• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

[PF] קללת הדרקון- עץ משחק- הקרב האחרון (5/5) [הסתיים]

אשיגה מהנהן לשינה.
"כמובן."
הוא שולף את השרביט הקצר מתוך החגורה שלו, ומסמן לשאנג רן להתקרב.
"יש לי את הפיתרון לבעיה, אם כי בקצב הזה אני אצטרך שרביט חדש כשנגיע לגוקה."
הוא לוחש "הירפא" פעמיים בשפה זרה ומפעיל את כוח השרביט כל שאנג רן.
אחרי שהוא מרפא את שאנג-רן אשיגה מחפש בחדר אחר חפצים בעלי משמעות.
META
detect psychically significant לחש ואז
חיפוש (לוקח 20)-29
הערכה-33
45-4/50 מטענים
6+2+4+4=16
 
שינה מנקה מעט את הרצפה ומתיישבת עליה, פורשת ערכה קטנה עם מספר מבחנות, מזרקים, וחומרים משונים. במשך עשר דקות, היא מערבבת כמה מהם ולבסוף מוסיפה קצת מהדם שלה- לא יותר משני מיליליטרים- שהיא מודדת באמצעות המזרק.
לבסוף, שיקוי סגול נותר, והיא מחייכת, שמה את המבחנה עם שיקוי המגן בחגורתה ואוספת את הערכה שלה.
META
משתמש בinspired alchemy כדי לבזבז השראה אחת ולהשיב את לחש מגן. נותרו 2 השראות להיום.
 
החדר הבא חשוך. צ׳אהו רואה עמודי מתכת רחוקים בו, אבל היא תצטרך להתקרב על מנת לראות מה בחדר.

שאנג-רן מתחיל לבחון את הרהיטים. אלו בעיקר ציוד רפואה, כהונה, ונראה שגם החפצים האישיים של מספר אנשים. אתה מזהה מספר חפצים שנראה שהם יקרי ערך, עשויים ממתכת טובה או עם אבני חן קטנות המעטרות את אותן. בשביל להפריד את כול הדברים יקרי הערך

META
שאנג-רן- גלגל חיפוש.
 
ריוסקה הולך אל הדלת לחדר הבא ודוחף בעדינות את צ'אהיו הצידה, עובד במשקוף בעצמו.
"הישארי מאחורי." הוא אומר, אינו מפנה את מבטו מהמשך החדר ועמודי המתכת, בעודו מניח את ידו על קת חרבו, מוכן לשלוף אותה בהתראה הקצרה ביותר. "אם מישהו... משהו אוין נמצא גם כאן, את לא רוצה שהוא יתקוף אותך ראשונה."
 
שאנג-רן מוצא חפצים רבים, מעניינים. הוא מוצא 3 סמלי קודש המקודשים לדסנה, פשוטים מעץ ובעלי מראה עתיק, ועוד סמל קודש המקודש לדסנה העשוי מפלטינה. בנוסף הוא מוצא סמל קדוש מעצם ללאמאשטו. בין האוצרות הוא מוצא תחבושות עתיקות שניתן עדיין להשתמש בהן היטב, שהשתמרו עם הזמן, מספיק בשביל להרכיב ערכת מרפא עם שאר ציוד הרפואה הנמצא במקום. בין החפצים הפשוטים, שאנג-רן מוצא 6 חפצים פשוטים (פמוטים, קערות, צלחות) מאיכות גבוהה שיהיה ניתן למכור אחרי זה ברווח (בשווי של 15 מ״ז כול אחד). אתה מוצאים 2 בקבוקונים עם נוזלים לא מזוהים שעוד שרדו (עם כמה שפשוט התנפצו או התקלקלו עם השנים), ועל פי ההיגיון אתה מניח שאלו שיקויי ריפוי שונים. ולבסוף אתה מוצא עוד מגילה, לא קסומה אך מקודשת לדסנה, אחת משבע המגילות שהן הכתבים המקודשים לדסנה, ומתאימה למגילות שמצאתם מקודם.

