• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

השחר מפציע- עץ משחק [מו"ד 5] (4\4)- תם ונשלם!

מונרו
אתה צועק על הדלת, אבל נראה שאתה לא עושה יותר מלדבר אל הקיר. דלתות האבן הגדולות לא זזות, לא משנה כמה אתה צועק.

הונג
'נקמה. ואולי אם נצליח לחסל את הרוצח של אחי, אחי יצליח לחזור. אולי לא. אבל אני אאחוז בתקווה.' הוא אומר בכנות מפתיעה. 'אבל עד אז, לפחות אני אהנה. תנסה להיות יותר מעניין אבל, כן? כרגע קצת משעמם להיות פה.'

קאלי
הונג-יי... ובכן, זה לא הונג-יי. קאלי יכולה להרגיש בכוח טמא ממקום עומדו. הוא לא הנזיר החביב יותר, אלא צל אל-מת.
צל מלח ליתר דיוק.
 
קאלי, נזיר וצל
"אתה יכול להפסיק עם ההצגה." קאלי שומעת את שיעוליו של דאי-קאי היטב מעל זרימת הנהר. אין לה הרבה זמן, והיא לא בטוחה אם היא יכולה לנצח את הונג, או את מה ששולט בו.
"אתה סוחט את הונג? בטוח נוכל להגיע להסכם כלשהו, כל עוד אחיו חי."

Meta
גלגול שכנוע: 15+6=21
 
קאלי ונזירים
"אני לא יודע על מה את מדברת." הונג אומר, מצליח סוף סוף לחדור את הגנתו הקסומה של דאי-קי, ומנסה "לרפא" אותו שוב. כמעט ושואב את כל כוחו.
META
שאיבת כוח: הצלה נגד sanctuary- 16. הצלחה. 17 נזק חומצה, וערך הכוח של דאי-קי יורד ב2 (מה שמותיר לו נק' 1). כשהוא יגיע ל0, הוא ימות.
 
הונג-יי-
IN
'אם כך, עלינו לדאוג שזה יק..' מתחיל הונג-יי לומר, אבל רואה את אחיו. 'קאלי, תעצרי את היצור הזה, בשם שבעת הימים, קאלי!' הוא צועק, רואה את אחיו עומד למות, מנסה לארגן את כול ראשו אל המשימה 'קדימה, קדימה, רגע אחד, זה כול מה שאני צריך!'
 
מונרו
מונרו מביט בטבעת. הוא אמר שהוא יסייע לו, אבל הוא לא אמר היכן ואיפה. "מצא אותם." הוא לוחש לטבעת "מצא את קאלי והנזירים, עזור להם, שחרר אותו מהקללה. הראה להם את האמת בנוגע למטרות שלך. והחוב שלך כלפי יסגר." הוא לוחש לטבת
 
מונרו
אתה נוקש פעמיים על הטבעת, ומסביר לסם את המצב. לאחר רגע, הקשר מתנתק- ואתה מרגיש חלש יותר. הטבעת לקחה ממך את הכוח הדרוש לתפעולה.
META
אתה מאבד סלוט אחד של לחש מדרג 3. אם אין לך אחד כזה, אז שני סלוטים דרג 2.

קאלי ונזירים
הונג-יי, או מה ששולט בגוף שלו, לא מתייחס בכלל לאיומים של קאלי. הוא מחייך, מתחיל לשאוב את כוחו של דאי-קי שוב,
בפעם האחרונה, אבל הוא מועף לפתע מגופו של הנזיר כשמשהו- מישהו- מתנגש בו.
עורו אדום, הוא לבוש בשריון עור וחמוש מכף רגל ועד ראש- ראש שמכוסה בברדס וצעיף מכסה את פיו. סם. "יש לכם מזל שהתאמנתי על השיגור שלי בשבועיים האחרונים." הוא אומר, מנסה להכות את הונג פעם אחר פעם- אך הנזיר מצליח לחמוק.
"קדימה, גמדה. את עומדת פשוט לעמוד כאן? או שאת עומדת לעזור לי להוציא את הצל הזה מהחבר שלך? תכעסי עלי אחר כך."
 
הונג-יי-
IN
'גם לנו יש משימה' אומר הונג-יי לזאב הלבן, ממשיך לנסות לתעל את כול כוח הרצון שלו בשביל לפגוע בצל הקריר שמסביבו. הוא לא יודע כיצד, הוא לא יודע איך הוא יעשה זאת ואם יש לו בכלל השפעה, אך הוא מנסה בכול כוחו. אם הוא לא יוכל לשלוט בגופו, הוא לעולם לא יצליח לשלוט באספקט הרוחני שלו.
 
