• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

[4] עץ משחק-"שד השקרים" [4/4] - נסגר. תודה לשחקנים!

"מה הם יעשו? יתקפו את וויספ? או שהם ינסו לשנות את המצב בדיפלומטיה? בכל מקרה,האינטרס של הממלכה האלפית לשקט פנימי ימנע מהם לפעול בצורה רצינית,מפחד לתגובה מצד וויספ".
 
"גם לא הפעם הראשונה שלי במשימות חשאיות.אבל השאלה שלי לפחות,היא מה אני אקבל מזה שאלך איתכם? המורדים יוכלו לעזור לי להשיג את מה שאני רוצה אחרי שאעזור להם,אבל מה איתכם?"
 
"אה," אומר מורגן, "לא ידעתי שיש לך מסמך או הבטחה מהמורדים שהם יתנו לך כסף שאין להם על העזרה שלך." הוא עונה, בסרקזם לראשנה. "תהיה מציאותי, אתה מקווה שהמורדים יתנו לך משהו, ואין להם הרבה, אחרת הם לא היו רק מורדים. לחצר האלפית יש לפחות משאבים לזרוק עליך, אם כל מה שאתה מחפש זה כסף." הוא מסיים את תשובתו בבוז קל.
 
IN
"אפשר לראות לרגע את הקלף? איך אתם כל כך בטוחים שהוא אמיתי בכלל?" סלייזי לוקח את הקלף מפריין לפני שהוא מספיק לענות. הוא בוחן את הקלף בעדינות, ותוך כדי ממשיך לדבר. "ולמה כל כך חשוב שנפנה אל מישהו? כלומר, אין לנו שום דבר אישי עם המלך, מעולם לא שמעתי על המועצה ועברה יותר משנה מאז שהפסקתי לפעול עם המורדים. לי, בכל אופן, אין שום סיבה לתמוך באף אחד מהם."

META
בדיקת תפיסה על הקלף
[dice seed=20302 secure=847fe61f_0]1D20+5[/dice]
 
פריין מביט בסלייזי בחוסר אמון ''כי בחיים, יש להקות. יש קבוצה. אתה חייב להידבק ללהקה ולשמור עליה, או שאחרת טורפים כמו המלך יבואו וייקחו מה שיש לך. כל אחד שומר על הלהקה שלו, ואתה צריך למצוא אחת משלך, מומלץ אחת...טובה'' פריין מסיים את המשפט, ונראה שהוא הבהיל את עצמו מעט עם פרץ הדברנות הזה, והוא משתתק, משפיל את עיניו לרצפה.
 
סלייזי מוציא תפוח מהשק שקשור לחגורתו, ומתחיל לקלף אותו עם הפגיון שהוא כבר מחזיק. "אני מסכים. להקות זה חשוב. אבל למה שנצטרף לקבוצה קיימת? מי אמר שהמועצה הזאת כל כך מוסרית כמו שאתם טוענים? וגם אם כן, למה שזה יהיה לי אכפת? כלומר, הסתובבתי אתכם עד עכשיו בשביל ההרפתקאה, בשביל הכסף והחפצים שאולי נמצא, בשביל לצחוק מהמראה של הגופות בסוף הקרב. אני לא רואה סיבה שנהיה חלק מהמורדים או מהמועצה. אבל אני כן רואה סיבה למה כדאי לנו להיות להקה משלנו."
 
"אם לא תעמוד בשביל משהו, אתה תיפול בפני כל דבר." אומר מורגן. "אם אין לך ערכים חוץ מרכוש, אז בשביל מה תילחם?" הוא שואל. "יש כאן אנשים שמודכאים כי השליט שלהם, זה שאמור לדאוג להם, בז להם ותוקף אותם. אני לא יכול לתת לזה להמשיך בשקט. אני יעשה כל שבכוחי כדי לעצור את זה, המועצה זה הכיוון הכי טוב שלי כרגע, ואם לך לא אכפת כלל מכך," הוא מביט לעבר היציאה. "אף אחד לא מונע ממך לצאת מהמקום וללכת, אתה אפילו יכול להספיק להגיע לכפר, לטעון שכולנו מתנו בקרב ולקבל את הפרס שאתה תעשוק מהכפריים הללו, עד שאנחנו נגיע, אתה כבר תהיה בעיר הבאה."
 