צ'אהו בינתיים נכנסת אל החדר. עמודי הפלדה נראים כמו... סורגים, כלא. ומאחוריהם, היא רואה דמות מכוסה בסחבות. גופה? היא לא מוקפת בזבובים כך שייתכן שזהו מישהו שעדיין בחיים. מתחת לסחבות היא לא יכולה לראות מהי הדמות, אך הדרך שלה אל צ'אהו- וריוסקה שעוקב מאחורה- חסומה בידי הסורגים הללו.
 
אשיגה בוחן את המגילה ומוסיף אותה בזהירות אל 5 המגילות הנוספות שהוא מצא, תוהה היכן המגילה השביעית.
הוא לא מפגין עניין ברוב החפצים שבחדר מעבר לסמל הקודש של לאמשטו אותו הוא בוחן בסקרנות.
 
המגילה עתיקה, שווה הרבה, ואשיגה אפילו מכיר מעט מן הכתבים, אבל הוא שם לב לכיתוב בשפה שהוא לא מבין, שנראה קטוע, ומתחבר בין המגילות. על פי כיוון וצורת הכתב, הוא מרגיש שזו טיאנית, אבל בצורה מוצפנת. המגילה האחרונה חסרה לך על מנת להשלים בדיוק מה רשום כאן, אבל גם אם לא תמצא אותה- זהו פריט היסטורי יקר ערך.
 
"מייד מגיע!" שאנג-רן קורא לכיוון צ'אהיו. הוא לוקח את 5 סמלי הקודש, שני הבקבוקים, והחפצים בעלי הערך ודוחף אותם לתיק הגב שלו. הוא מארגן בזריזות ערכת מרפא מהתחבושות ויתר הדברים ודוחף גם אותה לתיק. "רוצה לשמור את המגילה? אני מציע שנבחן הכל אחר כך. אני אנסה לפענח את הכתב - יש לי כשרון לשפות. " שאנג-רן אומר לאשיגה. לאחר מכן הוא עובר לחדר הסמוך וניגש היישר אל הסורגים. הוא מוציא את כלי הפריצה שלו ומתחיל לעבוד על המנעול.
Meta
Disable device: 13+12=25
 
הצעקה של שאנג-רן גורמת לגוף מכוסה הסחבות לנוח במקומו, מאשר שהוא אכן, משהו חי- וישן ככול הנראה. שאנג-רן מתקשה מעט עם המנעול, צריך כמה רגעים להתעסק בו לפני שהוא מצליח לשים את כלי הפריצה שלו על המערכת. הוא כעת יכול לפתוח את המנעול ולהיכנס, אם ייבחר בכך, כרצונו.
 
צ׳אהו נכנסת בזהירות, מתקרבת אל האיש. היא יכולה בעזרת ראיית החושך שלה להבחין בעינו של האיש נפתחת תחת פרצופו המזוקן, ולפתע הוא מזנק בפראות ופתאומיות ממקומו, מניף את אגרופו היישר אל צ׳אהו. ״לא תיקחו אותי בחיים״ הוא אומר בקולה של חיה אחוזת טרף, וכאשר הבד יורד מראשו, אתם נחשפים לכך שזהו לא אדם. הפנים הם קופיים, מכוסים בפרווה, אך הפרצוף בעל תבונה- גם אם הוא כרגע מזכיר גורילה. שאנג-רן מזהה את הוואנארה בקלות, והוא מופתע שהוא הגיע למצב כזה, הוואנארה מאוד חופשיים וקלילים ברוחם, להביא אחד מהם לזעם כזה הוא משהו נוראי.

בינתיים, צ׳אהו מוטחת אחורה אל הסורגים, בעוד שאיש הקוף מתקרב במהירות, ידיו מתקדמות לצווארה של הילדה.
 
חזרה
Top