• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

לאדמות המלחמה ! - הרפתקאת מוד 3.5 (3/3)- עץ משחק -סיימנו. תודה לכולם.

IN
יאס-אראק בוחן במוחו את האפשרויות, יודע שככול הנראה אם ישתמש באחד מלחשיו החזקים מירה תעוות את המציאות ואת הטלת הלחש שלו- אך יודע שעליו להשתמש בכוח שיהיה יעיל. הוא בוחר לבסוף, ומתחיל ללחוש את המילים של הלחש האפל, יודע שגם אם היא תבטל את הלחש העובדה שהיא לא עורכת מחוץ למציאות את ההתקפות של לאטימר, מיילו ומליק תהיה עדיין יעילה.

ובינתיים, היצורים המזומנים ממשיכים לתקוף ללא רחם.

META
פעולה רגילה ליאס-אראק- מטיל Ray of Exahustion
בדיקת דרגת מטיל: 5+10+10+1=26. הצלחה.
על מירה לגלגל הצלת קשיחות בד"ק 21. בכישלון היא תשושה (Exahusted), בהצלחה היא עייפה (Fatigued).

פעולת סיבוב מלא לגריפין- התקפה מלאה על מירה.
התקפת נשיכה: 5+13=18. פספוס.
התקפת טופר: 11+10=21. פספוס.
התקפת טופר: 17+10=27. בפגיעה 3+3=6 נזק חודר וחותך.

פעולה רגילה לזאב האימים- התקפה על מירה.
התקפת נשיכה: 3+13=16. פספוס.
 
מירה שואגת, הברק של לאטמיר פוגע בה, הקרן של יאס פוגעת בה, מהלומות החרב של מיילו מחליקה לעולם בו היא מפספסת, אבל סערת החבטות של מליק, ביחד עם התקפות הגריפין, פצעים ודם סגול נוטף ממנה. היא שואגת בקול שוב.

לאורך כל הדרך, לאורך כל הזמן הזה, היה מכשול בדרכה של מירה. אתם.
אבל היא יודעת הכל, היא יודעת שהייתם שוכחים ממנה, היא יודעת שאחד מכם דחף אותכם למצוא אותה, אותו אחד שהארור הזה בחר.
אייליס עצר אותה, אז היא תיקח יחד איתה משהו ממנו.
זרועות הצייד שלה נזרקות קדימה, חולפות מעבר לשדה הקרב עד לכניסה למערה, מוצאת שם את המטרה שלה.

לאטמיר מרגיש את הקור, מבטו צונח לרגע מטה, הוא רואה את זרוע הצייד חודרת דרך בית החזה שלו, דם אדום נשפך עליה, הוא הרגיש כבר דקירות בעבר, אבל משהו אומר לו שזה שונה מתמיד.

בוא הנה הוא שומע בקולו את מירה, זו מושכת אותו אליה, גופו נמשך בעוצמה בעוד זרועות הצייד קורועת חלקים ממנו, היא מעלה אותו מול פנייה, פיה מלא שינים חדות, קול שבור נשמע ממנו "הכל הרוס, הכל נלקח ממני." היא קוראת בעצב מהול בכעס, "המורשת שלי, נהרסה, העתיד שלי, נלקח. והכל בגללך." היא צועקת, "בגללך ובגלל אייליס."

זרוע צייד אחרת נצמדת לידו של לאטמיר, הוא מרגיש את העצמות שלו נשברות כשהיא אוחזת בו. "ובכן, הוא לא יציל אותך עכשיו."
זרועות הציד מושכת את לאטמיר לתוך פיה של מירה, אל מול עינהם ההמומות של חבריו, לאטמיר נבלע בשלומותו לתוך גופה של מירה, שינים חדות שורטות אותו.

ואז הכל חשוך.