קאלי, נזיר, צל וכניסה דרמטית
הלהבה המוצקה לא זזה מכיוונו של סם, אבל עיניה של קאלי מרצדות בין האויבים. בחוסר רצון, החרב פונה לצל.
"בסדר. טוב שאני לא רואה את הפרצוף הזחוח מאחורי הצעיף הזה."
קאלי דוקרת והונג מתחמק בקלילות. היא חוסמת בעיטה לראשה עם מרפק משוריין ומניפה חזרה את הלהבה, הילת החרב נשלחת בגל שפוגע בנזיר. עיניו השחורות בולטות כשאורה מקרין עליו.

Meta
התקפה ראשונה: 16+6=22
נזק (מנצל סלוט דרג אחד לסמייט, תוספת נזק בגלל תקיפת אל-מת):
3+6+4+5+5+4=27 נזק, 14 ממנו קורן.
התקפה שנייה: 9+6=15, פספוס.

לעצמי
2/4
3/3
 
קאלי ונזירים
חרבה של קאלי חותכת את הונג, ש...מלחשש בכאב? זה בהחלט לא הונג.
"מעולה, קדימה, אנחנו נצטרך לעלף את הנזיר שלך בשביל זה. תכווני לראש." סם מחייך, מנסה לדקור את הנזיר עם החנית שלו, אבל הונג זריז- והיצור שבגופו יודע לנצל זאת, מתחמק, ומנסה לתפוס את קאלי- אך השריון שלה חוסם את מגעו המשחית.
"הגבירה אכליס תקבל את מבוקשה." הוא אומר, יורק דם לבן, אם זה בכלל דם.
META
התקפות על קאלי
שאיבת עוצמה: 17, פספוס.

הונג
'חכה, עוד לא.' הזאב אומר, 'עכשיו!' מכתה של קאלי גורמת לתודעות שלכם להצטמרר, אבל גם כשאתם מנצלים את ההזדמנות ומנסים להשתחרר, לקחת שליטה, הוא עדיין חזק מדי. הצל.

מונרו
"אתה עומד בפני לוואל, להב הצל." אומר השומר היחיד שעומד לצידו של הערפד, "הצג את עצמך, ואת המטרה לשמה באת."
לוואל עצמו עומד גם הוא, לבוש בבגדים אציליים עתיקים שנראים כמו מדים צבאיים. חרב סיף חגורה למותנו, ושיערו הלבן גולש עד למותניו. הוא מביט בך, עורו כהה יותר מהערפדות שאותן כבר ראית. במועצה, הוא שתק, וישב הכי קרוב אליך- רחוק מהמלך.
במרחק מה ממכם, אתה רואה ערפדים לבני ואפורי שיער בבגדים פשוטים מעט יותר, אם כי לא הרבה יותר. הם עובדים, ואתה מניח שאלה משרתים, אם כי הם שונים בהחלט מהמשרתים שהוקצו לך.
 
מונרו
"עשיתי זאת הרגע." הוא אומר לשומר. "אשמח לתגבותו של אדוני הלורד, אם כי אני שמח שבניגוד לאחרים שפגשתי, זה לא מנסה להפשיט אותי מבגדי, או לשלוח קללה בחברי. שמח אני לראות שעדיין יש כבוד בידי האצולה"
 
מונרו
לוואל אומר מספר מילים בשפה משונה, המזכירה מעט אלפית, והשומר נראה מופתע. הוא מתחיל להגיד משהו, אבל לוואל טופח על חרבו, והשומר מרכין את ראשו והולך משם.
לאחר מספר שניות של שקט, מספר משרתים לבני שיער מביאים לכם שולחן וזוג כסאות. "שב." אומר הלורד, בזמן שהוא מתיישב בעצמו.
"עכשיו, אני רוצה להבהיר שאני לא צריך עוד אנשים בביתי, בניגוד לאחי ואחיותי שבמועצה. אני לא משתמש אפילו ביצירי החושך שהם אוהבים. אבל, זה לא אומר שאין לי שימוש בך, אז ניגש לעניין, 'ערפד' בכוח ההצהרה העצמית. מה אתה רוצה, ולמה העסקה הזו שווה לי?"
 
