• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

מוות עגום - עץ משחק

META
הצלה משרוע- 20 טבעי

לעצמי
נק"פ= 120\27
פרצים: 12\3
דרג"ש 37 קשיחות 35 תגובה 30 רצון 35
עמידות 6 לנזק מתמשך, 15 מוות, 10 כפור
נקודות פעולה: 2\0
מילת מרפא: 4\0
התחדשות 5 כאשר מדמם
+10 לכל הריפויים (משואת תקווה)
+2 דרג"ש מכוח שמיימי
+6 לגלגולי נזק מאדראן
+2 למהירות ממינרון
כל אויב שפוגע בי בהתקפה סופג 9 נזק קורן פר התקפה. (shield the virtuous מאדראן)
 
IN
אדראן מתרומם מהר, מלא בכוח ועוצמה שעוד מוכנים לנצל. הוא יודע כאב, הוא יודע עוצמה מהי. אנאראק הוא לא יריב חלש, אך אביר הקודש לא נכנע. כנגד הסיכויים האחרונים, הוא ממשיך להיאבק ולהילחם. לעולם לא נשבר.

הוא מרגיש את תפילותיהם של האנשים בשדה הקרב, את היאוש, את הכאב. את העצמות שלהם המתנפצות לצד עצמות המתים, את הכאב בלהילחם בחבר שלפני רגע רק ספג מכת מוות שהייתה אמורה להרוג אותך. הוא מרגיש את הבכי והצער, הוא מרגיש את אלו שהתקווה נאבדה מפניהם, שנפלו על ברכיהם למראה הכוח. אך הוא מרגיש גם את אלו שעד עכשיו, ממשיכים להילחם, כנגד הסיכויים. למענם, הוא לא יוכל להפסיק להילחם. הם הנבחרים, האנשים שיצילו את גאנור מהרוע.

"אתה הוא אנאראק" שואג אדראן בזעם, ורגע לפני שהחרבות פוגעות במינרון בסבב ההתקפות האכזרי של אדראן, הוא חוסם אותן. "המתועב, שרצח והשחית בקסמיו את חייהם ונשמותיהם של עשרות ומאות אלפים. הארור, שרימה ושיקר לנו מהרגע בו הוא פגש בנו. החוטא, שבמעשיו נטש את דרכי האלים והאדם- ומצא דרך אפלה ונוראית מכול" הוא אומר כאשר מינרון יוצא ללא פגע ממכותיו של אנאראק, ואדראן סופג את הנזק, מדמם. אנאראק מוכן לחסל אותו אחת ולתמיד, את אביר הקודש הדברן, המתנגד לו, אך... נעצר.

שריונו של אדראן חוסם את מכותיו האדירות של אנאראק כאילו היו הן כרוח קלילה על עץ אלון עתיק, ואור בהיר מתגשם סביבו, מרחיב את שריונו. הילות של קסם קדוש על הילות של קסם קדוש מצטברות להן על אדראן. זהו לא קסמה של מאנורה, זה אפילו לא קסמו של קמרהאן או שאר אלי הטוב. זהו נס, נס שקיבל צורה גשמית.

תפילות, כוח קדוש כה טהור ואצילי, שלרגע אחד התגשמו לשריון. האש של אנאראק מתפוגגת כאילו הייתה נר קטנטן, הקסם האוחז באדראן מתנדף כאילו היה עלה ברוח. אדראן נועץ באנאראק ההמום את חרבו, נועץ אותה ומרסק עוד עצם באנאראק.

"אתה הוא אנאראק, העיוור. שום אחד מהמעשים הצדיקים שעשו השומרים האמתיים של העולם הזה יעמוד לצידך ויציל אותך מגורלך, שום שקר לא יוכל לתת לך לברוח מהאמת המרה" הוא אומר, ואנאראק יכול לראות את הנורא ביותר שאדראן היה יכול להרגיש כלפיו. מכול הרגשות כולם, אדראן מרגיש כלפי האלמת הזקן והמריר... רחמים.

META
אדראן מדמם
הפרעה מידית- אלוף העמים
כנגד המכה הכפולה של ריימונד על מינרון [על פי סקייפ, מחשיבים זאת כהתקפה בודדה].
אדראן לוקח את ההתקפה ממינרון, סופג את כול הנזק, ומקבל חצי מהנזק כעמידות עד סוף תורו הנוכחי. מה שאומר שלאדראן יש 45 עמידות לנזק עד תחילת תורו הבא (ובנוסף, הוא מקבל 9 נק"פ זמני כול פעם שאנאראק פוגע בו או בבן ברית, כרגיל).
העמידות הזו מורידה את הנזק של ההתקפות עליי ל-0.
תחילת התור
הצלה כנגד המום: 10, הצלחה.
סופג 15 נזק אש מתמשך, חסר משמעות מבחינתי בעקבות העמידות לנזק.
זוכה ב-10 נק"פ זמני מלהתחיל את תורי בהילה של ת'ונד.
פעולת תנועה- לקום
פעולה משנית- תיעול קדושה: תעוזה קדושה
על מינרון, שמקבל הצלה כנגד המצב המום עם תוסף של 6+.
פעולה רגילה- Castigating Strike
התקפה: 16+25=41 נגד דרג"ש.
פגיעה: 3+8+4+10+6=31 נזק קורן ואנאראק מסומן עד סוף תורי הבא.
פעולה חופשית- משב מרענן
בגלל שאדראן מדמם הוא יכול לעשות זאת כפעולה חופשית בזכות נתיב המופת Questing Knight.
אדראן מנצל פרץ ריפוי, מרפא 44 נק"פ וזוכה בתוסף 2+ לכול ההגנות עד סוף תורו הבא.
סיום תור- הצלה כנגד אש
הצלה: 4. כישלון.
פעולה חופשית- Amulet of Resolution
תנאי: אתה נכשל בהצלה.
השפעה: אתה מגלגל את ההצלה מחדש.
הצלה: 18. הצלה. אדראן סופג 30 נזק אש (חסר משמעות בעקבות עמידות).

לעצמי-
78/157 נק"פ. מדמם.
3/14 פרצי ריפוי.
10 נק"פ זמני.
אורה של הגבירה הלבנה (הילה 5): החרב מפיצה אור בהיר בהילה זו.
Divine Aegis (הילה 2): כול בן ברית בפרץ 2 זוכה בתוסף 2+ לכול ההגנות. רק כאשר העמידה פעילה.
תוסף כוח 6+ לכול גלגולי הנזק.
תוסף כוח 2+ למהירות והתעלמות מתוואי שטח קשה.
בכול פעם שאנאראק פוגע בו או בבן ברית אדראן זוכה ב-9 נק"פ זמני.
בכול פעם שאדראן בפרץ 5 מאנאראק ואנאראק מתקיף אותו או בן ברית שלו, אדראן יכול להשתמש כתגובה מידית בהתקפה המשנית של אויב האמונה.
תוסף 2+ לכול ההגנות עד תחילת תורי הבא

מסמן את אנאראק

הגנות נוכחיות: דרג"ש 44 קשיחות 37 תגובה 39 רצון 36 (38 כנגד כנגד אשליה, הקסמה ופחד) [כולל ההילה של אנאראק]
 
ת'ונד נותר עומד, לא מוכן לתת לאנאראק את ההנאה בלראות אותו נופל. הוא מגחך, בעודו מתנער מהשפעות השיתוק המהולל של בארסאיוס.
"אל תגרום לי לצחוק." ת'ונד אומר, פצעיו מתרפאים. "אתה רוצה להגיד לי שאתה באמת מאמין שאם פארגוס, בארסאיוס וריימונד היו עומדים כאן- בחיים- הם היו מסתכלים עליך ואומרים 'כל הכבוד'? 'זה אדם שעושה את הדבר הנכון'? בוא ותודה באמת, אם הם היו כאן, הם היו כאן במקומנו. תראה אותנו, אנחנו כל כך דומים להם. כוהן, מלך, אופטימיסט. הבן של אחד והתלמידה של השני נמצאים לצידנו, ובשדה הקרב שולט מפקד שמונה ישירות על ידי בנו של השלישי." ת'ונד מחווה בידו, ודמותו של ריקן עולה מהקרקע ליד רגליו של הליץ', מבליחה.
"חבר טוב? אתה חושב שבארסאיוס חושב ככה? אחרי הכל, לא אתה מי שנתן למלזאראק להשחית אותו? מה בנוגע לפארגוס, אחיך, שלפי זכרוני, הוא זה שקרא לך לראשונה 'בוגד'? ומה עם ריימונד לו ייעצת, שנתת לממלכה שהוא עמל כה קשה לשמור עליה להתפרק ולהשבר?
אל תצחיק אותי ותקרא לעצמך נאמן לכתר, אנאראק. בעוד שאנחנו מדברים אתה נלחם נגד חייליה של דורטר. אח בכור? אתה איבדת את הזכות שלך לקרוא לעצמך משפחה כשבגדת באחיך. השומר האחרון? אנחנו אלה שצריכים לשמור על העולם מפניך! מה שאתה זה ליץ', מתועב, מגעיל, בודד ומסכן. מתחבא מאחורי שקרים וחצאי אמיתות, מאחורי אשליות שטווית לעצמך. תתמודד עם המציאות אנאראק, תפסיק את המוות שבחוץ, ואני מבטיח לך שאשלח אותך אל המשפט ההוגן שלך."
META
ת'ונד מדמם
הצלה נגד המום: 20 טבעי, סה"כ 24. הצלחה.
סופג 9 נזק אש
מחדש 5 נק"פ כי מדמם

פעולה רגילה: ריפוי פצעים חמורים על עצמי. ת'ונד מרפא סה"כ 136 נק"פ, על נק"פ מלא.
כבר לא מדמם
פעולה משנית: מזמן רוח של ריפוי במשבצת של אנאראק. בן ברית במשבצת של רוח הריפוי או סמוך לה שפוגע באויב מרפא 27 נק"פ, ואני יכול להזיז את הרוח כפעולת תנועה 4 משבצות.

