• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

בראשית האנושות-עץ הרשמה (חופשיטה, ניהול) (3/3) סגור להרשמה

לא כל-כך רציתי להצטרף אך היה לי רעיון אז אני כן אצטרף
דפ"ד
"סיפורי מספרים על שבט של גמדים שהיה חזק והקים אימפריה אדירה ששינתה את פני העולם אבל הם לא יודעים שזאתי לא הייתה אימפריה של גמדים זאתי הייתה אימפריה של נמוכי קומה בני אדם שהקימו את אחת האימפריות החזקות שידע האדם" אנשיי העתיד על האימפריה שלי.
שם השבט: קונהו.
איזור מחייה: תחילית האמזונס .
רמה התפתחותית: רמת התפתחות: לקטים ציידים, רמת טכנולוגית: תקופת האבן.
יוקרה: יוקרה צבאית- 4(1+) באמזונס האכזרי אין מקום לציידים בודדים או לזוגות יש מקום לקבוצה של לוחמים שהתחנכה בדרכי הג'ונגל בדרכים של אין לבד יש רק ביחד. "הג'ונגל הוא לא יחיד הג'ונגל הרבה דברים ובשביל לנצח הרבה דברים צריכים גם אנו להיות הרבה דברים".
יוקרה תרבותית- 4 מציירים ומספרים סיפורים ויותר מזה לא, כן יש מנהגים שבטיים כמו לצבוע את שיער הציידים הטובים באדום ואת שיער הבנות היפות בירוק שידמה לצבע של הג'ונגל. "צבע השיער הוא אדום כדי להראות שהאדם אינו מפחד להראות לאויב שהוא כאן והוא אינו מפחד למות בשביל הצייד" הגנרל בעל השעיר האדום ביותר.
יוקרה כלכלית- 4 אין להם מושג שיש להם מכרה זהב של הג'ונגל מכיוון שהם עדיין לא גילו את הפוטנציאל שלו.
"יש פוטנציאל ליער, בתוך יש לו כוח מסוים שמספיק ליצור חיים עם נמצא אותו ונצליח להשתלט עליו נצליח להרוג את אויבינו" אחד מהציידים לפני שנטרף בידי על ידי חיה.
יוקרה מלכותית-4 אין מלך אבל יש משהו שדי דומה לגנרל והוא אחראי על איפה הם הולכים לצוד. "הגנרל הוא האדם האמיץ ביותר שקיים והוא תמיד צדק גם אם זה מביא את הציידים למוות" משפט מהפה של הגנרל.
מראה: מראה האנשים זה נמוכים אך יצבים בעלי שער שחור ככל שהאדם הוא צייד יותר מאומן צובעים לו את השעיר בצבא יותר אדום כדי שכך הוא יוכח את גבורתו מכיוון שאז רואים אותו יותר.
תוספים ומחסרים:4+ לקאפ"פ 5+ לירי חצים "ביער עדיף לראות חצים מכיוון שעדיף לראות את פניו של האויב מופתעים ואז להרוג אותו מאשר רק להרוג אותו" צייד מן השבט
אוכלוסיה: 40 איש
שביעות רצון: 80% אחוז מתוך 100%
תרבות: התרבות היא תרבות של מלחמה ורצינית מכיוון שבמקום כמו האמזונס שבו התנאים קשים חייבים להיות קשים גם כן, הגנרל הוא בעל החשיבות הגדולה ביותר והוא בוחר איפה לצוד, כפי שציינתי את הגברים הציידים החזקים ביותר צובעים באדום את שיערם ואת הנשים בירוק שכן הג'ונגל בשבילם הוא המקום החשוב ביותר, נהר האמזונס הוא המקום החשוב ביותר בשביל השבט זה המקום היחידי שהם יודעים זה המקום שעליו הם שורדים של חייהם, הם צדים בקבוצות של צבא קטן מכיוון שכמו שציינתי בג'ונגל אתה כנראה תמות אם תצוד לבד או בזוגות, הנשים תפקידם לעזור ולרפאות ולעודד את הגברים כשם שהגנרל הוא המעודד של הגברים בשבט אשתו היא האחת שמעודדת את הנשים, לכל אדם מותר לשאת אישה אחת.
