• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

My little Pony: Failure Is Magic! (4/4( OOC

שאלה נכונה.
תלוי איך את מתגברת על האתגר.
אם זה באופן פיזי- אז גוף+סקילים ומה שרלבנטי.
אם למשל, את מנסה לחשב מתי נכון לדלג על מכשולים זה יהיה מוח.
לב.. אהה. אם יש לך רעיון איך זה עובד כאן, בעקרון סבבה
 
נאה לא להציץ בספוילרים בבקשה
לאקי קראש.
דפ"ד פלפי
גזע: פוני עטלף
מראה: לאקי קראש הוא פוני קצת קטן יחסית לפוני זכר. ובהיר יחסית לפוני עטלף, צבעו הוא סגול ורדרד כהה, הרעמה ארוכה וסגולה כהה, כך גם זנבו. עיינו צהובות-זהובות. עצמות הכנפיים שלו סגולות-שחורות וכך גם החלק החיצוני של האוזניים בעוד החלק הפנימי של האוזניים וקרום הכנפיים ורודים (כמו של חיות בסרטים, לא הצלחתי למצוא את השם של הגוון) .
הוא נראה די חמוד חצי חיוך תמידי צמוד לפנים שלו כאילו הוא נהנה מבדיחה אישית, הקול שלו קצת גבוהה ונשי ולעתים קרובות מתבלבלים וחושבים שהוא פונית, לאקי קראש אף פעם לא נעלב וחושב שזה די משעשע, למעשה הוא לעיתים קרובות מעודד את אז כדי בשביל למתוח אנשים.
יסוד הרמוניה: צחוק.
פגם: לאקי קראש נאבק כל חייו בסטריאוטיפ של פוני עטלף, כאשר זה מגיע מאנשים שהוא מחשיב כ"לא חשובים" לרוב הוא לא ממש מתרשם ואפילו צוחק על זה אך עדיין קצת נפגע, אך כאשר זה מגיע למצבים של הנחה מידית בגללה גזעו (למשל משהוא שבר את האגרטל והוא האשם המיידי) הוא מאוד נפגע ונכנס לדכדוך.
בנוסף יש לו מזל ממש טוב/רע (ראה רקע)
רקע: לאקי קראש הוא פוני שהיקום ממש אוהב... או ממש שונא אבל לא מצליח לתפוס אותו. הפעם הראשונה שזה בא לידי ביטוי לפי ההורים שלו הייתה כאשר שהם חזרו (או ניסונו לחזור) לבית שלהם מבית החולים לאחר הלידה, במהלך הדרך הביתה העגלה שלו החליקה על קליפת בננה והחלה להידרדר במורד הגבעה ועפה מצוק, אך למרבה המזל נפלה לתוך מפעל ליצור כריות, אבל זה לא נגמר שם... אחרי 11 שעות 5 פעמים של כמעט התקפי לב ולפחות 52,770 קליפות בננה ההורים המותשים והתינוק הגיעו סוף סוף הביתה, באותו יום הוא קיבל את את שמו "לאקי קראש" (Lucky Crash).
התקפי המזל המוזר יכולים לקרות כמה פעמים ביום או פעם בחודש (להחלטת השה"ם), המזל הזה משפיע גם על אנשים סביבו, ונראה שחוק הקרמה תקף סביבו לעתים קרובות.
אמא של לאקי קראש היא פוני עטלף הנקראת אקו קראש (echo) ומנהלת חנות לציוד ספורט אתגרי, היא נוהגת להסתובב עם משקפי מגן לכול מקום (וגבס על איבר כל שהוא לפעמים), היא חובבת אתגרים מכול סוג וקצת ילדותית נמרצת וחסרת אחריות אך אוהבת ואכפתית, משפט המפתח שלה הוא "אני בסדר!" (בדרך כלל אחרי תאונה כל שהיא).
אבא שלו הוא פגאסוס לבן רגיל בשם דוקטור פלסטר המנהל מרפאה, הוא נוהג להסתובב עם חלוק רופאים וסטטוסקופ, הוא רציני ואחראי אך טוב לב, משפט המפתח שלו הוא "אני מקווה שזה לא ישאיר סימן" (בדרך כלל המשפט הזה מגיע אחרי משפט המפתח של אישתו :lol: )
סיפור האהבה שלהם כולל חופשה באיים האקזוטיים והתקלות זה בזה לעתים קרבות, ואיך לא, הרבה הרבה הרבה מאוד גבס.
(לגבי השמות של ההורים : אשמח עם תעזור לי למצוא שמות קצת יותר טובים, וגם אני משאיר לך את בחירת הקיוטי מארק שלהם, ואתה חופשי להוסיף אח או אחות גדולים בעתיד)
חזון עבור הדמות: כולם צריכים לחייך בכול מצב, לא משנה כמה הוא רע.
נקודת מבט של הדמות על העולם: החיים הם שביל ארוך ומוזר, אז כדי שתהנה מהדרך!. כל אחד נכלא לרגעים של ירידות ועליות ודווקא ברגעים האלה צריכים להסתכל על חצי הכוס המלאה (או השלמה במקרה שלו). ביטוי אישי שלו הוא "החיים הם 49% תאונות משעשעות ו51% מזל טוב! ו100% כיף"
דפ"ד קראנצ'
רשימת יתרונות(edge):
שמיעה סונארית (5 נק"ן),תעופה (5 נק"ן), תכונה מוכשרת לב (5נ ק"ן), תכונה מוכשרת גוף (5 נק"ן), תכונה מוכשרת מוח (5 נק"ן), מהלך יחודי-למה יש פו קליפת בננה!? (5 נק"ן)
תיאור המהלך היחודי: פעם בסצנה אתה רשאי לשלם נקודת גבורה אחת כדי להפעיל מזל טוב על עצמך או ידידך או על אויב (לבחירת השה"ם), אתה זורק 1ק6 כאשר 1 גורם להשפעה קטנה ו6 לגדולה, דרך ההתבטאות של זה תוחלט על ידי השה"ם ותשולב בסיפור (הכל מהדבר שאתה מחפש נופל לך על הראש או קליפת בננה במקום הנכון עד סדן שנופל על האויב שלך מהשמיים), הערה: הדמות עצמה לא "מפעילה" את הכוח הזה, מבחינתה זה "במקרה"
----------------
גוף: 2
לב: 2
מוח: 2
----------------
חוסן: 30
כוח רצון: 30
גבורה: 2
 
מה זה נקודות גבורה?

ועוד שאלה: עכשיו נזכרתי שלמילאניה יש את הכוח ליצור חפצים קסומים, אני יכול להחליט עכשיו על החפצים או שזה משהו שאני ממציא בתחילת כל פרק?

אני ממציא אחד על הרגע או בתחילת הפרק?
 
חזרה
Top