הצלה נגד הנזק המתמשך- 13, הצלחה. סופג 30 נזק אש. על 90 נק"פ.

לעצמי
נק"פ= 120\90
פרצים: 12\3
דרג"ש 37 קשיחות 35 תגובה 30 רצון 35
עמידות 6 לנזק מתמשך, 15 מוות, 10 כפור
נקודות פעולה: 2\0
מילת מרפא: 4\0
התחדשות 5 כאשר מדמם
+10 לכל הריפויים (משואת תקווה)
+2 דרג"ש מכוח שמיימי
+6 לגלגולי נזק מאדראן
+2 למהירות ממינרון
כל אויב שפוגע בי בהתקפה סופג 9 נזק קורן פר התקפה. (shield the virtuous מאדראן)
 
מינרון היה בטוח לרגע שהסוף הגיע, ששתי מכות החרב היו מפלחות לו את הריאות. הוא יודע מה הסיבולת שלו, ושתי המכות הללו היו כמעט והורגות אותו. אבל כוחו של אדראן מנע זאת. מינרון למד ממזמן להעריך את עזרת חבריו בקרבות. ועכשיו, יותר מתמיד.
מלך המינוטאורים קם על רגליו, כוחו הקדוש של אדראן מסייע לו להימנע מהמכה המשתקת של הליץ׳.
מינרון שומע את מילותיו של אנאראק בבירור. נהוג לפני קרב רשמי להכריז על עצמך ועל התארים שלך. סייר המעמקים מחליט לכבד את המסורת.
״אני מינרון אגרוף זעם״ גרזנו של מינרון זוהר בירוק בוהק, הרוחות הקדמוניות מספקות לו כוח.
״חבר לחיות, מלך המינוטאורים, מחסלו של הקראקן, מושיע המעמקים״ מינרון נכנס לעמדה התקפית, מרים את גרזנו לגובה מותניו, שריריו נמתחים, חושיו מתחדדים, אין רחמים ואין חששות, הזמן הגיע. אנאראק סוף סוף החליט להילחם בקרב פנים אל פנים, ומינרון צריך להחזיר באותו מטבע.
״וחשוב מהכל, חברם של אדראן אבירה של גבירת החיים, ת׳ונד נבחרו של השופט, מארי לוחמת החופש, הילמאר המגיסטר הנועז״ במהירות מתפרצת, מינרון תוקע את גרזנו כתפו של אנאראק, ת׳ונד ואדראן אפילו לא הצליחו לראות את ההנפה של הנשק.
״וגם חברו של אנאראק מילת׳רין, האחד שויתר על הכל״.
Meta
הצלה כנגד המום מאדראן: 6+6=12, הצלחה.
פעולת תנועה: מינרון קם.
פעולה משנית: מושיע המעמקים, מינרון מקבל תוסף 2ק10 נזק להתקפות עד תחילת תורו הבא.
פעולה רגילה: מרץ הרוצח.
התקפה: 15+29= 44 נגד דרג״ש.
נזק: 78 נזק, ומינרון מרפא 27 נק״פ כתוצאה מרוח של ריפוי.
הצלה מהנזק המתמשך: 11, הצלחה, מינרון חוטף 30 נזק אש.
 
IN
מארי מסתערת קדימה בצעקת קרב ומנחיתה את חרבה על אנאראק רגע לפני שהוא מצליח לבלום, אך כשהילמאר מטיח בו מטר קליעי קסם נוסף, אנאראק מתעל את הקסם לטובתו, אוגר אותו במטהו שמסתובב עוד למעלה ושולח פיצוץ מאגי אל כל המקיפים אותו.
"אני לא צריך את האישור שלהם או שלכם" עונה אנאראק כשהוא מסובב את זוג חרבותיו בסערה של להבים, חותך, דוקר ומשסף ללא רחם, לא עוצר לפני שהוא מנצל את הדם הזורם בכדי ליצור מולו מגן שמוכן לספוג מכות במקומו. "אתם עיוורים, מסומאים על ידי עתיד שלא יקרה. ניסיתי לפתוח את העיניים שלכם. לא הייתי צריך להיות מופתע כשכשלתם. גם פארגוס לא הצליח" הוא משתגר באחת הרחק, שובר את האדמה מתחתיהם והופך אותה לקוצים, מכניס אותם בחדות נוראית לרגליהם.
"הנאומים שלכם הם כל מה שיש לכם. העולם הזה לא היה שורד ללא הקרבות. וכפי שהוא שרד פעם אחת, הוא ישרוד פעם נוספת. לא אתן לכם להשמיד אותו" אנאראק משלח גל הדף בבני החבורה, מנסה לשבור את רוח לחימתם בעודו מעביר זעזועים חשמליים בכל גופם, ונראה שמארי כמעט וקורסת, בקושי עומדת על רגליה משצף המכות.
"ואם הנשק הכי חזק שלכם הוא החיקוי העלוב הזה" הוא מביט אל עבר הרוח בדמותו של ריקן, "או הקסם הפתטי הזה" הוא מחווה אל הנשקים והציוד שכל אחד ואחד מהם מחזיק בו, "אני לא אובס. אשקר אם אומר שאינכם חזקים. זאת הייתה טעות, כל הדבר הזה. אבל אני אתקן אותה. אני אתקן אותה והעולם ישוב להיות מוגן, סוף כל סוף" הוא מחזיק בזוג חרבותיו, מוכן לבאות.

META
מזכיר את ההילות של אנאראק ואת הצורך לגלגל הצלה מסופת האש של פארגוס.

ממוקד מטרה - אנאראק רשאי לוותר על הקמת המתים שלו בתור הזה בכדי לקבל פעולה רגילה נוספת או נקודת פעולה. הוא בוחר בפעולה רגילה נוספת, אותה הוא מקדיש לדעיכת הרצון.
דם לעצם - תגובה מיידית לאחר התקפה שביצע אנאראק בתורו. כל הנזק שנגרם מההתקפה הופך לנק"פ זמני לאנאראק. הוא משתמש בזה לאחר טפרי הגריפין.

הבהרה: אנאראק השתמש בפיצוץ המאגי אחרי ההתקפה של הילמאר, כלומר לפני תחילת תורו. לכן יש לו זוג פעולות מיידיות כאן (כי היה איפוס בתחילת תורו).

התקפות נגד אדראן:
פיצוץ מאגי - תגובה מיידית, כשאנאראק מותקף בכוח בעל מילת המפתח "מאגי"; ההתקפה מפספסת ואנאראק תוקף בעצמו. פרץ 3 קרוב, 38 נגד תגובה. אם פגע, 28 נזק כוח ואדראן סובל מרגישות 15 לנזק כוח עד סוף תורו הבא. אם פספס, 14 נזק כוח ואין רגישות.

טפרי הגריפין - פרץ קרוב 1; 20 טבעי נגד דרג"ש, 39 נזק ובפעם הבאה שאנאראק יתקוף את אדראן, הוא זוכה בתוסף להתקפה ולנזק על פי מספר היריבים בהם פגע עם המכה.
*נקודת פעולה*
הרס מעוות - פרץ רחוק 5, המרכז בE17. התקפה כנגד כל יצור בפרץ, ובנוסף יצירת תוואי שטח קשה כמצויין במפה. 34 נגד קשיחות, במידה ופגע 12 נזק ואדראן מואט (הצלה לסיום). הדבר לא כולל את הבונוס מטפרי הגריפין (צריך להבין כמה נפגעו לפני כן).

דעיכת הרצון - פרץ רחוק 5, המרכז בE17; התקפה כנגד כל יצור בפרץ. מדובר בהשפעת פחד. 41 נגד רצון, אם פגע 30 נזק חשמל ואדראן סופג -5 להגנת הרצון שלו עד סוף תורו הבא.

התקפות נגד ת'ונד:
פיצוץ מאגי - תגובה מיידית, כשאנאראק מותקף בכוח בעל מילת המפתח "מאגי"; ההתקפה מפספסת ואנאראק תוקף בעצמו. פרץ 3 קרוב, 1 טבעי נגד תגובה. חצי נזק בפספוס, 14 נזק כוח.

טפרי הגריפין - פרץ קרוב 1; 40 נגד דרג"ש, 32 נזק ובפעם הבאה שאנאראק יתקוף את ת'ונד, הוא זוכה בתוסף להתקפה ולנזק על פי מספר היריבים בהם פגע עם המכה.
*נקודת פעולה*
הרס מעוות - פרץ רחוק 5, המרכז בE17. התקפה כנגד כל יצור בפרץ, ובנוסף יצירת תוואי שטח קשה כמצויין במפה. 37 נגד קשיחות, במידה ופגע 12 נזק ות'ונד מואט (הצלה לסיום). הדבר לא כולל את הבונוס מטפרי הגריפין (צריך להבין כמה נפגעו לפני כן).

דעיכת הרצון - פרץ רחוק 5, המרכז בE17; התקפה כנגד כל יצור בפרץ. מדובר בהשפעת פחד. 36 נגד רצון, אם פגע 30 נזק חשמל ות'ונד סופג -5 להגנת הרצון שלו עד סוף תורו הבא.

התקפות נגד מינרון:
פיצוץ מאגי - תגובה מיידית, כשאנאראק מותקף בכוח בעל מילת המפתח "מאגי"; ההתקפה מפספסת ואנאראק תוקף בעצמו. פרץ 3 קרוב, 42 נגד תגובה. אם פגע, 28 נזק כוח ומינרון סובל מרגישות 15 לנזק כוח עד סוף תורו הבא. אם פספס, 14 נזק כוח ואין רגישות.

