• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

בראשית האנושות-עץ משחק (3/3)

ח'אן
OUT
בוא נראה סתם שזה עובד לי:
[dice seed=61907 secure=85e6fb66_0]2d6+5[/dice]

ובנושא אחר, המשחק אמור להיות מן סנדבוקס, כשאני פשוט מציב מטרות לשבט שלי לפי מה שבא לי להתחיל לעשות? אם כן, סבבה, אבל זה משהו שכדאי שתיידע את השחקנים עליו מראש. אם לא, אז ההודעות שלך בעייתיות בקטע הזה, כי אתה לא מציב לי אתגרים או מטרות חיצוניים, אז אני נשאר עם "רשימת מטלות" ריקה.

עם זאת, יש לי משהו שחשבתי עליו:

IN
בחוזרם ממשימת הצייד, מלאנגה משבח את הציידים ונושא מעין תפילת הודיה קצרה לכוכבים:
"בלילה הזה יצאנו אל שמי חג זורחת
התאומים הבהירים ברקיע ידיים לחצו
הביטו הם וחייכו הצלחה לנו הייתה מובטחת
תחתם צדנו שפע ולמבטחים שבנו
נודה לתאומים הבהירים."

לאחר הסעודה, מלאנגה פונה לאחד הציידים. זהו פוקקו, צייד קל רגליים וחד עיניים עליו מלאנגה סומך. "פוקקו, כבר זמן מה מתרוצצת בראשי מחשבה, ובלילה מוצלח זה אני חש שהזמן לנסות הגיע; אני יודע שחמקמק אתה וזריז. רוצה אני שתלך לאזור המרוחק מאיתנו, עמוק יותר אל היבשה, ושתראה מה טיבם של הזרים הקרובים אלינו. קח איתך צידה והבט עליהם ממחסה החל מעלות היום הזה ועד לפני עלות החמה של היום הבא." מלאנגה מניח את ידו על כתפו של פוקקו. "היזהר- אל תתקרב אל הזרים ואל תתן שיראו אותך. התאומים הבהירים ישמרו עליך."
 
ולכולם (חוץ מזאב, מחכה שיערוך)...

ליזי
OUT
איך אתה מפחיד אותם?... תתאר. אני משער שהבולוורקים לא אומרים להם ''בו!'' :)
מגדל
OUT
המגדל הבודד אמר/ה:
[post]694448[/post] האנשים מתפזרים,ומתחילים להתעניין אחד בשני.
''אז את באה לפה הרבה?''
''זה כאב כשנפלת מגן עדן?''
''אבא שלך גנן?''
[סטירה לבחור המסכן]

IN
מפגש חילופי הכלות מתקיים כסדרו, באווירה ספק רומנטית ספק מיליטנטית, כשלפתע, עולה גבר צעיר אחד לסלע גבוה במרכז מקום המפגש, בגבעה נמוכה מקודשת על גבול שטחי הציד. ראש השבט מזהה אותו כטריטדאכטיי, מנהיג שבט הטאמאשק. טריטדכאטיי עוטה עליו עורות אריה, והוא נראה מרשים מאוד בשערו הארוך והקלוע ושרשרת טפרי ההומותריום שלו.
''אחיי!'', הוא קורא. ''אנשי שבטי האגם! החלטתי לנצל את ההזדמנות הזו, ולומר דבר מה לכל השבטים. אין לנו עוד צורך בפירוד, ויחד, נוכל לצוד יותר ולגרש שבטים אחרים לטובתנו, למען שטחי הציד שלהם.ביחד, נהיה הרבה יותר חזקים! מי יצטרף אלי? מי רוצה שכולנו נתאחד לבסוף?''.
וולף
ראש המאפולו מהרהר. ''אתה רוצה את ידה של בתי, קויבארה? ובכן, לדעתי את ראוי לה, אכן כן. האם נתאחד?... אני מסכים. יחד, נהיה חזקים הרבה יותר, ונוכל להשתלט על אדמות הציד של שאר השבטים. אני מסכים''.
טקס הנישואין והאיחוד נערך יום לאחר מכן, בקרחת יער מקודשת. לאחר שמנהיג המאפולו ואמו האלמנה של ריאקה נותנים את ברכתם, מושחים אותם השאמאנים בשמן דקלים מקודש. ריאקה עונד לאשתו שרשרת של זרעים, ואז... הם מתנשקים.
''באותה ההזדמנות!'', קורא החתן המאושר, ''אני מודיע כי שבטי המאפולו והקונהו מתאחדים! מעתה, אנו שבט אחד, הקונפולו! יחד, נהיה חזקים יותר מאי פעם!''. הקהל מריע, ואז נערך משתה של בשר הציד, פירות, מיץ פירות ומים זכים. ואז, מתפזרים הציידים למחנותיהם-האיחוד הזה יתבצע למחרת.

