• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

לאדמות המלחמה ! - הרפתקאת מוד 3.5 (3/3)- עץ משחק -סיימנו. תודה לכולם.

ממ''ק
מיילו מהנהן בקשר לחליף ''אני מסכים. אז אני אנסה לחלץ מעט מידע בקשר לאופן ההשתלטות על אנשי החרק, ויצא לביקור אצלם. אחרי שנחזור בראש צבא, זה יתן לאנשים עוד סיבה להקשיב לך. ביחד עם מה שכבר עשית עד כה..מה שנשאר זו בעית השינוע. לנייד כמות גדולה של חיילים זה בעייתי במקרה הטוב, ואנחנו צריכים לעבור אוקיינוס שלם ולהנחית אותם באמצע טריטוריית אויב...נקווה שקיילי או החליף ידעו מה לעשות.''
 
יאס-אראק-
IN
"אומרים שהם... תבוניים. הרוע שטבוע באלמתים לא נמצא בהם, סוג של פרדוקס בקיום האלמת עצמו. אני יכול להרגיש את הרצון לקרוע בשר ולרצוח את כול שאני רואה במעמקי התודעה שלי גם, אבל האלמוות כה חלש לעומת
הכוח שלך מאסטר שזה לא יותר מעקצוץ חסר משמעות שמפריע לי רק כאשר אני לא אוכל תקופות ממושכות. צריך לחקור אותם" אומר יאס-אראק.

"אז... שערי הכאוס. כיצד אני יכול לסייע בפריצתם? הקסם שלי... לא חזק כאתמול" מתוודא יאס-אראק, לא רואה סיבה להסתיר את סודותיו מול המאסטר שלו וטאלין. הוא תוהה בכלל מדוע הם משתפים פעולה, אך לא כעת, אלו תהיות לזמן אחר.
 
ממ''ק
Out
נראה לי שאנחנו יוצאים, הולכים חזרה לפגוש אותם
בהנחה שכן
In
מיילו פונה לקירה ''תקשיבי...אני יודע שאת לא אוהבת את גליס, אבל היא המקור הכי טוב שלנו למידע במקום ובעלת ברית עוצמתית כשנצטרך אותה. אני גם לא אוהב את מה שהיא עשתה, אבל מבחינתי אין ברירה. זה בסדר מבחינתך?''
 
יאס-אראק-
IN
"אז כך ייעשה" אומר יאס-אראק בצייתנות "אך עליי לחדש את כוחי. הכוח המאגי שבי חלש היום, בזבזתי אותו על... הבלתי אפשרי" הוא אומר, חושב גם על מירה, וגם על לאטימר.
 
ממ''ק
מיילו נאנח ''בסדר. אז אני אדבר איתה.
רק...אל תשכחי שאני לא תומך במעשים שנעשו. אני עושה את מה שצריך לעשות, ואני לגמרי בצד שלך'' הוא טופח על כתפה בצורה מגושמת מעט, ואז נעמד, ומתחיל לצעוד לכיוון היציאה.
 
יאס-אראק-
IN
יאס-אראק מוציא את הספר האפל, בו הוא למד על איחוי הבשר. הוא מרגיש ריקנות, הוא מרגיש מחסור בכוח, והוא יודע שהוא צריך ללמוד. שינה היא משהו שהמתים לא זקוקים לו, אבל ידע הוא משהו שהוא כן זקוק לו...

לאטימר, למה עשית את זה? למה לא נתת לי את ההזדמנות לעצור זאת? אתה לא יכול פשוט להיעלם כך.

האם ככה הרגישה המשפחה שלו שהוא נעלם לפני אלף שנה? אולי אפילו קמצוץ מהרגש הזה עלה במאסטר שלו?

למה כול כך כואב לו לאבד את לאטימר. הוא חווה את החוויה של מוות כבר בעצמו, הוא יודע את המנוחה שיש במוות. הוא צריך להיות שמח שלאטימר זוכה בה ונפטר מהעולם העלוב הזה, אבל משום מה, הוא מוסח, מוסח כול כך.

הוא קורא ונח לו, למשך השעות הקרובות, עד שכוחו המאגי חוזר.
 