טפרי הגריפין - פרץ קרוב 1; 37 נגד דרג"ש, אם פגע, 32 נזק ובפעם הבאה שאנאראק יתקוף את מינרון, הוא זוכה בתוסף להתקפה ולנזק על פי מספר היריבים בהם פגע עם המכה.
*נקודת פעולה*
הרס מעוות - פרץ רחוק 5, המרכז בE17. התקפה כנגד כל יצור בפרץ, ובנוסף יצירת תוואי שטח קשה כמצויין במפה. 32 נגד קשיחות, במידה ופגע 12 נזק ומינרון מואט (הצלה לסיום). הדבר לא כולל את הבונוס מטפרי הגריפין (צריך להבין כמה נפגעו לפני כן).

דעיכת הרצון - פרץ רחוק 5, המרכז בE17; התקפה כנגד כל יצור בפרץ. מדובר בהשפעת פחד. 41 נגד רצון, אם פגע 30 נזק חשמל ומינרון סופג -5 להגנת הרצון שלו עד סוף תורו הבא.

התקפות נגד מקס:
פיצוץ מאגי - תגובה מיידית, כשאנאראק מותקף בכוח בעל מילת המפתח "מאגי"; ההתקפה מפספסת ואנאראק תוקף בעצמו. פרץ 3 קרוב, 44 נגד תגובה. אם פגע, 28 נזק כוח ומקס סובל מרגישות 15 לנזק כוח עד סוף תורו הבא. אם פספס, 14 נזק כוח ואין רגישות.

טפרי הגריפין - פרץ קרוב 1; 40 נגד דרג"ש, אם פגע, 32 נזק ובפעם הבאה שאנאראק יתקוף את מקס, הוא זוכה בתוסף להתקפה ולנזק על פי מספר היריבים בהם פגע עם המכה.
*נקודת פעולה*
הרס מעוות - פרץ רחוק 5, המרכז בE17. התקפה כנגד כל יצור בפרץ, ובנוסף יצירת תוואי שטח קשה כמצויין במפה. 19 טבעי נגד קשיחות,12 נזק ומקס מואט (הצלה לסיום). הדבר לא כולל את הבונוס מטפרי הגריפין (צריך להבין כמה נפגעו לפני כן).

דעיכת הרצון - פרץ רחוק 5, המרכז בE17; התקפה כנגד כל יצור בפרץ. מדובר בהשפעת פחד. 34 נגד רצון, אם פגע 30 נזק חשמל ומקס סופג -5 להגנת הרצון שלו עד סוף תורו הבא.
 
״תמיד היית עקשן״ אומר מינרון, חוטף את המכות, פרוותו מגנה עליו מן הקוצים. ואז, הוא קולט בעינו את מקס. פצוע, חבול, מדמם מכל מקום בגופו, בוער מאש התופת וכאוב מהאנרגיות האפלות. החזיר כמעט וחזר למוות. בניסיון נואש אחרון לפני שהוא מתעלף, הוא מצליח לנשוך את ידו של אנאראק. ואז, הוא מתרסק.
״אבל אני עקשן יותר!״ הזעם האדום נכנס לעיניו של מינרון, בדיוק שאנאראק משתגר מינרון מצליח לתקוע את גרזנו ברגלו ומבצע חתך עמוק במיוחד, אפילו עוקר לליץ׳ את כף הרגל.
אנאראק מופתע מהמכה הפתאומית, אבל הוא אצליח לשמור על מרחק, אמור להיות בטוח עכשיו, הוא ימטיר על הקבוצה לחשים עם המרחק שהוא...

מינרון תוקע לו גרזן בחזה, צמצם את המרחק כאילו יכל להשתגר בעצמו. ״אף אחד לא נוגע במקס!״ הוא מסובב את הגרזן במהירות, מפרק צלע ותוקע את כת הגרזן בגולגולת השלדית של אנאראק. מלך המינוטאורים מכה ללא רחם, תופס את עמוד השדרה של אנאראק דרך בית הצלעות הריק, קול פיצוח נורא נשמע כאשר הוא מועך למג את העצם עם כוחו העצום. ״לא משנה מי אתה, אתה לא, תיגע, בחבר שלי!״.
קולו של מינרון המהדהד באולם מעיר את מקס. הוא רואה את שותפו נלחם בכל כוחו, מגן עליו בכל מחיר. איך הוא יכול לוותר שמינרון נלחם בשבילו בכזה כוח, בכזו נחישות. אם חברו ממשיך הלאה, גם הוא חייב. בכל כוח הרצון שלו, חזיר הבר קם ומתקדם, הוא מואט בגלל הקוצים, אך בכל זאת צועד מבלי היסוס. הם תמיד יהיו שם אחד ובשביל השני, מקס לא יעזוב את מינרון שוב, לעולם לא.
Meta
תגובה מיידית(כתוצאה מכך שמינרון ירד למדמם): חיה פצועה.
התקפה: 17+29=46 נגד דרג״ש.
נזק: 93 נזק, ומינרון מרפא 27 נק״פ כתוצאה מרוח של ריפוי.
השפעה: מינרון מנצל פרץ ריפוי.
פעולה חופשית: מכת מוות חייתית.
כאשר מקס נופל למתחת ל-0, הוא רשאי לנצל פעולה חופשית בכדי לתקוף התקפה בסיסית.
התקפה: 11+33= 44 נגד דרג״ש.
נזק: 39 נזק.
פעולת תנועה: מינרון נע ל-N13. מקס ל-G15
פעולה משנית: מושיע המעמקים. על כל התקפה שמינרון פוגע בה בתור הזה הוא רשאי לנצל פרץ ריפוי.
פעולה רגילה: מרץ הרוצח.
התקפה: 14+29=43 נגד דרג״ש.
נזק: 53 נזק ומינרון מנצל פרץ ריפוי.
נקודת פעולה: מרץ הרוצח.
התקפה: 16+29= 45 נגד דרג״ש.
נזק: 59 נזק ומינרון מנצל פרץ ריפוי.

סך הכל נזק: 244 נזק.
הצלה מהסופת אש: 6, כישלון.
 
"תפסיק." ת'ונד אומר, פרצופו רציני. "פשוט תפסיק. תפסיק לחזור על אותן מילים ריקות, אותם שקרים ובלבולי שכל. זו הפעם העשירית לפחות שאתה אומר לנו את זה במהלך הקרב הזה, לא הבנת עדיין שזה בולשיט?"
META
נפגע מטפרי הגריפין, אני מניח שזה אומר שהרס מעוות מקבל תוסף התקפה אז נפגעתי גם ממנו.
ת'ונד מדמם
מחדש 5 נק"פ בתחילת תורי.

פעולת תנועה- מזיז את רוח הריפוי 4 משבצות אל I17
פעולה רגילה- ממיר לתנועה- מזיז את רוח הריפוי 4 משבצות אל M13
פעולה משנית- תומך ברוח הריפוי, היא נשארת עוד סיבוב.

הצלה ממואט:15, הצלחה.
מסיים את תורי על הקוצים אז סופג 5 נזק.

לעצמי
נק"פ= 120\32
פרצים: 12\3
דרג"ש 37 קשיחות 35 תגובה 30 רצון 35
עמידות 6 לנזק מתמשך, 15 מוות, 10 כפור
נקודות פעולה: 2\0
מילת מרפא: 4\0
התחדשות 5 כאשר מדמם
+10 לכל הריפויים (משואת תקווה)
+2 דרג"ש מכוח שמיימי
+6 לגלגולי נזק מאדראן
+2 למהירות ממינרון
כל אויב שפוגע בי בהתקפה סופג 9 נזק קורן פר התקפה. (shield the virtuous מאדראן)
 
IN
אדראן מחזיק את מארי, מונע ממנה מליפול. בזמן הכאוס והצעקות של הקרב, הוא מחזיק אותה מלקרוס מדממת מטה ומאפשר לה לעמוד, ומבטיהם מצטלבים, למה שמרגיש כמו הפעם האחרונה.
הם כה קרובים אל המוות, אך גם אל הניצחון, אך כאשר הם מסתכלים זה על זו, הם לא רואים את התקווה והכוח הבוערים שנראים כלפי חוץ- אלא הם רואים את הכאב. אדראן רואה את רוח הקרב של מארי, נאבקת להמשיך להילחם, למרות הכאב בלראות את אנאראק מזכיר את שמו של בארסאיוס, למרות ההרגשה שהם רחוקים כול כך וחלשים כול כך...

כאשר מארי מסתכלת על אדראן, היא רואה דרך האור הבוהק את אלף הפצעים והחתכים שנפתחו ונסגרו מחדש. את הגוף החלש של אדראן, שמתקשה לעמוד כבר במאמץ, את הכוח הקדוש הרועד- שמבצע נס אחרי נס ונחלש בכול פעם. הם אוחזים זה בידו של זה, וכול אחד מבקש לרגע אחד של חולשה במבטו מהשני שלא יעזוב.

הרגע נמשך ולו למחצית השנייה, אך אדראן מניד בראשו בתנועה קטנטנה, יודע שהוא לא יוכל להישאר. המטרה חשובה מידי. 'מצטער' מבטאות שפתיו לפני שהוא מסתער קדימה.

הוא רומס את הקוצים של אנאראק ברגליו, מתעלם מהם לחלוטין, ורוחות המלחמה הנלחמות לצד מינרון מקדמות אותו קדימה, לצידו של מינרון, ולצד רוחו של ריקן. הוא מניף את חרבו פעם אחת אל עבר הליץ', מלאה בכול הכוח הקדוש שנותר בו, אך אנאראק עוצר את החרב ומזיז אותה הצידה, עוצר את המכה בכוחו והודף את אדראן אחורה. לרגע אדראן מרגיש חלש, כאילו כוחו עוזב אותו כעת, נוצל כמעט לחלוטין, אך הוא מסרב להיכנע. הוא לא הסתער קדימה בשביל להיכשל בלהגן עליה, הוא מסרב לקבל זאת. הוא מניף את חרבו פעם נוספת, והחרב פעם נוספת בוערת בלהבה קדושה. והפעם, אנאראק לא מצפה לה, כאשר היא חורכת דרך גופו המת ודרך עצמותיו העומדות להישבר.