הרצה... לאן?

OUT
כמה חמודים הם ביחד!
גועל נפש, נשיקות. בעעה.
טסוקימארו
OUT
אצל ציידים לקטים קדמונים קצת קשה לתת עלילה מסובכת והתפתחות-לאף אחד אין כוח לשחק שוב ושוב ציד קואלות...

IN
פוקקו חוזר אחרי כיומיים, כשהכוכבים התאומים (למעשה, נוגה בוהקת יותר מצדק) כבר מתחילים להיפרד. הוא נושא עמו ידיעות רבות, וכן כמה עופות שצד ביער. הוא ניגש למלאנגה. ''ראיתי את שבטי היער'', הוא אומר, ומושך אותו לאחת המערות, לדבר בפרטיות.
''שבטי היער הם ציידים מסוכסכים, הנלחמים ללא הרף, ושאת נשותיהם הם חוטפים משבטים אחרים. הם חיים בסוכות של ענפים, עלים, קני סוף ובוץ, שבטיהם מעדיפים את הגברים על הנשים, ובראשם עומדים שאמאנים הצובעים את גופם בנקודות של לבן ואדום, בתצורות שונות. יש לשבטים הללו נשקים כמוט מאורך ובראשו חוד, ''חנית'' הם קראו לזה?... זה דומה לצלצלים שלנו. יש להם ענפים ארוכים וכבדים שהם מכנים ''אלות'', ומעין אלת הטלה מעוקמת מעץ, שנראית כדבר מה מופלא ביותר-כאשר זורקים אותה והיא אינה פוגעת בדבר היא מסתובבת אחורה, וכך ניתן לפגוע בטרף גם אם פספסת. בומרנג הם קראו לזה? כמו כן, נראה שיש להם חיבה לריקוד מסורתי-הם רוקדים עירומים, מכוסים ציורי נקודות של חיות ואוחזים ''חניתות'', לקולותיו של כלי נגינה ארוך המשמיע רעשים מזעזעים. דידג'ירידו הם קראו לו. אצלם, למרבה הפלא הנשים נוהגות להאריך את שערן-לא יודעות להתייפות, אם תשאל אותי. דווקא הגברים מגלחים את ראשיהם-נשיים מדי, לטעמי'', הוא מסיים.
 
ח'אן
שני ראשי השבט,אחד מהם הוא גבר צעיר בשם ארמנטק(המנהיג מתחום הכוח) והשני הוא גבר מבוגר יותר,בשנות הארבעים לחייו,בשם מילריטאק(המנהיג מתחום המוח) עולים על הסלע שעליו עומד טריטדאכטיי.
הם שולפים את חניתותיהם,ומתקרבים אליו,מוכנים להכות.
אבל אז,שניהם נועצים את חניתותיהם בסלע ואומרים:"אנחנו מסכימים.התאחדות תעזור לכולנו לשרוד בזמנים הקשים האלו!".
 
מגדל
OUT
סתם שאלה, מאיפה אתה מביא את השמות?
לנעוץ חנית אבן בסלע?... לא חבל על החנית?...

IN
עוד ראשי שבטים עולים לסלע-מנהיגו הזקן ועטור הצלקת של שבט טווטאשט, וראש שבט אמגאר הצעיר ומלא המרץ. אין ספק, השבטים התאחדו. הציידים והנשים מריעים, מניפים נתחי בשר בהתלהבות.
אך כעת, נותרה השאלה... מי ינהיג את השבטים המאוחדים?
 
ח'אן
OUT
לא הבנתי. האם המשחק אמור להיות סנדבוקס או לא? אם כן, אז זה לא משנה באיזו תקופה, כי אני פשוט אמור להמציא יעדים בשביל עצמי. אם זה לא אמור להיות סנדבוקס, אז גם לא משנה באיזו תקופה, כי אתה בחרת את הסטינג. אני מניח שבתור מנחה לא בחרת סטינג שלא מתאים לדרך שבה אתה רוצה לנהל את המשחק...
זה גם לא עניין של עלילה מסובכת או ציד קואלות, אני פשוט שואל אם אתה מתכוון להציב לי יעדים או שאתה מצפה ממני לבחור יעדים בשביל עצמי.