דת: הם מאמינים בשלושה אבות קדומניים-
המוות קליוטס, על שם המפלצת שרצחה את האנשים הראשונים של השבט וכך גם איחדה אותם והפכה אותם לשבט לצוות ולאחים, הם לא פוחדים ממנה שכן הם מאמינים שהיא לוקחת רק את האמיצים ואת החזקים ואת החלשים היא מעלימה לאזור גרוע שבעתיד יקרא הגיהינום או שם אחר מזדמנת כפנתר, היא אחראית על כל הסיום ונבילה של הפרחים היא אחראית על סיומם של דברים.
הזמן טוראף, הזמן הוא האחראי של כל הדברים והוא אחראי שהכול יהיה במחזוריות ובשוויון, הוא אחראי גם על הפצעים ועל הריפוי שלהם, הוא אחראי על כל המחזוריות מלבד החיים והמוות מזדמן כדג.
החיים גלידוס, נקרא על שם הנרצח הראשון של קלטיוס, הוא אחראי על כך שתמיד תיהיה פריחה ותמיד יהיו אירועים חדישים ואנשים חדשים מזמן כציפור קקדו, הוא אחראי על התחלה של דברים.
משטר וסדר חברתי: המנהיג הוא הצ'יף או בשמו המקצועי "אוזברק" הוא חייב להיות חביב על כולם וכלם צריכים להכיר אותו בשביל להיבחר הוא גם הצייד הכי טוב וגם בעל השיער הכי אדום, אשתו היא המנהיגה של הבנות והיא צריכה להיות חכמה.
ציידים: 19 ציידים, 10 ציידים חמושים בקליעים 9 בגרזנים.
משאבים:
עצם- 8
עור- 5
קרן- 7
טקסים:
-ברגע שאחד מהציידים מהשבט מת, כל השבט מתכנס למען זכרו, הם מספרים את סיפור הצייד שלו האחרון ושורפים את הגופה שלו לאחר מכן הם צובעים את אחד העצים באדום בשביל להראות איזה צייד הוא היה את העצים האלו אסור להרוס.
-ברגע שאחת מהנשים מתה, כל השבט מתכנס ומספר על יופייה, לאחר מכן האנשים צובעים את אחד מהעצים בירוק בשביל לראות עד כמה אנשים חושבים שהיא הייתה.
-נער נחשב גבר בשבט ברגע ששערו נצבע בפעם הראשונה באדום.
-נערה נחשבת אישה ברגע שהיא מתחתנת.
-פעם בשנה כל השבט מתכנס ואוכל ביחד ביום זה כל השבט מתכנס ויושב לאכול ביחד, ביום זה כל צעירי הכפר שותלים עצים חדשים בשביל שיהי איזון בין האדם לטבע.
חיות:
-תיילקוסמילוס (טורף כיס דמוי חתול בעל ניבי חרב ולסת מוזרה)
-פורוסזאורוס (תנין ענקי, באורך 10-13 מטר)
-עצלנים
-צפרדעים רעילות
-תוכים (מקאו, לא קקדו)
-איגואנה
-עופות
-עופות דורסים (הרפיה)
-עכבישים ארסיים
-נחשי חנק
-לוטרת ענק
-דולפינים בנהר
-טוקן
-דובי נמלים
-טוקסודונים (חיות גדולות דמויות היפופוטם/קרנף)
-גליפטודון (מעין ארמדיל ענק)
-עצלני ענק
-קופים שונים
-קפיברות וקפיברות ענק (גובה 1.5 מטר ואורך 3 מטר)
 