מארי מסתכלת מרחוק, רואה את אדראן מתרחק, אך עם כול צעד שלו היא מרגישה את הכאב מפסיק. הוא מתרחק, אך זה מרגיש כאילו הוא עדיין עומד לצידה. הפצעים שלה נסגרים מכוחו הקדוש של אדראן, מחלק שהוא השאיר על מנת לרפא אותה, חלק מהכוח שהיה אמור לרפא אותו...

META
תגובה מידית- Reactive Surge
אדראן מנצל פרץ ריפוי ומרפא 44 נק"פ.
תחילת התור
אדראן מושפע מסופת האש וסופג 15 נזק אש מתמשך (יש לו עמידות 6 לנזק מתמשך בכול אופן).
מתחיל בהילה של ת'ונד אז זוכה ב-10 נק"פ זמני.
פעולה משנית- הנחת ידיים
על מארי. אדראן מנצל פרץ ריפוי, מארי מרפאת כאילו ניצלה פרץ ריפוי.
נותר עוד שימוש יחיד בהנחת ידיים.
פעולת תנועה- תזוזה
עמידות 2 חוסמת את הנזק מהקוצים. בזכות הכוח של מינרון יכול לזוז עד לאנאראק וגם לא להיות מואט בידי הקוצים.
פעולה רגילה- Virtuous Wrath
התקפה: 3+25=28 נגד רצון. פספוס, אבל הכוח מהימן.
ניצול נקודת פעולה
הצלה כנגד נזק אש מתמשך: 12+2=14. הצלחה. בגלל שזו הצלה שאינה בסוף התור אני לא סופג 30 נזק אש.
פעולה רגילה- Virtuous Wrath
התקפה: 16+25=41 נגד רצון.
פגיעה: 3+8+8+5+10+6=40 נזק קורן ואנאראק נדחף 5 משבצות ומוחלש (הצלה לסיום). בנוסף, אדראן מרפא 27 נק"פ מרוח הריפוי.
פספוס: הכוח לא מנוצל (מהימן)
סוף התור
אדראן התקיף את אנאראק ומסיים את תורו בסמוך אליו, אז הסימון שלו ממשיך.

OUT
אני לא בטוח אם Virtuous Wrath פגע או לא בהתקפה השנייה, אז לא החשבתי אותו עדיין. אם הוא פגע, אני מוסיף לעצמי 27 נק"פ ולא מדמם.
אני רק אציין שאם אנאראק כן נדחף מארי לא מתחילה את תורה בסופת האש.

ושהילמאר ישתמש בכוח שלו לפני שהוא מדמם בשביל לרדת למדמם.

לעצמי-
77/157 נק"פ. מדמם.
1/14 פרצי ריפוי.
9 נק"פ זמני.
אורה של הגבירה הלבנה (הילה 5): החרב מפיצה אור בהיר בהילה זו.
Divine Aegis (הילה 2): כול בן ברית בפרץ 2 זוכה בתוסף 2+ לכול ההגנות. רק כאשר העמידה פעילה.
תוסף כוח 6+ לכול גלגולי הנזק.
תוסף כוח 2+ למהירות והתעלמות מתוואי שטח קשה.
בכול פעם שאנאראק פוגע בו או בבן ברית אדראן זוכה ב-9 נק"פ זמני.
בכול פעם שאדראן בפרץ 5 מאנאראק ואנאראק מתקיף אותו או בן ברית שלו, אדראן יכול להשתמש כתגובה מידית בהתקפה המשנית של אויב האמונה.

מסמן את אנאראק

הגנות נוכחיות: דרג"ש 42 קשיחות 35 תגובה 37 רצון 34 (36 כנגד כנגד אשליה, הקסמה ופחד) [כולל ההילה של אנאראק]
 
IN
"דממה!" הוא קורא בזעם למילותיו של ת'ונד, המטה מופיע בחזרה בידו, כשזוג חרבותיו נשלחות על אל, מוכנות לטוס אל עבר הקורבן הבא. אנאראק יוצר שוטי קסם בידו, כולא כל אחד מהם במקומו. השוטים מתהדקים והחרבות מתחילות להסתובב, כשאנאראק מכוון אותן בידו אל עבר ראשי בני החבורה, מתחיל עם מינרון ואדראן שלצידו. הם מנסים להתחמק מהסחרור הקטלני, נאבקים בכדי להשתחרר מהכבלים, אך אנאראק לא מרחם, מביט בהם בעיניו האדומות במבט מוות. הצבאות נלחמים מאחוריהם, נואשים לקנות עוד זמן עד שיחסלו את אנאראק, בשעה שהליץ' מוכן לשלח את זוג הלהבים ולסיים את ההתנגדות כאן ועכשיו. המוות מתקרב לאדראן, כשרגע לפני, הלהבים מתפרקים, מועפים לכל עבר בשבר פנימי שמתפרץ החוצה. אנאראק מביט אחורה בבלבול, מתחמק בקושי מפרץ להבות קפואות שנשלח אליו, אשר מאחוריו עוקבים חמישה כדורי חשמל אותם אנאראק מנטרל בבלבול.

הילמאר עומד מולו, וניכר כי כוחו מחודש, מוכן להילחם עתה לגמרי בדודו.
"בסדר" משלים אנאראק, מהנהן. "אז נתחיל בך" הוא זורק את בני החבורה אחורה בפרץ רוח, משלח בהילמאר חזיז ברק. המגיסטר חוסם, נע בדייקנות הצידה ומנצל את האבנים המועפות בקיר מאחוריו בכדי לגבשן לכדי כדורי מלחמה, מטיח אותן באנאראק, אשר הופך גם הוא את אגרופיו לאבן, שולח אגרוף לכל אחד מהאבנים המשולבות, שובר אותן לרסיסים. הילמאר ממשיך, מזמן מולו ארבעה יסודנים, אחד מכל סוג, ושולח אותן לתקוף את אנאראק. גודלם עולה ככל שהם ממשיכים בתנועתם, עד לרמת ענקים של ממש, אך אנאראק מרעיד את הקרקע מתחתיהם, מרים קוצים עצומים כמגדלים בכדי לחדור אותם מבפנים, קורע את הקסם המאגי. הילמאר עדיין ממשיך בקו ההתקפה, שובר את הקוצים ומעלה אותם בלהבות, שולח אותם ליפול על אנאראק. הליץ' מתחמק, נע בהשתגרויות ימינה ושמאלה, כשהילמאר קורא בקול את מילות הקסם, מצליח לבטל את אחת ההשתגרויות שלו בזמן. מגדל הקוץ נופל על אנאראק, שמצליח ברגע האחרון להחזיק בו בידו, מסובב אותו כאילו היה לא יותר ממקל עץ, שולח אותו כחנית ענקים אל עבר הילמאר. המגיסטר יוצר מולו בזמן חומת אבן להכיל את מרבית הפגיעה, משתגר הצידה, אך אנאראק צפה זאת - הוא מעקם את הקרקע מתחת לרגליו של הילמאר, הופכה אותה לבוצית כחול הטובעני שמכסה את כס השלטון שלו. הילמאר נגרר מטה, כשאנאראק לא מתקרב, מביט בו מרחוק, רואה אותו נשאב לתוך הבוץ. הליץ' משפיל את מבטו לרגע בכאב ובושה, עומד להסתובב לבני החבורה להמשיך את העבודה כשחץ חומצה אכזרי פוגע בו היישר בלב עצמותיו, מצליח לפעור עוד יותר את הסדקים הקיימים.

הילמאר פוסע מבין האי-נראות, מביט בו בזעם. "אתה אינך היחיד שיודע להשתמש במסורת האשלייה, ולי היה את המורה הטוב ביותר" הוא משלח בו חץ נוסף שאנאראק נאבק לחסום, עדיין המום מהמכה. הליץ' נעמד עתה, והם יכולים להרגיש את חיוכו עד לכאן.
"אתה מג חזק בהרבה מעבר לרמה הממוצעת, בטח שלגילך, הילמאר" הוא משלח חץ כפור בנער, שנאבק לחסום אותו, נאנק בכאב. אנאראק ממשיך הלאה, משלח פרצי כפור ואש משולבים, כשהילמאר נאבק להצמיד את הקסמים המנוגדים להם באותו רגע, סופג מכות רבות על עורו אשר מתמלא בכוויות לוהטות וקפואות. המגיסטר מרים את מטהו, מוכן להשתגר לעמדה אחורית, אך אנאראק בתנועה חדה בידו מעיף את המטה לעזאזל, זורק אותו בעוצמה כה גדולה על הקיר עד שנראה שהמטה נשבר, כשכל החלק של הקיר התפוצץ ומלא בתמרות עשן.
"אבל אתה שוכח שגם אני, ממש כמוך, בן מלת'ריין" הוא משלח משב רוח בהילמר שמצמיד אותו לקיר, מגשים זוג חרבות אחר בידו, ומסתער בכדי להרוג את המגיסטר. הילמאר מחזיק בידו את הקיר, נאנק בכאב שהקסם מעביר בו ללא המטה, אך מצליח להרים את האדמה בדיוק מתחת לרגליו של אנאראק, רגע לפני שהליץ' דקר אותו בלהביו. אנאראק מועף מעלה, משתגר באמצע האוויר בכדי למצוא עמדת התאוששות על הרצפה, אך הילמאר ידע זאת, ממשיך במגעו עם הקיר כשהוא מתקרב, מדמם, אל עבר אנאראק. הליץ' נפל למלכודת, הסתער בשנית, והילמאר ניצל את העובדה ששניהם צמודים לקיר, סוף כל סוף מנתק את מגע ידו, מטיח באנאראק אגרוף אבן קטלני שפוגע היישר בגולגלתו, זורק אותו על הרצפה, המום מהמכה. הליץ' קם בקושי כשהילמאר מסדיר את נשימתו, אך המגיסטר דורך בעוצמה על חרבותיו של אנאראק, שובר אותן בשנית, בועט בהן למרחק ומניע את ידיו במהירות. ברק מתחיל להיווצר ביניהן ולאנאראק אין זמן לקחת את המטה שלו, אז הוא מצמיד את זוג ידיו לידיים של הילמאר, בולם את הקסם בכוחו.