IN
מלאנגה מאזין בדממה. עיניו מתרחבות לאט לאט עם הישמע הידיעות. מתדהמה, אבל גם מחדוות תגלית נערית.
"עבודה טובה עשית, פוקקו!" משבח מלאנגה "נוח ואכול היטב. אני חפץ לשאול אותך מספר שאלות."
השניים מתיישבים על הסלעים ומלאנגה חוקר בסקרנות: "האם ראית קבוצה אחת, או יותר? האם הם נאבקים יותר בקרב עצמם, או אל מול קבוצות אחרות? האם הם מדברים בשפתינו? אילו סיפורים הם מספרים? הבומרנג שאתה מדבר עליהם, האין הם כמו קוואבורו? בלי האבן בקצה, איך הם משתמשים בהם נגד טרף קרוב?" הוא עוצר להרהר לרגע. "מדבריך נשמע שיש לאנשי היער תרבות יפה של שירים וצלילים. שמא קרנות הדי-ג'ר-אידו שלהם משובחות אפילו מהקרנות שלנו? ולגבי הנשים, הם נלקחות משבטים אחרים ומועדפות פחות מהגברים, אבל כוחן חזק יותר משל הגברים?... האם אנשי היער משאירים אחדים מהם או את צעיריהם בנפרד מהמבוגרים?"
בראשו, מלאנגה כבר מדמיין את הרעיון לצרף אל השבט את בני היער, בכך להגדיל את כוחו.
 
טסוקימארו
OUT
אממ... כן, אני מצפה ממך לבחור יעדים לעצמך-כמובן, בסגנון התקופה.

IN
פוקקו מתיישב על סלע מרופד באצות ים רכות, ואוכל בתאווה מהעופות הצלויים. ''ראיתי מספר קבוצות-שלוש או ארבע, אם אני זוכר נכון. הם נלחמים בין עצמם, אך אני מניח שלשבטים לוחמניים כאלה לא משנה זהות האויב. שפתם דומה מאוד לשפתנו, מספיק דומה כדי שנוכל לתקשר אלה עם אלה, גם אם לא להבין את כל נפלאות שירי העלילה אלו של אלו. סיפוריהם... למיטב הבנתי, הם מספרים על ציידים גדולים ולוחמים אימתניים, על עלילות גבורה קדמוניות ובנות הזמן. הם מספרים גם על זמן החלום, כשאבות אבותינו רק הגיעו לאדמה הזו. אחד מהסיפורים שהצלחתי להבינו סיפר על לוחם גדול, מאקארורו שמו, שהביס במו ידיו כמעט חצי תריסר אריות כיס אימתניים. למאקארורו היו אישה יפה וצייתנית שחטף באחד הקרבות, חנית שבירכו הרוחות כדי שלעולם לא תישבר, והוא שלט על כל שבטי היער. אך גאוותו הכעיסה את הרוחות, והן הענישו אותו. חניתו התנפצה בעת צידה על בטנו הרכה של קנגורו צעיר, אשתו היפהפיה וילדיו הקטנים והחמודים נטרפו בידי המגלניות, ולבסוף גירשו אותו השבטים מקרבם. הרוחות קיללו אותו כך שכל צעד על האדמה ירגיש בשבילו כמו צעדים על גחלים לוהטות, ובבוא יומו הוא הפך לקנגורו, והוא עדיין תמיד קופץ, שמא יעמוד זמן רב מדי על האדמה הלוהטת'', מספר פוקקו בעניין, זונח את העופות. ''באשר לבומרנג-הוא אלת עץ שעפה במהירות, כוח וסחרור. הוא חזק דיו לשבור עצמות ולקרוע עורקים. קרנות הדידג'ירידו משמיעות צלילים עמוקים ורועמים יותר מקרנותינו אנו, כן-אך לנשיפה בהן יש צורך בריאות חזקות במיוחד, ואני משער שהם רואים בכך הפגנת כוח וחוסן. הנשים?... הן אינן חזקות יותר, רק שיערן גברי. הן גם לא כאלה גרועות, אגב-אם רק ידעו לגלח את הראש... הצעירים? הצעירים נשארים במערות עם הנשים וכמה ציידים שישמרו עליהם. הנערים יוצאים לדוג וללקט, אך הנערות לא יוצאות מהמחנה לבד-ובצדק...''.
ליזי
הנשים שקולות בכוחן לגברים מהשבטים, אך הן מבינות במהרה שהן וילדיהן רק יטבחו אם ישארו, והם נמלטים משם, חוצים בשחייה את הריין הגועש...
ימים אחר כך, גופות כעורות עדיין נמצאות בגדות הנהר.
 
