• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

בראשית האנושות-עץ משחק (3/3)

סליחה על העיכוב, חזרתי היום מאוחר
ח'אן
יארל סקובאלד,, מנהיג השבט, מביט לשליח המפוחד ישר בעיניים. סקובאלד הוא גבר בשנות ה30 לחייו, שערו הבלונדיני וזקנו הארוך קשורים ומטופחים, ולאורך פניו מתוחה צלקת. "ניאדרטלים, אתה אומר?.." הוא מביט אחורה לחבריו הציידים – רובם נראים כבר נלהבים לקראת הקרב האפשרי. הוא לא ידע הרבה אודות אותם ניאדרטלים, מלבד העובדה שהיו גזע של חיות נתעבות – אומנם הם דמויי אדם, אך הם לא פחות פראיים ומגעילים מכל אריה מערות... אבל פחות גאים ומרשימים, זה בטוח. אכן, הרוחות יחייכו כשנטהר את העדר הזה מאדמותינו. "האם אתם מוכנים לצוד את החיות הללו, גברים?!" הוא קורא אל הציידים, ואלה משיבים בקריאות נלהבות. הוא צוחק בגאווה ופונה אל השליח – "נראה לי שקיבלת את התשובה שלך, כלודומר ידידי! כבוד רב מצפה לנו על שדה הקרב! אמור למנהיגך שמחר, עם זריחת השחר, אנו נצא לסייע לכם להשמיד את היצורים הללו!"

OUT
סבבה, הנה הטקסים שקיימים בשבט:
לידה – כאשר נולד תינוק בשבט, זקני השבט נוהגים לברך אותו ע"י טבילתו במי הריין ותפילה אל הרוחות. לאחר הלידה, אמו של התינוק מקבלת "שבוע חופשי" ממטלות בשבט, ושאר הנשים עוזרות לה בטיפול בתינוק ומאפשרות לה פינוקים כגון רחיצה במעיין חם ושפע של פירות.
טקס בגרות – כאשר נער או נערה מגיעים לגיל 14, הם נחשבים לבוגרים. כחלק מטקס הבגרות שלהם, הנערים נשלחים לשרוד לבדם שלושה לילות בטבע, וכאשר הם חוזרים, הם עוברים טקס בו הם חורטים ציור על אבן ומשליכים אותה לריין, כמעין בקשה לרוחות להביא להם כבוד ותהילה. הנערות נשלחות רק ללילה אחד לטבע, ובשבועות שלאחר מכן מפגישים אותן עם נערים מהשבטים הסמוכים שיכולים להוות בעלים פוטנציאליים.
חתונה – כמו בטקס הבגרות, כאשר זוג מתחתן הם יוצאים ביחד ללילה אחד מחוץ לשבט , כדי שיוכלו להתאחד ביחידות. הם בדרך כלל מקיימים יחסי מין באותו לילה. לאחר שהם חוזרים, נערכת סעודה גדולה של שני השבטים, בה הגבר נשבע בכבודו לאבי האישה להגן על הכלה ולהביא לה כבוד ותהילה, בעוד האישה נשבעת לאם הגבר לדאוג לצרכיו ולהביא לו ילדים.
מוות – כאשר חבר שבט נפטר או נהרג, מניחים את גופתו על קרשי עץ, שורפים אותה ומשיטים במורד הנהר. הבולוורקים מאמינים שרק טקס מסוג זה יאפשר לרוחו של המת להתאחד עם העולם ועם אבותיו.
טקס הבירשט – פעם בחודש, בליל ירח מלא, השבטים מתאספים לטקס הבירשט, חגיגות לכבוד רוחות האבות. במהלך החגיגות, בני השבטים אוכלים את הנתחים הטובים ביותר שהציידים צדו בחודש האחרון, אך את החלקים הטובים ביותר כדוגמת השומן הם שורפים כמנחה לרוחות. פעילויות אחרות בטקס כוללות תחרויות האבקות, שירת שירים וסיפורי מעשיות גבורה.
 