שני המגים העוצמתיים כלואים במאבק כוחות, ידיהם צמודות וראשיהם זה מול זה, כשהם מביטים אחד בשני בכעס מוחלט, במיקוד מלא בקרב. אט-אט אפו של הילמאר מתחיל להזיל דם, ולאחר מכן עצמותיו של אנאראק נסדקות עוד יותר. ידיהן מתהדקות ושניהם שותקים, אבל המצב מחמיר במהירות, כשהילמאר מתחיל לדמם גם מהעיניים שלו, ידיו רועדות, והסדקים בגופו של אנאראק מתפשטים במהירות מסחררת. העורקים של הילמאר נהיים בולטים מרגע לרגע וחלק מהם מתפוצצים לחלוטין, יוצרים קרעים בעור ופצעים שלא ניתן לרפא, פיו מלא בדם ממנו הוא כמעט נחנק, כשאפילו אנאראק נאנק בכאב, בקושי מסוגל להכיל את הכוח. השניים רועדים מהעוצמה שחולפת דרכם, אך לא נראה שאיש מוכן לוותר. העיניים של הילמאר מתחילות לזהור בעוצמה בעוד הוא צועק צעקת כאב מתמשכת, וכוחו מתחיל לעלות על הכוח של הליץ' אנאראק, כשידיו דוחפות את אנאראק שוב ושוב, שנאבק בעוצמה, משתמש בכל טיפת כוח שברשותו, אך לא מצליח להביס את הילמאר. הקרב ממשיך להתקרב להכרעה, אך לפתע גם עיניו של אנאראק זוהרות בעוצמה, כשהוא מתמסר כל כולו לקסם, צועק גם הוא בכאב, משחרר את כל הכוח האגור בו. האוויר סביבם מתחיל להתעוות והארמון כאילו נעלם באחת, אך במקום שהגבול המישורי יקרע כמו בקרב של האחים מלת'ריין, משהו נורא וגדול יותר קורה. המארג המאגי נפתח אל מול השניים, מקיף אותם בעוצמות אדירות, הרקע זרוע לרגע אחד בכל הצבעים ולרגע אחר בשום צבע, כשלבסוף המארג נסגר.

הם עומדים כשווים לרגע, כל אחד מהם פצוע בכבדות, בקושי מחזיק את עצמו בשעה שהוא משקיע את כל מאמציו כדי לנצח את יריבו, עד שאט-אט, במאמץ כביר ובלתי ניתן לשיעור, אנאראק מתחיל לדחוף את ידיו של הילמאר יותר ויותר. הם נלחמים על כל סנטימטר, והילמאר מחזיק בעוצמה, עד שאנאראק מתקרב יותר ויותר להכרעה, לרמה בה הילמאר נאלץ לכרוע על הרצפה כשהוא ממשיך להילחם. הדם זרם לכדי בריכה לצד השניים, והילמאר מתחילים להחוויר, בשעה שבאנאראק אין ולו עצם אחת שלמה, כשהשניים כמעט ונכנעים לגודל המאמץ. לבסוף, רגע לפני שאנאראק עומד לנצח את הילמאר, הוא מצליח לשחרר פרץ רוח עצום שזורק את הליץ' אחורה, וברק מפלצתי נורה מבין ידיהם, שובר את הגג של הארמון לרווחה, הופך אותו לאפר מוחלט, חושף שמיים שחורים ומלאי מדון מעליהם.

הילמאר זוחל אל המטה שלו, מכריח את עצמו לקום, כאשר נראה שגם אנאראק בקושי מתרומם מעל רצפת הארמון, מניח את ידיו על הרצפה כשהוא עולה. הליץ' תופס ביד חזקה במגיסטר, מצמיד אותו בשארית כוחותיו לקיר, אשר רועד מגודל המכה. פניו של הילמאר נראים כמסכת ייסורים, מלאים בפרצי דם וחתכים מאגיים, עיניו אדומות לגמרי מהדימום המאסיבי. הוא חיוור לחלוטין, ידיו זזות באיטיות ובחולשה לצד גופו כשכבר אזל בו הכוח להילחם. אנאראק יוצר בידו כדור חשמל, אוחז את הילמאר בגרונו.
"אני ניסיתי" נאנק הליץ' בכאב, לא ברור אם של פציעותיו או מהרגע שניסה להימנע ממנו. "ניסיתי, פארגוס, ניסיתי!" הוא שואג אל האוויר בתסכול, רוקע על האדמה בזעם, מרעיד את המבנה כולו. "אני נשבע בהן צדקי, עשיתי הכל... עשיתי הכל... אני כה מצטער..." הוא משפיל את מבטו לרגע ואז מרים אותו אל הילמאר, עיניו מיוסרות.
"דע שאתה, ממש כמו אביך, הכרחת אותי לעשות זאת. לולא הצריח המאגי, לולא קסוול, לולא... הריקבון הארור בעולם הזה, אולי הייתי יכול להיות הדוד שמגיע לך. אך ההיסטוריה נועדה לחזור על עצמה. אני מקווה שיום אחד תבין, אחייני היקר. אני מצטער" הוא מסית את מבטו ומקרב את הכדור לפניו של הילמאר, לא מוכן לראות את מה שיעוללו ידיו.
"למען גאנור!" קורא הילמאר בכל קולו כשהוא אוחז בבקבוקון שהוציא מכיסו, מנפץ אותו היישר בפניו של אנאראק. הליץ' זועק בכאב והלם כשתוכן הבקבוקון סודק עוד יותר את פניו, ורצועות הקסם נקרעות באחת ומשחררות את בני החבורה, בעוד כישופו המנופץ שולח ברקים לכל עבר, כשכל אחד מתכופף לתפוס מחסה. אנאראק משתגר אחורה משם בחזרה למקומו, אך הילמאר מצליח לאחוז במטהו, שולח פרץ רוחות שיחזירו את בני החבורה למקומם, מוכנים להכות בו בשעת חולשתו, בשעה שסביב הארמון, אוגדות של אל-מתים קורסות באחת, כשאנאראק לא מצליח לשמר את הקסם הכובל אותן לשירותיו.

"אני אלכימאי, וזה כל מה שנשאר משיקוי ההתנגדות שהכנו לביצות שהרעלת. שיקוי שרכיבו הנדיר ביותר ניתן לנו על ידי לא אחר מאשר קסוול, ושהידע לרקוח אותו הגיע מהצריח המאגי, ומהמדיניות החדשה של פארגוס ללימוד שווה לכולם" אומר הילמאר, קולו חלוש מגודל המאמץ של הדברים שעשה. "אל תנסה להאשים בזה אחרים, אנאראק. אתה בחרת. אתה ביצעת. ובכל רגע שאינך עוצר את הטירוף המתחולל כאן, אתה מבצע את אותה הבחירה, שוב ושוב".
 
META
מזכיר את ההילות של אנאראק.
הילמאר מדמם.

הילמאר משתמש בבן מלת'ריין בכדי להפוך את אנאראק להמום, מה שהופך את הילמאר למדמם.
מארי מתקרבת ומרפאת את עצמה במילת מרפא כשהיא ליד רוח הריפוי, לכן היא כבר אינה מדממת.
 
מינרון תוקע את האגרוף שלו בקרקע ורוקע ברגלו פעמיים. מקס יודע מה זה אומר, ומסתכל סביב. הוא רואה את האדמה הבוערת וסופת החול המשתוללת. אבל הוא לא צריך לערער אפילו לרגע, הוא מכיר את חברו טוב יותר מכל אחד, ומיד יודע לאן הוא יישלח את הליץ׳ המקולל.
מינרון שואג, רגליו נלחצות על הרצפה בעוצמה, סודקות את כולה ומעיפה חלקים ממנה לאוויר. עורקיו נחשפים אפילו דרך פרוותו ושריריו מתהדקים לקראת הבא לבוא. במקום לרוץ, מינרון מזנק קדימה במהירות מדהימה. תוך רגע אנאראק נמעך אל תוך הקיר בשנית, לא יכול להגיב כתוצאה מתשישותו. מלך המינוטאורים השתמש בנשק המסורתי של העם שלו. הקרניים. הוא מעך בנגיחה עוצמתית את כל בית החזה של הליץ׳, אבל לא מסיים בזה.

מינרון מכה את רגליו באדמה ומשתמש בקרניו כמנוף, מרים את ראשו ומשליך את האשף ההמום באוויר. מן שיריונו יוצאת זרוע הקראקן, לא ערטילאית, אלא בשר ודם בוקעים מן השיריון כחיה המשחרת לטרף, תופסים את גופו של אנאראק ומשליכים אותו אל עובר סופת החול.
מקס צפה את פעולת ידידו הנצחי, ובעת שאנאראק מתרסק אל תוך המערבולת, מקס נוגח ישר בלסתו עם אחד מחיטיו, חתיכת עצם מנותצת ועפה ממקומה, יחד עם חלק ניכר מהזקן הדליל של אנאראק. חזיר הבר מיד נכנס לעמדה הגנתית, מזכיר מעט את מינרון בכך.
Meta
פעולת תנועה: מקס נע ל-K9.
מינרון מסתער על אנאראק ומשתמש בהסתערות נגיחה.
התקפה: 13+31= 44 נגד דרג״ש.
נזק: 51 נזק ואנאראק נופל שרוע.
פעולה חופשית: ארס הקראקן.
מכיוון שמינרון מסתער הוא רשאי להחליק את אנאראק 6 משבצות. הוא מחליק אותו אל L8(במערבולת חול).
פעולה משנית: מקס מבצע התקפה בסיסית על אנאראק.
התקפה: 11+32=43 נגד דרג״ש.
נזק: 33 נזק.
סך הכל נזק: 84 נזק.

