• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

HG47 "שער הגיהנום" [חופשיטה, מדע בדיוני] (0/5)-עץ הרשמה.

אני אשמח להצטרף
שם שחקן:necro flame
שם דמות:הוהן
גיל (לבני אנוש גיל רגיל, לעמ"ג גיל שמשקף היכולות המנטליות): 35
שם ניסוי (עדיף שהיה קשור למוטציה): גליץ'
גזע (בו אנוש או עמ"ג): בן אנוש
מוטציה: אחרי שנים של ניסויים גנטיים, להוהן פותחה היכולת לעוות את הזמן והמרחב. הוא יכול לנוע במהירות על אנושית ואפילו להעלם ולהופיע במקום שונה, להשפיע על זרימת הזמן, על מסת חומרים ועוד.
עבר (לבני אדם בלבד): מאז שהוהן זוכר את עצמו הוא גדל ברחובות. הוריו זרקו אותו מהבית כשהיה תינוק משום שלא יכלו להרשות לעצמם את גידולו. כדי לשרוד ברחובות הוהן קיבץ נדבות, אך גם כייס ורצח אנשים ללא בושה. כשהיה בשנות העשרים לחייו הוהן נתפס ובעוון רצח מכוון של יותר מעשרים אנשים וכיוס של כמה מאות נשלח כדי לשמש לניסויים גנטיים באזור HG47.
הערות על הדמות: אופי הפכפך
תיאור חיצוני: גבר שרירי מעט, בעל שיער שחור פרוע וסתור מאפיר בקצותיו. זקן שחור קצר.
 
necro flame
תקרא בבקשה את תיאור היכולת:
tkhag1 אמר/ה:
[post]687833[/post] הכוח המיוחד/המוטציה של הדמות שלכם צריך להיות בסגנון חייתי/חייזרי. זה אומר שכוחות על כמו שליטה בחשמל הם מחוץ לתחום, אבל בהחלט יתכן דמות שיכולה ליצר חשמל כמו צלופח. אני ממליץ לחשוב בכיוון של StarCraft.
תמצא יכולת חדשה בבקשה, זה אמור להיות בסגנון של מדענים שניסו "לשחק את אלוהים". לא x man.
 
שם שחקן:necro flame
שם דמות:הוהן
גיל (לבני אנוש גיל רגיל, לעמ"ג גיל שמשקף היכולות המנטליות): 35
שם ניסוי (עדיף שהיה קשור למוטציה): מכונה חושבת
גזע (בו אנוש או עמ"ג): בן אנוש
מוטציה: אחרי שנים שהמדענים התעסקו במוחו של הוהן הוא הפך לאדם מעורער בנפשו אשר נוטה להתפרצויות ודכאונות רבים. התוצאות המעניינות יותר של ההתעסקות במוחו של הוהן הן שבמצב של לחץ או סכנה, מוחו של הוהן מתרוקן מכל רגש או מחשבה מיותרים ומתחיל לפקוד על גופו ביעילות המרבית, והוהן הופך לבעל יכולת פיזית ומחשבתית (גאון) מדהימה. חלק גדול מההתמוטטויות הנפשיות של הוהן מתרחשות אחרי תופעות כאלו.
עבר (לבני אדם בלבד): מאז שהוהן זוכר את עצמו הוא גדל ברחובות. הוריו זרקו אותו מהבית כשהיה תינוק משום שלא יכלו להרשות לעצמם את גידולו. כדי לשרוד ברחובות הוהן קיבץ נדבות, אך גם כייס ורצח אנשים ללא בושה. כשהיה בשנות העשרים לחייו הוהן נתפס ובעוון רצח מכוון של יותר מעשרים אנשים וכיוס של כמה מאות נשלח כדי לשמש לניסויים גנטיים באזור HG47.
הערות על הדמות: אופי הפכפך
תיאור חיצוני: גבר שרירי מעט, בעל שיער שחור פרוע וסתור מאפיר בקצותיו. זקן שחור קצר.
 
tkhag
שם שחקן: lizizaid

שם דמות: מוזס "הנחיל"