ח'אן
OUT
הח׳אן הטטרי אמר/ה:
[post]694493[/post] כמה חמודים הם ביחד! גועל נפש, נשיקות. בעעה.
זה יותר כמו אדם נמוך קומה עם עיניים שחורות מנשק עם בחורה שבטוח יותר גבוה ממנו.
------------
אני מניח שיש לי עכשיו גם יוקרה שלטונית מכיוון שריאקה ואשתו הם המנהיגים אבל אבא של ריאקה הוא אחרי על הצייד.
--------------
לשנות את השם? מקונהו לקונפלו.
-------------
מספר הציידים והאנשים בכפר לא גדל?
 
וולף
OUT
כל השבטים באיזור נמוכים ושחורי עיניים... תחשוב על זה כנשיקה בין הוביטים.
כן, לשנות.
אכן, כן. לשליט שלך יש אישה יפה וחכמה, מה יותר מועיל מזה ליוקרה השלטונית? 5+ יוקרה שלטונית.
אכן, גדל. 40+ אנשים, 20+ ציידים עם קשתות וגרזנים.
תביא את הדפ''ד...
ותערוך לגבי צורת השלטון.
 
דפ"ד
"סיפורי מספרים על שבט של גמדים שהיה חזק והקים אימפריה אדירה ששינתה את פני העולם אבל הם לא יודעים שזאתי לא הייתה אימפריה של גמדים זאתי הייתה אימפריה של נמוכי קומה בני אדם שהקימו את אחת האימפריות החזקות שידע האדם" אנשיי העתיד על האימפריה שלי.
שם השבט: קונהו.
איזור מחייה: תחילית האמזונס .
רמה התפתחותית: רמת התפתחות: לקטים ציידים, רמת טכנולוגית: תקופת האבן.
יוקרה: יוקרה צבאית- 4(1+) באמזונס האכזרי אין מקום לציידים בודדים או לזוגות יש מקום לקבוצה של לוחמים שהתחנכה בדרכי הג'ונגל בדרכים של אין לבד יש רק ביחד. "הג'ונגל הוא לא יחיד הג'ונגל הרבה דברים ובשביל לנצח הרבה דברים צריכים גם אנו להיות הרבה דברים".
יוקרה תרבותית- 4 מציירים ומספרים סיפורים ויותר מזה לא, כן יש מנהגים שבטיים כמו לצבוע את שיער הציידים הטובים באדום ואת שיער הבנות היפות בירוק שידמה לצבע של הג'ונגל. "צבע השיער הוא אדום כדי להראות שהאדם אינו מפחד להראות לאויב שהוא כאן והוא אינו מפחד למות בשביל הצייד" הגנרל בעל השעיר האדום ביותר.
יוקרה כלכלית- 4 אין להם מושג שיש להם מכרה זהב של הג'ונגל מכיוון שהם עדיין לא גילו את הפוטנציאל שלו.
"יש פוטנציאל ליער, בתוך יש לו כוח מסוים שמספיק ליצור חיים עם נמצא אותו ונצליח להשתלט עליו נצליח להרוג את אויבינו" אחד מהציידים לפני שנטרף בידי על ידי חיה.
יוקרה מלכותית-5 מתקופת ריאקה יש מלך שאחראי למשפט הגון ולשוויון, ויש אחראי ציידים - הוא אחראי על איפה הם הולכים לצוד. "הגנרל הוא האדם האמיץ ביותר שקיים והוא תמיד צדק גם אם זה מביא את הציידים למוות" משפט מהפה של הגנרל.
מראה: מראה האנשים זה נמוכים אך יצבים בעלי שער שחור ככל שהאדם הוא צייד יותר מאומן צובעים לו את השעיר בצבא יותר אדום כדי שכך הוא יוכח את גבורתו מכיוון שאז רואים אותו יותר.
תוספים ומחסרים:4+ לקאפ"פ 5+ לירי חצים "ביער עדיף לראות חצים מכיוון שעדיף לראות את פניו של האויב מופתעים ואז להרוג אותו מאשר רק להרוג אותו" צייד מן השבט
אוכלוסיה: 80 איש
שביעות רצון: 80% אחוז מתוך 100%
תרבות: התרבות היא תרבות של מלחמה ורצינית מכיוון שבמקום כמו האמזונס שבו התנאים קשים חייבים להיות קשים גם כן, הגנרל הוא בעל החשיבות הגדולה ביותר והוא בוחר איפה לצוד, כפי שציינתי את הגברים הציידים החזקים ביותר צובעים באדום את שיערם ואת הנשים בירוק שכן הג'ונגל בשבילם הוא המקום החשוב ביותר, נהר האמזונס הוא המקום החשוב ביותר בשביל השבט זה המקום היחידי שהם יודעים זה המקום שעליו הם שורדים של חייהם, הם צדים בקבוצות של צבא קטן מכיוון שכמו שציינתי בג'ונגל אתה כנראה תמות אם תצוד לבד או בזוגות, הנשים תפקידם לעזור ולרפאות ולעודד את הגברים כשם שהגנרל הוא המעודד של הגברים בשבט אשתו היא האחת שמעודדת את הנשים, לכל אדם מותר לשאת אישה אחת.