הצלות נגד סופת האש.
מינרון: 7, כישלון.
מקס: 9+2=11, הצלחה, מקס חוטף 30 נזק.
 
"כן, דממה.זה כל מה שאני מבקש!" ת'ונד צועק, וצעקתו גורמת לרוחו של ריקן לנוע אל מיקומו החדש של אנאראק, בעוד הוא עצמו נע לכיוון הכניסה.
META
ת'ונד מדמם- מחדש 5 נק"פ. על 37.
מתחיל את תורי בהילת האש וסופג 15 נזק אש מתמשך (הצלה לסיום). בגלל העמידות, יורד ל9 נזק אש מתמשך.
פעולת תנועה- מזיז את רוח הריפוי 4 משבצות אל L9.
פעולה רגילה- ממיר לתנועה- הולך לD24, סופג 5 נזק. על 32 נק"פ.
פעולה משנית- תמיכה ברוח ריפוי רוח הריפוי נותרת סיבוב נוסף.

הצלה מהנזק המתמשך: 6, כשלון.
 
IN
אדראן רואה את מינרון משליך את אנאראק מצד אחד של שדה הקרב אל השני, ומחייך לעצמו. מלך המינוטאורים תמיד ידע איך להרשים אותו בכוחו הפראי וחסר הגבולות.

זהו לא הזמן להתרשמות, עם זאת. אדראן מרגיש את כוחה של מאנורה, כוח החיים והטבע, עדיין פועם בו, אחרי כול הזמן והעוצמה שהוא ניצל- וכך, הוא יודע שיש עוד תקווה. סופת עלים עולה מתוכו כאשר הוא מסתער, וכאשר הוא חוסם את גל האש היוצא מסופת האש הכוח הקדוש שלו נסגר לרגע לצורה של עץ אלון קשיח. הוא מזנק מעלה בעזרת הקסם של מינרון, כאריה המזנק אל טרפו, ונועץ את חרבו בכתפו של אנאראק בעוצמה. כוחה של מאנורה הוא כוח טבעי וטהור, ואדראן זמן רב לקח השראה ממינרון והדרואידים כיצד הוא יוכל לתעל אותו לכיוון הזה. כאשר הוא מסתכל על ההרס שחרבו גרמה לאנאראק, הוא יודע שהוא הצליח.

עכשיו זה רק מבחן- הכוח של מי יחזיק זמן רב יותר, שלהם או של אנאראק?

META
תחילת התור
סופג 15 נזק אש מתמשך, בפועל לא סופג כלום.
פעולה רגילה- הסתערות עם Virtuous Strike
זז ל-M9
התקפה: 18+25+1=44 נגד דרג"ש.
פגיעה: 2+10+6=18 נזק קורן ואדראן זוכה בתוסף 1+ לתגובה עד סוף תורו הבא ובתוסף 2+ לגלגולי הצלה עד תחילת תורו הבא. בנוסף, בזכות רוח הריפוי, אדראן מרפא 27 נק"פ. לא מדמם.
סיום תור
הצלה כנגד נזק מתמשך: 1+2=3. כישלון.
מסיים את תורי בסמוך לאנאראק והתקפתי אותו בתור, כך שהסימון על אנאראק נמשך לתור נוסף.

לעצמי-
104/157 נק"פ. לא מדמם.
1/14 פרצי ריפוי.
9 נק"פ זמני.
אורה של הגבירה הלבנה (הילה 5): החרב מפיצה אור בהיר בהילה זו.
Divine Aegis (הילה 2): כול בן ברית בפרץ 2 זוכה בתוסף 2+ לכול ההגנות. רק כאשר העמידה פעילה.
תוסף כוח 6+ לכול גלגולי הנזק.
תוסף כוח 2+ למהירות והתעלמות מתוואי שטח קשה.
בכול פעם שאנאראק פוגע בו או בבן ברית אדראן זוכה ב-9 נק"פ זמני.
בכול פעם שאדראן בפרץ 5 מאנאראק ואנאראק מתקיף אותו או בן ברית שלו, אדראן יכול להשתמש כתגובה מידית בהתקפה המשנית של אויב האמונה.
תוסף 1+ לתגובה עד תחילת תורו הבא.
תוסף 2+ לגלגולי הצלה עד סוף תורו הבא.

מסמן את אנאראק

הגנות נוכחיות: דרג"ש 39 קשיחות 35 תגובה 35 רצון 34 (36 כנגד כנגד אשליה, הקסמה ופחד) [כולל ההילה של אנאראק]
 
IN
אנאראק נכלא בתוך החול הטובעני אך לרגע, והילמאר מנצלו בכדי לפגוע בו עם שורת חזיזי ברק. הליץ' שוקע לתוכו בהנפת מטהו ועולה מן האדמה במרכז סופת האש, מקים סביבו חיל משמר. מארי, מוכנה מראש, עורפת מיד את ראשו של אחד מהם, קוראת לת'ונד שלא לוותר, רואה את מצבו הקשה של הגמד הפצוע.

"האטות... אתם מסוגלים רק להאט אותי" הליץ' כמעט נאנק, לו היה יכול, כשהוא נאבק לשלוט בצבאו בשעת הקרב. הוא קורא מילות קסם וגורם ללהבות סביב הטבעת המקיפה אותו לפרוץ החוצה, חסות על פני השלדים המשוריינים ופוגעות היישר במרכז החבורה מולו, חורכות ושורפות כל אחד בדרכן. הוא ממשיך כמעט מיד, מנצל את האנרגיה האפלה בחדר בכדי לשבור את גופם של בני החבורה מבפנים, גורם להם לקרוס, להתקשות אפילו לנשום. ללא רחם, הליץ' מנצל את היתרון שהשיג בכדי להעמיק אפילו יותר את כישוף הנקרומנסיה שלו, כשהם מרגישים את כל האיברים שלהם מדממים וגוססים מבפנים, כאילו המוות מאכל אותם בעודם חיים, כדרכה של חומצה או רעל נורא.

"אתם לא תהרסו את כל מה שבניתי. גרוע מכך, אתם לא תבנו את כל מה שהרסתי" מבטיח אנאראק, עדיין נחוש בעודו על סף ראשון של תבוסה.

META
מארי מדממת.

מזכיר את ההילות של אנאראק.
אדון החיים והמוות - אנאראק רשאי להשתמש ביכולת זאת בכדי להעלות מתים באוב ולקבל פעולה רגילה בתור זה, ללא צורך לבחור בין השניים.
מומנטום - אנאראק מקבל פעולת תנועה נוספת. הוא משתמש בה בכדי לקום.
קסם פראי - אנאראק מכפיל בשניים את גודל פרצי ההתקפות שלו עד סוף תורו.

התקפות נגד אדראן:
כדור להבות-תופת - פרץ 6 רחוק; 42 נגד תגובה, 44 נזק אש ו15 נזק אש מתמשך (הצלה לסיום).
אוב אפל - פרץ קרוב 10; 37 נגד קשיחות, אם פגע 31 נזק מוות ואדראן מאבד פרץ ריפוי. אם פספס, חצי נזק ואדראן מאבד פרץ ריפוי.
*נקודת פעולה*
קריאת המוות - כנגד כל יצור שנפגע בתורו מהתקפה של אנאראק; המטרה מאבדת פרץ ריפוי. אם אין לה פרץ ריפוי לאבד, היא סופגת נזק בשווי של פרץ ריפוי שלה.

השפעות על ת'ונד:
מילת השראה - ת'ונד מנצל פרץ ריפוי ומוסיף לו 25 נק"פ.

התקפות נגד ת'ונד:
אוב אפל - פרץ קרוב 10; 1 טבעי נגד קשיחות, פספוס. 15 נזק מוות ות'ונד מאבד פרץ ריפוי.

התקפות נגד מינרון:
אוב אפל - פרץ קרוב 10; 38 נגד קשיחות, אם פגע 31 נזק מוות ומינרון מאבד פרץ ריפוי. אם פספס, חצי נזק ומינרון מאבד פרץ ריפוי.
*נקודת פעולה*
קריאת המוות - כנגד כל יצור שנפגע בתורו מהתקפה של אנאראק; המטרה מאבדת פרץ ריפוי. אם אין לה פרץ ריפוי לאבד, היא סופגת נזק בשווי של פרץ ריפוי שלה.

התקפות נגד מקס:
כדור להבות-תופת - פרץ 6 רחוק; 19 טבעי נגד תגובה, 44 נזק אש ו15 נזק אש מתמשך (הצלה לסיום).
*נקודת פעולה*
אוב אפל - פרץ קרוב 10; 41 נגד קשיחות, אם פגע 31 נזק מוות ומקס מאבד פרץ ריפוי. אם פספס, חצי נזק ומקס מאבד פרץ ריפוי.
קריאת המוות - כנגד כל יצור שנפגע בתורו מהתקפה של אנאראק; המטרה מאבדת פרץ ריפוי. אם אין לה פרץ ריפוי לאבד, היא סופגת נזק בשווי של פרץ ריפוי שלה.
 
ת'ונד מהנהן בתודה אל עבר מארי, מנצל את כל הריכוז שלו בלשמור על רוחו של ריקן.
META
עולה ל104 נק"פ בזכות מארי ומאבד פרץ ריפוי נוסף בגלל אנאראק
כבר לא מדמם
סופג 9 נזק אש מתמשך בתחילת תורי, על 95 נק"פ

פעולה רגילה: ממיר לתנועה, ומזיז את רוח הריפוי לL13.
פעולת תנועה: מזיז את רוח הריפוי לL17
פעולה משנית: תומך ברוח הריפוי.