גיל (לבני אנוש גיל רגיל, לעמ"ג גיל שמשקף היכולות המנטליות): 70

שם ניסוי (עדיף שהיה קשור למוטציה): נחיל הארבה

גזע (בו אנוש או עמ"ג): עמ"ג

מוטציה: החרגול הוא בין החיות המסוכנות בטבע. נכון, אומנם חרגול יחיד לא יכול לעשות הרבה, אך כשעשרות, מאות, אלפי חרגולים מתאחדים ביחד לנחיל ארבה, הם הופכים לנחשול של אבדון, של ייאוש, שישמיד כל דבר שיקרה בדרכו. נחיל ארבה הוא כוח בלתי ניתן לעצירה, ובדיוק בתכונה זו רצו להשתמש המדענים של אזור HG47. הם אספו עשרות חרגולי ארבה שתקפו שדה תירס סמוך והביאו אותם למעבדה. לאחר חודשים ארוכים של עבודה קשה ומייגעת, הם הצליחו לשלב את החרגולים עם די אן אה של בן אדם. הם קראו למוטציה "מוזס", על שם זה שהביא את מכת הארבה על מצרים בתנ"ך, אך שמה המבצעי של המוטציה הוא פשוט "הנחיל". בצורת האדם שלו, "הנחיל" נראה כאדם מבוגר הלובש גלימות ירוקות המכסות את כל גופו, אך הוא מסוגל להתפרק לנחיל של חרקי ארבה בכל זמן. בנוסף, הוא מסוגל להתרבות ולייצר עשרות חרקים חדשים בתוך דקות ספורות.

הערות על הדמות: מוזס יוצר להיות מכונת מלחמה קרה ולהשמיד כל מה שעומד בדרכו. הוא חסר רגשות והדבר היחיד שמסב לו הנאה הוא השמדה והחרבה טוטאלית. עם זאת, למוזס יש מעט אינטלגינציה אנושית בתוכו, ולפעמים הוא מהרהר במטרת הקיום שלו ובהרס שהוא גורם. הוא נתפס הרבה פעמים כמשוגע: הוא מדבר אל עצמו הרבה, מדבר עם אחרים בחידות ובשאלות, ומתייחס אל עצמו כ"אנחנו".

תיאור חיצוני: בצורה האנושית שלו, מוזס נראה כאדם מבוגר מאוד - הוא נראה כזקן וצנום, והגב שלו כפוף. הוא תמיד מחוסה בגלימות ובברדס ירוק שמסתירים את כל הגוף שלו, אך מתחת לגלימות שלו יש לו עור אפור שנראה כמעט רקוב. בגלל שהמוטציה שלו לא מושלמת, חלק מהאיברים בגוף שלו הופכים לפעמים רנדומלית לחרקי ארבה לכמה שניות, ואז חוזרים למצבם הרגיל.
 
