• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

[4] עץ משחק-"שד השקרים" [4/4] - נסגר. תודה לשחקנים!

כל השאר
in
הקשת האפור עומד כשרובה הקשת שלו דרוך, מוכן לכל סימן אלימות מצד מהשומרים
Meta
הכנת פעולה: אם השומרים מתקיפים אני משתמש במכה כפולה
 
In
סלייזי
Out
השק לא היה עליו, הוא היה על אחד מאלה שהרגתם, ויאגר מצא והחזיר את הכסף לכפר.
אני מניח שהתכוונת שהמנהיג שלח אותך, כי כרגע אתה לא מדבר עם המנהיג, אלא עם שומר
In
הוא רוטן משהו ושולח את אחד מהחיילים האחרים למחנה, שחוזר עם אדם זקן למדי שרועד בפחד בפני החיילים.
"מרפא הכפר, הוא התנגד לנו אז חטפנו אותו, הכפריים חושבים שהוא מת" הוא אומר בעודו צוחק.
"תטפלו בו, ואז תיקחו אותו ושימו אותו באחד מהאוהלים עם שמירה צמודה, ותעירו עוד שני אנשים, למקרה שהוא דובר אמת"

יאגר
אתה מבחין באוהל של המפקד של השודדים, או ככה אתה משער, בגלל גודלו ומראהו המפואר יותר משאר הדברים, ובדלת סתרים (trap door) שקועה ברצפה ליד, עם שומר מוצב ליד.

סאריק
Out
לא
עוד בדיקת התגנבות אחרונה, בבקשה
In
הוא מפספס אותך וממשיך לידך, ואז במרחק קצר ממך הוא מתחיל לדקור עם החנית.
בינתיים אתה רואה את אחד החיילים נכנס למחנה, ואז חוזר עם איש זקן ורועד.
 
כל השאר.
ייגר נראה לא סגור לרגע, הוא מנסה להביט שוב בתוואי השטח, מחפש במבנה של האיזור חריגה, משהו שלא נמצא במקום. "יש דלת סודית באוהל של המפקד." הוא אומר. "אולי היא מתחברת לאנשהו."
META
מנסה לראות אם יש בתוואי השטח איזור שנראה בנוי/הורידו בו עצים, משהו שיכול להיות כניסה/יציאה מהצד השני של הדלת.
מניח שזה בדיקת טבע אבל אם זה מבוכים התוסף הוא 2 פחות. אז בהתאם למה שצריך
[dice seed=54785 secure=a5df2a30_0]1d20+10[/dice]
 
סאריק
סאריק מקלל בלי קול ומנסה להתחבא עוד יותר,נצמד לקרקע.
META
מטיל תכריך נוסף על השומר שהטלתי עליו את הקודמים.
התגנבות:
[dice seed=45831 secure=a5f02405_0]1d20+9[/dice]
 
סלייזי
"אתם יודעים, נחמד לראות שיש עוד כמה בחורים עם שכל במחנה הדפוק הזה. סליחה, אני פשוט כועס. כלומר, הכאב הזה הורג אותי. שלא לדבר על זה שחושדים בי." דבריו מכוונים אל השומרים שמלווים אותו, וניכר שהוא מתעלם לחלוטין מהמרפא.

תרמית-
[dice seed=63532 secure=8b131193_0]1d20+12[/dice]
 
IN

כל השאר
לא נראה שיש עוד יציאה מדלת הסתרים.
אתם רואים את השומרים מדברים עם סלייזי, מביאים אדם זקן, ואז נכנסים ביחד אל תוך המחנה, כשהם מכניסים את סלייזי לתוך אוהל קטן בפאתי המחנה.

סאריק
נראה שהשומר סוף סוף מסתפק, ואז הוא חוזר לשאר השודדים, שנראה שהביאו בינתיים אדם זקן ורועד, וביחד עם סלייזי, הם נכנסים לתוך המחנה ומובילים את סלייזי לתוך אוהל קטן בפאתי המחנה.

סלייזי
הם מביטים בך בזעף, ואז אחד מהם רוטן "בואו נסיים עם זה כבר, ככה או ככה אנחנו צריכים לשמור כל הלילה הזה, אם מה שהאדיוט הזה אומר זו האמת. ואני מעדיף לא לבלות את כל הלילה בדיבורים משעממים עם טפשים פשוטים מסוגו של זה".
הוא כמעט גורר אותך, מוביל אותך בתוך המחנה לתוך אוהל קטן בפאתיו, האוהל מכיל רק מזרון קטן עשוי בד ממולא בקש.
השומר נוהם לעברך "תישאר כאן עד הבוקר, מחר המנהיג ידבר איתך ויראה אם אתה דובר אמת. אתה יוצא בלי רשות ואנחנו הורגים אותך"
לאחר מכן הוא יוצא.