וולף
דפ''ד טוב מאוד.
thewolf אמר/ה:
[post]693836[/post] דת: הם מאמינים בשלושה אלים-
אין אלים בשלב הזה. ציינתי במפורש שהאמונה היא אנימיסטית-רוחות טבע, אבות קדמונים, שדים ושדונים וכו'. עוד לא אלים.
thewolf אמר/ה:
[post]693836[/post] 10 ציידים חמושים בקליעים 9 בגרזנים.
אפשר גם וגם. בטוח שאתה לא מעדיף קשתות על קלעים?
למה כתבת בנים ובנות? לא נשים וגברים?
אממ... תוכל לשים יותר פסיקים? ולהדגיש את הכותרות? למען הנוחות...
אשמח לטקסי בגרות, לידה, מוות וכו'.
השמות טיפה... לא יודע, לא מצלצלים מאוד ''אמזונסיים''. אשמח אם תשנה. מצדי תיקח שמות שבטים מהתוכנית ''אמזונאס'' (טפו). ואשמח אם תשנה ״הגנרל״ ל״הצ׳יף״ או משה בסגנון.

ובכן. החיות ביער האמזונאס הן:
-תיילקוסמילוס (טורף כיס דמוי חתול בעל ניבי חרב ולסת מוזרה)
-פורוסזאורוס (תנין ענקי, באורך 10-13 מטר)
-עצלנים
-צפרדעים רעילות
-תוכים (מקאו, לא קקדו)
-איגואנה
-עופות
-עופות דורסים (הרפיה)
-עכבישים ארסיים
-נחשי חנק
-לוטרת ענק
-דולפינים בנהר
-טוקן
-דובי נמלים
-טוקסודונים (חיות גדולות דמויות היפופוטם/קרנף)
-גליפטודון (מעין ארמדיל ענק)
-עצלני ענק
-קופים שונים
-קפיברות וקפיברות ענק (גובה 1.5 מטר ואורך 3 מטר)

