• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

[PF] קללת הדרקון- עץ משחק- הקרב האחרון (5/5) [הסתיים]

"הדבר נכון, אך מדוע ששבטי הוואנארה יובילו אתכם? מבחינתם אתם זרים מוחלטים. אני יודע את הדרך, אך לא תוכלו ללכת בה ללא עזרתנו, ההרים פה אכזריים וקשים לחסרי פרווה כמותכם" הוא עונה, לא מבין על מה אשיגה וצ'אהו מדברים.
 
"מה אם נעזור לך במשימה שאליה נשלחת? ברור שהמכשפה מסוגלת להפטר ממך ללא מאמץ, אבל האם היא תצליח לנצח את כולנו? תבטיח שתובילו אותנו בדרך לגוקה, ונעזור." שינה אומרת, מנקה את להב הקודאצ'י שלה במטפחת מהאבק שעליו.
 
"המשימה שלי היא רק חקירה, זה הכול. תוכלו לעזור לי להשתחרר, ואולי נוכל למצוא עוד דברים על המקום הזה, אבל אני לא מתכנן להתעמת עם המכשפה הזו, חסרי פרווה- היא פה עוד מלפני ראן-וו הזקן, וזקנה היא המפתח לעוצמת הנפש, כך אומר פתגם וואנארה עתיק" אומר מידארה.
 
"אם כך, נעזור לך בחקירה שלך, ואם ביכולתנו, ניפטר מהמכשפה בכוחות עצמינו." אומר סימפוניה ומביט בשאר האנשים, הוא לא רוצה לדבר בשמם כרגע, "המצב יחזור לקדמותו, הכפריים יחזרו למקדש וינקו אותו מהחילול והתיעוב, ויתחילו להקריב לדסנה עבורכם מחדש, כפי שהוסכם לפני שנים רבות. בתמורה, אתה תעזור לנו לשכנע את בני-מינך להוביל אותנו דרך רכס ההרים אל גוקה, טובה תחת טובה. מה הינך אומר?"
 
"התקדמתי כיחיד, בשקט. כול הדברים והזבל שזרוקים כאן הפריע לי, אבל אפילו הצלחתי להתגנב מעל זאב הענק שהוא ישן, אחרי שהחבאתי לו את האוכל" הוא נראה די מרוצה מעצמו, "המקום הזה מלא ביצורים, בכלל לא ידענו, חשבנו שהמכשפה חיה כאן לבדה. לא ידענו שהיא בונה לה כאן... צבא. הזקנים רצו לחקור את המקום הזה מאז שהופיעו עננים שחורים מעל המקדש, סימנו על רוע וגורל אפל".
 
"זה לא רעיון טוב מאוד, היצורים במקדש הזה עוצמתיים, או רבים מדי במספרם כדי להסתכן בפיצול נוסף." אומר ריוסקה ונשען בחזרה על הקיר. "הזאב הענק היה רק ההתחלה, איני חושב שהמכשפה הציבה שומר יחיד כדי לעצור אורחים לא צפויים. וגם אם כן נפצל את החבורה, לאן החצי השני ילך אם לא לחפש את המכשפה?"
 
"יש כאן... מפלצת אחת... מי שתפסה אותי" הוא נראה לא מרוצה, ומראה לכם את הגב שלו, מסיט את הבדים. אתם רואים חרכים של כוויות עמוקות בהם לא נראה שיש פרווה. "בחדר מלא בבשר מסריח, אני לא יודע בכלל מה זה היה, הוא תפס אותי מאחורי הגב... לא היה לי סיכוי" הוא נראה מאוכזב מעצמו יותר מכועס או עצוב.
 
אשיגה נראה מהורהר כשהוא מסתכל על הכוונות.
"אם הוא מדבר על החדר שניסיתי להבעיר במסדרון השני, המפלצת שם יודעת להסתתר היטב, או שהיא בלתי נראית, והיא חכמה מספיק בשביל לא להגיב גם כאשר חצים התעופפו בחדר."
הוא מניד בראשו.
"אבל זה לא נכון בהכרח, המפלצת יכולה גם להיות בלתי נראית, או כבולה לחדר כמו הזכרונות בחדר הקודם, הדבר היחיד שיכול לתת לנו רמז לגבי המפלצת היא הפצעים שהיא גרמה, ואין לי את הידע להסיק מהם משהוא פרקטי."
הוא מסתכל בשאלה על שאר החבורה, בדגש על שינה.
 
"אכן, היא לא הייתה בחדר הקודם, זה רק אומר שהיא כנראה במקום אחר במקדש." שינה אומרת, בוחנת את הכוויות. היא לא מומחית בנושא הזה, אבל זה לא אומר שהיא לא יכולה לנסות.
META
מה לגלגל? אני רוצה לדעת איזה סוג מפלצת יכול ליצור כאלה כוויות.
 
ריוסקה מתבונן על הכוויות מקרוב בעין מבינה. הוא מעולם לא למד רפואה, אך הוא אינו צריך ללמוד על מנת לדעת. יותר מכל, הוא משווה את פצעי הוואנאראה לאלו שלו, על מנת להסיר ספק שהמפלצת עליה הוא מדבר אינה איש-התן שחיסל קודם לכן.

META
בדיקת מרפא: 16+4 = 20 סה"כ.
 
חזרה
Top