דת: הם מאמינים בשלושה אבות קדומניים-
המוות קליוטס, על שם המפלצת שרצחה את האנשים הראשונים של השבט וכך גם איחדה אותם והפכה אותם לשבט לצוות ולאחים, הם לא פוחדים ממנה שכן הם מאמינים שהיא לוקחת רק את האמיצים ואת החזקים ואת החלשים היא מעלימה לאזור גרוע שבעתיד יקרא הגיהינום או שם אחר מזדמנת כפנתר, היא אחראית על כל הסיום ונבילה של הפרחים היא אחראית על סיומם של דברים.
הזמן טוראף, הזמן הוא האחראי של כל הדברים והוא אחראי שהכול יהיה במחזוריות ובשוויון, הוא אחראי גם על הפצעים ועל הריפוי שלהם, הוא אחראי על כל המחזוריות מלבד החיים והמוות מזדמן כדג.
החיים גלידוס, נקרא על שם הנרצח הראשון של קלטיוס, הוא אחראי על כך שתמיד תיהיה פריחה ותמיד יהיו אירועים חדישים ואנשים חדשים מזמן כציפור קקדו, הוא אחראי על התחלה של דברים.
משטר וסדר חברתי: המנהיג הוא הצ'יף או בשמו המקצועי "אוזברק" הוא חייב להיות חביב על כולם וכלם צריכים להכיר אותו בשביל להיבחר הוא גם הצייד הכי טוב וגם בעל השיער הכי אדום, אשתו היא המנהיגה של הבנות והיא צריכה להיות חכמה. בנוסף לצ'יף יש גם אחראי צייד שעוזר לו לצוד.
ציידים: 39 ציידים, 20 ציידים חמושים בקליעים 19 בגרזנים.
משאבים:
עצם- 8
עור- 5
קרן- 7
טקסים:
-ברגע שאחד מהציידים מהשבט מת, כל השבט מתכנס למען זכרו, הם מספרים את סיפור הצייד שלו האחרון ושורפים את הגופה שלו לאחר מכן הם צובעים את אחד העצים באדום בשביל להראות איזה צייד הוא היה את העצים האלו אסור להרוס.
-ברגע שאחת מהנשים מתה, כל השבט מתכנס ומספר על יופייה, לאחר מכן האנשים צובעים את אחד מהעצים בירוק בשביל לראות עד כמה אנשים חושבים שהיא הייתה.
-נער נחשב גבר בשבט ברגע ששערו נצבע בפעם הראשונה באדום.
-נערה נחשבת אישה ברגע שהיא מתחתנת.
-פעם בשנה כל השבט מתכנס ואוכל ביחד ביום זה כל השבט מתכנס ויושב לאכול ביחד, ביום זה כל צעירי הכפר שותלים עצים חדשים בשביל שיהי איזון בין האדם לטבע.
חיות:
-תיילקוסמילוס (טורף כיס דמוי חתול בעל ניבי חרב ולסת מוזרה)
-פורוסזאורוס (תנין ענקי, באורך 10-13 מטר)
-עצלנים
-צפרדעים רעילות
-תוכים (מקאו, לא קקדו)
-איגואנה
-עופות
-עופות דורסים (הרפיה)
-עכבישים ארסיים
-נחשי חנק
-לוטרת ענק
-דולפינים בנהר
-טוקן
-דובי נמלים
-טוקסודונים (חיות גדולות דמויות היפופוטם/קרנף)
-גליפטודון (מעין ארמדיל ענק)
-עצלני ענק
-קופים שונים
-קפיברות וקפיברות ענק (גובה 1.5 מטר ואורך 3 מטר)
 
הח'אן
OUT
אני התכוונתי להבריח אותם לכיוון השני, יותר לפנים גרמניה ולא לצד השני של הנהר... טוב לא חשוב
IN
יומיים לאחר הניצחון, סקובאלד מארח את שני השבטים האחרים לארוחה משותפת, במהלכה הוא נואם נאום ניצחון וקורא לראשי השבטים לעוד קרבות מכובדים רבים בעתיד. בסוף הארוחה, הם מבצעים טקס למתים שנהרגו בקרב, שורפים את הגופות ושולחים אותן למטה בריין.
OUT
כמה אנשים מהשבט שלי נהרגו בקרב?
 
