• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

השחר מפציע- עץ משחק [מו"ד 5] (4\4)- תם ונשלם!

מונרו
"אין לי זמן עד מחר, המשרתת הפחותה שלו פוגעת בבני הברית שלי, אם זה לא מסכים לדבר איתי, מצאו את השני לו כדי שאוכל לדבר איתו." מונורו בוחן את הדלת, אולי הוא יבין את הסוד הקסם שמחזיק אותה
meta
מאגיה 14 סה"כ
 
הונג-יי-
IN
'שלוש ישויות... בגוף אחד?' שואל הנזיר הצעיר בטיפה הלם, 'ומה אם נשתף פעולה ונסלק אותו? הישות השלישית הזו מנסה לחסל את אחי, ואולי יחדיו נוכל לעצור אותה' הוא שואל בנחישות.
 
הונג
'הוא חזק. זה יהיה קשה.' הזאב הלבן אומר, אני אעזור, אבל צריך קודם להחליש אותו. מבחוץ. '

מונרו
"אתה תדבר על הגבירה אכליס בכבוד.
" אחד המשרתים אומר.
"מלך הצללים, אין שני לו. הוא, לבדו, שולט בעיר.
אתה תחכה, כי כך רצונו. " אומר השני
 
קאלי ונזיר:
דאי-קי משתעל בעוצמה, כמעט מקיא אם היה לו מה, "בשם ת'ארס...אני מודה לך אחי, אך...אני מאמין שאוכל להסתדר בעצמי...", הוא משתעל שוב ומתקפל בכאב.
הוא מרים חלושות את ידיו אל ליבו שנחלש, מרפא אותו בכוחו ומחזק את שריריו ואת זרימת דמו.
הוא חורט משהו על האדמה, הסימן של ביטחון, ובועה לא נראית אופפת אותו, נאבקת בכוונות רעות המופנות נגדו. הוא יודע שאין לאחיו יד בדבר, אך משום מה הוא חושד שלא הביוב הוא זה שגרם לפרץ הכאב האדיר.

META
הצלת חוסן ד"ק 14:
1ק20 + 1 = 20
מרפא את עצמי חזרה לנק"פ מלא.
ידיים מרפאות: 46/70
מטיל על עצמי sanctuary
 
קאלי
קאלי לא רואה משהו מיוחד. אבל היא מריחה... מלח? מהונג-יי. זה מעט מוזר.
ארזיוס מהנהן, מרחרח את האוויר. נראה שגם הוא מריח את זה. הריח מוכר לקאלי, השתמש במלח לפעמים בטקסי קבורה גמדיים.

קאלי ונזירים
OUT
מירטוקן, פעם הבאה בבקשה תרשום מה הד"ק. בכל מקרה, הוא נכשל.
IN
"אתה חלש אחי, אל תזוז. אני אטפל בך." הונג-יי אומר, דוחף את קאלי הצידה. "הוא אחי, הוא האחריות שלי." הוא אומר, מצמיד את ידיו שוב לחזהו של דאי-קי, אבל הכוח הקדוש לא מאפשר לו לגעת בגופו של אחיו. "אחי," הוא אומר, מביט בדאי-קי בעיניים שחורות כליל. "למה אתה מרחיק אותי? תן לי לעזור."

הונג-יי
'כן טוב, לפחות הוא עושה עבודה טובה בלהיות אתה. אבל אני חושב שהוא קצת מגזים עם ה"אחי" הזה, לא? אתה באמת מדבר ככה כל הזמן?' הזאב שואל, מתגלה שהוא מעט דברן. כשיש לו את הכוח לדבר לפחות.

מונרו
"כרצונך." המשרתים אומרים יחדיו, ומובילים אותך אל מסדרון אחר, מופרד באמצעות וילונות משי משאר הארמון. מאחוריהם, כמעט כאילו ידעה שתגיע, עומדת קלריסה, לבושה בכותונת לילה שלא משאירה הרבה מקום לדמיון.
"על ארבע." היא אומרת, לפני שהיא מאפשרת לך לדבר. "ותנבח קצת. תחשיב את זה כעונש על ה... קרירות מקודם." היא מחייכת חיוך שטני, ומעבירה את לשונה על שפתיה הסגולות.
 
