• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

השחר מפציע- עץ משחק [מו"ד 5] (4\4)- תם ונשלם!

קאלי ונזירים-
IN
הונג-יי מנצל את כול הצ׳י שנותר בו, מסתכל אל קאלי בידיעה שזאת לא תשוכנע בקלות שהוא קיבל חזרה שליטה על גופו. הוא מזנק אחורה מקאלי, סם ואחיו דאי-קי, ורץ אחורה, מזנק... אל המים.

״זה אני בשליטה עכשיו! הונג-יי!״ הוא קורה בעודו באוויר, ואז נוחת אל תוך המים, יותר פרץ מים אדיר.

META
מנצל 1 צ׳י בשביל לבצע את פעולת הנסיגה כפעולת בונוס.
 
מונרו
META
חקירה נגדית- 12+7= 19.
ציון נוכחי- 0:0.
IN
"הטעות שאסור לך לעשות, היא לחשוב שהכוח בידיך." הוא אומר, ועוברים מספר מהלכים בהם הוא אוכל את הפרש שלך, אבל אתה מצליח לאכול לו רץ. "שמעתי על פגישתך עם אכליס, וממה ששמעתי, כבר עשית את הטעות הזו. אתה בהחלט פיסת שח. השאלה היא, אם מדובר בפיון או שמא בחייל אחר."
META
זריזות (זריזות ידיים): 19+6= 25.
 
מונרו
OUT
אין אופציה לעבור את הד"ק
IN
"אומרים שעדיף שירות מאהבה מאשר שירות מיראה." אומר מונרו, סופג את העבדות במשחק. "אכליס ניסתה לתקוף את החברים שלי, והיא מצפה שאשרת אותה בנאמנות בידיעה שהיא תפגע בי אם לא?" הוא מבצע הצרחה, מגן על המלך שלו ופותח נטיב לצריח. "היא תמצא עצמה בצידו השני של הלהב שלי." הוא מוסיף לא מאיים, פשוט מודיע. "אין לה שום זכות להנהיג אם זו הדרך שלה, כבוד, אומץ, יושרה. זה מה משנהיג צריך, את העורמה תשאיר לפוליקטאי ולרוכל בחנות, לא למפקד בשדה הקרב."
META
זריזות ידים 16+6=22
 
קאלי ונזירים
OUT
נזירים, אתם מוזמנים לגלגל בדיקת תפיסה אם בא לכם.
IN
"אני נראה לך כמו רופא?" סם שולח מבט לעבר קאלי, "הוא כנראה יהיה בסדר אחרי שנת לילה טובה. אבל נראה ונדע, הא?" הוא מושיט את ידו כדי ללטף את בזיל, אבל הבזיליסק לא נמצא איתו, ולאחר רגע של בלבול הוא מושך את היד חזרה.
"טוב, זה לא מקום רע להקים בו מחנה, אני אקושש זרדים בינתיים, אבל אני מסתלק בבוקר."

מונרו
META
תפיסה נגדית: 13+7= 20.
ציון נוכחי: 1:1.
IN
נראה שלוואל לא שם לב לרמאות הקטנה שלך, בדיוק כמו שאתה לא שמת לב לרמאות הקטנה שלו. "נאמנות היא מושג מעניין, במיוחד בחצר הערפדים." הוא אומר בזמן שהוא אוכל את הצריח שפתחת, "כבוד ואומץ הם טובים ויפים, אבל יושרה? אתה זה שתמצא את עצמך בצדו השני של הלהב." מהלך נוסף, ואתה מצליח לאכול לו פרש, אבל נראה שהוא היה מוכן להקרבה הזו. "אף אחד מהערפדים- שאתה, דרך אגב, לא אחד מהם- אינו מפקד בשדה הקרב. אנחנו אצילים, פוליטיקאים אלמותיים, או כלבים מורעבים שנהנים ממגרש המשחקים העכשווי שלהם."
META
חקירה: 20 לא טבעי.
 