חאן
"תברחו ואל תחזרו!" המנהיג לוקח גופה אומר "קחו את הגופות שלנו, נקיים את הטקס אחרי שנאסוף את כל השבט, קחו גם את המסטודון אנשים נלחמו בישבלו ובשיביל ההגנה שלנו!" לאחר שהשבט נאסף מתחילים ללכת לכיוון הגייזר הקדוש בו שמים את הגופות ומתפללים אליו, מאז מתחילים לשלוח ציידים לסייר מסביב בזמן צייד.
OUT
אני יכול להוליד עוד בישביל לפצות על ההרוגים?
אפשר להריץ אל אסיפת מעגל הגייזר?
 
זאב
OUT
כן. ואני אריץ. בעיקרון, המשחק (או לפחות השלבים הראשונים) יהיה מלא בהרצות כאלה.

IN
אחרי כשבוע וחצי, באה אסיפת מעגל הגייזר.
כל שבטי האיזור מתכנסים ליד הגייזר הגדול, במעגל שמורכב ממנהיגי השבטים, ומעגל גדול יותר סביבם המורכב מהציידים. ראשי השבטים-וואלאפאי, הוואסופאי, איליניווק, פאיוט וצ'מהואווי, דנים בדיון סוער על המאורעות האחרונים, ובמעגל מסביב משוחחים שיחות חולין הגברים,כשמידי פעם הוואלאפאי וההוואסופאי נועצים אלו באלו מבטים ארסיים.

תתחיל. יש לך הרבה מה להגיד באסיפה הזו...
ליזי
''כן!'', קורא כלודומר, ואץ לשבטו. השבט יוצא כרגיל לציד, ללקט ולדיג, חוזר למחנה, והלילה יורד. ואז בא המחר.

עם עלות השחר, נפגשים שבטי הריין התחתון בנקודת המפגש שנקבעה-מאחורי גבעה נמוכה קרוב לריין, שאחריה, לגדות הנהר, נמצא מחנה הניאנדרטלים. האדמה בוצית ורטובה, והדשא מכוסה טל. כל השבטים-הבולוורקים, הברוקטרים, הוארינים ואילו הכאטים, הגיעו לשם. השאמאנים ערכו תפילה קצרה לאבות הקדמונים, רוקדים סביב מדורה גדולה במטות מילה ועצמות אריה מערות, עטויים עורות דובים וזאבים, פניהם וגופם צבועים אדום בצבעים בדוגמאות מסובכות. ''האבות הקדמונים מבטיחים לנו ניצחון!'', קורא אחד מהם בסוף הטקס.

קדימה, להסתער-תורך כעת.
גרגויל
OUT
את זה תשאיר לי :)

IN
והתאשיר אכן עזבו את החידקל.
המסע היה ארוך וקשה יותר משחשב המנהיג. במשך 10 שנים תמימות צעדו בני השבט במישורים וביערות של מסופוטמיה, צדים ומלקטים על חשבון השבטים המקומיים. לא פעם הסתבכו אנשי השבט בקרב קטן, אך לבסוף, מקץ עשר שנים ארוכות, הגיעו התאשיר לנהר הפרת.

המנהיג יצא עם כמה ציידים לסקור את השטח מראש גבעה אחת. בגדה המזרחית של הנהר היה איזור רחב של אדמת סחף וקני סוף, ונראו בו אי אלו אוהלי עור. אחריו באו מישורים מנוקדים בחורשות, עד לאיזור גבעות נמוכות.
היכן תתנחל?
טסוקימארו
OUT
אז סתם השקעתי בלוויתנים... נו, שוין :)

IN
הציידים יוצאים, על פניהם מצוירים כל כוכבי השמיים, אל הגבעות של דרום אוסטרליה. כאן שורצים הקנגורואים, הוואלאבי, קנגורואי הענק, המגלניות-לטאות הכוח הגדולות. כאן חיים הקואלות והוומבטים בהמוניהם... רק תבחר.

על העצים חיות קואלות רבות, ישנות. באחת מקרחות היער מצאו הציידים עדר קנגורואים רדום, ודיפרוטודונים-מעין וומבט צמחוני שגודלו כגודל דוב-נראו מהלכים קרוב לשם.
 
