• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

לאדמות המלחמה ! - הרפתקאת מוד 3.5 (3/3)- עץ משחק -סיימנו. תודה לכולם.

ממ"ק
" יש סמכות שיכולה לאשר שאכן זה הענח' -
הח'ליף יזהה מייד אם מדובר בזיוף. או שמא גם מילתו מוטלת בספק? האם זה זיוף אדוני? ולגבי סיפורי כמו שקיש קורא להם - האם אתה והגבירה קיילי לא שלחתם אותנו להאבק במקור תולעי המוח לפני שנמשיך הלאה? "מליק שואל את הח'ליף ומייד ממשיך." ותן לי לשאול אותך חזרה קיש - אתם שניכם הייתם שניים לראשי שני הפלגים במלחמת האזרחים. מי מכם שייבחר יעבור ישר לסגירת חשבונות עם הצד השני. האם מישהו מבין הנוכחים פה רוצה באמת שאחד משני אלה שהובילו את רעגיה לאסון יקבל את מושכות השלטון? האם לא הגיע הזמן לדם חדש? אתם שואליםבאיזו זכות אני חושב שמגיעה לי ההנהגה? אני שואל אותך חזרה - למה שהאנשים יסמכו על מישהו משניכם כשיש סיכוי שתובילו אותנו חזרה למלחמת אזרחים? אתה אומר שאני אתן למבוגרים להחליט? למה? מאחר ועד היום הם עשו עבודה כל כך טובה? אני אומר שהגיע הזמן לשינוי.
קפאנו על שמרינו במשך שנים רבות מדי - זה מה שקורה כשנותנים רק למבוגרים - כמו שאתה קורא לזה - לשלוט. זה הזמן לדם חדש. לדור הצעיר לקבל את ההזדמנות שלו. "
 
ממ"ק

"כבוד הח'ליף" מתחיל קיש, "אלה נשמעים כמו איומים נוראיים, אתה יכול בבקשה לספר לנו כיצד הם התגלו לכך?" הוא שואל, החליף מביט במליק במבט מתוסכל לרגע, "מליק וחבריו עדכנו אותנו בזה." הוא אומר
"נוח" צועק קיש, "נוח שכל פעולה שנעשתה עד כה לטובתנו, נעשתה ללא יודעין וללא עדים. מה עוד מליק? האם חיסלת את הג'ין? האם מלכת אנשי החרק הפכה להיות פילגשך? אני שומע סיפורים מופלאים אודותיך, אבל... הם רק סיפורים. מישהו מוכן לתת לי עובדות? מליק מנופף בחפץ מקודש לנו, שהוא טרח לשמור לעצמו עד רגע הבחירות!" הוא צועק, והרבה אנשים מבטים בו כמעט בהערצה. "אתה מאשים אותנו באחריות המפקדים שלנו, אבל קרא לכלב בשמו!" הוא ממשיך. "באחדור, אחיך בגד בכולנו, הוא הונה את הסגנים שלו אחד אחד, אבל אנשי יודעים שהתנגדתי לו, אומנם לא בגלוי, אומנם לא יכולתי לפעול נגדו, אבל פעלתי למתן אותו, אני הייתי זה שמנע ממנו לטבוח בשבויים, אני הייתי זה שמנע ממנו להוציא להורג את הח'ליף. ואני אהיה זה שאוביל את רעגיה לדרך הנכונה."

סאלאד נוחר, "ידידי רוצה עובדות, נזכיר לו שזאלה, אחיינתו של הח'ליף עצמו יצאה למתקפה נגד באחדור, וזו הייתה אחותו לנשק, ואף יותר. "הוא עוקץ לרגע, "וזה בגד בה, בגד בנו, ובגד בכל משפחתו. היכן היה קיש כאשר זו חיפשה בני ברית? נשאר תחת כנפי באחדור. והיכן הוא היה כאשר התקפנו את המדיכאן כדי להחזיר עטרה ליושנה? חייליו לחמו בנו עד האחרון, הייתה לנו מנהיגה, היא יכלה להוביל אותנו לגדולה, היא ידעה לקבל החלטות קשות, ואז." סאלאד מתקדם מצביע על מליק, "הוא וחבריו רצחו אותה בדם קר, מיד בסוף הקרב, באמצעות קסם ותחבולות, מבלי לתת לה אפילו יכולת להגן על עצמה כראוי." הוא צועק, והקהל משתנק.