טוקסודון:
330px-Toxodon.jpg

גליפטודון:
345px-Glyptotheriumm.jpg

קפיברת ענק:
330px-Josephoartigasia_BW.jpg

עצלן קרקע ענק:
375px-Megatherum_DB.jpg

345px-Thylacosmilus_Amerika.jpg
 
הדפ"ת
שם השבט:טוארג.
איזור מחייה:צפון תוניס,באיזור מפרץ תוניס של היום.האזור בהחלט חם ויבש,אבל עדיין יש בו מספיק גשם בשביל שיהיה בו צמחים ועצים.אמנם לא המון,אבל יש.
קרוב למפרץ יש אגם של מים מתוקים,ממנו שותים בני השבט,ולידו כמה גבעות,עם יותר צמחייה משאר האזור.
רמה התפתחותית:רמת ההתפתחות-חבורת ציידים לקטים.
רמת הטכנולוגיה-תקופת האבן.
יוקרה:
היוקרה מתחלקת לארבעה תחומים:
יוקרה צבאית:5
יוקרה תרבותית:4
יוקרה כלכלית:4
יוקרה שלטונית:אין
מראה: בני השבט הינם בעלי עור שזוף מעט,שיער חום בדרך כלל(או לעיתים שחור) וגובה ממוצע,כ170 ס"מ.
הם שריריים מאוד ומטפחים מעט מאוד שיער פנים.הם חושבים שזקן הוא מראה מבזה,ולכן מטפחים שפמים קצרים,לכל היותר.
תוספים ומחסרים:יש לאנשי השבט 5+ לקפא''פ וירי חצים.
אוכלוסיה: 40 איש.
שביעות רצון: 80%
תרבות:
אנשי הטוארג הם לוחמניים מטבעם,שכן הטבע לא נוטה לטובת אילו שרודפים את השלום.אוכלי העשב הם רודפי שלום,והם נטרפים.
החברה הטוארגית שוויונית לחלוטין-גם בכך שאין מבחינתה הבדלים ביכולות של גברים ונשים,וגם ביחסה השווה לכוח הזרוע או המוח.גם החכמים וגם החזקים מוערכים בשבט,וזוכים לכבוד רב.
בשבט הטוארג ישנן מסורות רבות,שרובן מסופרות מאב לבן.הללו הן בעיקר על האבות הקדמונים האישיים של המשפחה,והן עוסקות באגדות ציד או מסעות מפרכים.
אבל יש את המסורות הגדולות,שאותן כל השבט מכיר ויודע.המסורות הללו מדברות על האבות הקדמונים האדירים ביותר של השבט,אילו שהשפיעו עליו בצורה כה חזקה עד שהם נצרבו בתודעת כולם,והם מסופרים פעמים רבות יחד עם שחקנים שמגלמים את הסיפור.לסיפורים אלו יש גם צד פולחני,שכן לספר אותם זה מעין סגידה לאבות הקדמונים.
אצל הטוארגים כל אדם מזהה את כישרונותיו הבולטים בגיל עשר,ובמשך חמש שנים הוא מלטש אותם ומשתפר בהם.בגיל חמש עשרה כל אדם בוחר לעצמו כישרון אחד או שניים(ולעיתים רחוקות גם שלושה) ומתמקד בו,מנסה ללטש אותו לכדי שלמות ע"י למידה מאחרים וניסיון אישי.הטוארגים מאמינים שלכל אדם יש כמה כשרונות שהוא נועד לעסוק בהם,וכדי שהוא יוכל להיות טוב בהם עליו לעסוק אך ורק בהם,ולא בעוד עשרות כשרונות אחרים.
לנישואים בחברה הטוארגית יש ערך רב.כל גבר או אישה שרוצים להתחתן עם אדם מסויים,צריכים להוכיח שהם ראויים לו.עליהם לעמוד באתגר שהוא יציב להם בהצלחה,ואז יוכלו להינשא לו.הטוארגים רוצים לדעת שבני זוגם מתאימים להם,ולכן מעמידים אותם במבחנים שכאלו לפני הנישואין.אדם שלא עומד במבחן כזה בדרך כלל מגלה את עצמו מרצון לכמה שבועות מהשבט,מנסה להתחזק עוד יותר כדי שיוכל לעמוד באתגר הבא.
במותו של אדם כלשהו,תלוי כמה היה משפיע במהלך חייו,עורכים לו טקס שריפה,שבו שורפים את גופתו יחד עם חפץ שמסמל אותו,טומנים את האפר בבור קטן ומציבים עליו אבן עם ציור המנוח,או ציור של קטע מחייו.מקום זה יהפוך למקום התפילה האישי של המשפחה אליו,ואם הוא היה אדם מספיק משפיע גם שאר השבט יתפלל שם אליו בבקשה לברכות.
בני השבט עוסקים בציורים על אבנים ובעיצוב כלים מיוחדים.ניתן למצוא הרבה כלי עבודה וכלי נשק שעוטרו בציורים או בחריטות מסוגננות,שכן דבר כזה מביע הערכה רבה לבעל הכלי.
דת: אנשי השבט מאמינים ברוחות האבות הקדמונים.ניתן לתקשר עם כל אדם שמת באמצעות טקסים מיוחדים שהכוהנים עורכים,אבל לרוב לא מדברים סתם עם כל אב קדמון שמת.
עוצמת האב הקדמון נקבעת לפי מה שהוא היה בחייו.אם הוא היה צייד גדול יהיה לו כוח לברך את הציידים בציד טוב ומבורך,ואם הוא היה סייר מוצלח הוא יכול לברך את השבט בתגליות מסעירות.לצד האבות הקדמונים האלו ישנן גם את רוחות הטבע,ששולטות על כל דבר דומם,כמו נהרות,אגמים ויערות.
לרוחות הטבע פונים בתדירות קטנה יותר בדרך כלל,ורק במקרים יחסית מיוחדים.
משטר וסדר חברתי:הנהגת השבט מתחלקת בין שני אנשים,שנבחרים לאחר תחרויות,שמתקיימות פעם בחמש שנים.
האדם הראשון נבחר לאחר תחרויות ארוכות של כושר גופני,ציד,היאבקות ולחימה,כשהשני נבחר לאחר תחרויות של פתירת חידות מסויימות,תרגילי מחשבה וכו'.
שני האנשים הללו אמורים לסמל את שני הדברים הנדרשים להנהגת השבט-כוח ומוח,מכיוון שאנשי השבט לא רוצים שינהיג אותם אדם אחד שהוא טוב בשני הדברים,אלא שני אנשים שהם מעולים כל אחד בתחומו.
ציידים: 26 ציידים,חמושים בחניתות הטלה קצרות ובקשתות.
משאבים:
עצם-8
עור-6
קרן-6
 
מגדל
דפ''ד מעולה.
המגדל הבודד אמר/ה:
[post]693866[/post] 26 ציידים,חמושים בחניתות הטלה קצרות
לא עדיף קשתות? מסוכן להתקרב לטווח כזה קצר לטרף. הוא עלול להבחין בך ולברוח או לנגוח.
אשמח לטקסי בגרות ולידה, סתם כדי להעשיר.
המגדל הבודד אמר/ה:
[post]693866[/post]טובים בריצה ובהיאבקות,אם כי זריזות איננה הצד החזק שלהם.
זה פחות קשור למראה, אלא לתרבות. אגב, היאבקות?
לואדו... לא יודע, לא נשמע ברברי (berbers) מאוד.
ודבר אחרון: דפ''ד עדיף על דפ''ת. דפ''ת מתחרז עם פסיכופת, סוציופת והומיאופת.