לכולם: כרגע, כל עוד אתם ציידים לקטים, המשחק ילך ''בדילוגים'', עם הרבה הרצות-אנחנו לא רוצים לשחק כל יום את הציד והלקט... כתתיישבו, המשחק ''יוריד הילוך'' מהבחינה הזו.
 
ח'אן
חחח טוב תדמיין שאתה משחק מו"ד, מתחיל את המשחק, ברמה 1, והדבר הראשון שהמנחה אומר לך זה "פיל ענק מגיע לקצה העיר." לא הורס כלום, לא מועיל לאף אחד, לא עושה שום דבר מיוחד, פשוט מגיע לעיר. כאילו... אוקיי...
אם הם נשארים ועושים משהו, אם יש לי סיבה להגיב אליהם, אולי עוד יהיה להם שימוש. כרגע לא ידוע לי על פעולה שקשורה אליהם שתועיל לי אם אעשה אותה.

IN
הציידים מאתרים מספר עצים קרובים שעליהם ישנים חבורת הקואלות. כמדי צייד, שניים מן הציידים נותרים להשגיח שאין בני שבטים אחרים או חיות מסוכנות באזור. חמישה ציידים מכינים את עצמם להנחית מהלומות קוטלות על כל אחת מהקואלות שתמצא את עצמה על אדמת היער, שלושה ציידים אחרים קושרים חבל לקצה נשקם לפני שכמו שאר הציידים הם מותחים את זרועותיהם האוחזות בקוואבורו לאחור וממתינים לאות של מלאנגה.
מביט פעם נוספת אל הכוכבים, המנהיג מהנהן. הוא ושאר המשלחת משלחים את נשקיהם מעלה אל הטרף בענן של מקלות ואבנים.

META
בהנחה שאני צריך לגלגל עכשיו לצייד:
[dice]
2d6+5
[/dice]
עריכה: הא... מה עשיתי לא נכון?
 