תגובה לא מקדמת עלילה, אל חשש. אגיב כנראה במוצ''ש.

וולף
היוקרה השלטונית היא 5, לא 9. היא מתחילה מ-0, לא הייתה לך לפני כן...
 
ח'אן
המנהיג הצעיר מברך את פוקקו שנית ומשאיר אותו למנוחתו. הוא חושב על הרעיונות המדהימים שנחשף אליהם ומוצא שקשה לו יותר ויותר להתרכז בחיי השבט הרגילים. תאוות התגלית שלו מפצירה בו לחקור את השבטים האחרים.
לאחר מספר לילות, במהלך סעודת דגים שנערכה לאחר דיג מוצלח, מלאנגה קורא אליו את דודו אנמאבה, יחד עם שלושה מזקני השבט, וכן את פוקקו. הוא מורה לכולם לבוא איתו לחלק ריק במערה, שם הוא צייר על הקירות מספר ציורים בהשראת המידע שפוקקו סיפק; מצויירות שם שתי מחלקות של אנשים בבגדים פשוטים. תמונות מראה אחת של השנייה, הקבוצות מתארות ריצה לעבר קרב בין הקבוצות, שכוללות כל אחת מספר נשים משונות בעלות שיער ארוך, מספר גברים האוחזים מקל מעוקם ובראשם אחד האוחז בשתי ידיו מקל גדול ותוקע בו. מאחורי כל קבוצה עומדת צורה של אדם ממותניו ומעלה, מכוסה בנקודות אדומות ולבנות. מסביב מצויירים אריות כיס וקנגורו.

"ידידיי." הוא פונה אל החבורה "קיבצתי אתכם במקום הזה מכיוון שמעריך אני את דעתכם ומחשבתי, בעוד שהיא תמיד על טובת השבט, נדדה ממני לעיתים. נדדה היא אל היערות. לפני לילות שניים שלחתי את הצייד פוקקו" הוא מחווה לעבר האיש "למשימה מיוחדת. ביקשתיהו לחקור ולמצוא מה טיבם של האנשים החיים ביערות." כאן מלאנגה מסביר בעזרת הציורים הרבה מהמידע שלמד, כשהוא משבש מעט דברים בשל העובדה שלא ראה אותם בעצמו וכן מעשיר מדמיונו החד את המסע שעבר פוקקו. "התאומים הבהירים נפרדים עתה ברקיע, ובראשי מונחת מחשבה מסוכנת: שמא נשלח מספר מאנשינו בכדי... להפריד אחד או שניים מאנשי היערות משבטו? אולי ילד יהיה זה, או אישה." הוא עוצר לרגע ומביט אל האנשים שסביבו לפני שהוא ממשיך "כמובן, יעשה הדבר בסודיות מוחלטת- אין להניח לאנשי היערות לדעת על קיומנו, אבל... אינני יכול שלא לתהות אם בדרך זו לא נוכל להגדיל את מספרנו ואולי אף את כוחנו ואוצר סיפורינו. אם כך, מה תאמרו?" הוא משתתק וממתין לתשובת המועצה שכינס.
 
ח'אן
אני סתם ממציא אותם...
In
"אנחנו מציעים שכל שבט יבחר שני אנשים שייצגו אותו,וביחד נקים מועצה שתשלוט על כל השבטים.ככה הצרכים של כל שבט ייוצגו בצורה שווה" אומר ארמנטק,כשחברו מהנהן בהסכמה.
 
מגדל
OUT
אני לוקח מויקיפדיה ומ-TWA, פשוט כדי שהשמות יהיו באווירה ברברית.
בקצרה, אתה רוצה לייסד סנאט ציידים לקטים? מעניין. אגב, המנהיגים האלה מזכירים לי בצורה חשודה קונסולים...

IN
אמנינטקילבטה מהרהר מעט. ''אני בעד'', הוא אומר. שאר מנהיגי השבטים מהנהנים גם הם, כשלפתע אחד אומר: ''למה שנמשיך להיות שבטים נפרדים? למה שלא נעבור כולנו למחנה אחד, ושהאנשים יבחרו את מי הם רוצים למנהיג, במקום ששבטים נפרדים יבחרו שני נציגים לאיזו אסיפה?''.
זאב
''אז בדקנו את כוחם'', אומר מנהיג ההוואסופאי בחצי חיוך. ''ואם מאתם חזקים יותר מאיתנו, למה מתלוננים לשאר השבטים? אתם פחדנים?...''. שאר הצ'יפים עדיין יושבים, בוחנים את מהלך הדברים.
טסוקימארו
הזקנים עומדים, מהורהרים, ופוקקו לוטש עיניים חושבות בציור הקיר המרשים. לבסוף הצייד הצעיר פוצה את פיו. ''אם נתחזה לאחד משבטי היער'', הוא אומר, ''נוכל לחטוף מהם נשים וילדים לשבטנו. כך נוכל להגדיל את מספר הלידות והילדים בשבטנו, וכך את מספרנו, נכניס דם חדש לשבט, נלמד את שפת אנשי היער, ונוסיף לסיפורינו את שירי העלילה הארוכים על גיבורי הציד מהיערות''. הזקנים מהנהנים בהסכמה, אם כי ניכר כי המחשבה על הנשים מלהיבה אותם פחות מאת פוקקו הצעיר.
ליזי
OUT
שבעה ציידים.