הצלה נגד הנזק המתמשך: 5, כשלון.
לעצמי
נק"פ= 120\99
פרצים: 12\1
דרג"ש 37 קשיחות 35 תגובה 30 רצון 35
עמידות 6 לנזק מתמשך, 15 מוות, 10 כפור
נקודות פעולה: 2\0
מילת מרפא: 4\0
התחדשות 5 כאשר מדמם
+10 לכל הריפויים (משואת תקווה)
+2 דרג"ש מכוח שמיימי
+6 לגלגולי נזק מאדראן
+2 למהירות ממינרון
כל אויב שפוגע בי בהתקפה סופג 9 נזק קורן פר התקפה. (shield the virtuous מאדראן)
 
מינרון ומקס שואגים כאחד, הטרף שלהם לעולם לא ברח. לא הקראקן, לא מלך הערפדים, ובטח שלא אנאראק. הוא היה חבר שלהם, הוא עדיין חבר שלהם. אבל בדיוק בגלל זה הוא היה צריך לדעת, שלהפוך לטרף של הלהקה של מינרון, זה גזר דין מוות. ויותר מזה, שהם לעולם לא צדים לבד.
כאחד, מינרון ומקס נעים, רצים שניהם דרך האש שמקיפה את השלד.
מקס חוטף את המכות מהמשמר השחור, סופג אותן עם כוח הסיבולת שלו ופרוותו העבה. שניהם עוברים דרך האש שפרסותיהם נאבקות באש הלוהטת, אך למרות הכאב הצמד נכנס לעמדת קרב. החזיר נושך והמינוטאור מכה בגרזנו. אך האש מלמטה מעכלת את פרוותם, והאש מלמעלה מומטרת על ראשיהם. קליע אש גדול פוגע במינרון מן המטה המרחף.
מלך המינוטאורים שואג בכאב, ומקס קורא אליו בדאגה, אך ממסך העשן פשוט בוקע גרזן שחוצה את אנאראק, מינרון מסתכל עליו בעיניים אדומות, משחר לטרף. הקסם של האשף חדר את השיריון, את הפרווה ואת העור, בשר חרוך ועצמות חשופות נגלים על המינוטאור. אך הוא לא מוותר, הרוח של ריקן מספקת לו כוח, לא כוח קדוש, לא כוח סיבולת.

אלא כוח רצון, רצון להמשיך לחיות, להמשיך לצוד, להמשיך לנצח.
Meta
מינרון ומקס מדממים
פעולת תנועה: מקס נע ל-M17(דרך L16, וכתוצאה מכך חוטף 4 התקפות מזדמנות). מינרון נע ל-K17. שניהם חוטפים 14 נזק מללכת באש.
פעולה משנית: מקס תוקף את אנאראק.
התקפה: 17+33= 50 נגד דרג״ש.
נזק: 44 נזק. מרפא 27 נזק מרוח של ריפוי.
פעולה רגילה: מרץ הרוצח.
התקפה: 15+30= 45 נגד דרג״ש.
נזק: 49 נזק ומינרון מרפא 27 נק״פ. יוצא ממדמם.
הצלות:
מקס מהמתמשך: 3+2=5, כישלון.
מינרון מהמתמשך: 20 טבעי... חוטף 30 נזק, חוזר למדמם.
תגובה מיידית: חייתיות מדממת(כתוצאה מכך שמינרון ירד למדמם).
התקפה: 16+32= 48 נגד דרג״ש.
נזק: 63 נזק, ומינרון מרפא 27 נק״פ.
יוצא ממדמם!
סך הכל נזק בתור הזה: 156 נזק.
 
אדראן רואה כבר את סופו של אנאראק מתקרב, מתקרב ומרים את הסמל הקדוש שלו. וכפי שאנאראק אומר, כול אלמת שהוא הקים נשבר ומתרסק תחת האור הקדוש, כול כוח אפל שהוא משתמש בו נחלש. אדראן עדיין עומד, פצעיו רבים מספור, אך נסגרים פעם נוספת, מונעים מאנאראק מלנצח. הוא ניצב אל מול האלמת, פעם נוספת. לא פחד, לא יאוש, ולא עייפות יעצרו אותם כעת, הם ישברו את אנאראק, ואת ממלכתו.

META
הפרעה מידית- אויב האמונה
על אנאראק.
התקפה: 20 טבעי.
פגיעה: 10+10+10+6+3+3+1+6=52 נזק קורן, ואדראן מרפא 27 נק"פ מרוח של ריפוי.
תחילת התור
אדראן סופג 15 נזק אש מתמשך (הצלה לסיום) מלהתחיל בהילה של אנאראק. כמו הנזק שהוא ספג מכדור להבות תופת, העמידות בפועל של אדראן לנזק גבוהה מידי בשביל שהוא יחטוף נזק אמתי מכך.
פעולת תנועה- ל-L17
בגלל שמינרון עורר את כול ההתקפות המזדמנות מהאלמתים אז אין להם התקפות נוספות נוספות, אך הם יכולים לבחור לתקוף את אדראן במקום. חוטף בנוסף 14 נזק אש על לעבור באש.
פעולה רגילה- Astral Thunder
כנגד כול אויב בפרץ 3.
התקפות:
K14- שומר-מוות: 1 טבעי.
L14- שומר-מוות: 16+22=38 נגד קשיחות.
M14- שומר-מוות: 15+22=37 נגד קשיחות.
J15- שומר-מוות: 18+22=40 נגד קשיחות.
N15- שומר-מוות: 20 טבעי.
J16- שומר-מוות: 16+22=38 נגד קשיחות.
N16- שומר-מוות: 16+22=38 נגד קשיחות.
J17- שומר-מוות: 15+22=37 נגד קשיחות.
L17- אנאראק: 14+22=36 נגד קשיחות.
N17- שומר-מוות: 7+22=29 נגד קשיחות.
J18- שומר-מוות: 4+22=26 נגד קשיחות.
N18- שומר-מוות: 6+22=28 נגד קשיחות.
K19- שומר-מוות: 12+22=34 נגד קשיחות.
L19- שומר-מוות: 1 טבעי.
M19- שומר-מוות: 3+22=25 נגד קשיחות.
פגיעה: 4+2+10+6=22 נזק קורן והמטרה סופגת מחסר 4- לגלגולי התקפה עד סוף תורה הבא.
פגיעה חמורה (נגד N15- שומר-מוות): 8+8+10+6+4+5+3+5=49 נזק קורן והמטרה סופגת מחסר 4- לגלגולי התקפה עד סוף תורה הבא. בנוסף, אדראן מרפא 27 נק"פ מרוח הריפוי.
פעולה משנית- Call of Challenge
אדראן מסמן כול אויב בפרץ 3 ממנו (את אנאראק וכול שומרי המוות).
פעולה חופשית- Holy Symbol of Shielding
אדראן זוכה בתוסף 4+ לדרג"ש ותגובה עד תחילת תורו הבא.
סיום התור
הצלה כנגד נזק מתמשך: 5+2=7. נכשל.

לעצמי-
69/157 נק"פ. מדמם.
0/14 פרצי ריפוי.
9 נק"פ זמני.
אורה של הגבירה הלבנה (הילה 5): החרב מפיצה אור בהיר בהילה זו.
Divine Aegis (הילה 2): כול בן ברית בפרץ 2 זוכה בתוסף 2+ לכול ההגנות. רק כאשר העמידה פעילה.
תוסף כוח 6+ לכול גלגולי הנזק.
תוסף כוח 2+ למהירות והתעלמות מתוואי שטח קשה.
בכול פעם שאנאראק פוגע בו או בבן ברית אדראן זוכה ב-9 נק"פ זמני.
בכול פעם שאדראן בפרץ 5 מאנאראק ואנאראק מתקיף אותו או בן ברית שלו, אדראן יכול להשתמש כתגובה מידית בהתקפה המשנית של אויב האמונה.
תוסף 4+ לדרג"ש ותגובה עד סוף תורו הבא.

מסמן את אנאראק וכול שומר מוות.

הגנות נוכחיות: דרג"ש 46 קשיחות 36 תגובה 41 רצון 36 (38 כנגד כנגד אשליה, הקסמה ופחד) [כולל ההילה של אנאראק]
 
IN
רגע לפני שאדראן מנחית את מכתו על אנאראק, הליץ חוסם במטהו, אוחז בעוצמה בידו של אדראן, משגר אנרגיה נוראית ברחבי גופו. עיניו מבזיקות באדום כשאדראן זועק בכאב בעוד כוחה הקדוש של מאנורה נחלש, וכאילו כל תקווה אבדה מן העולם. "איני אכנע לשום אל" הוא שובר את הקסם הקדוש, מנפצו ומשחיתו בכדי להגן עליו ועל האל-מתים סביבו מפרץ האור של אדראן. השלדים מנצלים זאת, משולהבים מקסמו של אנאראק אשר מאריך את חרבותיהם מעבר לחומת האש. הם תוקפים ללא רחם את מקס ואדראן, מתמקדים בכדי להרוג. הדשיר מצליח להגן מרוב המכות, אך אחת חודרת את מגנו, משולהבת על ידי קסמו המיידי של אנאראק אשר גורם לדם לפרוץ מהחתך, בעוד חזיר הבר סופג יותר ויותר.

מארי שואגת בזעם בעודה פורצת דרך הלהבות, חוסמת את התקפותיהם של שומרי הסף בחרב ופלדה, מתחמקת בעודה נעה לעמדת איגוף קריטית כנגד אנאראק. היא משחילה את להבה היישר דרך הגנותיו, מספקת פרצה להילמאר לשגר בליץ' מטח קליעי קסם נוסף. הליץ' שואג בזעם, יוצר גל שכמעט ומעקם את המציאות סביבם, משאיר אותם הלומים לגמרי בעודו נעלם לרגע, מופיע במקום מרוחק בשעה שמארי מתאוששת מההלם. הוא כבר כורע על ברכיו מגודל המאמץ, אך מרים את אצבעותיו ומזמרר את מילות הכישוף, משגר שלושה קליעי ברק אל עבר מינרון, מקס ות'ונד, מזהה את התקווה שהרוח בדמותו של ריקן נותנת לבני החבורה. השלדים קורסים בעוד ארבע רוחות רפאים מייללות עולות, זועקות יגון ושבר בעודן מוכנות לכלות את החיים. הליץ' חוזר בפסיעה מאגית אל מקומו הקודם, מגביר שוב את עוצמות המוות בחדר, מנסה להרוג אחת ולסופית את אויביו.