ח'אן
"אני מסכים.בואו נחתוך את המסטודון וניקח כל אחד את חלקו" אומר אמנקטה.
הוא מוריד את החנית שלו ואומר,במעין התנצלות:"אני מצטער על הנימה התוקפנית,אבל המזון הוא חשוב מאוד.תרצו אולי קצת מים ופירות טריים שתוכלו להתרענן איתם לפני שתמשיכו בציד שלכם?"
דפ"ד
שם השבט:טוארג.
איזור מחייה:צפון תוניס,באיזור מפרץ תוניס של היום.האזור בהחלט חם ויבש,אבל עדיין יש בו מספיק גשם בשביל שיהיה בו צמחים ועצים.אמנם לא המון,אבל יש.
קרוב למפרץ יש אגם של מים מתוקים,ממנו שותים בני השבט,ולידו כמה גבעות,עם יותר צמחייה משאר האזור.
רמה התפתחותית:רמת ההתפתחות-חבורת ציידים לקטים.
רמת הטכנולוגיה-תקופת האבן.
יוקרה:
היוקרה מתחלקת לארבעה תחומים:
יוקרה צבאית:5
יוקרה תרבותית:4
יוקרה כלכלית:4
יוקרה שלטונית:אין
מראה: בני השבט הינם בעלי עור שזוף מעט,שיער חום בדרך כלל(או לעיתים שחור) וגובה ממוצע,כ170 ס"מ.
הם שריריים מאוד ומטפחים מעט מאוד שיער פנים.הם חושבים שזקן הוא מראה מבזה,ולכן מטפחים שפמים קצרים,לכל היותר.
תוספים ומחסרים:יש לאנשי השבט 5+ לקפא''פ וירי חצים.
אוכלוסיה: 40 איש.
שביעות רצון: 80%
תרבות:
אנשי הטוארג הם לוחמניים מטבעם,שכן הטבע לא נוטה לטובת אילו שרודפים את השלום.אוכלי העשב הם רודפי שלום,והם נטרפים.
החברה הטוארגית שוויונית לחלוטין-גם בכך שאין מבחינתה הבדלים ביכולות של גברים ונשים,וגם ביחסה השווה לכוח הזרוע או המוח.גם החכמים וגם החזקים מוערכים בשבט,וזוכים לכבוד רב.
בשבט הטוארג ישנן מסורות רבות,שרובן מסופרות מאב לבן.הללו הן בעיקר על האבות הקדמונים האישיים של המשפחה,והן עוסקות באגדות ציד או מסעות מפרכים.
אבל יש את המסורות הגדולות,שאותן כל השבט מכיר ויודע.המסורות הללו מדברות על האבות הקדמונים האדירים ביותר של השבט,אילו שהשפיעו עליו בצורה כה חזקה עד שהם נצרבו בתודעת כולם,והם מסופרים פעמים רבות יחד עם שחקנים שמגלמים את הסיפור.לסיפורים אלו יש גם צד פולחני,שכן לספר אותם זה מעין סגידה לאבות הקדמונים.
אצל הטוארגים כל אדם מזהה את כישרונותיו הבולטים בגיל עשר,ובמשך חמש שנים הוא מלטש אותם ומשתפר בהם.בגיל חמש עשרה כל אדם בוחר לעצמו כישרון אחד או שניים(ולעיתים רחוקות גם שלושה) ומתמקד בו,מנסה ללטש אותו לכדי שלמות ע"י למידה מאחרים וניסיון אישי.הטוארגים מאמינים שלכל אדם יש כמה כשרונות שהוא נועד לעסוק בהם,וכדי שהוא יוכל להיות טוב בהם עליו לעסוק אך ורק בהם,ולא בעוד עשרות כשרונות אחרים.
לנישואים בחברה הטוארגית יש ערך רב.כל גבר או אישה שרוצים להתחתן עם אדם מסויים,צריכים להוכיח שהם ראויים לו.עליהם לעמוד באתגר שהוא יציב להם בהצלחה,ואז יוכלו להינשא לו.הטוארגים רוצים לדעת שבני זוגם מתאימים להם,ולכן מעמידים אותם במבחנים שכאלו לפני הנישואין.אדם שלא עומד במבחן כזה בדרך כלל מגלה את עצמו מרצון לכמה שבועות מהשבט,מנסה להתחזק עוד יותר כדי שיוכל לעמוד באתגר הבא.
במותו של אדם כלשהו,תלוי כמה היה משפיע במהלך חייו,עורכים לו טקס שריפה,שבו שורפים את גופתו יחד עם חפץ שמסמל אותו,טומנים את האפר בבור קטן ומציבים עליו אבן עם ציור המנוח,או ציור של קטע מחייו.מקום זה יהפוך למקום התפילה האישי של המשפחה אליו,ואם הוא היה אדם מספיק משפיע גם שאר השבט יתפלל שם אליו בבקשה לברכות.
בני השבט עוסקים בציורים על אבנים ובעיצוב כלים מיוחדים.ניתן למצוא הרבה כלי עבודה וכלי נשק שעוטרו בציורים או בחריטות מסוגננות,שכן דבר כזה מביע הערכה רבה לבעל הכלי.
דת: אנשי השבט מאמינים ברוחות האבות הקדמונים.ניתן לתקשר עם כל אדם שמת באמצעות טקסים מיוחדים שהכוהנים עורכים,אבל לרוב לא מדברים סתם עם כל אב קדמון שמת.
עוצמת האב הקדמון נקבעת לפי מה שהוא היה בחייו.אם הוא היה צייד גדול יהיה לו כוח לברך את הציידים בציד טוב ומבורך,ואם הוא היה סייר מוצלח הוא יכול לברך את השבט בתגליות מסעירות.לצד האבות הקדמונים האלו ישנן גם את רוחות הטבע,ששולטות על כל דבר דומם,כמו נהרות,אגמים ויערות.
לרוחות הטבע פונים בתדירות קטנה יותר בדרך כלל,ורק במקרים יחסית מיוחדים.
משטר וסדר חברתי:הנהגת השבט מתחלקת בין שני אנשים,שנבחרים לאחר תחרויות,שמתקיימות פעם בחמש שנים.
האדם הראשון נבחר לאחר תחרויות ארוכות של כושר גופני,ציד,היאבקות ולחימה,כשהשני נבחר לאחר תחרויות של פתירת חידות מסויימות,תרגילי מחשבה וכו'.
שני האנשים הללו אמורים לסמל את שני הדברים הנדרשים להנהגת השבט-כוח ומוח,מכיוון שאנשי השבט לא רוצים שינהיג אותם אדם אחד שהוא טוב בשני הדברים,אלא שני אנשים שהם מעולים כל אחד בתחומו.
ציידים: 26 ציידים,חמושים בחניתות הטלה קצרות ובקשתות.
משאבים:
עצם-8
עור-6
קרן-6
[/spoiler]
 