IN
הציידים המתים, הגיבורים, שטים מטה בנהר בוערים. ואז, לפתע, עולה היארל הכאטי לנאום.
''בקרב הזה'', הוא אומר, ''ראינו כמה חזקים אנו יחד! אם נתאחד, כולנו, תחת מטהו של יארל אחד, אף שבט לא יעמוד מול עוצמתנו! מול ברית שבטי הריין המאוחדים! הבה נתאחד! הבה נפסיק את הפירוד, ונצא לכבוש אדמות ציד חדשות לאנשינו!''. השבטים מריעים לשמע הנאום.
ומה היארל סקובאלד יעשה?
וולף
OUT
בבקשה תדגיש כותרות, ותערוך את שם השבט.

IN
כעבור 11 שנים...
השבט נשאר מאוחד, אך לא השתנה הרבה-הקונפולו הוסיפו לנדוד בעקבות עדרי הפקארי והטפיר לאורך האמזונס, ותרבותם ומנהגיהם נותרו כשהיו.
יום אחד, יצא מנהיג הציידים, אביה של אשת מנהיג השופטים, לציד. הוא כבר היה זקן, אך היה בטוח בעצמו. מה היה מר העצב בשבט, כשחזרו הציידים עם גופותיהם של כמה טפירים... וגופת מנהיגם. בעלה של בתו, ריאקה, הוכרז כמנהיג המוחלט של כל השבט.

כעבור עוד 16 שנים...
גם ריאקה מת, ואשתו מתה. אך שושלתם המאוחדת נותרה שרירה וקיימת, והיא עודנה שולטת על הקונפלו-הציידים, הלקטים, הנוודים.
אך יום אחד, בא אל מנהיג השבט אדום השיער אחד הציידים. ''אדוני'', הוא אומר לו. ''עלה בראשי רעיון. למה שבמקום לרדוף כל היום אחרי טפירים, הפקארי, הקפיברות ומכרסמי הענק, נלכוד לנו כמה עדרים עליהם נפקח ונגן מחיות ושבטים אחרים, וכך לא נצטרך לצוד כל היום? וכך לעולם לא נסתכן ברעב עקב ציד לא מוצלח?''.
 
ח'אן
OUT
פוקקו ומלאנגה, אני חושב ;)

IN
מלאנגה מביט על כל הראשים המהנהנים ומחייך. "אם כך, הבא נחליט על דרך פעולתנו. בעוד שאתה מציע שנתחזה לאנשי אחד משבטי היער ונחטוף ילדים ונשים, פוקקו, סבור אני כי אם בדרך זו נבחר, נידרש לקרב פיזי קשה נגד בני השבט, בו אנו עלולים להפסיד ככל שנרוויח. לדעתי, עלינו לקחת את שניקח בחשכת הלילה בחשאי, ולהותיר מאחור דברים שיובילו את בני השבט לחשוב שמקור הלקיחה... איננו אנו. העובדה שהם אינם מודעים אלינו תעזור.
סבור אני כי נוכל לגרום להם לחשוד בשבט אחר על ידי השארת בגדים של בני השבט האחר, ברוחות, על ידי שנמתין לכיסוי רב של ערפל ונשלח את נשותינו באיפורן הלבן להראות בפניהם במעורפל, או בנקמתו של מאקארורו עצמו," כאן דיבורו של מלאנגה נשמע מתרגש ממש כשהוא חושב על הניצול המופלא של אגדות אנשי היער כנגדם "אם נשתמש בסממנים מן הסיפור!
בכל מקרה יהיה עלינו לקחת מעט ובחשאי."
 