"לאטי." נשמע קול, בחשכה.
לאטמיר מרגיש את עצמו צף, הוא שוכב בחושך, לא מסוגל לזוז.
"לאטי" הקול עצוב, קולו של פאלי, הוא יושב לצד לאטמיר, בחשיכה. "אני מצטער." הוא אומר.
"כולנו" ישויות נוספות מתקבצות מסביב ללאטמיר, הוא מזהה אותן מהחיזיון שלו, ואת האחרון הוא מזהה מרעגיה, סמיר. "זה לא היה אמור להיגמר ככה."
הם כולים מביטים לאותו כיוון, וקול צעדים קל נשמע בחשיכה, את הדמות שלאטמיר רואה אפשר רק לתאר כעתיקה, סמכותית. אייליס. "כשחברתי בך לעצור אותה, לא חשבתי, לא חשבתי שזה יגיע למצב הזה, גריאן התערב, וזה סיבך הכל. גם לאל בדימוס יש מגבלות, וזו כנראה אחת מהן."
"אבל" אומר אייליס, "אני לא אתן לזה להיות לשווא, לאטמיר. והסיפור שלך ייזכר לנצח."
הוא שלח את ידו לעבר לאטמיר ועוזר לו לקום. "אנחנו נמשיך מכאן... לך לנוח." הוא אומר, ומדרגות של אור מופיעות בחושך, הוא תופך על גבו של לאטמיר וצועד איתו יחדיו, מלווה אותו למקום אחר, טוב יותר.
לאטמיר מעיף מבט אחרון, החשיכה מתבהרת והוא רואה את שדה הקרב, הוא רואה את פייה של מירה.
הוא אומר לה משפט אחרון, עוזב את העולם הזה.


גופו של לאטמיר נבלע בתוך גופה של מיירה.
היא שואגת, מונכה לתקוף שוב. כשאור בוהק בוקע ממנה, היא שואגת שוב, אבל האור מסנוור אתכם, ואתם לא מצליחם להבחין במתרחש עוד.
רעש שנשמע כמו בכי בוקע, ומירה מתחילה להתפרק, גופה הופך לאבק, כאשר חורים נפערים בה, והאור פרוץ מהם.
ואז מירה נעלמת לפני עינכם. ודמות בוהקת עומודת במקום בו עמד היצור המזוויע. אתם מזהים את לאטמיר מולכם, מבטו פוגש בכם, פעם אחת אחרונה. והוא עולה בעלומה של אור לשמיים. נעלם.

כשהאור נגמר, גופתו של לאטמיר שוכבת בשלמותה על רצפת החדר, אין כל זכר לפציעות שלו, לגופו ההרוס. אתם יכולים להישבע שבכל רגע הוא יתעורר.
אבל הוא.

בליבכם, ההבנה פוגעת בכם.
הייתם יחדיו בעגלות, שרדתם את מגפת אורקל, הבסתם את נוק, נלחמתם בחיילי קורט. שרדתם את מדבר רעגיה, ניצחתם דרקונים, עצרתם שד מסוכן ושיחררתם את נשמות הח'ליפים העתיקים.
אבל נראה שאת האתגר הזה, לא יכולתם להשלים באותה צורה.
אתם מבינים כולכם.

לאטמיר.
אייננו .



תעלו רמה בבקשה.
 
"אייליס", לוחש לאטימר לעצמו, "בחרת בי, הא? למרות שלא ידעתי שום דבר. בקושי התחלתי את הלימוד שלי בזמנו...האם בזכות האהבה שלי לחופש? אם כן, כנראה שנכשלתי. לא הספקתי להפיל את קורט, לא ראיתי מספיק מהעולם הזה...בטוח יש עוד המון מה לראות ולחוות...לחשוב על כל שאר האנשים שבגללי לא יספיקו לחוות אותו גם...
עוד לא אהבתי די מהעולם הזה, אייליס, אבל...אני מרגיש את הרוח מנשבת על פני, קוראת לי להרפתקאה חדשה. משהו אומר לי שזה לא נגמר כאן...
יאס-אראק, שותפי לאומנות המחשבה. לא קיימתי את הבטחתי לך בזמן, אך אני בטוח שתתחזק מכאן ואילך, עד שתוכל לעמוד מול ניקולאי ולתת לנשמתך מנוח סוף כל סוף. היה שלום, ידידי.
מיילו, כוונותיך טובות. אתה בחור חזק. יום אחד אולי תהיה אביר בכיר במסדר שלך, או איך שזה לא עובד אצלכם...אבל אל תשכח לעולם שהמסדר שלך נועד להגן על הבשר והרוח. לכן...תן לרוח לעיתים לשאת אותך למעלה, לתת לעצמך להיות חופשי. כך תוכל לראות את התמונה הגדולה ולבחור לאן להמשיך בחוכמה. להתראות לך.
מליק, למרות שאינך רוצה להנהיג את הסיירים, הרצון שלך לבנות ולשקם אחרי ההרס שחווית, מראה על האומץ והתושייה שתמיד ידעת להפגין. אל תחשוש להלום בפטיש כדי לדפוק את המסמר כשם שאינך מפחד להלום בפניו של אויב. עם עזרתך, גם אם לא תהיה המנהיג, לרעגייה צפויות שנים רבות של שגשוג ושלום, אני בטוח בכך.
קירה, לא הכרתי אותך מספיק זמן, אך הרוח החדשה שנושבת בינך לבין מיילו, עוד תפיץ כוח חדש כמו רוח המפזרת סביונים בשממה. שמרי עליו, למעננו...
כאות תודה על החודשים האחרונים, תנו לי להיות הרוח במפרשיכם הפעם...".
פרץ רוחות אדיר בוקע מגופתו של לאטימר, גורם לגלימותיכם ושערכם להתבדר בפראות. כוח חיים חדש נמצא ברוח הזאת, ואתם יודעים שגופתו של לאטימר לא תמשיך איתכם, אך רוחו תמיד תישאר לצידכם.
 