OUT
אלא אם מישהו מעדיף אחרת או רוצה לעשות עוד משהו, אפשר לדלג ליום?
 
סאריק
סאריק מחכה עד שהשומר שהוא הטיל עליו את התכריכים יישאר לבד,ואז הוא שולף את חרבו בשקט,מוכן להסתער.
Meta
מטיל תכריך נוסף על השומר.
שולף את החרב האדירה.
 
סאריק
סאריק מתרומם באנחה שקטה ממקום מושבו,כשהוא מחזיר את חרבו לנדנה.
לא יעזור לי לנסות להתנקש בשומרים כשהזמר הזה בחוץ,אז עדיף שאחזור.
הוא מתחיל לעלות בגבעה בדרך צדדית,מנסה להיות כמה שיותר חשאי כשהוא מתקדם לעבר השאר.
 
Out
מריץ לבוקר, מניח שסאריק חוזר לאיפה שהוא היה

In

סלייזי
סלייזי מתעורר בפתאומיות, מספיק לראות צל מאחורי וילון האוהל לפני שזה נפתח, חושף מאחוריו את החייל מהלילה.
הוא מביט לעברך במבט חשדני ואומר "כעת באור יום... אתה באמת לא נראה לי מוכר... בוא, המפקד יראה אותך ויגיד לנו"

כל השאר (כולל סאריק, שרואה מהעמדה שלו)
אתם רואים חייל ניגש לאוהל שאליו הכניסו את סלייזי בלילה הקודם, ובינתיים ליד אוהל המנהיג מתאספים אנשים רבים, בעוד מתוך האוהל יוצא אדם גבוהה ומרשים, עם ציוד שבבירור בא מנפחיות איכותיות, כנראה אפילו קסום, כאשר החרב עשוייה פלדה בצבע שחור מבהיק, על גבו כרוכה גלימה שאינה מתאימה למראה הכללי המרשים שלו: כמעט מתפוררת, עם סימני קריעה ושריפה במקומות שונים.
 
