• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

הצעה: אפשרות לראות מי קרא הודעות שלך

לעיתים אני מפרסם הודעה, ולא עונים לה. אני רוצה לדעת אם אנשים קראו ולא הגיבו, סתם לא פתחו את זה או אפשרויות אחרות. אני רוצה לראות אם השחקן במשחק שלי קרא את הדברים, כמה אנשים קראו פרסומים שלי וכדומה.

אני לא יודע אם זה פרקטי, אבל היה נחמד אם בפורום היה כפתור, ליד העריכה והמחיקה, שנותן לך לראות את הפרטים של הודעה - מי צפה בה, ואולי גם מתי.

אולי אי אפשר לתכנת את זה, אבל רציתי להעלות את האפשרות שלי מרגישה חסרה לפעמים, ואם היא הייתה קיימת היא הייתה יכולה לעזור לי הרבה פעמים.
 
יש מונה צפיות לנושא, כמו שנכתב. בקשר לרשימה שמית, זה לא כל-כך פשוט לתכנות וגם לא בטוח כמה זה נותן מענה - זה הרי לפי נושא, אז מקסימום תדע מי גלש לנושא אבל לא אם קראו הודעה מסוימת וגם לא אם קראו רק שורה ראשונה או הכל.
לדוגמא בסיפור בחלקים, לא תדע אם מישהו קרא את החלק החדש, רק אם מתישהו הוא נכנס לנושא.

מה שכן מקובל, ולא תמיד פופולארי, זה סוג של מנגנון לייקים/תגובות, אם אתה רוצה עוד משוב. השאלה אם זה לא פשוט הופך לסוג של "תחרות" - מה יקרה אם אף אחד לא יעשה לייק להודעה החדשה שלך?
 
The oldman אמר/ה:
[post]694494[/post] מה שכן מקובל, ולא תמיד פופולארי, זה סוג של מנגנון לייקים/תגובות, אם אתה רוצה עוד משוב. השאלה אם זה לא פשוט הופך לסוג של "תחרות" - מה יקרה אם אף אחד לא יעשה לייק להודעה החדשה שלך?
חוץ מזה, עדיף להסביר את דעתך... אבל גם סתם 'אהבתי'' זה טוב ונחמד, ומעודד.
 
The oldman אמר/ה:
י
מה שכן מקובל, ולא תמיד פופולארי, זה סוג של מנגנון לייקים/תגובות, אם אתה רוצה עוד משוב. השאלה אם זה לא פשוט הופך לסוג של "תחרות" - מה יקרה אם אף אחד לא יעשה לייק להודעה החדשה שלך?
מצד שלישי, אם אני מסכימה עם הודעה אחרת, או חושבת שהיא מגניבה / מצחיקה, אני אשמח לאופציה למשוב כלשהוא שלא ידרוש ממני ציטוט.
 
זה יכול לעזור, אולי אפילו 'לייק' שרק כותב ההודעה רואה. הרבה פעמים אני רוצה להגיב להודעה, אבל השיחה גלשה למשהו אחר, ולכתוב עליה סתם יתקע באמצע. לכתוב "אהבתי" יכול לעזור.
 
dragonitzan אמר/ה:
[post]694650[/post] זה יכול לעזור, אולי אפילו 'לייק' שרק כותב ההודעה רואה. הרבה פעמים אני רוצה להגיב להודעה, אבל השיחה גלשה למשהו אחר, ולכתוב עליה סתם יתקע באמצע. לכתוב "אהבתי" יכול לעזור.
סתם ''מסכים'', ''אהבתי'', ''1+'' גם יכול לשמש.
בכל אופן, יהיה נחמד אם אנשים שאהבו דברים (לדוגמה, הגשות לשו''ש/דו''נ או סיפורים) יציינו את זה איכשהו.
 
חזרה
Top