מיילו מביט באי אמון, מסתכל על מירה ולאחר מכן על לאטימר מתפוגגים. הוא מרכין את ראשו בצער, עוצם את עיניו, ולוחש ''תודה על עצתך, ידיד ותיק, לא תישכח''. הוא מרים את עיניו, אש בוערת בהן. הוא מתחיל לסובב את חרבו, והאש זורמת מעיניו לידו לחרבו, אל האוויר. רונות אלפיות זורמות סביב, רונות שמשמען ''גבורה'', ''צדק'', ''חופש''. הרונות מסתחררות זו סביב זו ומשתלבות לתבנית אחת. התבנית מרחפת לרגע ואז נחרכת ברצפה, משאירה שובל של להבות ססגוניות, ולאחר מכן צלקת חרוכה מלאה בעורקים כסופים. הוא לוחש, וקולו מתגבר עד שהוא מסתיים בצעקה ''בי נשבעתי, זה הוא החבר האחרון שאאלץ להקים לזכרו מצבה. בי נשבעתי, זהו בעל הברית האחרון שאתאבל לזכרו. בי נשבעתי, שהקבר הבא שאקים, יהיה זה של יריב הגדול ביותר!" הוא מסתכל על התקרה, וצועק ''אתם שומעים?!? גריאן, ניקולאי, דיוואש, טרקאך?! אתם שומעים אותי?! אני בא אליכם! והיכן שתתייצבו מולי...'' הוא מנמיך את קולו ומניף את להב הפניקס ''שם תהיה קבורתכם'' הוא קד קידה לעבר המקום בו עמד לאטימר, ומחזיר את חרבו לנדנה בהחלטיות ''בשם אלת'וס, קורבן זה יקדש את חרבי. מעתה תהיה איתי בכל רגע, וברגע שבו אפול, אתה תהיה שם. ברגע בו אביס את אויביי, אתה תהיה שם. ועם נשימותיי האחרונות, אתה תהיה שם....היה שלום, לאטימר, לוחם החופש''
 
"לא!"

שאגתו של יאס-אראק קורעת את החדר, בעוד היצורים המזומנים נעלמים. הוא מתעלם מהתחושה, מתעלם מהכול, וממשיך.

"אני לא מרשה לך למות, שוטה, אני לא מרשה לזה להיות הרגע האחרון שלך. תחזור לפה ותתמודד איתי אם אתה רוצה לקחת את הדרך הקלה החוצה, תחזור לפה כדי שאני אחבוט היגיון אל תוך המוח שלך" הוא שואג בזעם.

"ציוויתי עליך לחזור" שואג יאס-אראק, מלא בזעם, וחש בקשר בין הקסם שלו לכוח של לאטימר. הם חלקו את הכוח אחד של השני, חלקו את העוצמה שנתנה לשניהם את הכוח לשנות את העולם. הקשר הזה, יאס-אראק חש בריקנות שבצד השני, בקו שניתק, אבל הוא לא מוותר, לחש אחר לחש הוא מנסה לשלוח את כוחו המאגי אל לאטימר. "תחזור לכאן" הוא שואג אליו.