מילו מרגיש משיכה קטנה בצד, קירה עומדת לצידו לוחשת לו משהו

YDS
"מיילו" היא לוחשת, קולה חלש. "הבחור הזה... אני הבנתי מה מרגיש לי לא טוב בו" היא מסבירה. ."לא הבנתי למה הוא מכסה את העייינים עד עכשיו.

ממ"ק (אחרי הספוילר למיילו)
"ואם לא די בכך" צועק סאלאד, "מליק הביא הנה לא רק כופרים באל האחד, לא רק בעלי קסם ואוב, ולא רק מערפלי מחשבה שיובילו אותו לשלטון כפוי עלינו." הוא מתקדם קדימה, מוריד את כיסוי הפנים שלו, ואצבעו מצביעה על מיילו בתביעה. אשר בדיוק מסיים לשמוע את סוף המסר מקירה.
"מיילו" היא לוחשת שוב. "הוא...."

פניו של סאלאד נראות רגילות עד אשר מביטים מעל לאפו, במקום שבו לאדם אמורות להיות זוג עיניים, לסאלאד אין כלום, עורו נקי ומתוך, ללא כל מקום שבו היו אמורות להיות עיניים, ברור לכול שהוא נולד ככה, עיניו לא נלקחו ממנו."
אצבעו של סאלאד כוונת על מיילו וקירה ביחד, ושניהם אומרים את אותה המילה ובאותו רגע:
"פיה"
 
ממ"ק
" עכשיו נזכרתי מאיפה אתה מוכר לי סאלאד.
התכריכים הזכירו לי משהו אבל לא הצלחתי להיזכר מה. איך היתה גלקוס? הפצת עוד מגיפות מאז?
" מליק שואל בקור." וכן, קירה היא פיה. אולם מה אתה בדיוק? ואיך אתה יודע את זה אלא אם כן אתה פיה בעצמך? היא טוענת שגם אתה פיה. "הוא מוסיף.
 
ממ"ק
"פעלתי בשם המפקדת שלי, אתה מוזמן להאשים אותי בנאמנות, ביכולת לקחת אחריות, ובמלחמה." אומר סאלאד, "ומה אגיד לך, אחרי שהפיות חוטפות אותך לאחת הערים שלהן, ואתה מוחזק שם 300 שנה, אתה לומד לפתח להם שנאה, גם אם הם משנות אותך. אז קדימה מליק, תאשים אותי בעוד פשעים שלא ביצעתי."

יאס
"ידענו מה?" שואלים שניהם כמעט באותו רגע, "איזה קורבן?"
 
ממ"ק
" ציות? האיזון נמצא הרבה מעל ציות לפקודות - אתה אומר לי שלא ראית איזה נזק ייגרם לאיזון?
וזו הטענה שלך? שהוחזקת בידיהן במשך 300 שנה? מאיפה אנחנו יכולים לסמוך עליך שאתה אכן זה שנחטף ולא פיה שמתחזה לסאלאד האמיתי? אתה דורש ממני הוכחות - זכותי לדרוש אותן חזרה." מליק משיב.
 
ממ''ק
מיילו צועד בין השניים ''הי, הי, הי, אין צורך להתדרדר לאלימות!" מיילו נועץ במליק ובסאלאד מבטים חדים ''אני בטוח שיש דרך להגיע להסכמה. שניכם רוצים בטובתה של רגעיה בדיוק באותה מידה...'' הוא מסיים בשקט ''גם אם זה כנראה הדבר היחיד שמשותף לכם'' הוא מקמו את מצחו לרגע ''תקשיב לי...סאלאד, נכון? העולם בסכנה. כן, העולם כולו. ענני המלחמה מתחשרים מעל שמי רגעיה, והם ממטירים גשם מדמם בגלקוס. אם לא נפעל יחד, דמם של החפים מפעל ישפך בכל מקום על פני העולם הזה. האם אין סיכוי שנסדיר את העניינים עכשיו, אולי נעביר את השליטה ברגעיה לצד שלישי בינתיים, ונדחה את וויכוחי השליטה לאחר כך?" מיילו מביט בחליף לרגע ''מה דעתכם להשאיר את השליטה הכוללת, גם בסיירים וגם בעם, בידי השליט שלכם, החליף? כי כרגע, הדבר שחסר לנו בדחיפות הרבה ביותר הוא זמן''
Meta
גלגול דיפלומטיה
+14 רמות, +4 כריזמה, +3 נשיקת הנימפה
[dice seed=13344 secure=2ecaec4f_0]1d20+21[/dice]
 