ח'אן
OUT
אוקי, יש אפשרות להפוך את ראיקה לאב קדמון? הוא בכל זאת היה ה"מלך" הראשון על ממלכת קנופולו.
נ"ב מעכשיו אני משתקע באותו אזור בגלל הרעיון שהצעת?
IN
"חכם" אומר השליט "מכיוון שיש לנו בטח המון עצים נוכל להכין את המקומות הללו, אבל איך נוכל לעודד את הציידים שעכשיו אבדו את מה שיהיה להם כדרך חיים? טוב נמצא פתרון. בנוסף מה הוא שמך חולם חכם?" האדם עונה לו והולך.
השליט חושב, ואז עולה בראשו רעיוני גאוני.
הוא מכנס את השבט ועומד על אחד הסלעים הגדולים ומדבר
"אנשים של קונפולו בני שבטי היקרים, אדם חכם הציע לי רעיון טוב הרעיון הוא במקום לצוד לבנות לנו מקום לאכסן את הבע"ח ולגדל אותם ואז לאכול אותם במקום לצוד אותם. לכל הציידים המבואסים שמעכשיו לא נצוד עלה בראשי רעיון חדשני אולי במקום צייד תעבדו בחציבת עצים בשביל הכפר ונוכל למכור זאת בשביל גם שבטים אחרים ומי שלא רוצה יכול לעבוד בתור מגדל בבע"ח שבתוך המקום שלהם ואולי גם נמצא דברים חדשים שיעבדו בהם. לסיכום מה שכוונתי לומר היא שמעכשיו אנחנו השליטים על הטבע, נשנה את הסגנון הישן של האדם שהוא או צייד או מלקט מעכשיו אנחנו נשתנה ובשינוי הזה אני מבטיח לכם חברי שנשתלט על כל שאר השבטים ונהפוך לאומה גדולה וחזקה. תודה רבה להקשבה כל הציידים שיודעים במה הם רוצים לעבוד שיבואו עלי ואני יגיד להם איך להתחיל." ובסיום של הנאום הזה השליט יורד ומתיישב בכיסאו.
 
ח'אן
אכן,אלו קונסולים.
In
"אפשרי,ויוכל לעזור לנו בעיתות מלחמה"
אומרים שני המנהיגים.
"אם כך,בואו נתאחד ביחד ונבנה לנו מחנה גדול שאי אפשר לפגוע בו!".
 
וולף
OUT
אכן כן.
לנושא: תשמע, אני לא רוצה להעליב... אבל בבקשה תנסח את זה מחדש. אתה עדיין שבט ציידים לקטים, גם אם קצת יותר גדול ושהמנהיג בו הוריש את מטה השלטון לבן שלו. אין לך מלך, אין לך כס (או כיסאות...), אתה עדיין לא יכול לכרות עצים, אין פסיקים, והשפה קצת... נמוכה... מבואסים, למשל...
אגב, אתה באמת חושב שצייד יסכים לעבוד בעבודה מפרכת של כריתת עצים במקום ציד מלהיב מלא אדרנלין? הייתי מבין רועה חזירים (אפשר להתאמן בו זמנית על ירי בקשת, למשל), אבל...
שוב, אני לא רוצה להעליב. אבל... התגובה הזו צריכה שיפור...
מגדל
OUT
וזה דיקטטור... במובן הרומי, לא המודרני (מודרני זה יותר טיראן).

IN
''כן! כן!'', קוראים הציידים. אנשי השבטים מניפים חניתות באוויר, ומתחבקים עם חבריהם החדשים לשבט. כינוס השבטים מסתיים ברוח טובה, וכולם חוזרים למחנותיהם, שבעים ומרוצים.

כעבור כמה ימים, עולים מנהיגי השבטים לאחת הגבעות הגבוהות, לסקור את האיזור. ''אז'', אומר אמנינטקילבטה, ''היכן נקים את המחנה שלנו?''. וכמובן שעוד לא התקיימו הבחירות למנהיג השבטים...
טסוקימארו
OUT
כן, כן. הם גם יכריחו אותן להתגלח.

IN
''שיר העלילה על מאקארורו הוא ישן'', אומר פוקקו. ''אינני סבור שהם יאמינו שהקנגורו הזקן חזר לנקום. אך עם זאת... רוחות אבותיהם הלא מרוצים, שבאו לתבוע קורבן של כמה נשים וילדים. את הנשים והילדים יש להביא לקרחת יער מבודדת, ושם יטרפו אותן הרוחות, יתרצו, וישובו לעזור לאנשי היער. אך את הקורבן איש לא יטרוף... הרוחות יובילו את הקורבן למערותיהן...''. הוא מחייך חיוך ערמומי, ממזרי. אכן, שימוש ברוחות אבותיהם של אנשי היער כנגדם יהיה רעיון... אכזרי. אבל יעיל.
 
חזרה
Top