מסביב, כוחו המאגי של יאס-אראק, שנשלח אל האוויר חסר תקנה, יותר פיצוצים והרס בצבעים שונים, ללא מקום להגיע אליו, הכוח פשוט מאבד כיוון ונהרס. בתחילה הפיצוצים רחוקים, אך ככול שמתקדם הזמן, הם קרובים יותר ליאס-אראק, עד שהוא לא מצליח יותר לאחוז בקו בינו לבין לאטימר.

"אתה היית היחיד שאני מוכן לחלוק איתו את כוחי. חשבתי שאתה שונה, חשבתי שהסימן מהמאסטרים שלנו אומר שזה כך נועד להיות- שכך נגיע לעוצמה אמתית לעשות שינוי. אבל היית שוטה, לא הקשבת..." הוא לוחש אל הרוח.

הוא קם על רגליו ושותק, הולך לעבר המקום בו לאטימר עמד, ולוקח מספר קריסטלים קטנים ופסיוניים ששימשו את לאטימר.

"עסקיי בעיר הזאת הסתיימו. סיימו גם אתם את מעשיכם כאן וחזרו לגלקוס בהקדם, שם אהיה" אומר יאס-אראק בקול צרוד ועצוב, ולוחש את הלחש האחרון שנותר בראשו.

ונעלם.

META
מטיל טלפורטציה.

יאס-אראק-
META
מקום מוכר מאוד, גלגול אחוזים: 57. הצלחה.
IN
הגשם הרטוב אליו יאס-אראק מופיע מתאים אל מצב רוחו, בעודו מסתכל אל המקום. האדמה, האבנים ההרוסות, המישור חסר הייחוד והעצוב, הכול אותו הדבר. ריח הצחנה עבר, למרות שיאס-אראק מתקשה לחוש בריחות אחרים בחושים המתים שלו- רק ריח הבשר היה ערב לאפו במצב הזה.

הוא לא היה כאן זמן רב, חודשים שלמים עברו מאז אותו הרגע. אבל הוא מסתכל אל המקום מלא המשמעות הזה. זה היה הזמן לחזור, הוא בטוח בכך.

מול הגועל, שוכן לו בור באדמה, ארוך ועמוק, ועל אבן מלוכלכת ועתיקה שכמעט שקעה ונמחקה לחלוטין ניתן לקרוא בקושי את השם.

יאס-אראק.
 
מיילו-מליק
מחכה לשמוע מה אתם עושים

יאס
"תהייתי מתי תבוא" נשמע הקול, הוא צעיר, אבל יש בו כוח.
יאס אראק מבחין באלף, הוא גבוה מעט, לובש גלימות שחורות, כמו של רדסיוס, אבל בניגוד למג השחור, עורו של האלף בוהק במקצת, "האמת שכבר חשבתי לוותר, אבל הייתה לי הרגשה שתחזור." הוא מחייך, "יאס." הוא מוסיף. "יש לנו הרבה עבודה."
 
יאס-אראק-
IN
יאס-אראק מסתכל אל עבר המאסטר שלו, מסתובב. על פניו נראה כעס, זעם מודחק, אבל הוא לא מתפרץ. בידיו, הוא מהדק את האבנים הפסיוניות. "כן מאסטר" הוא עונה בצייתנות, אבל מסכים עם כול מילה- יש להם הרבה עבודה לעשות כעת.
 
עוג
המאסטר מהנהן, "עבר זמן מאז שחזרת, כוחך מתעצם עם הזמן, וזה טוב. "הוא אומר, "אבל רדיסוס ודיוואש מנסים לתעל כוח לא להם, ועל הדרך להרוס לנו הרבה תוכניות, אני אזדקק לעזרה ממך... כוח הקסם שלי... לא מה שהיה פעם, אחרת לא הייתי צריך להיעזר בך כדי לחזור לעולם הזה, קדימה. יש לנו מישהו לפגוש." הוא אומר. ומכה במטהו על הרצפה, פותח שער. אתה מזהה את לשכתו מהצד השני, לא היית בה שנים, אבל אתה תמיד תזכור את המראה שלה. "אנחנו צריכים לפתוח מחדש את שערי הכאוס."
 
יאס-אראק-
IN
"שערי הכאוס... גריאן?" שואל יאס-אראק, מסתכל עם תחושה נוסטלגית בלבו אל עבר המשרד. אך למרות שהמאסטר שלו אומר לו שהוא מתחזק, יאס-אראק מרגיש רק חלש יותר. הוא הרגיש כה עוצמתי לצד לאטימר, כאילו לא היה ניתן לעצור אותם יחדיו, כוח המחשבה וכוח הקסם יחדיו- כעת, הוא מרגיש כול כך ריק... האם הוא יספיק למאסטר שלו? הוא בספק גדול.
 