ח'אן
הכוחות הבולוורקים מסתערים ביחד עם השבטים האחרים, וסקובאלד קורא "לתהילת הקדמונים!", להט הקרב ממלא את גופו באנדרנלין. בזמן שהכוח המרכזי מסתער קדימה עם חניתות, כמה מהציידים עולים על הגבעה עם קשתות ומנסים לירות בניאדרטלים מלמעלה.

META
התקפת קפא"פ
[dice seed=49566 secure=b31aed44_0]2d6 + 6[/dice]
ירי חצים
[dice seed=31156 secure=e5b32aae_1]2d6 + 5[/dice]
 
חאן
אווט-נראה שקני הסוף תפוסים בינתיים אז אני אלך על החורשות. כמה אוהלים יש?
אין-״סוף כל סוף רוח הדקל חזרה לאיתנה״, מריעה הכוהנת ״וזה אומר שעכשיו נחיה בחורשות שאנו רואים כאן״

המטדור
למטדור מגיעה כוהנת נמוכה, לא כוהנת בכירה במיוחד ניגשת לספר סיפור...״אני אספר לם סיפור על דבר שקרא ביום שהגענו, באותו הלילה רוח דיברה אליי ולא זיהיתי אותה ושאלתי אותה לשמה. תשובתה היתה: רוח הזית״ (האזור שבו אני נמצא דיי קרוב לסוריה אז זה די סביר) ראשת הכוהנות בהלם, רוח הזית היא רוח שמסמלת יציבות מושלמת ופריון באזור היצבות, היא מעולם לא הובסה ובסוף במלחמת האלים היא נודתה מהחידקל. הכוהנת ממשיכה ״היא אמרה לי שאנחנו נשארים פה, לנצח וכל עוד נשאר פה נשגשג וניצור אמפריה ענקית ומשגשגת.״ ראש הצידיים והמנהיג מוחאים כפיים אבל נראה שראשת הכוהנות התעלפה וכהנת אחרת מנסה להעיר אותה, זו ללא ספק המנצחת.
 
חאן
המנהיג עומד ליד הגייזר הגדול אומר "אני צריך לספר משהו! לפני כמה ימים שבט הוואסופאי נכנס לאיזור הציד שלנו ורצה לקחת את המסטודון שהרגנו בעצמנו! לאחר מכן שאמרנו לו ללכת ואם לא נהרוג אותם הוא ישר הסתער עלינו וקטל 7 מאנשינו! אנחנו בתור הגנה הרגנו 13 מאנשיו והם ברחו, מה אתם אומרים שנעשה? יש לשבט הוואסופאי משהו להגיד להגנתו?"
 
הזאב
מנהיג שבט ההוואסופאי קם. בעורות הסמילודון, ציורי הגוף האדומים ומבטו קר הרוח, הוא נראה מרשים למדי. ''כן, יש'', הוא אומר למנהיג הואלאפאי. ''והוא חוקי הטבע. בטבע, החזקים טורפים את החלשים, והעיטמים לבני הראש הגדולים גוזלים את טרף השלכים הקטנים. לפיכך, אם ראינו את עצמנו כחזקים מספיק לקחת את טרפכם, הייתה לנו הזכות המלאה לכך''. מנהיגי שאר השבטים יושבים, שותקים. יש משהו בדברי שני המנהיגים, אך היחסים בין השבטים חשובים כאן בהרבה.
גרגויל
OUT
לא, זה לא, כי אתה בדרום הפרת ואילו זיתים צומחים הרחק משם, במערב סוריה. אזרום איתך לפעם הזאתי.
יש שם כמה עשרות אוהלים, בערך שבט או שניים חיים שם.
אני מניח שאיבדת 5 אנשים במסע. אי אפשר לפצות על זה בילודה, אם התעניינת...

