• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

חדשות הכרוז המצאות וספרי הרחבה של Starfinder

משחק המדע-בידיוני החדש מבית פאיזו, שמבוסס על פאת'פיינדר זוכה להצלחה - ובהתאם גם לעוד ספרי הרחבה ועוד הרפתקאות. אם עדיין לא קראתם את הסקירה של הנרוביאן לספר, זה הזמן - https://www.pundak.co.il/reviews/dungeons-dragons/808-starfinder-core-rulebook
ספר ההרחבה הראשון כבר יצא לאור לפני כמה חודשים והוא Alien Archive, שמשלב בין ספר מפלצות לבין ספר גזעים נוספים. הוא מכיל כ-80 מפלצות /חייזרים ו-20 גזעים חדשים.
הספר השני שהוכרז לא מזמן, הוא Pact World. ספר מערכה שמתאר את 14 העולמות וגם נותן לשחקנים אפשרויות חדשות. בכלל נדמה שבסטארפיינדר אין את ההפרדה בין ספרי שה"ם לספרי שחקן, כמו שיש בפאת'פיינדר (באופן דומה למה' 5).
pact-world.jpg
הספר השלישי הוא Starfinder Armory, כשמו כן הוא - ספר ציוד, נשקים וכלי-רכב למשחק :)
אבל הבשורות היותר מגניבות לטעמי, כי אני אוהב הרפתקאות, זה שבמקום נתיבי הרפתקות של 6 כרכים לנתיב, וספר שיוצא אחת לחודשיים, החל מהקיץ הקרוב נקבל הרפתקה חדשה כל חודש, ונתיב הרפתקאות יכלול רק שלושה כרכים. בעיניי זה שיפור, כי 6 כרכים זה באמת מעמיס. לכן למשל במורדי הגיהנום זה מעולה שאפשר להסתפק ב-4.
 
20 גזעים חדשים? וואו.
אני חייב להגיד אבל שאני ממש אשמח לקרוא את pact worlds, זה נשמע כמו ספר הרחבה נהדר, והעולמות האמת די מגניבים. אשמח לקרוא עליהם יותר. יש למישהו מושג אילו "אפשרויות חדשות" השחקנים מקבלים? ת'מות? מקצועות? וריאנטים למקצועות?

עריכה: הל, אין לי מושג על איזה ספר מתורגם אתה מדבר. לא תרגמו את סטארפיינדר, ולא שמעתי שום חדשות על תרגום כזה. אם אתה מדבר על פת'פיינדר, הספר לשחקן ואוגדן המפלצות בעברית נמצאים בחנויות כבר זמן מה.
 
חזרה
Top