• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

[PF] קללת הדרקון- עץ משחק- הקרב האחרון (5/5) [הסתיים]

ריוסקה מזנק במהירות אל האדם-קוף ותופס את שתי-ידיו ומצמיד אותן אל חזהו בחיבוק גדול, ומצמיד את האדם אל חזו שלו, מרסן אותו לפני שיוכל לפגוע בצ'אהיו. "תרגע, עכשיו." הוא אומר בקול שקט ובעל נימה מפקדת.

META
בדיקת היאבקות: 14+8 = 22
 
איש הקוף נאבק בתחילה, מתפרע ונותן לריוסקה אגרוף בפנים. אבל כעבור מספר רגעים מהרגע הוא צ׳אהו הטילה את הלחש, הוא משתתק. ״מה...״ הוא מסתכל בבלבול על ריוסקה, לא בטוח מה לשאול, ועיניו מרותקות באשליה מוזרה, בצורה אפילו טיפה... מטרידה.
 
ריוסקה מושך את ידיו של איש-הקוף אל מאחורי גבו, ובמהירות שולף זוג אזיקים הנראיים מאוד קשים לבריחה מהם, וסוגר אותם על מפרקי ידיו, ואז דורך על החיבור באמצע שלהם, מצמיד אותם, ובכך את ידיו של איש-הקוף, לרצפה, משתמש במשקלו על מנת למנוע ממנו להרים את ידיו בעודו גבו מכופף מעט אחורנית, בתנוחה המאפשרת לו לראות את האחרים, ולאחרים אותו.
"כולו שלכם." אומר ריוסקה ומשלב את ידיו.
 
אשיגה מורכז במגילה מכדי להגיב בזמן, אך אחרי שהתנועה והרעש מושכים את תשומת ליבו הוא עובר אל החדר עם האיש הקוף, בוחן אותו בעניין, הוא מעיף לרגע מבט בריוסקה.
"וואנארה, זה השם של הגזע שהנפח שפגשת אמר שקוראים לאנשי-הקוף, היחידים כנראה שיודעים איך לצאת מהעמק הזה, לא ככה?"
 
״היי, תוריד את זה ממני!״ אומר הוואנארה בזעם, ולרגע צ׳אהו חושבת שהזעם שלו ישבור את הקסם שלה, אך הרגע עובר במהירות והקסם מצליח לשרוד, למרות שהוואנארה נראה כועס מאוד על הפעולה.
 
"תסלח לנו על זה ידידי הוואנארה. האם נרגעת מספיק כדי שנוכל לשוחח בצורה מתורבתת? אם כן אני בטוח שידידי כאן ישחרר אותך בשמחה. נימוס בסיסי דורש שנתחיל בהחלפת שמות - אני הוא שאנג-רן אשר מגוקה. מה שמך? " שאנג-רן שואל את הוואנארה.
Meta
דיפלומטיה: 18+10=28
 
"כרצונך, זה הצוואר שלך שהוא ניסה לשסף קודם לכן." אומר ריוסקה ומרים את רגלו מהשרשראות ומתכופף אל עבר מידרה. הוא מוציא מפתח קטן ומשחרר את ידיו של הוואנארה לחופשי, ומחזיר את האזיקים והמפתח למקומם בחגורתו.
"אני עדיין אשסף את צווארו אם הוא יראה ולו סימן של פראיות." אומר ריוסקה בעודו ניגש לקצה התא ונשען על הקיר בגבו, בדיוק בקצה הטווח לתקוף את מידרה אם ינסה לעשות משהו.
 
הוואנארה משפשף את ידיו, מסתכל במבט ריקני אל עברכם. "נשלחתי לפה לחקור את מה שקרה בימים בהם המקדש כוסה בעננים שחורים. ראן-וו הזקן חשב שאוכל להסתדר לבד בחקירה, אבל הוא והמועצה בבירור טעו" אומר מידרה, ואתם שמים לב שהוא עומד שני צעדים וזנב רחוק יותר מריוסקה.
 
שינה בוחנת את איש הקוף מלמעלה. יש לה שאלות, והרבה מהן, אבל היא אזורה בסבלנות. לדחוק בוואנארה בשביל תשובות רק יפגע באמינות המידע, וביחס שלו אליהם. היא מצרה מעט על השימוש של הילדה בקסם, צ'אהו תצטרך ללמוד מעט שליטה עצמית גם בנושא הזה. בתקווה, הוואנארה יבין שזה היה לטובתו.
 
״השועלים האלו, הם היו רבים מידי, והזאב הענק, והאדומים... אני לא יודע כיצד היא צברה כול כך הרבה משרתים. אולי העלמנו יותר מידי עין, אולי משהו השתנה. אבל הגעתי לפה, לצערי, לא יודע למה היא לא הרגה אותי- אבל זה כנראה חלק מההומור הסדיסטי של המכשפה הזו.״
 
חזרה
Top