יאס
"לא" אומר המאסטר בעודו עובר את השער, אתה אחריו.
הלשכה נראית מסודרת, לא אופייני למאסטר שלך, אבל נראה שהוא לא לבד פה.
את האלף השני לא ראית בחיים, סמל דרקספלל מצוייר על הגלימות שלו, ועוצמתו מרגישה שווה לעוצמת המאסטר שלך.
"ולרודאין" אומר האלף למאסטר שלך. "וזה התלמיד שלך, אני מנחש." הוא מוסיף
המאסטר שלך פותר אותו בהינף יד "יאס-אראק, זהו טאלין, אני מניח ששמעת עליו." הוא מוסיף בחצי מילה.

נראה שטאלין עומד לפתוח בשיחה, אבל המאסטר שלך קוטע אותו. "אין לנו זמן לזה." הוא אומר. "עכשיו יאס, מה אתה יודע על התקופה שבה חייתי מתחת לאדמה?" הוא שואל, "מה אתה יודע על אנדר-גארד?"
"הסיפור הישן הזה?" שואל טאלין, כאילו לא מאמין שהמאסטר שלך מבזבז על זה את הזמן.
"כן!" הוא אומר בכעס, "אני צריך לדעת שהוא יודע בפני מה אנחנו עומדים." הוא מוסיף. "אז אני שואל שוב, מה אתה יודע על התקופה בה אחמד ווסיני הגיעו למפתן דלתי?"
 
מיילו, מליק קירה
מיילו מביט במקום שבו נעלם יאס אראק ונאנח ''אנחנו מתפרקים מאוד מהר...צריך לסיים את זה ולחזור לגלקוס, לסיים את המאבק הזה. מאחר שטיפלנו בתולעי המוח, אני מציע שנחזור למעלה,
ונתכנן משם מה עושים. מבחינתי, אנחנו יוצאים מפה דקה אחרי שהערתי את צבא החול, אבל אני מניח שלך יהיו תכניות אחרות...מה אתה אומר?" מיילו מסיים את דבריו בשאלה למליק.
 
יאס-אראק-
IN
יאס-אראק זוכר שהמאסטר שלו הציג את עצמו בתור הגנרל הראשון של אנדר-גארד. וטריסטן... לא טריסטן המזויף, טריסטן האמתי... הוא הזכיר את שירותו של המאסטר, שהוא פיקד על לגיונות על כאוס במה שהוא קרא לו "העיר האפלה". יאס-אראק מנסה להיזכר בעוד, אבל הראש שלו, כול כך כואב...

META
גלגול ידע (היסטוריה): 8+20=28.
גלגול ידע (מאגיה): 1+20=21.
 
יאס
"בחיים אחרים, לפני זמן, שירתתי כראשון המאגים, הגנרל הראשון מתוך 4 של הכאוס, של "המלך" של אנדרגארד, ישות של כאוס, משרת מלא של אביו של גריאן, לימים גם ויסני שירתה אותו, שלא מרצונה." הוא מסביר. "אבל אחמד הביס את אלכסנדר, מפקד הצבא של העיר, וזו התפרקה, שערי הכאוס, הדרך להגיע לעיר התת-קרקעית נחתמו." הוא מדבר בנסטולגיה קלה, "חיילי השד עדיין שם, אבל... גם שאריות היכל המלכים." הוא אומר.

"לעזזאל ולרודאין." אומר טאלין. "הקשב לנו יאס." הוא אומר לך, "היכל המלכים מכיל עתקים נדירים שנשכחו מהעולם, אוצרות של הכאוס שנשמרו בהסתר, גם מפני כוחות הרוע, וגם מפני כוחות הטוב. אנחנו חושבים שיש חפץ שיסייע לנו לעצור את רדיסוס. וגם חפץ שישמר את הצלקת."
 
יאס-אראק-
IN
"אביו של גריאן, מיהו? והצלקת הזו... ה'אביר', מיילו, הזכיר אותה רבות- וצפיתי בגנרלית של הצלקת ומשרתיה בעבר, אבל היא נפתחה לאחר המוות שלי. אני צריך... עוד ידע" הוא מדבר לטאלין, שואל אותו. אל המאסטר הוא ידבר באפילו יותר כבוד, כמובן, אך הוא מעדיף לשמוע על הצלקת ממי שפתח אותה בעצמו.
 
