• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

מה הנשק האהוב עליכם?

תמיד העדפתי את המוחצים. פלאפית וגם קראנצ'ית. פטיש יד בכל יד זה אחד הדברים הכי קטלניים שנוצרו. מכות מדויקות למקומות רגישים עלולות להיות קטלניות בהרבה מהנפה של חרב. דימום פנימי, שבירת עצמות, פריקת נשק - סכנות מנשק מוחץ הן הרבה יותר מעניינות.
אלא אם כן מחשיבים נשקים יפניים הזויים, ואז שונג גו או ג'יטה.
 
nav566 אמר/ה:
[post]692117[/post] מכות מדויקות למקומות רגישים עלולות להיות קטלניות בהרבה מהנפה של חרב.
כל מכה שלו על כל איבר בגוף פוגעת פי כמה ממכת חרב. לא אכפת לו מהמגן שלך, הזרוע שלך תישבר בכל זאת. לא אכפת לו מהקסדה שלך, הוא ירוצץ לך את הגולגולת בכל זאת. זה נכון גם לגבי אלות ובמידה פחותה גם לגבי גרזנים.
 
שונג גו:
weapon_tths.jpg

ג׳יטה:
one-piece-cosplay-smoker-jutte-2a5.jpg
 
כן. יש חמישה דרכים שונות להשתמש בנשק הזה: להבים, קרסים, גרזנים על פרקי האצבעות, חודים בצד השני של הקת, והלבשה של שני הקרסים אלה על אלה כדי ליצור סוג של נשק אחד עם טווח כפול. בלי ספק אחד הנשקים הכי גמישים שקיימים.
 
לא. המטווח הראשון האחרון שלי היה בטירונות. פחדתי בטירוף מנשק חם אבל השגתי תוצאה טובה במטווח תוך כדי בכי וידיים רועדות, ואחרי שבועיים רוב בני האדם מתגברים על פחד מנשק, אז לכל החיילים לעתיד, לא לדאוג. לעומת זאת מחפצים חדים אני לא מפחד, אבל כמעט איבדתי אצבע כשהנחתתי עליה פטיש 10 קילו... שום נזק, רק צלקת.
 
זה עניין פסיכולוגי - נשק זה דבר מסוכן בסופו של דבר. חלק מכלי הנשק גם די נבזיים - מקלע 0.5 יכול לפוצץ לך את האצבעות סתם כי ניסית לפרוק אותו - יצא לי לראות את זה קורה וזה לא סימפטי בכלל. רימוני יד זה בכלל אמצעי לחימה מועד לפורענות - לא משנה כמה כאלה זרקתי, זה תמיד הפחיד אותי מחדש.
 
tkhag1 אמר/ה:
[post]693220[/post] אף פעם לא החזקתי נשק חם אבל זה לא נראה כמו דבר שאתה צריך לפחד מימנו. לחשוש כן אבל לפחד לא.
מסכים איתך. אמנם אני הייתי מקרה בסדר, אבל יש כאלה שיוצאים מהצבא בגלל זה.
 
זה מאוד תלוי. אם זאת יחידה קרבית, אז באמת אין למישהו שלא מסתדר עם נשק מה לעשות שם. ביחידות אחרות זה תלוי בעד כמה המפקדים איכפתיים לנושא - אפשר להעביר שירות שלם בלי לגעת בנשק, ולעשות מטבחים במקום שמירות.
 
חזרה
Top