• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

[PF] קללת הדרקון- עץ משחק- הקרב האחרון (5/5) [הסתיים]

בתחילה אלו נראות פציעות של אש, בגלל המחסור בפרווה, אבל אלו פציעות עמוקות יותר. חומצה, טפרים מכוסי חומצה. שינה מזהה כמה וכמה יצורים אפלים שיודעים לעשות זאת, שדים, שטנים אפלים מן המישורים האחרים, היא זוכרת שהיא קראה עליהם. למרות שטיאן-שיה נשלטת בליל בידי האוני המרושעים ולא על ידי פולשים ממישורים אחרים, הם קיימים גם כאן.

הפצעים של ריוסקה שונים לחלוטין מהפצעים של הוואנארה.
 
"מעניין." שינה אומרת, "בניגוד לממלכות המערב שמעבר לים, אין הרבה שדים ושטנים ביבשת הזו, אבל נראה שהצלחת לפגוש באחד מהם." היא ממלמלת לעצמה מספר מילים, "ייתכן שהמכשפה קשורה ליצור הזה? אולי היא כבלה אותו לשירותה. מה עם לאמאשטו?" היא מדברת מעט לעצמה, מארגנת את המחשבות שלה.
META
ידע (דת) על לאמאשטו והקשר שלה לשדים: 16+1+9= 26.
 
IN
שינה אפילו לא צריכה לחשוב הרבה לפני שהיא נזכרת, עוד באמצע המשפט. האלה הידועה בשם לאמאשטו, או בשם העדין יחסית ׳סבתא סיוט׳ שניתן לה בידי יושביה היבשת, היא אם כול השדים והמפלצות האגדית. היא אלה של פריון כשם שהיא אלה של שדים, הרס והשחתה. היא האם והסבתא של נסיכי שדים ושדים רבים רבים מספור.
 
"ממ" אשיגה בוחן לרגע נוסף את הפצעים לפני שהוא שולף ספר קטן מכיס חגורתו ומתחיל לעיין בו, האותיות הקטנות של הספר וכריכת העור החבוטה שלו מצביאות על כך שהוא יוצר עבור מסעות ולא על מנת לנוח על מדף ולהעלות אבק.
META
ידע מישורים/דת- 15+11=26
אישגה משתמש בכרך 14 של מגלי הארצות לפני שהוא מבצע את הבדיקה.
 
הפצעים יכולים להצביע על מגוון רחב של יצורים, אך אתם לא מיומנים מספיק אישית בשדים בשביל להצביע על שד ספציפי שיכול לעשות פצעים שכאלו. אבל כאשר אשיגה מתייעץ בספר, הוא מצליח לזהות שד אחד ספציפי שגופו עטוף בחומצה ואוהב להתקיף מאחורי הגב. שד הבאבאו, הרוצחים והמתנקשים של השאול. לרוב הם לא תוקפים באמצעות החומצה שעל גופם ממה שכתוב בספר, אבל ייתכן שזוהי טעות או טקטיקה של השד הספציפי שחי כאן.
 
אשיגה ממשיך לקרוא בספר לראות האם יש בו מידע על השד שיכול להועיל להם אם זה אכן האויב בו הם יצטרכו להילחם, כמו חולשות, יכולות מיוחדות לסוג השד הזה או טקטיקות נפוצות.
כשהוא מסיים הוא מחזיר את הספר לחגורתו ומיידע את שאר החבורה בחשד שלו לגבי זהות התוקף.
 
"יהיה זה שד, רוח-רפאים או מכשפה, ניתקל בהם במוקדם או במאוחר, אין טעם לשבת כאן בחיבוק ידיים עד שמישהו ימצא רעיון מהפכני כיצד להתמודד איתם." אומר ריוסקה ושולף את חרבו, יוצא מהתא הקטן ונעמד עם פניו לכיוון המשך דרכם. "כדאי שנמשיך, עדיף שנמצא את המכשפה מאשר שהיא תמצא אותנו, שלא לדבר על החברותיות הזמנית של הקוף."
 
אשיגה מניד בראשו
"אנחנו לא נהיה יותר מוכנים אם נילחם באויב אחר ואויב הבלתי נראה הזה יחליט להצטרף. אנחנו לא יודעים שהוא יישאר בחדר במסדרון השני, עד כמה שאנחנו יודעים הוא יכול להיות איתנו בחדר כרגע."
 
אתם פונים אל החדר המסריח. בשר מגעיל נמצא בכול מקום, ואתם צריכים להסתיר את האף שלכם בדרך כזו או אחרת בשביל לא להקיא. הבשר נמצא על הרצפה, תלוי על שלשלאות וקרסים מהקירות. חלקו ישן, חלקו נראה... יותר טרי. הזבובים ממלאים את החדר. "כאן" אומר הוואנארה ומצביע על נקודה במרכז החדר "כאן הוא תפס אותי" הוא אומר בשנאה.

"חזרת לעוד?" נשמעת לחישה מצמררת בחדר, בבירור מכוונת אל הוואנארה.
 
קולו של אשיגה מעומעם מעט מאחורי מה שנראה כמו חתיכת בגד קרועה בצבע סגול עמוק שהוא הוציא מאחד כיסי חגורתו וקשר סביב ראשו שיכסה את אפו ופיו, הוא צועד צעד אחד קדימה.
"אני מאמין שזאת לא הייתה הבחירה הראשונה שלו, אבל, למרבה הצער אנחנו צריכים לעבור כאן, כך שלא הייתה לו ממש ברירה."
 
חזרה
Top