• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

HG47 "שער הגיהנום" [חופשיטה, מדע בדיוני] (5/5)-עץ משחק.

IN
קר. בהרבה מקומות היה לי קר.

דילן מזדקף מבוהל ורועד. אם היה לו זמן, הוא היה מתחיל לשאול את עצמו מה הוא המקום הזה, אבל עכשיו אין זמן. עכשיו הוא צריך לגרום לקור להיעלם.

היה לי קר בפעם הראשונה שהייתי מחוץ לבית. אני זוכר את הרוח בין הבניינים, שהקפיאה את הדם שעל החולצה שלי.

דילן מתחיל לפסוע לאט לאט לכיוון החור בזכוכית, השברים שעל הרצפה נכנסים אל תוך כף הרגל היחפה שלו, וגורמים לרצפה להתלכלך בדם. הוא מחניק חיוך. משהוא עדיין הגיוני בעולם הזה.

אני זוכר את הילד עם הכווייה על הפנים, הוא היה קטן ממני, בערך בן חמש. הוא רעד מקור בפינת הרחוב שבה הייתי.
דילן מתכופף ושולף את שברי הזכוכית מכפות הרגליים שלו. עכשיו הדם מרוח על הידיים שלו. המראה מרגיע אותו. הוא לוקח את אחד השברים בידו. הטיפשים האלו הביאו לו סכין. צעד מספר אחד בדרך לחיים הושלם.

התקרבתי אליו, הוא הסתכל עלי בעיניים דומעות. "מתי יהיה חם?" הוא שאל "אני רוצה שיהיה לי חם". הסתכלתי עליו. למזלו ידעתי את התשובה.

דילן מתקרב אל החור. קר לו, אבל הוא לא טיפש. הוא מציץ בזהירות פנימה, בודק מה נמצא בחדר לפני שהוא נכנס.

"אתה רוצה שאני אעזור לך?" שאלתי "שהקור ילך?" הילד הנהן בפנים רציניות. "ובכן," אמרתי בעודי מתכופף לעברו, הפנים שלנו במרחק סנטימטרים זה מזה "תן לי לראות מה אני יכול לעשות".

דילן מוכן עם הסכין המאולתר שלו. הוא לא יודע מי יכול להיות פה, אז הוא צריך להיזהר.

באותו הלילה, אמא שחיפשה את בנה בן החמש שנאבד, מצאה את גופתו הקפואה ברחוב.

OUT
ראיתי שהתגובה הקודמת שכתבתי לא נשלחה, אז אני אכתוב את זה כאן. הדפ"ד שהכנת מעולה, אבל אני חושב שכדאי להכניס גם ידע צבאי מוגבל, הוא בכל זאת שמע את אבא שלו מדבר מידי פעם. כתבתי בהודעה ההיא גם משהו לגבי הכוח שלו, אבל ביקשת הודעה פרטית אז אני אכתוב לך שם.
 
ליזי
in
אתה מכניס את השבב המסומן בעוד המחשב מתעורר לחיים וקול נשי נעים מתחיל להקריא את המידע על המסך:
"ניסוי: SW54.
עובר מלכותי משופר.
כינוי: SW54.
נתונים: נחיל ארבה בעל ליבה המתפקדת כ'מוח'.
מטרה: נשק.
אחרי פרויקט: סימון פיג
מצב פרויקט: השהיה.
הרחבה: ד"ק פיג התחיל פרויקט זה בשביל לנסות את "ליבת מגה" (ראה פרויקט MC). אחרי הרבה כישלונות קיבלנו הצלחה חלקית, הצלחנו את SW54 אחרי 53 ניסיונות כושלים, למרה הצער התודעה שלו אינה יציבה, הוא מראה חוסר יציבות נפשי וסימנים לפיצול אישיות ותיאבון לחומר אורגני מכול סוג, כולל ארבה אחר. כרגע הוא מוחזק במתקן בידוד G5. לא ברור אם הליבה הארבה או גורם אחר הוא הסיבה לחוסר היציבות."
תרשים גוף שלך מופיע במסך בזמן הדיבור ומתמקד על חלקים שונים בעודו נותן נתונים כללים.

dragonitzan
בעודך לובש את לבוש המדענית היד שלה נופלת וחושפת את המכסה, על המחסה יש שבב לא מסומן בעוד שבתוכו יש שבב שמסומן ב FLASHDeath-037, ליד השבב יש בתוך הקופסה יש חור שמתאים לשבבים.