ממ''ק
מיילו מסמן לקירה ולמליק ''תתחילו לצאת,
אני אצטרף אליכם אחר כך''. ברגע שהם מתחילים לצאת, הוא כורע ברך, נועץ את חרבו באדמה,
ועוצם את עיניו. הוא מתחיל להניע את שפתיו, לוחש תפילה דמומה לאלת'וס
אלת'וס, אביר השמש. יותר מדי מבעלי בריתי מתו בדרך, לא עוד. אני צריך לסיים את המלחמה הזו, ולשם כך עלי להשתלט על צבא החול. בשמך ובשם אביריך, אני אטהר את הצלקת, אחזיר לאבירים את כבודם ואת מקומם, וארור אהיה אם בן ברית אחד נוסף שלי יפול במלחמה הזו! אז אנא ממך, נראה לי כיצד לשלוט בצבא החול
Out
ברגע שהחיזיון/תשובה יקרו/לא יקרו והוא מסיים, מיילו יוצא אחרי קירה ומליק, לפגוש את החליף ואת קיילי.
 
ממק
אין תשובה למיילו.


אתם פוגשים בקיילי ובחלי'ף, שניהם נראים תוההים כאשר רק שניכם יוצאים מהמערות. "מה קרה?" שואלת קיילי בחשש.

יאס
אתה מחדש את לחשיך, ושלושתכם יוצאים צפונה, הקסם לוקח אתכם לשם בקלות, ואתה מזהה שאתם בשטח תת-קרקעי. עיינכם רואות דרך קסם את עמודי האבן העצומים, עשויים שיש שחור. "זה כאן." אומר המאסטר. "חפשו איך אפשר להפעיל אותם." הוא פוקד, מתחיל להסתובב ליד העומדים.
 
ממ''ק
מיילו נאנח ''לאטימר מת, ויאס אראק עזב לגלקוס. אנחנו צריכים לזוז מפה במהירות האפשרית.
אבל בשביל זה אני צריך מידע-לפחות שניים מהאלים אחזו בלהב הפניקס, האם את יכולה לשאול או יודעת בעצמך איך משתלטים איתו על צבא החול?"
 
יאס-אראק-
IN
"מאסטר... אם אני יכול לשאול..." שואל יאס-אראק את אדונו, ברגע במסע בו טאלין רחוק מעט, ומסתכל עליו במבט מלא חשש. כאילו הוא אותו תלמיד, צעיר וחלש, העומד מול אדונו העתיק ומבקש כוח שלא לו. "מה קרה?" הוא שואל אותו, ושניהם יודעים על מה הוא מדבר.
 
ממ"ק
"יש עוד אחד," אומרת קיילי. "האחד שנתן לאמא שלך את החרב." היא ממשיכה. "אבא שלך."

יאס
"האם שמעת על אדוני השמיים?" שואל טאלין לפתע, איכשהו, הוא שמע אתכם. "לא, אין סיכוי ששמעת עליהם, זה יותר עתיק מכולנו יחד... "הוא מלמלל לעצמו. "הם היו דרקונים, חיו קצת לפני שפולחן האלים עבד כמו שצריך, בערך בתקופה שתרלש ומרליוס עוד היו בני אדם, והאלים האחרים עשו משהו שאתה תשכח אם אני אומר לך אותו, אבל הם חשבו שהם יוכלו לנהל את העולם." הוא מתחיל להסביר. "הם לא, כי הם נלחמו אחד בשני כל רגע, והביאו את עצמם לכליון, עד שתרלש ומרליוס עצמם תפסו שלטון על הדרקונים ששירתו אותם, והגבילו אותם בחוק." הוא ממשיך בהסבר. "אבל, הדרקונים הללו כן עשו משהו חכם, הם עיצבו מערך, מעין מחסום שנועד להקיף את כל הקיום, ומכיל את כל הקסם בעולם, עד אז, רק דרקונים יכולו להטיל קסמים, וגם כמה ענקים ואלים, אבל קסם לבני תמותה? איש לא חשב על זה, ובלית ברירה, הם הגיעו למסקנה שיהיה נוח לתת קסם לאנשים שלהם.
אז הם תחמו את הקסם במערך ההוא, והוא מתחבר לקסם שלנו. ומאפשר לנו להטיל לחשים. בלעדיו, כנראה שכולנו נצטרך לקחת שיעורי עזר בסייף." הוא שובר לרגע את הרצינות שלו. "כשאחמד שבר את העולם, הוא שלך את האנשים לתקופה בלי מערך, אז הגמדים עבדו יומם וליל, ובמשך מאה שנה, הם חישלו אחד חדש, אז... בניגוד לדרקונים, גמדים בונים דברים עם תאריך תפוגה. ואנחנו מתקרבים ליום שבו המערך יקרוס, וכל מה שיישאר לנו בעולם הוא שאריות הקסם, או המערך הישן, אם נצליח להפעיל אותו."