הל
הקשת מנסה להיזכר במה שהוא יודע על המועצה. הוא אף פעם לא היה מוצלח בלשבת ולהקשיב, ותמיד דילג על שיעורים לטובת שיטוט ביער. אבל מדי פעם הוא קלט משהו מהמורים שלו. הוא רק מקווה
Meta
היסטוריה [dice seed=10366 secure=4bae3ae7_0]1d20+1[/dice]
 
"אמנם אין לי הבטחה,אבל עזרה של אלף ביצות אף אחד לא דוחה בקלות ראש.
וכן,אני מחפש כסף.צריך לחיות ממשהו,לא? ובגלל שה'להקה' שלי כבר לא תומכת בי,אני נאלץ להיות זאב בודד ולהשיג כמה שאני יכול" אומר סאריק.
"ולמה שהחצר האלפית תזרוק עליי את המשאבים שלה? מה אכפת לכם מה קורה פה? ואל תגיד לי שזה נטו דאגה לתושבים.לכל אחד יש אינטרסים,ואם אני לא מרוויח מהם,אני לא מעוניין בהם".
 
"הנה, הוא מדבר לעניין. וגם לא אמרתי בשום שלב שני לא רוצה לעזור לכם עם כל העניין. אבל אני חושב שלא המועצה ולא המורדים יוכלו לעזור לנו בעניין הזה. אם בכל זאת תחליטו שנלך אליהם, אז אני אבוא איתכם. זה הכל."
 
"בואו נגיע להחלטה. אישית, הטיעונים של מורגן משכנעים אותי יותר. אם יש שני ארגונים עליהם אני כמעט לא יודע ורק לאחד את האמצעים לעזור לנו, בעיני ההחלטה ברורה". הקשת האפור מסובב את ראשו אל סאריק בזוית שאף בן אנוש לא היה מצליח להגיע אליה בלי כאבים רציניים בצוואר."נראה כאילו תמיכת הרוב נתונה למועצה האלפית. האם אתה מוכן לשתף פעולה?"
 
"אני אבוא איתכם,אבל אם המועצה האלפית לא תסכים לשלם לי,אני אעזוב מיד" אומר סאריק.
הוא אוסף מהמזון של השודדים כל מה שיוכל לשרוד במסע:צנימים,בשר מיובש/מומלח,פירות יבשים,בקבוקי משקה וכו'.
 
סלייזי נאנח. "אתה יודע, אתה לא תצטרך את כל האוכל הזה. מצאתי באוהל של המפקד את אחד מהשקים האלה שיוצרים אוכל. בעצם, אם יש שם יין אז תביא קצת. אני לא חושב שהדברים האלה יוצרים אלכוהול."
 
IN
וארין מביט בכם בהפתעה.
"החצר האלפית? למורה שלי היה חבר שם, הוא סיפר שהוא היה מומחה בתרופות... אולי ברשותו תרופות למגיפה של הכפר שלי. הוא גם היה... איך המורה אמר את זה?.. ראש מועצת הדוברים? משהו כזה. אני כבר לא באמת זוכר. ככה או ככה אשמח להתלוות אליכם במסע אל האלפים, ולו רק כדי שאוכל למצוא תרופה."
לאחר מכן המזון והיין נאספים, כמו גם הכספים שאספו השודדים, ואתם חוזרים לכפר.
נראה שלמרות הקרב שלכם נגד השודדים הכפריים לא באמת האמינו שתשרדו את הלחימה מול השודדים, ומבטי פליאה ובלבול מלווים אתכם ברחבי הכפר.
בעל הפונדק מגיח מתוך הפונדק, תדהמה מרוחה על פניו, מראה שמשתנה למראה של שמחה כאשר אתם מחזירים את הרכוש הגנוב.
"אתם בטוחים שאתם לא תרצו שום דבר בתמורה לשירות שנתתם לנו? פטרתם אותנו מאיום המלך עצמו... לפחות לזמן הקרוב. ממילא לא נוכל לתת לכם דבר שווה ערך למה שנתתם לנו..."
 
"כן כן, חמישה עשר זה בסדר. כמובן שעשרים זה גם בסדר, למקרה שתהיתם. אגב, יש פה מישהו שיודע להתעסק עם כלי נגינה במקרה? אני צריך להחליף מיתר או שניים. ובנוסף אנחנו נרצה לקנות לילה בפונדק ושישה סוסים. אבל שיהיו איכותיים, כן? אנחנו רוכבים רחוק."
 
חזרה
Top