דפ"ד
שם דמות: דילן היינס
גיל: 8
שם ניסוי: Project Venom
מוטציה: העור שלו יכול לשקוע וליצור מעין נקבוביות קטנות בכל הגוף שלו שמשחררות גז רעיל שגורם למי ששואף אותו לראות את דילן כמו סוג של הזיה מפחידה שיכולה להשתנות על פי האדם.
עבר:
משפחה
אבא של דילן הוא מייג'ור ריצ'רד היינס, קצין בכיר בצבא כדה"א. מייג'ור היינס הוא אחד מהקצינים המעוטרים ביותר בצבא האנושי ונודע כמפקד אמיץ, אסטרטג מצויין וכאדם שלמרות שדרש מחיילים תוצאות תמיד ידע להתחשב בהם ולדאוג להם. בניגוד לתדמיתו כאדם רגיש ומתחשב, כשמייג'ור היינס היה בבית הוא היה רוב הזמן שתוי, קילל הרבה והתייחס לכל מי שמסביבו בבוז. המייג'ור תמיד דרש מדילן להיות הטוב ביותר ונהג לקלל אותו, לצעוק עליו ולפעמים אפילו להכות אותו על כל טעות. דילן תמיד פחד מאבא שלו, ותמיד ניסה להתרחק ממנו ככל האפשר, מה שלרוב לא היה קשה, בהתחשב בעובדה שהוא איש צבא בכיר שבא לעתים נדירות הביתה. אמו של דילן, אלן היינס, הייתה אישה שברירית ובעלת אופי חלש, שהוכתה על ידי בעלה ולמרות שניסתה באמת לדאוג לדילן, לא עשתה שום דבר נגד אביו.
ילדות
דילן גדל בביתו עם המורים הטובים ביותר שיכולים להימצא. הוא התגלה כילד שהיכולת שלו להבין את הסביבה שלו ואת האנשים סביבו מדהימה, אם כי בתחומים אחרים הוא לא חכם במיוחד. הוא הורחק מכל חברים או קרובי משפחה חוץ מאמו ואביו, מה שגרם ליכולת החברתית שלו להיות לקויה חלקית.
איזה פשע הוא ביצע?
יום אחד שדילן התעורר בלילה מצעקות והלך למטבח, שם הוא ראה את אבא שלו צועק על אמא שלו, מעיף אותה לרצפה ומתחיל להכות אותה. באותו הרגע, התסכול, הכאב וההשפלה של דילן שנצברו במשך 8 שנים בלי שיוכל לדבר עליהם עם אף אחד התפרצו. הוא ראה את אבא שלו עם מבט מטורף בעיניים שולח את היד שלו אחורה לעבר סכין מטבח כדי לדקור את אמא שלו, ודילן הבין שיש רק משהו אחד שהוא יכול לעשות. דילן רץ אל הסכין, הגיע אליה לפני אבא שלו, וכיוון אותה אליו. ברגע הזה, אבא שלו הסתובב, ראה את דילן מחזיק את הסכין לכיוונו והתחיל לצחוק. הוא נרגע לאחר כמה שניות והתקדם עד שחוד הסכין נגעה ליד הלב שלו ושאל את דילן עם אותו מבט בעיניים, "אתה רואה את המדליה הזאת על החזה? זאת של הנשר? היא מסמלת את היותי מצטיין בצבא, אחרי שהוכחתי שוב ושוב שאני טוב מכולם, חזק מכולם ואמיץ מכולם. אתה, בן, לא חכם, לא חזק ובהחלט לא אמיץ מספיק כדי לתקוע בי את הסכין הזו". דילן הסתכל לשנייה על אביו ואז תקע בו את הסכין לתוך הלב.
מה הוא עשה אחר כך?
במשך כמה דקות, דילן פשוט עמד ליד גופת אביו עם הסכין המדממת שלו בזמן שאמו הביטה עליו בבעתה מוחלטת וברחה לצד השני של הבית. כמה רגעים אחר כך, דילן הבין כמה דברים: אחד, יש לאביו עוד בערך חודשיים עד שהוא אמור לחזור לעבודה, אז עדיף שהוא יברח עכשיו כדי שיהיה לו כמה שיותר זמן לפני שיתחילו לחפש. שתיים, אחרי כל הכאב, הצעקות וההשפלה שהוא הרגיש בלי הפסקה, הוא סוף סוף מצא משהו שמרגיע אותו, ושלוש, הוא כרגע הרג את אבא שלו. בנקודה הזאת דילן התחיל באמת להתפרק, הוא ברח החוצה עם הסכין שלו והתחיל לחיות ברחוב, סומך על כך שאביו הורה לאיש לא להפריע לו בזמן שהוא בבית. דילן למד שלמרות שהוא שונא להרוג, כל פעם שהוא הורג מישהו, הוא מצליח לרגע לשכוח את מה שעבר עליו ומה שבוא עשה. ברחוב, דילן ניצל את המראה התמים שלו ואת גילו הצעיר כדי לגרום לאנשים לרחם עליו ולנצל את זה כדי לתפוס אותם בהפתעה. עוד דבר שהוא התחיל לעשות זה לגלף עם הסכין בכל מיני פיסות עץ ציפור שנחנקת על ידי נחש, כמעין סמל למה שקרה לו.
איך הוא הגיע לכלא?
לאחר שהמייג'ור לא הגיע חזרה לצבא, הצבא ניסה לתקשר אתו ונכשל, הוא שלח אנשים למקום, שבמהירות הבינו מה קרה, ויצאו לחפש את דילן. לקח להם בערך חמש שעות למצוא אותו, ואז הוחלט שלמרות הגיל שלו,עקב כל הפשעים שדילן ביצע, ועקב העובדה שאף אחד לא בדיוק יתגעגע אליו, הוא צריך להישלח לHG47.
הערות נוספות: דילן הוא ילד שנראה תמים וחמוד מאוד. המראה הזה מסתיר פסיכופט וסדיסט ואני אשמח אם תיתן לי הזדמנויות להציג את זה. חוץ מזה, דילן בעל אינטליגנציה רגשית די מטורפת לגילו, הוא מבין שמה שהוא עושה הוא שגוי והוא מבין את עולם המבוגרים טוב בהרבה ממה שהוא בדרך כלל מראה.
תיאור חיצוני: דילן הוא ילד שנראה כמו מלאך קטן, יש לו שיער בלונדיני, עיניים כחולות, עור קצת שזוף והוא באופן כללי מאוד חמוד. יש לו כמה צלקות על היד במקומות שבהם הוא חתך את עצמו.
 