"אני... לא... אובס". הוא אומר בקושי, משפיל את מבטו בכאב, קסמיו בשדה הקרב מוחזקים על חוט השערה. "יותר... מדי... הוקרב" הוא לוחש.


META
אויב הצריח המאגי - אנאראק יכול להשהות את כל הילותיו לתור בכדי לקבל פעולה רגילה. בזמן זה, הוא חסין להתקפות עם מילת המפתח 'מאגי'.
המעלה באוב - בתחילת תורו וכפעולה חופשית אנאראק יכול להעלות באוב הרכב אל-מתים, אשר פועל אחרון בסבב היוזמה. כל הרכב שכזה נותר מושמד בסוף הסיבוב.
נסיגה רגעית - אנאראק משתגר 15 משבצות כפעולת תנועה ומוכרח עד סוף תורו לחזור כפעולה חופשית למשבצת ממנה השתגר.

התקפות נגד אדראן:
התרסה בפני האלים - הפרעה מיידית, כשאנאראק המטרה לכוח בעל מילת המפתח 'קדוש'; ההתקפה מפספסת את אנאראק והוא זוכה בנקודת פעולה. בנוסף לכך, הוא וכל בן ברית שלו בפרץ 5 זוכה בחסינות מנזק קורן, בשעה שכל אויב בפרץ 5 זוכה ברגישות 15 לנזק מוות. שתי ההשפעות אורכות עד תחילת תורו הבא.

חרב אפלה - 42 נגד דרג"ש, אם פגע 15 נזק.
חרב אפלה - 20 טבעי נגד דרג"ש, 15 נזק.
פצע מדמם - תגובה מיידית לאחר שאויב נפגע מהתקפה של בן ברית של אנאראק; ההתקפה גורמת 4ק6 נזק נוסף (15 נזק נוספים סה"כ). כלומר, ההתקפה גרמה בסה"כ 30 נזק.
חרב אפלה - 1 טבעי נגד דרג"ש, פספוס.
חרב אפלה - 41 נגד דרג"ש, אם פגע 15 נזק.

גל הלם - 35 נגד קשיחות, אם פגע אדראן המום (הצלה לסיום).
*נקודת פעולה*
קריאת המוות - כנגד כל יצור שנפגע בתורו מהתקפה של אנאראק; המטרה מאבדת פרץ ריפוי. אם אין לה פרץ ריפוי לאבד, היא סופגת נזק בשווי של פרץ ריפוי שלה.

התקפות נגד מינרון:
גל הלם - כנגד כל אויב בפרץ 3, 44 נגד קשיחות, מינרון המום (הצלה לסיום).
ברק משולש - 39 נגד תגובה, אם כי מדובר בפגיעה חמורה במידה ומינרון הלום. 35 נזק ברק או 45 נזק ברק, בהתאם לאם מדובר בפגיעה חמורה או לא. בכל מקרה, מינרון סופג 15 נזק ברק מתמשך (הצלה לסיום).
*נקודת פעולה*
קריאת המוות - כנגד כל יצור שנפגע בתורו מהתקפה של אנאראק; המטרה מאבדת פרץ ריפוי. אם אין לה פרץ ריפוי לאבד, היא סופגת נזק בשווי של פרץ ריפוי שלה.

התקפות נגד ת'ונד:
ברק משולש - 20 טבעי נגד תגובה, 45 נזק ברק ות'ונד סופג 15 נזק ברק מתמשך (הצלה לסיום).
*נקודת פעולה*
קריאת המוות - כנגד כל יצור שנפגע בתורו מהתקפה של אנאראק; המטרה מאבדת פרץ ריפוי. אם אין לה פרץ ריפוי לאבד, היא סופגת נזק בשווי של פרץ ריפוי שלה.

התקפות נגד מקס:
חרב אפלה - התקפה מזדמנת, 38 נגד דרג"ש. אם פגע 15 נזק.
חרב אפלה - התקפה מזדמנת, 2 טבעי, פספוס.
חרב אפלה - התקפה מזדמנת, 42 נגד דרג"ש. אם פגע 15 נזק.
חרב אפלה - התקפה מזדמנת, 34 נגד דרג"ש. אם פגע 15 נזק.

חרב אפלה - 37 נגד דרג"ש, אם פגע 15 נזק.
חרב אפלה - 19 טבעי נגד דרג"ש, 15 נזק.
חרב אפלה - 34 נגד דרג"ש, אם פגע 15 נזק.
חרב אפלה - 40 נגד דרג"ש, אם פגע 15 נזק.

גל הלם - 37 נגד קשיחות, מקס המום (הצלה לסיום).
ברק משולש - 40 נגד תגובה, אם כי מדובר בפגיעה חמורה במידה ומקס הלום. 35 נזק ברק או 45 נזק ברק, בהתאם לאם מדובר בפגיעה חמורה או לא. בכל מקרה, מקס סופג 15 נזק ברק מתמשך (הצלה לסיום).
*נקודת פעולה*
קריאת המוות - כנגד כל יצור שנפגע בתורו מהתקפה של אנאראק; המטרה מאבדת פרץ ריפוי. אם אין לה פרץ ריפוי לאבד, היא סופגת נזק בשווי של פרץ ריפוי שלה.
 
ת'ונד מפיל את הקרדום שלו לרצפה ושולף את אחד מגרזני ההטלה שלו. הוא לא השתמש בהם כבר יותר משנה, אבל הוא עדיין זוכר איך להשתמש בהם. כפי שאהובו הראה לו. הוא זוכר את הלילות בפלוגת הסיור, כשהם היו צריכים לצוד על מנת לאכול. לקושש עצים, לשרוד בטבע. אף פעם לא להרבה זמן, אבל גרזני היד האלה תמיד עזרו לו לשרוד.
טוב, הוא מקווה שהם יעשו את העבודה שלהם גם עכשיו. והפעם, לא רק ההשרדות שלו מונחת על הכף, אלא השרדות גאנור כולה.

להב הגרזן נוצץ באוויר, כאילו הוא מחזיר את אורה של השמש. ומשום מה, נראה שהאור הזה מפזר את הערפל שאופף את מוחו של המינוטאור בעוד הגרזן ננעץ בליץ' המתועב, שורף אותו באור קדוש.
"מארי," ת'ונד מעווה את פניו, מוכן לשלוף גרזן נוסף. "אשמח לקצת עזרה כאן."
META
מאבד את פרץ הריפוי האחרון שלי.
סופג 9 נזק אש מתמשך ו9 נזק ברק מתמשך בתחילת תורי, על 36 נק"פ.
מחדש 5 נק"פ בגלל שמדמם, על 41 נק"פ. עדיין מדמם.

פעולה משנית: תמיכה ברוח הריפוי
פעולה חופשית: הפלת הקרדום
פעולת תנועה: שליפת גרזן הטלה
פעולה רגילה: (באישור של rui) מטיל את הגרזן על אנאראק ומשתמש בbrand of the sun.
39 נגד דרג"ש, בפגיעה, 14 נזק קורן. כהשפעה, מינרון מקבל גלגול הצלה נגד השפעה אחת של הצלה לסיום.

הצלות נגד הנזק המתמשך:
16 נגד הנזק אש מתמשך, הצלחה. ת'ונד סופג 30 נזק אש.
3 נגד נזק הברק הממשך, כשלון.

לעצמי
נק"פ= 120\11
פרצים: 12\0
דרג"ש 37 קשיחות 35 תגובה 30 רצון 35
עמידות 6 לנזק מתמשך, 15 מוות, 10 כפור
נקודות פעולה: 2\0
מילת מרפא: 4\0
התחדשות 5 כאשר מדמם
+10 לכל הריפויים (משואת תקווה)
+2 דרג"ש מכוח שמיימי
+6 לגלגולי נזק מאדראן
+2 למהירות ממינרון
כל אויב שפוגע בי בהתקפה סופג 9 נזק קורן פר התקפה. (shield the virtuous מאדראן)
 
מקס חוטף את מכות החרב, אפילו שהדם פורץ מהגב שלו, הוא נלחם באמצעות כוח רצונו בלבד, נושך את אנאראק ותולש לו את כף הרגל. אבל התגובה של אנאראק מפילה אותו סופית. גל ההדף מערער את רצון הברזל של חזיר הבר, והברק גורם לו להיכנע לפצעיו. הוא נופל.

ומינרון לא רואה את זה בעין יפה. בשאגה אימתנית ותנועה חלקה, הוא מורח את הלהב שלו בנוזל הכסוף שקיבל מאדראן ות׳ונד לפני הקרב ותוקע את גרזנו בכתפו של הליץ׳, ממשיך דרכה והישר דרך הצלעות והגלימה חסרת העיטורים. ״זמנך נגמר״ הוא אומר בהחלטיות.
Meta
מקס יורד ל-0 מההתקפות של השומרים השחורים, ולכן משתמש בחופשית בכדי להתקיף את אנאראק.
התקפה: 20 טבעי!
נזק: 48 נזק.
מקס מרפא 27 נק״פ מההתקפה, אך נופל אחריי זה בתורו של אנאראק(מכיוון שהוא המום אינו יכול להתקיף ולכן נופל).

הצלה של מינרון נגד המום: 12, הצלחה.

פעולה משנית: מורח על הנשק שיקוי נגד אל מתים, מקבל תוסף 5 לנזק.
פעולה רגילה: מרץ הרוצח.
התקפה: 17+32=49 נגד דרג״ש.
נזק: 70 נזק. מינרון מרפא 27 נק״פ.
 
חזרה
Top