החיות באיזורך. ומזכיר, באותה התקופה הסהרה לא היה מדבר, אלא מישור פורה יחסית.
-הומותריום (נמר גדול בעל ניבים ארוכים, אבל לא שנחרביים)
-קרנף ענק (קרנף בגובה 5 מטר עם צוואר ארוך וללא קרן)
-קליקוטרים (גורילת סוס? חיה אטית וטיפשה למדי)
-מסטודון (פיל קדמוני עם פרווה קצרה)
-לטאות כוח
-צבאים
-בבונים
-צבועים
-שועלים
-תנים
-זאבים
-בקר בר
-עופות ועופות מים
 
ח'אן
ללידה עצמה אין משמעות רבה,כי בה עדיין אין לילד שום דבר שיצביע על הכשרונות שלו.
הטקס של גיל חמש עשרה הוא טקס בגרות,בעיקרון...
השם טוארג (Tooarg) זה בסדר?
החיות כרגע לא משנות לי ממש,לפחות עד הרגע שאני אמור לצוד אותן,נכון?
חניתות הטלה עושות יותר נזק,אבל אולי אפשר להחליף את החניתות הארוכות לקשתות...
היאבקות,כלומר התגוששות.
אז אפשר להוריד את זה מהמראה.
 
מגדל
המגדל הבודד אמר/ה:
[post]693879[/post] השם טוארג (Tooarg) זה בסדר?
כן, בהחלט.
המגדל הבודד אמר/ה:
[post]693879[/post] חניתות הטלה עושות יותר נזק,אבל אולי אפשר להחליף את החניתות הארוכות לקשתות...
אבל אתה נלחם איתן מול חיות ומול ציידים אחרים. אין פה לאף אחד שריון...
 
אז הנה דף ההרשמה שלי.
אם פספסתי משהו או שאתה לא מרוצה ממשהו שכתבתי, תגיד לי ואשנה.
שם השבט: גנקנאררה (Genkenarra).

אזור מחייה: השבט חי ביבשת אוסטרליה, בסביבת מלבורן; האזור בקרבת האוקיינוס מתמלא תדיר בערפל והצוקים המהווים את קציה של היבשת מסתירים בהם מערות שהכניסה אליהן נגישה רק למגיעים מהמים או למי שיודעים את השבילים הנסתרים דרך היבשה, כמו הגנקנאררה.

רמה התפתחותית: חבורת ציידים לקטים.
טכנולוגיה: תקופת האבן.

יוקרה:
צבאית: 4
תרבותית: 5
כלכלית: 4
שלטונית: 4

מראה: גובהם של בני הגנקנאררה נוטה להיות ממוצע-נמוך, מבנה גופם פשוט ועורם חום כהה. עיניהם כהות וצבע שיערם משתנה בין חום בהיר, במקרים מסויימים, ועד חום כמעט שחור. הגברים מאריכים את שיערם מאוד, ומשאירים אותו פרוע, בעוד שהנשים מגלחות את ראשיהן חלק.
גם הגברים וגם הנשים שותלים מיני ניבים, ציפורניים, פרוות וקרניים של חיות שונות בבגדיהם ושיערם, חלקם מסתובבים עם פרוות כמעט שלימות של חיות כביגוד, מה שגורם להם באור הנכון (או בהיעדרו) להראות כמו יצורי פרא.
בני הגנקנאררה מתאפרים בהרבה הזדמנויות שונות, בצבעים שונים לפי המטרה. הם צובעים את כל פניהם ולעיתים חלק מגופם. הם מיומנים בשימוש בקול שלהם כדי ליצור מגוון רעשים ורחשים.

תוספים ומחסרים:
קפא"פ: +5
ירי חצים: +5
(אני מניח שזה נחשב לי לנשק שאני מתאר בהמשך)