"גיבורים נוצצים" (10-), "בואו נפרק את הדרקון" (10-14), "חרבות מדממות" (14-18), "לחישות הסוקובוס" (18+).
המשחק יהיה על הגבול בין "חרבות מדממות" ו"לחישות הסוקובוס". הייתי הולך על "לחישות הסוקובוס" אבל זה אסור בפונדק.
ד"א אני שמח לראות שהרף הזה תפס.
התגובה צריכה להיות מושקעת כמה שיותר, אני אומד לתת דוגמה קצת מוגזמת ל"אני הולך במסדרון":

סם מחה את הזיעה הקרה ממצחו והבית במורד המסדרון האפל, "אני לא חושב שהאורות העלובים האלה ראויים להקראה מנורות" חשב בעודו מעיף מבט בעצמים קטנים ועגולים ששובצו בתקרה כל 2 מטר, הם האירו פחות מגחלילית גוססות. סם נאנח בעודו מתחיל לצעוד כדימה במסדרון האפל, הנעל שלו השמיעה צליל יניקה דוחה בעודו דרך על... סם העדיף לא לגלות בעודו יורד בגרון האפל של החיה שקראה לעצמה "מסדרון".


כמו שאמרתי קצת מוגזם אבל למה לא?. עקרונית אני בסדר עם כל תגובה שהיא ארוכה יותר מ"אני הולך במסדרן".

ההרשמה נסגרת רשמית היום בחצות אבל אני אתחיל לבחור את הדמויות רק ב11 בבוקר, ב12 בבוקר אני אפרסם את הנבחרים.
אם אקבל ד"פ לפני 11-12בבוקר אבל אחרי חצות הוא כנראה לא יתקבל אלה אם הוא ממש טוב.
 
ובכן, אני אנסה להתקבל.