IN
השבט יוצא לחורשות, רענן ושאנן. סוף סוף הם הגיעו לפרת, ועתה יוכלו להתנחל שוב. השבט צועד, ולבסוף מגיע לחורשות. הוא מקים מחנה אוהלי עור, והגברים כבר עומדים לצאת לציד, כשעשרים ציידים בערך מגיעים למחנה. בראשם עומד גבר מזוקן ועטוי עורות אריה, שעל פניו מצוירים באדום ציורים, המזכירים במקצת כוכבים וצלבים.
''מי אתם, זרים?'', הוא שואל בקול תקיף, ''ובאיזו זכות פלשתם לשטחינו?''.
ליזי
OUT
שכחת לזרוק לניאנדרטלים. אני אזרוק, אבל להבא עשה זאת אתה בבקשה (כדי לקצר תהליכים).
כיוון שהניאנדרטלים חזקים יותר, יש להם 2+ להתקפה (כולל מחסר 1- על הגובה).

IN
הניאנדרטלים כבר התעוררו, ואף שההסתערות הפתיעה אותם הם ממהרים לתפוס חניתות וגרזנים ולהסתער קדימה. 20 ניאנדרטלים מתנגשים ב-20 בולוורקים, וצעקות נשמעות מזירת הטבח. החניתות והגרזנים קורעים בשר ועצם, ודם ניגר מהפצעים.
ולפתע, מזדעזעת האדמה יחד עם חיות הבר, הבולוורקים והניאנדרטלים. קול גדול נשמע, זר ולא מוכר, שהיארל הנרתע לכמה רגעים לא מזהה כלל את מקורו, ופחד מתחיל להתגנב ללבו. הפחד נמוג כשהוא רואה את מקור הקול.
משני האגפים, תוקעים הברוקטרים והכאטים ב... קרנות של שוורי בר? מכל מקום, הכלי המוזר מעורר פחד כפול אצל הניאנדרטלים כשהם מזהים את מקורו, ומגביר את רוחם של השבטים.
ואז, מסתערים השבטים הללו משני האגפים בקריאות, ''למען הקדמונים! למען אבות אבותינו!'', וחניתותיהם זורעות מוות בקרב הניאנדרטלים. הנשים ממהרות לאחוז בחניתות ומיני פגיונות אבן מלוטשים ולהגן על ילדיהן, אך הן לא יעמדו לאורך זמן מול הנחשול.
ולבסוף, שבט הוארינים מקיף את הלוחמים באנשיו, ממטיר חצי אבן ועצם ללא הפסקה.
שבטי בני האדם נלחמים בעוז, ולמרות שהניאנדרטלים הם אכן לוחמים חזקים-ומאוד, היתרון המספרי מטה לבסוף את הכף לטובת הברית. השבט מנה כ-50 ניאנדרטלים, אך הקרב העז הותיר בחיים רק כעשרים ניאנדרטלים, רובם ילדים וילדות והשאר בעיקר נשים.
ברית השבטים ניצחה בקרב. כעת, מה יהיה גורל המנוצחים?

META
קפא''פ ניאנדרטלים:
[dice seed=60703 secure=e76347b5_0]2d6+7[/dice]
קפא''פ בני ברית:
[dice seed=21813 secure=d932e58b_1]2d6+6[/dice]
קשתים בני ברית:
[dice seed=40267 secure=49b26b27_2]2d6+5[/dice]
התחמקות ניאנדרטלית מקשתים:
[dice seed=50529 secure=bfc85fa7_3]2d6[/dice]
מגדל
''תודה'', אומר אקינידאד בהכרת תודה. ''הרוחות ישמרו עליכם''. הוא נוטל את המים והפירות, והוא ואנשיו מסתלקים משם איתם ועם נתחי המסטודון והשנהבים. ציידי הטוארג חוזרים למחנה, עם נתחי המסטודון. הנערים מגיעים עם דגים, הנערות עם פירות ושיבולים. עוד יום רגיל אצל הטוארג.