ממ"ק
"יש לי מספיק דם פיות על היידים כדי להוכיח שאני מתעב אותן, אנשי מכירים אותי מהיום שבו זאלה הצילה אותי מגבירת האביב, אבל היה מאוחר מידי, דם פיות זורם בי, ואני בניגוד אליך, לא יכול לשקר. לכן אני גם יכול להגיד בלב שלם שאתה וחבריך רצחתם את זאלה, המנהיגה האמיתית שלנו, כי לא היה לך די במאבק הדמים שאחיך הנהיג פה, אתה גם רוצה לשמור על הכאוס ולהרוג את המנהיגה החוקית שהייתה לנו, ואז עוד מסתיר את הרצח שלה מאחיך לנשק!, אני בז לך מליק, אני בז לך ולכל מה שאתה מייצג, אני בז לך ולחבריך הזרים והקסמים שלהם, ואני בז לצרות גלקוס!" הוא צועק. "רעגיה הסתדרה לבד מספיק זמן, ואנחנו לא צריכים ללכת לעזור לזרים, קל וחומר לתת להם לנהל את החיים שלנו. בייחוד שמדובר בבני הפיה." הוא מדבר בבוז, ואנשים מריעים לו, קיש צועד אחורה ,אין לו מה להגיד, ההמונים תומכים בסאלאד, והתחושה מורגשת."
 
ממ''ק
מיילו ניגש לסאלאד ''אתה עונית תחת ידיה של גבירת הקיץ, איבדת את עיניך ...אבל זכית בראייה. אני מתחנן בפניך, השתמש בה! זאלה לא הייתה בוחרת לסגן אדם טיפש! הסתכל מחוץ לרגעיה! מלחמה משתוללת בחוץ, וזה לא הזמן לוויכוחים! את הוויכוח הזה ניאלץ ליישב בזמן אחר, וכרגע אני מציע-ניתן את ההנהגה לחלי'ף, עד אחרי המלחמה. משם נראה מה עושים. בתור חייל, אני בטוח שאתה מבין את ההיגיון שבכך. '' מיילו עוצר לרגע ומדבר שוב פעם בקול מריר ''פיות הקיץ...אתה לא היחיד שהן פגעו בהן. אני מבין את הטינה שאתה רוחש להן, אבל האם אתה במצב שבו אתה יכול להרשות לעצמך לדחות עזרה כלשהי? אבירי מוות מקימים צבאות בגלקוס,
רודפים אחרי מכשף אדיר. אותו מכשף יברח בסופו של דבר לכאן, ודבר לא ישאר על פני האדמה הזו מלבד תוהו וחורבן, הן מידיו והן מיד הצבאות שיבואו בעקבותיו. האם זה מה שאתה רוצה? כאוס וחורבן על האדמה שעליה אתה רוצה להגן? שים את הוויכוחים בצד, תתמקד במטרה''
 
ממ"ק
"אני ממוקד במטרה שלי, זר "הוא יורק את המילה כאילו הייתה ערסית, "המטרה שלי היא גדולת רעגיה, ושלמות הסיירים, אתה אומר לי שאני צריך ללכת להילחם בקרב מחוץ לגבולות היבשת? בשביל אחרים? בשביל זרים? זאלה לא הייתה מסכימה לזה, וגם אני לא, לא אשלח את אחי למות בשביל דם גלקוס, טובים הם עולולת רעגיה מבציר גלקוס!" הוא צועק, והסיירים מריעים לו, בזווית עינו, מליק יכול לראות את החלי'ף מהנהן בשקט, הוא כנראה עשה את הבחירה שלו.
 
