים, גם במצבו החלש. אז הוא פשוט מנסה להירדם כמה שיותר מהר, בשביל להיות כמה שיותר יעיל במשמרת שלו.
 
מונרו
"כמו תרנגולת. בדיוק." אחד הערפדים אומר, "ולמיטב ידיעתי, אתם משתמשים בנוצות שלהן לריפוד וצולים את הבשר שלהן. לא?"
הוא לוקח לגימה מכוס הדם שלו, ושאר הערפדים מסתכלים עליו.
"לא ידעתי שאתה יודע כל כך הרבה על ממלכות האדם, וידיר." ולאד אומר, "נשמע שאתה ביחסים טובים עם בני התמותה."
"כלל לא, צווחת-ליל," וידיר עונה בחזרה ברוגע, "התסכים איתי שמאז שהצבת אותי בפיקוד על הציידים, שבנו עם שלל רב יותר מתמיד? אלו השיטות החדשות שלי, שכוללות את הבנת האדם, וצרכיו. הם יצורים נחותים ופשוטים, שזקוקים לפתיון הקל ביותר- סיכוי, קלוש ככל שיהיה, למין."
"אכן כן. לפחות תופעת הלוואי הסועדת על שולחני נעלה מהם, אחרת היא הייתה עושה דבר אחר לחלוטין על שולחני. שמעתי על ההתקלות שלך עם קלריס. אני מתנצל על גסותה של אחותי. היא אישה של הנאות פשוטות ועונג. לצערי, היא וזורי אינן רואות עין בעין עם נימוסי השולחן שלי. הן מעולם לא אהבו את הפוליטיקה." ולאד מנגב את פיו עם מפית, וחוזר לארוחתו.

קאלי ונזירים
META
גלגלו לי בבקשה בדיקות תפיסה.
IN
"אם כך." סם מסתכל עליכם בבוקר, הוא לא ישן- אלא נותר ער כל הלילה, תמיד על המשמר. "עוד משהו? או שאחזור אל בזיל? הלטא המסכן בטח בודד."
 
חזרה
Top