• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

Shensen, הדב"ש המוזר של James Jacobs

התחלתי להריץ את נתיב ההרפתקאות מורדי הגיהנום, Hell's Rebels, ותוך כדי קריאה נתקלתי בדב"ש "מעניין" שנקראת Shensen. בהתחלה זה נשמע תמים, עוד אחד מהדב"שים בעיר שיכולים לעזור לדמויות במרד, אבל כשמעמיקים מסתבר שמדובר בדמות בדרגה 12, אלפית שלמעשה בהרפתקה ה 3/4 בעצם משמשת כמעין דב"ש של השה"ם - לאחר שחפרתי לעמוק, מסתבר שהיא כנראה הייתה דמות שחקן של James Jacobs והוא פשוט דחף אותה להרפתקה כמעין דב"ש עוצמתי...
כאילו, WTF?
אחד מהכללים הבסיסיים למנחים זה לא ליצור דמויות שיאפילו על הגיבורים, איך לכל הרוחות פאיזו הסכימו שג'יימס ידחוף אחד כזה להרפתקה?? כל-כך עקום...
375px-Shensen_from_A_Song_of_Silver.jpg
 
זה לא דבר נדיר בפאיזו שהיוצרים מכניסים את הדמויות האישיות שלהם להרפתקאות, פשוט הרוב לא עושים את זה בצורה כזו... גרועה. אתה לא הראשון ששמעתי שמתלונן על שנסן, והנה עוד תלונה שמצאתי מביקורת על נתיב ההרפתקה. אני אישית פשוט הייתי מחליף את הדב״שית הזו בהרפתקה במישהו יותר מתאים לתפקיד שלא גונב את אור הזרקורים, או מוריד אותה בכלל.

Now, the one NPC that is horrible. Shensen. Jacob's horrid mary sue creation. The worst kind of character I have seen. A bard with an awoken talking dinosaur that everyone loves or hates, has everything she wants, and has no drawbacks. Not to mention she's not a merciful or kind person but still leads the Seranrae group in town. Both of those things go against Seranraes teachings.
 
מה חריג בה חוץ מזה שהיא נראית על קוקאין, פייטנית בדרגה 12 ועם דינוזאור מדבר? היא בדרגה גבוהה משמעותית מהדמויות בהרפתקה או שיש לה כוחות מוזרים? עד כמה השילוב שלה בהרפתקה מוזר וגרוע? דוגמאות?
 
יש חלקים שלמים של ההרפתקה שבהן סצנות שהיא מבצעת את האינטראקציה מול ההרפתקה והדמויות הן על תקן צופים מהצד. הטיעון לכאורה היא שמדובר בפייטנית נהדרת ויש קטעים של הופעה/ריקוד וכך הלאה שבהן היא יכולה לככב. אבל זה סתם עצלנות בכתיבה.
לא היה מפריע לי כל היתר, אם היא הייתה על תקן קוריוז פסיבי בהרפתקה, קל להעיף דברים פסיביים.
אין לי גם בעיה שכותבים מכניסים דמויות שלהן, כל עוד זה בצורה רכה וכזו שלא גונבת את אור הזרקורים. אם יועץ המלך שמדבר עם הדמויות מבוסס בתיאור/שם על דמות שחקן של כותב, סבבה.
 
חזרה
Top