מונרו
OUT
חקריה נגדית 24 סה"כ
IN
"אז יש בנינו הסכמה." אומר מונורו, "אני לא אחד מכם, אני לא רוצה להיות אחד מכם, עד כה, פגשתי שנים מכם שגרמו לי לרצות להעלות את העיר הזו באש." הוא אומר, "נאמנות, כבוד אומץ, אני חי על פי ההיגדים הללו, אני מסרב לקבל את זה שכדי לשרוד אני צריך לרמות, לפגוע, לשקר. פוליטקה נועדה למי שרוצה לעמוד בראש הר של גופות ולהרגיש שהוא נשגב מהן, תשאיר לי את שדה הקרב, לפחות אני יכול להרגיש שאני נלחם למען מטרה שווה משהו, לעזזל, אני חי למען מטרה ששווה משהו, אתה יכול להגיד לי שאתה והאחרים עושים את זה?" הוא שואל אותו, "או שאתם מתים מבפנים כמו שאתם מתים מבחוץ?"
META
בדיקת חקריה
18 סה"כ
 
הנזירים וקאלי-
Meta
תפיסה: 1+7=8.

IN
הונג-יי לא יוצא מהמים, אך מתקרב אל הגדה, נשאר מתכופף החוצה אל המים ומשכשך בהם את רגליו וגופו, אך פלג גופו העליון בחוץ מוכן לשיחה.

״אתם יודעים מה זה היה? ולמה לעזאזל זה רצה להרוג את אחי?״ הוא שואל בהלם את סם וקאלי, מסתכל בדאגה אל דאי-קי, מפחד להתקרב ולהזיק לו עוד.
 
נזירים וקאלי
אתם לא שמים לב לשום דבר מיוחד.
"כן, טוב. אני יודע בערך." סם אומר, מניח את הזרדים שקושש על האדמה. "נראה שסב קצת בצרות. אחת הצרות האלה ניסתה לסחוט אותו, באמצעותכם. זה הסיפור הקצר לפחות."

מונרו
META
חקירה נגדית- 8 (1 טבעי).
ציון נוכחי: 2:1 למונרו.
IN
"לכל אחד מאיתנו יש את המטרות שלו." לוואל מקמט את מצחו, "ולמען האמת, לאף אחד מאיתנו לא אכפת ממך. אתה שעשוע זמני, אבל אי אפשר לתת לך להסתובב בלי השגחה. ערפד, נחות ככל שיהיה, שמסתובב בסרמיאת ולא תחת השליטה של אחד מבתי החצות? אנחנו לא יכולים לאפשר את זה. אז תשבע אמונים לאחד הבתים, ואז תוכל לחיות למען מטרה נעלה יותר. למען שאייד וור, למען הצללים." הוא בוחן אותך ואת תגובתך, מחכה עם המהלך שלו.
META
תובנה: 20 טבעי, 27 סה"כ.
OUT
שמתי לב שבטעות כתבתי בהתחלה שאתה צריך לגלגל כריזמה נגד תובנה. טעות שלי, מדובר בכריזמה (תרמית) ספציפית.
 
מונרו
ושוב יכולתיו עוברות את מה שאני יכול להוציא גם ב20 טבעי.
IN
"אז עזבו אותי בשקט." אומר מונרו, "אין לי כל עניין בכם, ולכם אין עניין בי, אני לא מוצא כל תועלת בקשר אתכם, ואתם יכולים להנות מהספק של לקרוא לי "משהו שהוא לא ערפד" וללכת הלאה, בחיי שאנחנו רק מביעים צרות האחד לשני." מונרו מביט בלוח, המשחק יגמר באחד המהלכים הקרובים. "האמת היא, שאני מסרב להישבע לאחד הבתים שלכם." הוא אומר, מזיז שוב את הכלי במהירות, "באופן מסויים, אני מרגיש נעלה מכם, אם זה בגלל העקרונות שלי, או אם זה לאור העבודה שאני יכל לצאת החוצה ואתם תקועים פה," הוא מוסיף. "אתם מחפשים איך לעשות אותי הכלי שלכם, וכתוצאה מכך לקבול אותי, אנשים חכמים רואים את השרשאות שקובלות אותן, אני רואה את שקובלות אותך, ואני רואה את שקובלות אותי, משום מה, אני מעדיף להימנע מעוד שלשלאות." הוא מוסיף. "שח" הוא אומר. כשהוא מציב את הכלי שלו בעמדת מתקפה.
META
זריזרות ידיים 18+5=23.
OUT
אם מונרו רואה שהוא עומד לנצח במהלך הזה, הוא מבצע בכוונה טעות שתעלה לו במשחק. משתדל שהטעות תהיה ברורה לכל מי שיבחן לעומק את המשחק שלו.
 