יאס
"קביד" עונה המאסטר. "אל, אחד החזקים, אבל הוא עשה מספיק טעויות, ואחמד השתמש בטקס עתיק כדי לחתום אותו."
טאלין מתפרץ "שני גיבורים, צייד, חוטא צדיק, מכשף, ואל" הוא מצוטט. "לך תפרשן את זה, אבל הצירוף הזה יכול לחתום כל אל, לגרש אותה. וזה מה שקרא לקביד, אבל הקוסם מת, החוטא הצדיק נרצח, והגיבורים עזבו... גריאן יכול לנטרל את הכלא של אביו, הוא רק צריך את הציוד הנכון." הוא מסביר. "אם לא דרך להב הפניקס, אז הוא ימצא את הכפפות של אבא שלו, אשר גם הן נעולות בהיכל המלכים."

"ולכן" אומר המאסטר, "אנחנו במרוץ נגד הזמן, כי בניגוד אלינו, לגיראן יש את פזוזו שעוזר לו, הכאוס יודע למה..." הוא מוסיף.

טאלין מחייך. "הצלקת שלי. טוב, זו חומה." הוא אומר, "יש יצורים של חיים בעולם הזה, והם לא יכולים לעמוד במקום בו אין חיים, הצלקת תחסום אותם מלחצות את גלקוס כאשר יגיע העת, כמובן שבמקור היא הייתה אמורה להיות פחות הרסנית, אבל האבירים של אלתוס ניסו לחסל אותי לפני שהספקתי להכין את הקסם במלואו, התוצאה הייתה פיצוץ שהרס את גבול הצפון, ויצר את הצלקת, אם היה לי יותר זמן, הייתי מרעיל רק את האדמה, וזה היה חוסך את השערים לגהנום ואת האל מתים, אבל אני מניח שלכל דבר יש יתרון." הוא מחייך שוב. "אירוני לא? אלתוס יצר את איום האל מתים הגדול ביותר ביבשת. ועכשיו החיילים שלו עומדים לבצע רצח עם."
 
(לפני שיאס הולך)
כשמליק רואה את לאטימר המת הוא מצדיע לו בנשקיו. "קורבנך לא יישכח ידידי. לא ידעתי עליך הרבה, אולם אני נשבע לך שעד קץ הימים שמך ייזכר ברעגיה כאדם שהציל את הממלכה מאיום גדול. ואני מקבל את דבריך - אני אנהיג את רעגיה וסייריה עד שהעולם יהפוך לצודק יותר" הוא אומר בשקט.
מליק, מיילו, קירה
"אני מתכוון להנניג את הממלכה לעולם טוב יותר אבל זה לא יוכל לקרות לפני שנטפל באויבינו בגלקוס. דעתי היא שלא נחזור מייד לאחר צבא החול -
לבד הוא לא יספיק. אנחנו נחזור בראש צבא משולב של אנשי החרק והסיירים. שכנוע הסיירים לעזוב יהיה קל יותר לאחר שיהיה ברור שאיום אנשי החרק טופל. אני אקח את השלטון כאן ואמצא ממלא מקום -
האמת היא שאני שוקל למנות את הח'ליף למנהיג בפועל עד שאחזור - הוא פחות או יותר היחיד שאני סומך עליו כרגע. "מליק עונה.
 
יאס-אראק-
IN
"יצורי החיים האלו... הפיות? האילית'דים? העולם הזה מלא בכול כך הרבה איומים שאני כבר מפסיק לעקוב."

"והנקרופוליטנים... ככה הם קראו לעצמם, כן... מי הם? כיצד הצלקת שלך יצרה אותם?"
 
יאס-אראק-
"אכן." אומר טאלין, "סירונה יכולה לצעוק, יכולה לבכות, והיא יכולה גם לשבור את האדמה, אבל את הצלקת שלי היא לא עוברת. לא כל עוד המקום נשאר מת כמו שהוא." הוא מסביר. "הנקרופוליטנים הם תופעה, כנראה הצלקת כל כך מתה, שכל מי שמת בה, החיים שלו נשאבים לתוכה, ואז גופם יכול להמשיך להתקיים, כאל מת."
 
חזרה
Top