• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

מה המפלצת שאתם הכי אוהבים?

גם אני חובב פאזוזו, יש לו נתונים ב3.5 ולמעשה יש לו שם קטע מיוחד, אם דמות תקרא בשמו 3 פעמים, הוא יופיע, ואם היא דמות טובה שמוכנה להפוך לרעה (אם היא פאלדין שעושה את זה) אז הוא מעניק לה משאלה על המקום.

בנוסף, יש לי חיבה למלאכים. משהו בקרב נגד שליח האלים עלי אדמות גורם לקרב להפוך ליותר אגדי... קל וחומר אם זה מלאך טוב נגד קבוצה טובה.
 
המפלצת האהובה עליי חייב להיות הבוליט, כריש האדמה.
רוב הציורים של הבוליט מראים אותו כמעין ארמדילו משוריין, אך האומנות במגדיר המפלצות של מו"ד מהדורה 4 גרמו לי להתאהב. העור העבה והמחוספס, הקשקשים הכסופים, השיניים הקטנות כמו מחטים, הטפרים המחודדים שלו, והסנפיר הגדול על גבו, כולם צועקים "אל תתעסקו איתי כאשר אני רעב, או בכלל."
הוא מתאים להיות חיית משק מושלמת, אם עצומה, אם ימלאו תנאים מסויימים מאוד וידאגו לאילוף נכון ומקצועי. בהמת משא, חפירת שוחות או פינוי אזורים, הבוליט יכול לעשות הכל, אפילו להיות חיית ציד מהימנה, כל עוד הוא לא אוכל את הטרף בעצמו.
שלא לדבר על כך שהוא נראה ממש slick אסטתית.
 
גריפינים במקום הראשון, אבל עדיין שולח את אהבתי לירוקי-עור (גובלינים, אורקים, טרולים וכד'). הראשונים מסמלים משהו טהור ואבירי, השניים את הרוע הנבזי והמוחלט. תמיד אהבתי להשתמש בשניהם.
 
רוי - אני קצת מבולבל.
גובלינים מסמלים
rui אמר/ה:
[post]691910[/post] משהו טהור ואצילי
בעוד אורקים וטרולים מסמלים את
rui אמר/ה:
[post]691910[/post] הרוע הנבזי והמוחלט
?
הגובלינים בפאת'פיינדר אכן חמודים להחריד, אבל... מה?
 
dragonitzan אמר/ה:
[post]691941[/post] גריפונים הם טורפים אכזריים, שאוהבים בשר סוס ומשוטטים פרא בערבות. הם לא אציליים...
זה לא סותר. אני חושב שסמאוג אצילי מאוד, למרות שהוא בתכלס טורף אכזרי וחמדן ששחט שתי ערים שלמות, החריב אותן עד היסוד ועכשיו הוא נרקב על מיטת הזהב שלו.
 
חזרה
Top