סלייזי
לאורך ההליכה לאוהל של הבוס סלייזי שותק. הוא נראה כאילו הוא עוד לא לגמרי ער. כשהוא מגיע אל הבוס, הוא מתחיל לדבר בישנוניות. "נעים מאוד, אדוני (אם אני מצליח לגלות את שמו לפני השיחה, אני אומר אותו כדי להקנות אמינות לסיפור). אתה יודע, אני חייב לציין שצריך לדאוג להחלפת שומרי הלילה. אלו שהיו אתמול, משום מה, חשדו שאינני דובר אמת. ואתה מכיר אותי, בוס, אתה בוודאי יודע שאני נמנה מן האנשים הכנים במחנה הזה! טוב, אלא אם משחקים פוקר, ואז קצת פחות. לפני יומיים שיחקתי נגד ת'ורין וסלאזר. לאחר המשחק, לא היה להם מספיק כסף בשביל לקנות חפיסת קלפים! (סלייזי מזייף צחוק). אבל זה לא העניין, אתה בוודאי רוצה לדעת למה חזרתי אתמול ללא כסף וללא שותפים. אכן, בקשה מוצדקת.
אז הלכנו לכפר הזה, בדיוק כמו שביקשת, בוס. הדרך הלכה חלק. בערך בשעה עשר נכנסנו לגבות את המיסים. הפונדק היה מלא באנשים, יותר מבפעמים הקודמות. נכנסנו מהשער הקדמי. ישר כשנכנסנו, בעל הפונדק בא לכיווננו ונתן לנו שק מלא בכסף. למרות ש... אני לא בטוח שהוא היה מלא. הוא היה נראה קצת דליל. זה בעל הפונדק הממזר הזה, חושב שהוא יוכל לרמות אותי. לא שזה משנה עכשיו. התחלנו לאסוף כסף מהאנשים בפונדק, כדי למקסם רווחים. רובם וויתרו על המטבעות שלהם בקלות, דפקנו קופה רצינית. אבל... טוב, היו שם איזה זוג אנשים. אחד היה זקן יותר מסבתא שלי, עליה השלום. אישה טובה. הבחור השני... טוב, השני לא היה זקן. הם לא שילמו, אז שיפדנו את הזקן. אבל אז הצעיר התעצבן. אני לא מבין אותו, הגיע לזקן הזה למות. אני מוכן להמר שגם אם לא היינו נוגעים בו הוא היה מת תוך גג שבוע. אה, כן, דיברנו על הבחור הצעיר. בהינף יד הוא יצר פרץ של להבות, לא ראיתי כזה דבר מימיי, משהו גרנדיוזי. ואז, טוב, התרגזנו קצת ותקפנו אותו. זאת לא הייתה החלטה חכמה. פתאום קמו מהשולחנות שמסביב כמה טיפוסים, אני לא חושב שהם הכירו אחד את השני. היו שם, אמ, בואו נראה... היו 2 אלפים, בזה אני בטוח, אבל הרגתי אחד מהם. הנה, אפילו לקחתי את הברדס שלו. והיה גם חצי אורק, אני חושב... מי עוד? אה, כן, היה שם גם בן אדם עם רובה קשת. טיפוס די מפחיד. והיה את הצעיר, כמובן. אני חושב שהוא קוסם או משהו כזה. הם התחילו לתקוף אותנו, היה שם ממש טבח. כשראיתי שאנחנו עומדים להפסיד, לא חשבתי פעמיים והתחפפתי משם. שלא תטעה, אני נאמן למטרה שלנו, וגם לך בוס, אבל נתקפתי בפחד, וטוב שכך עשיתי. הם היו הורגים גם אותי לולא ברחתי. אתה יודע, אני מציע שנשלח כמה בחורים לסייר פה באזור. קצת הופתעתי שהם לא תקפו את המחנה אתמול בלילה, אבל זה לא אומר כלום. צריך להיות עירניים. אם אתה שומע, נניח על שומר שהותקף, או מוצא גופה של אחד... טוב אני מניח שדי ברור מה יהיה צריך לעשות. בכל מקרה, אני בעצמי יכול להנהיג סיירת באזור, לחפש את החבר'ה ההם, אבל... טוב, הרגל שלי מציקה קצת. זה לא נורא, אני יכול ללכת, אולי אפילו לרוץ."

META
תרמית
[dice seed=52222 secure=68b9b4b1_0]1d20+12[/dice]

דיפלומטיה (מפעיל דברי ידידות)
[dice seed=29652 secure=b6626042_1]1D20+17[/dice]
 
כל השאר
Out
טכנית סאריק איתם.הוא חזר אליהם ולא לעמדה אחרת...
In
"אם יש צרות אני אחלץ אותו.להתחיל לרדת למקרה שיתחיל בלאגן?" סאריק אומר,ממקד את מבטו באדם הגבוה שלבוש בציוד האיכותי.
 
OUT
סלייזי... וואו. אני מזמין את כולכם בסוף הארק הזה לצפות בתגובה הזאת, כי היא דוגמא ומופת לכל אדם שמשחק נוכל/בארד...

IN

סלייזי
אתה מובא לפני אדם גבוהה ומרשים, עם חרב עשוייה פלדה בצבע שחור וגלימה שלא ממש מתאימה לחזות המכובדת שלו, קרועה ובעלת סימני בערה.
אתה מסוגל לראות בשנייה שעיניך נתקלות בו שהוא הבין שאתה לא אחד מאנשיו, אבל הוא אינו אומר דבר, ואתה רואה חיוך נפרש על שפתיו ככל שאתה מדבר.
בסוף הוא קורא בכעס "אתם לא מזהים אותו? טיפשים! תסתלקו מכאן לפני שאני אהרוג אותי על כך שביזבזתם את זמני, ואתה" הוא מצביע עליך "בוא איתי אל האוהל שלי, אני רוצה לתחקר אותך לגבי האירוע, כמו גם שאתם ש'תפסתם' את אחיכם לנשק צאו וראו אם אתם מוצאים את החבורה הזאת."
בגלים של מירמורים ושיחות השומרים מתפרקים והולכים איש איש לעיסוקו, בעוד המפקד מחווה בידו שתעקוב אחריו, והולך לתוך האוהל שלו.
כאשר אתה נכנס לאוהל אתה רואה מיטה גדולה ומפוארת, שולחן עץ מעוטר ושטיחים שפרושים על הרצפה.
הוא מסתובב להביט בך, מסתכל על כל פרט ופרט אצלך, ואז אומר "אז מי אתה, ומה אתה רוצה? מה ממה שאמרת היה אמת? אל תכחיש, אני אהרוג אותך על זה, ואל תשקר, על זה אני אוסיף עינויים לפני ההוצאה להורג".