הרצה לטקס חילופי הכלות-תתאר.
טסוקימארו
OUT
אל תעשה את הרווחים, ככה: [dice*]2d6+5[/dice]
אני אזרוק לך הפעם.

META
[dice seed=3511 secure=7a09432d_4]2d6+5[/dice]

IN
הציד מוצלח מאוד הלילה, והרבה קואלות תמימות יצאו לישון גלויות לעין. הציידים מציגים בפני מלאנגה בגאווה תריסר וחצי של קואלות.
 
ח'אן
בטקס חילופי הכלות, הגברים אדומי השיער מספרים לנשים על הצייד שלהם ואז בוחרים את האישה הכי טובה בעיניהם בעוד שהנשים בשבטי מחפשות את הגבר האמיץ ביותר שהם יכולות למצוא.
ריאקה מוצא את המנהיג המאפולו, שמנהיג המאופלו מסתכל עליו בראשונה הוא נראה שונה מכיוון שעכשיו יש לו שיער אדום יותר אדום יותר מכל הכפר, ריאקה מדבר אל המנהיג:
"תקשיב, אני רווק, ועכשיו לאור הדברים שעשיתי רוצים למנות אותי לראש השבט, אני צריך אישה חזקה חכמה ויפה שתמשול איתי, אחת מבנותיך נראית לי כזאת אולי תיתן לי את ידה וביחד נקים שבט אחד גדול וחזק יותר, אתה תקבל את ניהול הציידים והמזון ואני ישפוט את השבט הגדול ביחד עם אחת מבנותיך, אז האם אתה מסכים?.
 
ח'אן
טקס חילופי הכלות הגיע.כל הגברים והנשים הפנויים מכל השבטים הגיעו,לבושים במיטב המלבושים ובמיטב התכשיטים.
האנשים מתפזרים,ומתחילים להתעניין אחד בשני.כלי נשק ומזכרות ציד מרשימות מוצגות,לצד כלים שונים,פרוות ועורות תפורים היטב.חלק מהאנשים עורכים תחרויות כדי להרשים את בני הזוג הפוטנציאליים,והשאר כבר מתחילים להציע אתגרים לאלו שמעוניינים בהם.
 
ח'אן
יארל סקובאלד קורא למנהיגי שני השבטים האחרים להתייעצות. "ידידיי, הרווחנו כבוד רב אצל רוחות הקדמונים היום! עם זאת,עלינו להחליט מה לעשות עם הנקבות והצאצאים של החיות שהרגנו." הוא מסתכל על הנשים, המנסות עוד להאבק בלוחמים בני האדם. "אני חושב שכולנו יכולים להסכים שהשמדה של יצורים חלשים מאיתנו תהיה מעשה של חוסר כבוד מוחלט ופחדנות, אך מצד שני, אסור לנו לתת להם להשאר על אדמותינו. אני אומר שנבריח אותם מזרחה, הרחק מהעמק, למקום בו יוכלו למות לבסוף ללא התערבותינו. מה אומרים אתם?"

META
בהנחה שהם מסכימים:
הלוחמים מנסים להפחיד ולהבריח את הנשים והילדים מזרחה מהעמק
[dice seed=26197 secure=e3bcb32f_0]2d6[/dice]
התנגדות הניאדרטלים?
[dice seed=56959 secure=ec664c07_1]2d6[/dice]
 
חאן
המנהיג מחייך "נהרגו לכם יותר אנשים כך שראיתם שאנחנו יותר חזקים! האם שאמרתם שאתם שומרים על הכבוד שלכם זה באמת נכון שתקפתם אותנו בישביל טרף שאנחנו הרגנו בשטח שלנו במקום להראות כמה אתם חזקים ולצוד בעצמכם?"
 
כולם-חזרתי עייף מהחוג (היאבקות, לא מ''ת :)). לזאב אני לא מגיב תגובה מקדמת עלילה, לא לדאוג.

זאב
OUT
הזאב אמר/ה:
[post]694453[/post] גם בטבע מי שלא יודע לצוד ומנסה לקחת משהו מאחרים חלש
אני אניח שהוא לא אמר את זה... זה לא נכון בכמה וכמה רמות...
 
חזרה
Top