אוכלוסיה: 34.
שביעות רצון: 80%

תרבות: בני הגנקנאררה שורדים על ידי שימוש בתעתוע וסודיות. הם ישנים במהלך היום ויוצאים בלילה ממערך המערות הנסתר שלהם כדי לדוג או לצוד מעט, ללקט מעט ולצבור מידע על הסביבה שלהם, לפני שהם חוזרים למקום המסתור שלהם לאכול ולספר סיפורים. בשביל הקנגנאררה, לילה ללא היתקלויות הוא לילה טוב מאוד.
כשהם בחוץ, בני הקנגנאררה לובשים את הבגדים המסתוריים שלהם כדי להידמות כחיות למי שעלול לראות אותם. הם משתמשים בשתן של חיות כדי למנוע מחיות טורפות להתקרב לאזור.
אם הם חשים ששבטים אחרים מתקרבים יותר מדי לחלקה שלהם, הם יוצאים בלילה או תחת כיסוי ערפל בתלבושות הפרועות ביותר שלהם, פרצופיהם בוהקים בצבעים עזים כמו אדום וצהוב כדי להידמות לשדים. הנשים צובעות את כל עורן בלבן כדי להידמות לרוחות. בני השבט גם מפיקים קולות משונים בעזרת גרונותיהם וקרניים מיוחדות שהם מגלפים. כל אלה במטרה להבריח את השבט האחר- שליפת הנשק היא צעד שהם מעדיפים להימנע ממנו, כדי לא להיכנס לעימות שבו הם עלולים להפסיד אנשים.

דת: כאנשי לילה, בני השבט חוגגים לילות בהם גורמי השמיים שונים, ומצרפים לכל התרחשות כזו סיפור שדים כזה או אחר: ליל ירח אדום מסמל את בואו של גאראגורה; שד שמורכב מראש גדול ואדום עם עין אחת ששונא חיות ומחליש אותן.- בלילה הזה בני השבט יוצאים לצוד ביבשה בידיעה שגאראגורה מסייע להם. מטר מטאורים הוא דמעותיה של השמים, ויש לנחם אותה בשבוע שבו כל לילה מספרי הסיפורים משחזרים את האגדות הישנות והמוכרות.
הם גם מוקירים טובה לערפל, כמו אח גדול שמסייע להם להימנע מפגע.
ישנם מספר יישויות אפלות ואכזריות שבני הקנגנאררה המציאו, אבל זה היחס אליהן; יישויות בדויות שבני השבט מתחפשים אליהן בחגיגות מסויימות או כדי להפחיד את אוייביהם.
לידה נחשבת מבורכת במיוחד אם קרתה בליל ירח מלא, וילדים שנולדו בזמן זה נקראים לרוב בשמות שקשורים בירח.

מנהיג: ראש השבט הוא האדם החד והיצירתי ביותר בשבט: כשראש השבט הקודם זקן או חלש מדי ומחשבותיו נעשות איטיות, נערך אירוע של יממה רצופה שבה מי שמעוניין יכול להתחרות באחרים בתחרות של סיפור סיפורים. המתחרים חייבים להיות מקובלים על הקהילה, ואז הם מתכוננים; הם ממציאים בראשם סיפור במיוחד לכבוד האירוע, הולכים לאומנים כדי שיאפרו את כל גופם בהתאם לסיפור אותו יספרו ובזמן התחרות לובשים בגדים תחתונים בלבד ומשאירים מקום לאומנות שעל גופם. השבט מצביע ביחד למי שלדעתם זכה בתחרות, והוא מתחיל להנהיג אותם מהפעם הבאה שערפל מכסה את המערות.
אין כלל שאוסר על נשים להשתתף בתחרות, אבל עד כה אף אישה לא נבחרה להנהיג את השבט.
מהתחלת כהונתו, על ראש השבט לבחור את הבחירות החשובות של השבט, והוא לוקח חלק פעיל בהרבה מהטקסים. בתמורה, הוא ראשון לאכול בסעודות, לספר את הסיפורים, מנהיג את המשלחות החוצה ומקבל כבוד משאר בני השבט.
ראש השבט נשאר בתפקידו עד שהוא מת, מגיע לגיל זקנה, בוחר לפרוש, או שהגיע לילה ללא ירח ובני השבט מחליטים ביחד שהוא לא מקובל עליהם יותר.

ציידים: 13 גברים ו7 נשים. כולם חמושים בנשק שנקרא קוואבורו: מקל עבה, לא ארוך, ומכופף שבקצהו קבועה אבן. בטווח קרוב הוא משמש כמעין אלה ובטווח רחוק ניתן להשליך אותו. הוא בנוי כך שיקפץ באקראיות כשיפגע במשהו, וכך הטלות קוואבורו שמפספסות יכולות ליצור מטח מתעתע של נשקים מתרוצצים.
כמה מהם נושאים איתם חבלים בעת ציד.
לדיג הם משתמשים במוטות פשוטים מחודדים בקצה.