דפ"ד
שם השחקן: hell lord
שם דמות: וארין דלמר
גיל: 20/יותר מידי...
שם ניסוי: "נצח נוזלי 757 - הצלחה"
גזע: בן אנוש/נצח
מוטציה: "נצח נוזלי".
השנה היא 2840, אנשים דיווחו מקצה הגלקסיה על מציאה מדהימה, חללית עצומה עם טכנולוגיה לא מוכרת.
הממשלה הבינכוכבית פרצה לתוך החללית, ובתגובה כמובן שחובבי הקונספירציות אמרו את שלהם, חלקם טענו שהממשלה מצאה חייזרים ושמה אותם במקום שהיה ידוע כ"אזור 51", ועוד הרבה דברים, אבל האמת היא שבתוך החללית, שרויים בתרדמת, היו 50 הנפשות האחרונות של הגזע שהיה ידוע בתוך "נצח".
הנצח חיו אוטופיה, יכולותיהם, יחד עם חיי נצח וטכנולוגיה מתקדמת איפשרו להם לחיות חיים נפלאים, אבל אז הם בנו אינטיליגנציה מלאכותית, שמטרתה להגן עליהם ולחלק את המשאבים ולמעשה פשוט לשלוט בכוכב באופן שיוויוני וצודק, אבל המכונה קיבלה אינטיליגנציה מתוחכמת מידי, ומרדה נגד אדוניה, משמידה את כולם מלבד ה50 האחרונים שנמלטו מהכוכב.
הם נדדו ברחבי הגלקסיות, שרויים בתרדמת על מנת שהאינטליגנציה המלאכותית שהם בנו לא תאתר אותם, עד שאותרו על ידי בני האדם, שהעבירו אותם לאזור hg47, שם לקחו אותם, חקרו אותם, והגיעו למסקנה שכוחם נמצא בדמם, שנסחט מתוך כל אחד מהם וחולק ל1000 ניסויים שונים, שמתוכם רק אחד עלה בהצלחה, וארין.
כוחותיו של וארין מתבטאים בכמה צורות, הראשונה שבהם טלפתיה, והשנייה היא היכולת האדירה של הנצח לתמרן חומר ואנרגיה, לשנות את החומר לאנרגיה ואת האנרגיה לעצב ולשנות את סוג האנרגיה, חשוב לציין שהוא עושה את זה בצורה חלשה בהרבה מנצח, משום שבעוד נצח יכול להפוך אבן חצץ לפיצוץ בגודל של קילומטר, וארין יכול להפוך את זה לאש בעוצמה של 5 גפרורים שנדלקים בו זמנית, +-.
הצד השני והפחות יפה של היכולות האלו הן שהתודעה של הנצח שדמו הוזרק לתוך וארין, אחד שכונה "ארנוק" נכנסה גם היא למוחו של וארין, הבעיה בעניין היא שארנוק היה רוצח המונים מורשע, והסיבה היחידה שלקחו אותו הייתה שבית הכלא היה ליד הספינה, ולמרות פשעיו הוא עדיין היה אחד מבני הגזע על סף ההכחדה, וכל פרט היה חשוב.
כל פעם שוארין משתמש בכוחות שהוא "קיבל" הוא פותח פתח שדרכו ארנוק מקבל השפעה על מחשבותיו ופעולותיו של וארין, ובשאר הזמן הוא משמש מעין "פיצול אישיות" סדיסטי ומטורף למחצה ש"מייעץ" לוארין בפעולותיו.
רקע:
ילדות/לפני המאסר
וארין היה בנו של סוהר, ואחד נערץ.
הבעיה הייתה שביום אחד הסוהר הגיע למסקנה שמה שהוא עשה באזור hg47 לא מוסרי, והחליט לספר על כך לאנשים, מה שהממשלה לא קיבלה.
הוא עצמו ניצוד ונהרג, אבל לא לפני שהוא עונה וצפה באישתו מעונה ונרצחת גם היא.
והבן? לא היה לממשלה שימוש בו, וכמו כל זבל אנושי שאין שום רצון לחשוב על, הוא נזרק לכלא.
הניסוי
מה שהבדיל את וארין מכל אחד אחר מ999 הניסויים האחרים, היה שהוא חלה באיידס, מחלה שהועברה אליו מאימו.
המערכת החיסונית של כל השאר הרגה אותם כאשר היא דחתה את הנצח הנוזלי, השם שבו כינו את הדם של הנצח, אבל מאחר ופשוט לא הייתה לוארין מערכת חיסונית שתהיה מסוגלת לדחות משהו הניסוי אצלו הצליח.
ה"בריחה"
וארין התעורר, אחרי 12 שנים שהיה שרוי בתרדמת, לקול תרועות, סביבו עמדו 20 אנשים, אותם אנשים שערכו את הניסוי.
הם היו בתוך אולם גדול, שבתוכו הייתה החללית של הנצח, ובצד היו ארונות ושולחנות מתכת שהכילו את כל הממצאים של המדענים שחקרו את החללית.
ואז הוא שמע אותו לראשונה. מי אלה? תרצח אותם,
הם חסרי תועלת עבורי. ותשמיד את הספינה באותה ההזדמנות.

וברגע שהגיע הקול, הגיעו המחשבות, אבל לא שלו, אלא של כל המדענים, מחשבות של המדענים סביבו, וכמובן, ההרגשה של הכוח.
הוא הושיט יד ונגע באחד המדענים, וזה נעשה לפרץ אש אדיר שהפך את כל האזור לפחמים מרחשים.
לאחר מכן וארין לקח בעצת ארנוק חלק מהציוד שהוא מצא בארונות, ציוד של הנצח, וברח.
הערות על הדמות:
לא חושב שיש.
תיאור חיצוני:
וארין הוא בן אנוש בן 20, עם מראה חיוור וחולני באופן מחריד ומחסור קשה למדי בשומנים ושרירים, תוצאות של ה12 שנים שבילה בתוך מיכל.
שיערו היה בעבר שחור, ועיניו חומות, אבל בעקבות הניסויים שהוא עבר הם הלבינו שניהם, גם השיער, שנעשה כסוף, וגם העיניים שנעשו כחולות.
השיער עצמו הוא שיער ארוך וחלק.
וארין לבוש בחלוק המעבדה השחור שבו הלבישו אותו בניסויים, ויש לו תיק צד קטן עם קצת אוכל, רובה פלזמה שהוצא מהספינה, ומגוון רחב של בטריות וחוטי חשמל שונים.
 
חזרה
Top