הונג-יי-
IN
'הוא אחי, אין זה מן ההיגיון שאקרא לו אחי? רק כאשר כמה מאחיי נמצאים איתי הגיוני שאקרא לו בשמו הרגיל'.
'האם אתה מוכן לשתף איתי פעולה נגד הישות הזו? האם זה בכלל אפשרי? מה זה עוזר שקיבלת מעט כוח אם אתה לא משתמש בו כשלוקחים את הגוף שלי משנינו?'
 
מונורו
"שנינו יודעים שזה לא יקרה" אומר מונרו. "כבר אני חושב שהבהרתי את זה שאני לא צעצוע." מבטו רציני, תקיף. "המחיר שלך לעזור לי הוא שנבלה יחד, קיבלת את זה. אם את רוצה שאני אחרי זה אשבע אמונים לבית שלך מול המועצה, אני מוכן לקבל את זה, רק תלכי לעצור את החברה המשוגעת שלך מלפגוע בחברים שלי, או שלפחות תגידי לי איך אני פוגע בה."
 
הונג
'טוב, זה לא שלקחו את הגוף הזה ממני. הוא אף פעם לא היה בשליטתי.' הזאב עונה, כמעט במשיכת כתפיים. 'וכרגע זה די מעניין, אם היה מדובר בגמדה הייתי מאפשר לצל הזה להמשיך. אבל מדובר כאן באח שלך, ולאבד אח זה די מבאס. אני אעזור, אבל...
כמו שאמרתי, הוא חזק מדי כרגע. צריך להחליש אותו. אולי הגמדה תצליח.

קאלי ונזירים
"על מה את מדברת, קאלי?" הונג מפנה את ראשו לעבר הגמדה. עיניו שחורות לגמרי. "אני מנסה להציל את אחי. אבל הכוח של הזאב... הוא מתנגד." הנזיר מנסה שוב ל'רפא' את דאי-קי, אבל הכוח הקדוש שמגן על דאי-קי חוסם אותו שנית.
"אחי, אני מנסה לעזור לך." הוא אומר שוב, אבל דאי-קי בהחלט לא נראה טוב. הוא נראה גרוע בהרבה מכפי שהתחיל.

מונרו
"אתה ממשיך לחשוב שאתה לא צעצוע. זה חבל. אין לי שימוש בצעצוע שמתנגד לתפקידו." היא מגלגלת את עיניה, "אתה מבין? הייתי נחמדה קודם, אבל אתה הרסת את ההנאה שלי. ואני לא אוהבת את זה." היא מסתובבת, ניגשת חזרה אל הוילונות. "אלא אם כן,
כמובן, אתה רוצה להציע משהו מעניין יותר." היא מחייכת, יד אחת מסיטה את הוילון הצידה, רגל אחת כבר מתקדמת קדימה.
 
מונרו
"על מה חשבת?" שואל מונרו. "ודווקא אני מופתע, חשבתי שימאס לך אחרי כל הנצח האלה מאלה שסוגדים לך בכל אשר תעשי, משום מה... קיבלתי תמונת מצב שאת יותר אינטליגנטית מזה." הוא אומר, פונה לצאת, מקווה שהיא תבלע את הפיתיון, "כנראה שזה נכון מה שאומרים." הוא מלמל לעצמו
 
מונרו
מורנו מניד בראשו, אין לי יכולת לסייע להם מעבר לזה, באם החברים שלו באמת בצרה, הוא ידאג שהם יתנו על כך את הדין. הוא חוזר אל הדלת הגדולה, ניצב מולה. "אני אמתין פה עד שתפגוש בי!" הוא צועק לשאייר,
"הוכח שיש לך כבוד, ופגוש בי." הוא נעמד מול הדלתות. ממתין.
 
הונג-יי-
IN
'אז עד שהיא תעשה זאת' אומר הונג-יי, מתפלל לת'ארס- האל של אחיו- שהיא אכן תצליח 'אם אינך רוצה שליטה על הגוף הזה, ואינך יכול להחזיק את אחיך... מדוע אתה כאן? כאשר התחברנו, נשמעת כאחוז דיבוק ממש, אחרי מה שקרה לאחיך. כעת... אם אינך יכול לשנות זאת, ואינך רוצה את גופי- מה אתה כן רוצה?' שואל הנזיר.
 
קאלי ונזירים
כתגובה, עיניה של קאלי נדלקות באדום.
"תן לי לעזור לו, זאב." הילה מדממת נובעת מכפות ידיה.

Meta
משתמש בdivine sense. אני יודע את המיקום של כל שד, אל-מת או יצור שמימי שנמצא בטווח 60 פיט ולא מאחורי מחסה מלא.
 
חזרה
Top