מונרו
META
חקירה הגנתית- 2+7=9, כשלון. מונרו מנצח.
IN
לוואל מקמט את מצחו, בוחן את הלוח. לוקח לו זמן מה עד שהוא מחליט על המהלך שלו. "אתה לא מבין. אתה, עצם הקיום שלך, הוא יריקה בפנינו. אתה קורא לעצמך ערפד, אתה ניזון כערפד, אבל אתה לא ערפד אמיתי, ערפד נכון." הוא שותק, חוסם את המהלך שלך, אבל אתה יכול לראות שאתה עומד לנצח.
"אם תסרב להשבע לאחד הבתים, מלך הצללים ימצא לך שימוש. ואתה לא תאהב את זה. חלק מהבתים כבר רוצים להרוג אותך, אם בגלל הבושה בקיומך ואם בגלל הסקרנות בנוגע לטעם דמך. אתה מרגיש נעלה עלינו?" הוא מגחך, "אל תשכח את המקום שלך. אחרת, אתה תביא לעצמך- ולחבריך- רק צרות. הם עדיין בחיים, דרך אגב. אבל, אכליס שמה עליהם עין. והיא איננה היחידה שעשתה זאת. אם היא תרצה, היא תקיש באצבעותיה והם ייפלו כמו זבובים. אל תבין לא נכון, זה לא איום. זו האמת הפשוטה. לא כדאי לך להרגיז אותנו. להתנהג בצדקנות? לשאת את המוצא המשונה שלך בגאווה? אלה התגרויות." הוא משתתק, בוחן אותך ואת המהלכים שלך, ומגיב במהלך משלו. נראה שהוא יודע שהוא עומד להפסיד, אבל זה לא גורם לו לשחק בפחות עניין. למעשה, זה רק גורם לו להתרכז יותר במשחק.
"אתה מדבר על השלשלאות הפיגורטיביות שכובלות אותנו, אבל תגיד לי, מה אתה באמת יודע על בני הלילה? כמה מהסיפורים ששמעת בילדותך אמת הם? אם תשפוך מלח בקו מולי, אתה חושב שזה יעצור אותי? מה עם מים זורמים? או השתקפויות? מה עם שיני שום או יתדות מעץ? ישנן הרבה אגדות, סיפורי ילדים שאמורים להפיח בהם תקווה. תקווה שניתן לעצור את יצורי הלילה. שהם צריכים רק להיות אמיצים, ולהשתמש במה שסביבם. שמעט תושייה, אומץ, ותבלינים מהמטבח יכולים להציל את חייהם. אז אמור לי," הוא אומר בזמן שהוא מציב את כליו לעמדת שח-מט, כפי שאפשרת לו. "אתה מאמין לאגדות? אחרי הכל, בשבילנו אתה ילד. ולד-ליל." הוא לא מחייך כשהוא מכריז על נצחונו, ולא נראה מרוצה במיוחד.
"אני מניח שזה טוב, שאתה מתחיל להבין את המשחק." לוואל אומר וקם, ואחד המשרתים לבני השיער לוקח את חיילי השח.
"אבל זה בהחלט חבל שאתה לא מבין את הנפשות הפועלות. אתה לא תשרוד כאן הרבה. ובגלל זה, אני אתן לך עצה. לי ולאחיי, לשושלת בין הערביים, אין עניין בעולם שלמעלה. מבחינתנו, אסקלטוס עצמו יכול להשתחרר ממצודת הארמגדון. לכן, אם אתה רוצה לצאת מעיר-תופת, אולי כדאי שתשקול להכריז על נאמנותך לאחד מהבתים של שושלת הדמדומים."
 