מונרו
"צר לי אם אדוני רואה בי יצור חושך, הנני משרת את האור בכל רמ"ח איברי ושס"ע גידי." הוא אומר לו, "כל מטרתי היא לסייע למי שזקוק לעזרה, זו הסיבה שאני מאמין שהביאה אותי לחיים פעם נוספת, מתתי בשירותו של מלך חסר כבוד, אני מוכן לתת הזדמנות לאדון בעל כבוד, אבל אני לא חזרתי למשחק פוליטי, ואין לי כוונה להיות צעצוע של איש, לכן אני אגש ישר לנקדוה, אמור לי מה מטרתך, אמור לי מהם כליך, באם אלה זהים לשלי, וודאי אמצא דרך להיות לתועלת בשבילך. באם לא, אזי לא אבזבז עוד את זמנך."
 
קאלי ונזירים
הצל מתקדם וקאלי חוסמת מכת יד פתוחה עם הניצב. היא זורקת את ידו ומכה בקשת, אך הנזיר מתהפך באוויר מעליה ומתחמק. הוא פונה לחסל את דאי-קאי וקאלי מסתובבת ודוקרת את צידו של הונג, מקיזה דם. הוא נסוג בגלגול וקם על רגליו, עיניו מחייכות לנוכח מהירות גופו.

Meta
התקפה ראשונה: 7 טבעי, מניח שפספוס.
שנייה: 16+6=22
מנצל סלוט לסמייט.
נזק: 3+5+6+3+1+4=22 נזק, 8 מתוכו קורן.

לעצמי
1/4
3/3
 
מונרו
"אם אין לך כוונה להיות צעצוע של איש, אתה תמצא את עצמך מהר מאוד בתוך ארון קבורה נעול וחתום." לוואל אומר, בעוד המשרתים מביאים חלקי משחק של שח-מט, ואתה שם לב שהשולחן אכן מחולק לריבועים שחורים ולבנים.
"דרך אגב, יצורי חושך? לא דיברתי עליך, אלא על המשרתים שאיתך ועל שכמותם. אבל משרת את האור? אולי ברגע זה, אבל אתה עומד לשרת את אחד מבתי החצות, ודרכם את מלך הצללים עצמו. אור הוא לא דבר שתמצא כאן. אבל, הבה וניגש למשחק."
META
החוקים הם פשוטים. בתורך, אתה בוחר אחת מהמיומנויות הבאות:
תבונה (חקירה), חוכמה (תובנה), או זריזות (זריזות ידיים) ובתגובה, לוואל מגלגל תבונה (חקירה), כריזמה (תרמית) או חוכמה (תפיסה) בהתאם. ובתורו להפך- הוא בוחר חקירה/תובנה/זריזות ידיים, ואתה מגלגל חקירה/כריזמה/תפיסה.
אבל, אתה לא יכול להשתמש באותה מיומנות 2 תורות ברצף.
מי שיקבל 3 הצלחות ראשון ינצח, וכמות ההצלחות של כל צד תשפיע על המשך השיחה והיחס כלפיך.
בהצלחה.

קאלי ונזירים
חרבה של קאלי גורמת לגופו של הנזיר לצנוח באובדן הכרה. לאחר כמה רגעים, הוא מתאושש, עיניו רגילות עכשיו- לא שחורות כמו קודם.
META
גלגלו לי בבקשה בדיקת תפיסה בד"ק 23.

הונג
הקור שסביבך נחלש, ואתה יכול להרגיש את הצל נמלט בזעם. ממלמל דבר מה על כך ש"אדרת העורב" תקבל את מה שהיא רוצה, לא משנה מה.
לאחר כמה רגעים, אתה מצליח להשתלט על גופך חזרה, אבל אתה חלש ופצוע.
META
אתה חוזר להכרה על 1 נק"פ.
 
מונרו
"מעניין" אומר מונרו, "בזמנו חשבתי את עצמי לפיסת שח," הוא ממשיך, "משונה להיות בצדה הזה של הלוח," הוא מביט בכלים, "אתה נותן לי לפעול ראשון, מה שאומר שאתה שקול, אתה נותן ליריב שלך לנוע קדימה, לעשות את הטעות שלו, ואתה מגיב בהתאם, ידו זהה לעבר הפרש, מקפיצה אותו קדימה. "אז אין לי ברירה אלא להשיב לך כגמולך, לשלוח סיור אשר יבחן את ההגנות שלך, ויספר לי איזה טעות אסור עלי לעשות."
META
חקירה
10+2, 12 סה"כ
 
חזרה
Top