• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

העידן ה-13 - היער המושחת <משחק מקוון> [נגמר]

"אני סזמר. אדוני... אם אגיד לך, תתני לי לחיות?" ברור שהוא לא רוצה לשתף, אבל אין לו הרבה חופש לבחור, והוא יודע את זה.

OUT
100 מ"ז שווה 2 שיקויי רפואה. אפשר גם להשוות לדברים פה (שיהיו זמינים בערים). סעודה פשוטה עולה מ"כ אחד, וסעודה עשירה עולה 8 מ"כ.
 
סאוואלה נראית מופתעת מהשאלה ולא ממש מסתירה את זה. "אתה באמת תאמין לי אם אני אענה כן?" היא לא ממש מחכה לתשובה וממשיכה, "אם תענה על השאלות שלנו ותוכיח שאתה יכול להיות מועיל עבורנו אתה לא תמות. בדרך כלל אנשים מועילים לא מתים וכרגע אני לא מקבלת את הרושם שאתה כזה..."

Out: אז אני מבין שמדובר בסכום יומיומי שאינו יוצא דופן במיוחד.
 
תארניס נע קדימה, הוא ייצוגי, הוא רשמי, והוא נראה כמו מפקד, די במבט עליו לשער שהוא מנהל את ההצגה, ושהוא מסוגל להוציא מכל אדם כל דבר, הוא מביט בחצי הדרקון ונובח "דבר!" בפקודה. "דבר ואז נוכל לדון בגורלך." הוא מוסיף בחצי כעס.
כריזמה+מפקד צבאי
[dice seed=19263 secure=1ddb80f8_0]1d20+8[/dice]
 
חצי-הדרקון נרתע ומסגיר מיד את המידע שתאראניס דרש, בהברתו הכבדה.

"אדוני הוא אסנו, משרת של הכחולה. הוא היה שלח אותי לקחת מכם אבן יקרה, וגם להיפגש עם אישה שאמצא בדרך ולמסור לה מכתב. אני לא יודע יותר מזה."
 
סאוואלה נדרכת כאשר סזמר מזכיר את הכחולה, היא לא שמעה הרבה דברים טובים על הדרקונית הזאת באקדמיה והיא לא ממש שמחה לשמוע שהיא מעורבת בזה. "עושה רושם שאתה ממש משתדל להיות לא מועיל" סאוואלה אומרת בקול כדי להסתיר את החשש שלה ומרחיבה מעט את שאלותיו של תאראניס "מי האישה? איפה אתה אמור להיפגש עמה ואיך תדע לזהותה?"
 
"לא, אני הייתי אמרתי כל מה שאני יודע!" משיב סזמר לסאוואלה, על סף בכייה.

"אסנו הוא בדראקנהאל, העיר שלי. קבענו להיפגש עם האישה בנחל שבדרום היער, אצל אבן גדולה. קבענו סיסמא כדי להכיר, אבל אני לא יודע מי האישה."
 
" 'זבו זה. מישו יודע על איזו אבן הוא מדבר?" רייז שואל, מצטמרר כשהעיר דראקנהול מוזכרת. הוא לא מתכוון להתקרב למקום הזה. לא אחרי... אחרי מה בעצם? הוא לא בטוח. כנראה משהו שקשור לאדון הדובים.
 
סאוואלה מביטה לעבר רייז כמה שניות כשהיא עונה "אני לא יודעת בוודאות." אבל פני הפוקר הגרועים שלה חושפים כמעט לכולם שלפחות יש לה חשדות כבדים במה מדובר וכדי לטשטש את זה היא מדברת הרבה ומהר "בכל מקרה אני מעדיפה קודם כל לדעת מי מוערב, איך הם מעורבים וכמה הם יודעים. לגלות איך סזמר כאן מקבל את הפקודות שלו, מה הוא אמור לעשות אחרי שיפגוש את האישה ואיפה הדרק..." אבל אז היא מביטה בסזמר ומשתתקת.
 
סאוואלה, תוך התעלמות מופגנת מרייז והבקשה של סזמר, פונה אל פרדאן, תאראניס וטארן "אנחנו צריכים לקבל כמה החלטות בפרטיות." ומסמנת להם לבוא עמה מחוץ לטווח השמיעה של סזמר, אך עדיין בטווח ראיה במקרה והוא ינסה להשתחרר.
למי שמגיע להתייעצות (out: כולל רייז) סאוואלה אומרת: "לפי מה שאני רואה יש לנו כמה החלטות לקבל: האפשרות הראשונה היא להתעלם ממה שהתולעת חשפה ואנחנו נתקדם כל אחד לדרכו. האפשרות השנייה היא לא להשאיר אויבים מאחור וכולנו או חלקנו נגיע לפגישה עם האישה במקום או יחד עם סזמר."

out: אני מניח שכולם היו ליד סזמר כשסאוואלה לקחה את המכתבים ולכן הם יודעים שהוא אצלה. סאוואלה בינתיים לא פותחת את המכתב כי היא רוצה לשמור על האפשרות לקיים פגישה עם האישה ולהעמיד פנים שהם ידידותיים. אם האחרים (סאוואלה לא תלך לבד או רק יחד עם רייז) יחליטו לוותר על הפגישה או יחליטו לארוב לה במקום, אז היא תפתח את המכתב ותנסה לקרוא אותו כשטארן עוד בסביבה במקרה והוא כתוב בדרקונית.
 
כאשר סוואלה קוראת להתייעצות, פרדאן מטופף עם ידו על גזע העץ שהוא נשען עליו. "בואו לפה, אני לא יכול ללכת עדיין." הוא אומר ומתרחב בנוחיות על הגזע כמו כורסא נוחה. רגנארוק יושב במרחק מה מהם, אך גם הוא מרים את ראשו למשמע השיחה.

"תראי..." פרדאן מרכין את ראשו אחרי שסוואלה שואלת את שאלותיה, "אם את רוצה להרוג אותו, עשי זאת, לי אין עניין בכך. הוא מובס, קשור ומפוחד, מבחינתי הוא כבר מת. לצוד אותו עכשיו זה סתם ביזבוז זמן וכוח. לגבי האישה שהבחור דיבר עליה... גם היא לא מעניינת אותי כלל. אני נשאר מכיוון שיש לך, או לאלו שאת מכירה, תשובות לגבי הקריסטלים, זה הכל. אני אשאר עד שאקבל את התשובות שאני רוצה, אם תחליטי לפגוש את האישה, אצטרף, אך לא מכיוון שאני רוצה."
 
חזרה
Top