מונרו
"אני מבין את הנפשות הפועלות." אומר מונרו. "אני פשוט חושב שהם מבזבזות את הזמן של כולנו." הוא מוסיף בעצלתיים. "אני לא חושב שראוי שאבזבז גם את הזמן שלך." הוא מוסיף "לא נסית להרוג אותי, להפשיט אותי או לאיים עלי, אז עד כה אתה לפחות הדבר הכי טוב שפגשתי פה, עד כמה שזה שווה, חבל לי שאנחנו כל כך שונים." הוא מסתובב ויוצא, הוא לא בטוח לאן ללכת, בלית ברירה, הוא הולך לוולאד.
 
מונרו
המשרתים שהוקצו למונרו מובילים אותו בין המסדרונות אל חדריו של ולאד. חמש דקות לפני שאתם מגיעים לדלתו, אתם כבר שומעים את המוזיקה מחרישת האוזניים. פסנתר, כינורות, ועם זאת- מוזיקה מהירה וחזקה בהרבה משאמור, מה שהופך אותה ל...ייחודית.

החדר עצמו, הוא חדר משתה. הלהקה מנגנת בצד בטירוף, ונראה שקסם מגביר את הקול של הנגינה שלהם. שולחן עץ גדול נמצא במרכז החדר, ושמונה ערפדים יושבים לצידו, אוכלים, שותים ונהנים.
ולאד עצמו יושב בראש השולחן, על כס מלכות של ממש, מנצח על ההמולה. כוס של דם אדום בידו האחת, וידו השנייה מחזיקה מזלג עם חתיכת בשר חשודה למראה.
הוא מחייך, מסמן לך להתקדם אליו.

נזירים וקאלי
"לפי מה שהבנתי, סב מצא את עצמו בעיר-תופת, ברובד התחתון. שם, הוא צריך לבחור לאיזו חצר ערפדים להצטרף. אחת הערפדות האלה החליטה לאיים עליו להצטרף אליה, והחליטה שהדרך הטובה ביותר היא להשתמש בחיים שלכם." הוא מושך בכתפיו,
"והיא כנראה לא היחידה ששלחה משרתים לעקוב אחריכם, נראה שהם עוקבים אחריכם כבר זמן מה. זו הבעיה עם צללים, קשה לשים לב אליהם."
 
מונרו
"סבסטיאן מונרו, תופעת הלוואי שהגיעה לאליסיום וחזרה!" ולאד אומר, מרים את מזלגו בחיוך, חושף את ניביו. "שב." הוא אומר, ואחד המשרתים שחורי השיער שלצידו מביא כסא עץ פשוט, שונה לגמרי מכס המלכות המרופד עשוי העצם עליו ולאד יושב, או מכסאות העצם המפוארים פחות של שאר הערפדים.
"תצטרף אלינו, תאכל, ותספר לנו את הסיפור שלך." הוא אומר, מחווה למשרתים להביא סכו"ם וצלחת. שאר הערפדים בינתיים מסתכלים עליך בדממה, בוחנים אותך.

קאלי ונזירים
"טוב, סב קרא לעצמו ערפד, כן? אז נראה שהערפדים האמיתיים לא ממש אהבו את זה." סם מושך בכתפיו, "הפוליטיקה של הערפדים זה עסק מסובך. הם נשלטים על ידי מלך הצללים, מחולקים לחצרות ולבתים, והם לא מאפשרים לערפדים להסתובב בסרמיאת בלי להיות חלק מהם." סם מסביר, "הייתי בעיר-תופת כמה ימים, וזה בהחלט לא מקום נחמד. אבל ביחס לשאר הרובד התחתון..."
 
מונרו
מונרו מחייך, הוא מתיישב על הכיסא, אם הוא צריך להיות השוטה, הוא יעשה את זה, קודם עלינות, אחרי זה עורמה, ועכשיו שנינות, זה תורו להיות מעניין. "אני מתנצל" הוא אומר כשהוא מתיישב על הכיסא, "אני נאלץ לסרב לאוכל, נאלצתי לפגוש באכילס," הוא מתחיל להסביר. "איבדתי כל רצון לחיות ולאכול." הוא מקווה שלא יציקו לו יותר מידי, עכשיו זה לא הזמן לאכול דברים אסורים. "מה אני כבר יכול לספר למי שבטח שמע הכל?" הוא שואל
 
חזרה
Top