המאסטר מתפרץ "כולם מרגישים את זה, אבל החזקים ירגישו את זה ראשנים, וזה כבר משפיע עלינו." הוא מסביר. "וכאן נכנסים דיוואש ורדיסוס לתמונה."
טלאין שוב חוזר להסביר. "דיוואש מנסה להחזיר את הנשמות של שליטי השמיים, הוא אסף את העצמות שלהם במשך שנים, מאגד אותן לכדי כוח, וינסה לבצע טקס שיקבול את הנשמות שלהם לתוך פריט, דרכו הוא רוצה לחשל מערך חדש, ועל הדרך להשמיד סופית את הישן.
דיוואש כצאצא לדרקונים, מסוגל לקרוא לקסם הדרקוני בעצמו, וכנראה לחדש את המערך, והוא יעזר ברדיסוס כדי לבצע את הקסם הנדרש, ככה שבסוף, רק לשניהם יהיה קסם."
"עד שאחד מהם יבגוד בשני" נוחר המאסטר. "בכל מקרה." הוא חוזר לדבר. "אם לא נעשה משהו, נתמודד עם מטרוף שמחזיק בכל הקסם בעולם, בעוד אנחנו מחזיקים במקלות מחודדים וקצת שיקויים."
טאלין צוחק ברקע. "זו הסיבה שארפנוס לימד אותי להשתמש בחרב, לשמחתנו, לא לימדתי את רדיסוס לעשות את זה, ידעתי שהוא יבגוד בי מהרגע הראשון." הוא מלמל לו "אלפים הם שוליות נוראיות, בפעם הבאה אני לוקח בן אדם, אני גם ארגיש רע פחות אחרי שאשמיד אותו בזעם."
 
ממ"ק
"סרין וניקואלי הכירו במסדר, לשניהם היה חבר משותף, לאפייט. חבר ילדות של ניקולאי, והמפקד של סירין לימים. הוא הכיר בין השניים. והוא האחרון לראות את הטרגדיה." מסבירה קיילי. "השמועות על הבגדיה של אבא שלך הכו חזק במסדר, סירין העדיפה לא לקחת סיכוי, היא ביקשה מחבר קרוב שלה לקחת אותך לעיר הבירה, היא אמרה לו שהיא תחזור לקחת אותך. בפועל זה לא קרה. כמו שאתה וודאי יודע...
בקרב האחרון, ניקלאי בגד באברים, הוא הנהיג את צבא קורט לקרב בו שניהם נהרגו.
ניקואלי פגש בלאפייט בשדה הקרב, ושני החברים נלחמו, אבל איש לא היה מסוגל להתמודד עם ניקואלי, ולאפייט מצא את מותו. אתה בטח מכיר את הסיפור, ויודע שהדרקונית של לאפייט, גלורי, הייתה זו ששרפה באש זועמת את ניקולאי, הרגה אותו בכך.

ובצד השני של שדה הקרב, אמך נלחמה באל מתים של רדיסוס. גם את הקרב ההוא אתה מכיר, ויודע איך הוא הסתיים.
והיום, רצה הגורל ושניהם חזרו, שניהם אל-מתים, האחד בשם פולך, השניה בשמה של ג'ן."
 
חזרה
Top