יאס-אראק-
IN
״על פי הרונות האלו, אחד חייב לבצע קורבן על מנת לפתוח את השערים, קורבן שאומר שהקסם המאגי שלו לעולם לא יהיה עוצמתי באותה המידה. זה מחיר, שיש לשלם על מנת לפתוח את השערים״ אומר יאס-אראק.
 
יאס-אראק-
IN
יאס-אראק מסתכל עליהם, לא מרוצה. הוא חלש כבר, חלש מידי בעקבות מותו של לאטימר, וכמעט ריק מכוח. ועם זאת, גורל העולם עומד כאן. העולם הזה, לא שווה להקריב את הכוח שלו למענו, ואפילו למען השימור של הקסם בעולם. זהו עולם מקולל שנידון לאבדון. נקמה בניקולאי? הוא יושמד גם כן אם רדיסוס או דיוואש ישתלטו על כול הקסם בעולם. למען המאסטר שלו וטאלין? יאס-אראק נאמן, אך לנאמנות שלו יש גבול מסוים. למען מיילו? אלטון? מליק? יאס-אראק כמעט צוחק. הם כולם פעלו למען העולם הזה, אבל כול הצרות שלהם יפתרו אם העולם הזה יושמד.

אבל יאס-אראק חושב על לאטימר, ונתקע. האיש שפעל למען החופש ולמען האנשים כול העת, מתעקש למען הרצון החופשי של כולם. הוא לא היה עיוור, הוא היה רק נאיבי, בצורה ילדותית כמעט. יאס-אראק היה צריך לחנך אותו, אבל... הוא לא הצליח. הוא השאיר את יאס-אראק להגן על העולם, כך יאס-אראק ידע. יאס-אראק אולי זקן, אבל משניהם זה היה לאטימר שהיה שוטה.

אולי זה גורל, אולי ביחד עם לאטימר הם היו יכולים לפתוח את המקום הזה בכלל בלי להיפגע, מנצלים את הקשר המאגי-פסיוני שלהם.

"לאטימר, אתה הופך אותי לדבר השנוא עליי ביותר, מישהו שפועל בגלל ערכים" אומר יאס-אראק בגועל מוחלט.

ומפעיל את הרונות, משלם את חובו אל הפסיון.
 
יאס
יאס מרגיש את כוחו נשאב לתוך הרונה, את עוצמת הקסם עוזבת אותו, אבל הוא מרגיש משהו נוסף, מקור קדמוני של קסם זורם דרכו, הוא לא מבין אותו, הוא רק יודע שהוא לא מאגי כלשעצמו, אבל קסם זורם בו, מחליף את הכוח החסר.
META
הכאוס לוקח ונותן - יאס אראק מאבד יחידת לחש אחת מכל דרג שיש לו, ושיהיה לו בעתיד (משמע לחש אחד פחות ליום בכל דרג)
מנגד, יאס אראק מסוגל להטיל את הלחשים הנמצאים בתחום השליטה "תוהו" כאילו היה כוהן ברמתו, כאשר תבונה מחליפה את החוכמה הנדרשת להטלת הלחש, ד"ק, התנגדות לחשים וכו'.

IN
הרונות חושפות 2 עמודים, וגל שחור של כוח חולף בינהם, יוצר שער, מצידו האחר אפשר לראות מה שנארה כמו עיר תת קרקעית, אפלה, שחורה, בנוייה מאבן לבנה.
שלושת המאגים עומדים בפליאה מול הקסם, מחכים לראות מי הראשון שיקפוץ
 
יאס
אתה עובר דרך השער, והיער הדוממת מופיעה מולך, יש בה שקט מרתיע, מוזר, מסקרן.
המאסטר וטלין עוברים גם הם אחריך, ואתם עומדים בלב מה שנראה כמו כיכר שוק עתיקה. "בעבר," אומר המאסטר. "חיילי שד וערפדים מילאו את החלק הזה של העיר, חצאי הערפדים נמצאו בשכונות העוני, ואלפים אפלים נעו בשכונות הקוסמים. מאז שאחמד תקף פה, אין כאן עוד כלום."
 
חזרה
Top