משאבים:
עור: 10
קרן: 6
עצם: 4
 
טסוקימארו (אפשר פשוט טסוק?)
פשוט מעולה.
אני משער שהתרבות שלך לא משותפת לשאר השבטים בסביבה. אני חושש שיהיה לך קשה להתפתח עם השבט, אבל הסברת לי שאתה לא מכוון את המשחק להתפתחות, אז זה בסדר.
 
ח'אן
בשבילך גם טסו ;)
תודה. אני מקווה שאני לא אשאר לנצח שבט של 30 איש בזמן שהשאר מנהלים מלחמות אטומיות, אבל יכול להיות כיף להיות פחות מפותח ממי שמגיע ראשון לאוסטרליה מיבשת אחרת. תלוי בנסיבות. נראה מה יקרה, אני מניח :)
 
דפ"ד
שם השבט: גרן
איזור מחייה: אמריקה הצפונית, בארצות הברית איפה שכיום מוכר הפארק הלאומי ילוסטון, יש בו כמה גייזרים ואגם שהשבט שותה ממנו והאקלים בו ממוזג כך שביום ובקיץ נעים ובחורף ובלילה מאוד קר.
רמה התפתחותית: ציידים לקטים.
יוקרה: יוקרה צבאית: 4
יוקרה תרבותית: 5
יוקרה כלכלית: 4
מראה: בני השבט בגובה של בערך 1.75 מטר לגברים ושל 1.60 מטר לנשים ולרובם שיער שחור, יש לכמעט כולם עיניים שחורות אבל יש בודדים שנחשבים חשובים עם עיניים חומות.
תוספים ומחסרים: 5+ לקפא''פ וירי חצים.
אוכלוסיה: 50
שביעות רצון: 80%
תרבות: השבט לרב לא תוקף אף אחד כל עוד הוא לא נכנס לשטח של השבט או תוקף אותם כי הם חושבים שהוא בא לחלל את הגייזרים, אם דבר כזה קורה אז הם נלחמים עד שהוא יושמד.
בכל משפחה האב שולט ובנו עוזר לו אבל בגלל שהאב ובנו לפעמים בצייד אז האם ובנותיה לא יכולות לעשות שום דבר עד שהאב יחזור להגיד להם מה לעשות אלא אם הוא אמר מה לעשות קודם, הנקבות עושות כל עבודה שלא קשה פיזית.
השבט מאמין שכאשר יש לילה עם ירח מלא, בשיא החשכה כאשר הגייזר הגדול( מה שמוכר כיום כאולד פייתפול)מתפרץ הרוח שבגייזר משתחררת למשך הלילה ובודקת שהשבט עדיין מאמין לה. כאשר זה קורה מנהיג השבט שם מנחה בגייזר כדי שהרוח תראה שהם קיימים ומאמינים לה עדיין.
כשתינוק נולד מנהיג השבט לוקח ממי הגייזר הגדול שהתקררו והתינוק שותה מהם כך שהגייזרים ידעו שהוא משלהם שיבדקו אותו במוות.
כשזכר מגיע לגיל 17 יש טקס בו הוא צריך לצוד בפעם הראשונה לאחר שלמד את הבסיס והפך באותו הטקס לצייד ולהוציא את הלב של החיה ולשים אותה בגייזר הגדול כך שהגייזר יראה את זה שהוא הצליח לצוד ויעניק לו את הזכות להיות צייד.
כאשר מישהו מת מביאים את הגופה לגייזר הקדוש(שמוכר כיום כקאסל) ושמים אותה שם כדי שהגייזר יראה את מי הגייזר שבגופו ויעביר אותו לעולם של מי הגייזר. בעולם מי הגייזר יש מי גייזר שמגיעים לגובה הברכיים אך מי ששם לא מרגיש את החום וחי שם את המשך חייו שהוא עושה מה שבא לו.
דת: השבט מאמין שבגייזרים יש רוחות ששולטות על עולם מיי הגייזר, הם לא יודעים את השמות שלהם כך שהם פשוט אומרים הגייזר הקדוש או הגייזר הגדול. חובה לסגוד להם ואסור לדבר עליהם שלא בטקסים וגם זה באופן מוגבל.
שמות הגייזרים(מה שמוכר כיום-איך הם קוראים לו):
אולד פייתפול- הגייזר הגדול והוא החשוב ביותר שאחראי על רב הטקסים
קאסל-הגייזר הקדוש והוא השער בים העולם הרגיל ועולם מיי הגייזר
משטר וסדר חברתי: לשבט יש מנהיג שהוא מנהיג כי הם חושבים שהגייזרים נתנו להם סימנים בכך שיש לו עין אחת שחורה ואחת חומה והוא נולד מתי שהיה הגייזר השחור בנוסף שהוא הגיע לגיל 17 הוא בטעות שם את אחת היידים שלו בתוך הגייזר ושרד אחרי שכרתו אותה. הוא מנהיג את הצייד שלהם ומגיע לכל טקס שעושים כדי לראות שעושים אותו כמו שצריך, הוא מינה 3 ציידים שמסתובבים בשבט לראות שהכל בסדר.
ציידים: 25 בעלי קשת ארוכה וסכין
משאבים: עצם: 5
עור: 10
קרן: 5
 