כל השאר
האדם בוחן את סלייזי בעוד סלייזי מדבר איתו, ואז בסופו של דבר הוא צועק אל השודדים ואלו מתפזרים, בעוד סלייזי עוקב אחרי האדם לתוך אוהל הפיקוד.
אותו השודד מהלילה ושלוש נוספים שמתלווים אליו יוצאים מהמחנה ומתחילים לטפס על הגבעה.
 
"אתה יודע, אדוני, אני חייב לשבח אותך. לא הרבה מבחינים בשקרים שלי. אני לפחות חושב שאני שקרן לא רע. אבל... טוב, אתה עלית עליי מהר. יותר מהר ממה שציפיתי, בכל אופן. לא הייתי רוצה להסתכן בלהמשיך לשקר לך, מה גם שאתה נראה בחור כלבבי. אולי נוכל לשבת ולשחק פוקר מתישהוא. בכל אופן, מרבית הסיפור היה אמת. כלומר, חוץ מהעובדה שאני איננו השודד שברח. את השודד שברח תפסנו אמש במעלה הגבעה. באתי לפה כדי להסיח את דעת השומרים ולאסוף מידע בזמן שידיד שלי, זה שהברדס שייך לו, הורג את השומרים שלכם. אני לא יודע אם הוא הצליח או לא. בכל מקרה, אני חושב שהייתי צריך לתכנן קצת קדימה. אני אף פעם לא חושב, זאת הברכה והקללה שלי. לעזאזל, בפעם הבאה באמת כדאי שאני אחשוב."
סלייזי משתהה לרגע. "אתה בוודאי תוהה למה אני מספר לך את זה. או שאתה לא, אין לי משג מה אתה חושב. יש לי שתי סיבות. ראשית, אני חובב מושבע של מונולוגים דרמטיים. זה די כיפי, אתה לא חושב?"
סלייזי מחכה לתשובה מהבוס. לאחר שהבוס עונה, הוא ממשיך. "הסיבה השנייה היא שאני מאמין שלכל אדם יש מטרה. גם לך, אדוני. למה אתה מנהל את המחנה הזה? מה אתה מנסה להשיג? כסף? יודע מה, אני אנסח את זה אחרת. אני אוהב לחיות. אני גם רוצה "לטהר" את המחנה הזה, כי אם אני לא אעזור בכך החברים הנחמדים שלי יהרגו אותי. וכפי שציינתי, אני אוהב לחיות. אז בוא נעשה דיל קטן. אתה תיקח מכאן את כל הכסף שיש במחנה הזה, או כל דבר אחר שאתה רוצה להשיג מכאן, ואני אעזור לך בכך אם צריך. בתמורה, אתה לא תהרוג אותי ותעזור לי ולאחרים לחסל את שאר השודדים. ואז נעשה איזה סיבוב פוקר וניפרד לשלום. מוסכם?"

דיפלומטיה
[dice seed=52222 secure=68b9b4b1_0]1d20+12[/dice]
 
כל השאר
בהתאם למה שנאמר בOUT
6 התקפות. (6 חצים)
[dice seed=31507 secure=ee199cc6_0]1d20+6[/dice]
[dice seed=49977 secure=8493e920_1]1d20+6[/dice]
[dice seed=2887 secure=93b587e7_2]1d20+6[/dice]
[dice seed=21357 secure=411cc7ac_3]1d20+6[/dice]
[dice seed=39867 secure=3a89b05c_4]1d20+6[/dice]
[dice seed=58305 secure=4bd85245_5]1d20+6[/dice]
נזק
[dice seed=11247 secure=75762b63_6]1d10+3[/dice]
[dice seed=29237 secure=03a1eecd_7]1d10+3[/dice]
[dice seed=47683 secure=97238672_8]1d10+3[/dice]

[dice seed=6611 secure=3c90424e_9]1d10+3[/dice]
[dice seed=20749 secure=0fe84b2c_10]1d10+3[/dice]
[dice seed=35175 secure=d6906c29_11]1d10+3[/dice]
 
חזרה
Top