אלמוג-סי
אתה מגיע לדמות, מדובר במדען זקן שכנראה מת לפני הרבה זמן, הוא אוחז בידו שבב קטן, מאחורב בתוך תא הבקרה את מבכין במשהוא מתכתי קטן. מבת מקרוב במדען מגלה לך שגרנו נחתך, כנראה בהתאבדות.

necro flame
בעודך מפשיט אותו מהבגדים שלו היד שנחה על מחסה הזכוכית נופלת ומגלה שבב נוסף, השבב בתוך הקופסה מסומן ב" TM5" בעוד השבב של המנקה אינו מסומן.

fergi123
אתה נכנס לתא כדי לדקור את הדמות אך מגלה שמישהו הקדים אותך, ובקמה שנים טובות, גופה של חייל שרואה על מקלדת מול מסך, סכין מרושע למראה נעוצה בעורפו.
התא מורכב מכיסא מרופד שעלוי יושב האיש המת וממסך גדול שבתחתיתו מקלדת. רוב המקלדת הרוסה אבל חלק מימנה מחוסה בקופסת זכוכית קטנה שנפתחת עם צירים על הצד. החלק המכוסה מחיל חור קטן שנועד להשתלת שבב ולידו שבב קטן. היד שלו נחה על המחסה באגרוף כמוץ, דמן מכתים את המקלדת.
 
'אבל למה ? למה הוא רצה להתאבד מה היה לו רע בחיים חושב לעצמו סאני . הוא לוקח את השבב הקטן שלסאני עדיין לא ברור תפקידו בידו השמאלית התחתונה לאחר מכן סאני מתקרב לתא הבקרה על מנת לגלות מה הוא אותו דבר המתכתי.
 
"בת האנוש... היא מדברת עלינו..." מוזס מלחשש. הוא מרגיש לפתע את הליבה שלו ומרכין את הראש כדי להסתכל אליה. היא מה שמחבר את הנחיל ביחד. היא נותנת להם כוח. אבל עדיין, היא לא נותנת להם חופש.
מוזס שולף את השבב בעצבנות ומרסק אותו על הקיר. שום מידע לא ישלוט בנחיל. הנחיל הוא חופשי, הנחיל הוא הרס טהור, הוא כל כך הרבה יותר מכמה מספרים על צג. הוא מתנשף בזעם לכמה שניות ואז מכניס את השבב הלא מסומן למחשב.
 
out
אפרסם שוב כי לא קיבלתי תשובה
in
'אבל למה , למה הוא עשה את זה מה היה לו רע בחיים ' סאני חושב לעצמו בעודו מבחין במשהו קטן בידו של הפרוספור זכרונו לברכה . סאני לוקח את השבב בידו השמאלית התחתונה לאחר שלקח סאני שם לב לחפץ מתכתי בחדר הסמוך בתא הבקרה . סאני מסתקרן ורוצה לדעת מה הוא אותו דבר מתכתי ולכן הוא לך לשם על מנת לגלות
ערכתי
 
dragonitzan
איזה מהם?
ליזי
הסרטון מתחיל לרוץ. המסך מראה מדען שאתה מזהה בתור האיש המת, הוא נראה לחוץ וקצת מטורף, "הוא עומד להגיע" העיניים המטורפות שלו נצמדות למסך "הוא יפשוט את עורי ויוכל אותי בחיים!" העניים שלו מתרוצצות בעודו מרים מזרק ותוקע אותו בידו "אבל הוא לעולם לא יתפוס אותי! הה הה הה! היה שלום חור דפוק, אני אראה אותך בגיהנום B7!" האיש מתחיל לפרפר ולהיתאבת בעודו צוחק ואז נודם.
הסרטון נגמר כאבור 3 דקות של שום דבר חוץ מאיבותי הגסיסה שלו.
אלמוג-סי
אתה רואה תער רפואי קטן מחוסה בדם קרוש.
תא מורכב מכיסא מרופד שעלוי כנראה ישב האיש המת וממסך גדול שבתחתיתו מקלדת. רוב המקלדת הרוסה אבל חלק מימנה מחוסה בקופסת זכוכית קטנה שנפתחת עם צירים על הצד. החלק המכוסה מחיל חור קטן שנועד להשתלת שבב ולידו שבב קטן. דמם מכתים את המקלדת.
 