ח'אן
אני ערכתי.
הח׳אן הטטרי אמר/ה:
[post]693848[/post] אין אלים בשלב הזה. ציינתי במפורש שהאמונה היא אנימיסטית-רוחות טבע, אבות קדמונים, שדים ושדונים וכו'. עוד לא אלים.
זה לא ממש אלים מוגדרים, הם אלים כלליים, באותה מידה הם גם יכולים להיות סיפורים עתיקים של השבט שאנשים מאמינים בהם.
הח׳אן הטטרי אמר/ה:
[post]693848[/post] השמות טיפה... לא יודע, לא מצלצלים מאוד ''אמזונסיים''. אשמח אם תשנה. מצדי תיקח שמות שבטים מהתוכנית ''אמזונאס'' (טפו). ואשמח אם תשנה ״הגנרל״ ל״הצ׳יף״ או משה בסגנון.
בעניין השמות אני פשוט לא יודע איך ליצור שמות דרום אמריקאים אמזוניים, אני ייקח השראה באמת מהתוכנית "אמזונס".
כן אבל הוא לא ממש המנהיג הוא פשוט האחד שמספיק חכם בשביל לדעת איפה לצוד ומה לצוד.
 
הזאב
דפ''ד טוב, אבל דורש שיפור.

האינדיאנים הם לא ג'ינג'ים, ולא אומרים זכרים ונקבות אלא גברים ונשים.
למען הנוחות... אשמח שתדגיש את הכותרות.
גרן... לא יודע, לא מצלצל אינדיאני מאוד. אני מציע לשנות את השם.
49 אנשים בשבט?... התכוונת 40 או 50?
עד גיל 17 נערים לא צדים?...

מצטער לומר, אבל... אני אשקול את ההשתתפות שלך במשחק. אני אתן לעוד אחד להגיש דפ''ד לצפון אמריקה, והמושקע יותר יתקבל. זה לא אישי, כמובן, ואני לא רוצה להעליב... אבל אני לא ממש בטוח שאתה מתאים למשחק הזה. זה לא אומר שאתה פחות טוב, כמובן.
גרגויל
עכשיו שמתי לב: הדת שלך מבוססת למעשה על אלים ולא על רוחות טבע (''רוח החיות'' וכו', שלא לדבר על ''רוח המלחמה'' ו''רוח הפריון'')... בבקשה תשנה לדת אנימיסטית.
וולף
זה לא העניין. השם ''גנרל'' לא מתאים.
thewolf אמר/ה:
[post]693901[/post] זה לא ממש אלים מוגדרים, הם אלים כלליים, באותה מידה הם גם יכולים להיות סיפורים עתיקים של השבט שאנשים מאמינים בהם.
אז הייתי מעדיף ''רוחות היער'', או אבות קדמונים חשובים.

כולם: החלטתי שהמקום הצפון אמריקאי לא יהיה שמור לזאב. הדפ''ד הראשון שיוגש לשם יתחרה עם הדפ''ד של זאב, והמושקע יותר יזכה.
 
וולף
ראיתי, ואהבתי.
טיפ למשחק עצמו: באמזונס יהיה קשה להקים תרבות חקלאית מפותחת. אני מציע לך לשים דגש על להשתמש בטבע ולנצל אותו לצרכיך. בין השאר, את הצפרדעים הרעילות.
 
חזרה
Top