אלישע 1
"מגניב ! " מתחיל לצעוק הילד בלי לחשוב שיש סיכוי שישמעו אותו . הוא פותח במהירות את תא הזכוכית הקטן לאחר מכן הילד מסתכל על השבב שבמקלדת ומיד אחרי זה בשבב שבידו , הוא מנסה לחשוב מה יותר כדאי שיכניס לחור ובסופו של דבר מכניס לתוך החור את השבב שבידו
 
אלישע1
מוזס מביט במסך הקפוא לבערך דקה, ואז מפנה את המבט שלו אל שאריות הגופה המתפוררת. הוא לא יכול לתהות למי אותו מדען מטורף התכוון. המחשבה שאולי הוא זה שהמדען פחד ממנו כל כך מעלה בו אושר וגאווה. כולם צריכים לפחד מהנחיל ככה. אבל אם הוא לא התכוון אליו, יכול להיות שיש משהו מסוכן אפילו יותר באזור... הגיע הזמן לצאת מכאן, בחזרה אל העולם שבחוץ. מוזס יוצא מתא הזכוכית ומתחיל לסקור את החדר לחריצים או חורים קטנים, דרכם אחד החרקים יוכל לצאת.
 
אני מביט בתמיהה על השבב ועל המקלדת ההרוסה, ואז מחייך חיוך מלא שיניים מצהיבות "בוא נירה בו שוב!" אני צוחק ותוקע את השבב במקלדת
 
אני קצת עמוס ולכן אני לא יכול לענות לכם כרגע, הלחץ אמור להיגמר מחר.
ובקשר לנקרו, אני לא המשכתי איתו בלבד. פשוט היה בלבול קטן שהיינו צרכים לסדר (הוא לא הצליח להבין חלק ממה שאמרתי לו).
אני ממש מתנצל שהמשחק מדשדש כבר בהתחלה. אבקש ממכם לגלות התחשבות וסבלנות. זה המשחק הראשון שלי ואני תחת עומס לא צפוי מכיוון הלימודים.
שוב אני ממש מתנצל על העיכוב.

נ.ב. אם אני מגיב רק לאחד מכם זה בדרך כלל יהיה הערה קטנה או הבהרה בקשר לחוקים. כאשר אני ממשיך את המשחק אני בדרך כלל מגיב לכול מי שכבר הגיב להודעה האחרונה שלי.

נ.ג. סליחה על כל שגיאות הכתיב המוזרות, אני השתמשתי בתוכנה לתיקון שגיאות כתיב שדי... הביאה לתוצאה ההפוך...
 
דם בכל מקום. הבזק של אור על תג של נשר. סכין מכוסה בדם.

דילן מסתכל על הדם ונראה שהוא נרתע מעט, אבל הוא בכל זאת מפשיט את החייל מבגדיו ושולף את הסכין שתקועה בו. הוא מגחך מעט. הוא עוד חשב שיצטרך להסתמך על שבר הזכוכית. לא שזה אומר שזה לא רעיון טוב לשמור את השבר כאופציה ב'.

אני לא זוכר הרבה מאותו הרגע. היו אנשים ברחוב שהופתעו לשמוע את זה, אבל הרגע בו אתה מחליט לרצוח את אבא שלך הוא לא רגע של צלילות מחשבתית וקור רוח.

הבגדים גדולים עליו, כמובן. הוא חותך אותם ושומר את החתכים. פיסות בד הן יעילות למספר מפתיע של דברים, וחוץ מזה, הוא לא באמת יכול להרשות לעצמו לוותר על משהו כאן. הוא שוקל לרגע אם לחתוך את הגופה בשביל מזון וכמעט מקיא. יש דברים שגם הוא לא מוכן לעשות. הוא ממהר לתרץ את זה לוגית בכך שהגופה כנראה רקובה, והדבר האחרון שהוא רוצה זה לחטוף ממנה זיהום.

כל מה שאני זוכר זה כעס. השפלה. בושה. פחד... מבול של רגשות שמתפוצץ בזמן שהוא עמד מולי וצחק.

אחרי שהוא חושב שהוא מיצה כל משאב שיש בחדר, דילן נסה להחדיר את השבב לקופסה ולראות מה יש בה. יכול להיות שזה מסוכן, אבל זה שווה את זה.

ובכן, אני צחקתי אחרון. בעיקר כי אבא לא בדיוק במצב לעשות את זה כרגע.
 
חזרה
Top