• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

[4] עץ משחק-"שד השקרים" [4/4] - נסגר. תודה לשחקנים!

"אני לא אבקש מכם כל כך הרבה כסף.אני אולי שכיר חרב,אבל יש לי לב" אומר סאריק,מניח יד על כתפו של הברמן לכמה שניות.
"אם תיתנו לי קצת אוכל בסיסי,כמו צנימים,כמה ירקות מיובשים ומים,אבקש מכם עוד 10 מטבעות זהב כשכר.אוכל גם להרוויח ממה שיש אצל השודדים במחנה,ככה שממש אין צורך לאסוף כמה מאות מטבעות זהב כשכר" הוא ממשיך.
"אם כי כוס בירה יכולה להיות דבר נחמד" הוא מוסיף לאחר כמה רגעים.
"אתה תתקדם,אלף יערות.אני אשיג אותך אחרי שאקח את המזון והכסף.אסור להתמהמה פה עוד זמן" הוא אומר לייאגר.
 
IN
סלייזי, שכבר תכנן ללכת לישון, הבין שהאחרים רוצים לנסות להשיג את השודד שברח כבר עכשיו. הוא קצת מתמהמה, ואז פונה אל אלו שעוד לא יצאו. "תתארגנו לקרב, אני בהחלט מצפה שיהיה אחד כזה. אני כבר אדאג לסוסים." הוא לא מחכה לתשובה, והולך במהירות אל מחוץ לפונדק.

OUT
חכמת רחוב בשביל למצוא באזור אורווה
[dice seed=2113 secure=a357a02d_0]1d20+10[/dice]
 
In
האורווה מאחורי הפונדק, ולמרות שהאדם שטיפל בסוסים לא נראה נלהב לתת אותם לזרים הוא מספק לכולכם סוסים.
לאחר חצי שעה של רכיבה אתם רואים בהמשך הדרך אדם רץ במעלה גבעה, בעל לבוש דומה לשודדים שהרגתם.
הוא רץ לראש הגבעה, ואז מביט עליכם לאחור במבט מתנשא, חיוך לעגני נפרש על שפתיו, בעודו רץ במורד הצד השני של הגבעה, וכאשר אתם עולים ומגיעים לראש הגבעה אתם מספיקים לראות אותו נכנס למחנה שנפרש מתחתיכם, עשוי אוהלים, עם מדורות מפוזרות מסביב, בנוסף לאורוות מאותרות בצד המחנה, שם ניתן לראות מספר סוסים, שככל הנראה נגנבו מהכפר.

Out
נ.ב: בדר"כ אורוות הן חלק בניין בצד של פונדקים, או לידם כדי שלמי שעובר באזור יהיה איפה לאכסן את הסוסים.
 
OUT
בהתאם למה שסוכם בOUT
IN
ייגר הוא סייר, כשהוא בשטח, הוא פרוח, הוא מהיר מכל אדם, והוא מסוגל להבחין בדברים ברגעים בודדים.
הוא מנסה לאתר את הנתיב הטוב ביותר לעבור בו, דרך תוואי השטח הטובים ביותר, כאלה שיתנו לו גם את האפשרות לנוע מהר יותר, וגם לראות רחוק יותר
בדקית טבע
[dice seed=63110 secure=ce985423_0]1d20+10[/dice]
 
פריין מביט שודד הרץ, ומרגיש חיוך פראי מושך את שפתיו לאחור. מראה הגב המתרחק מעורר בתוכו רוחות ציד פראיות. הוא נוהם, כורע, ומתחיל לרוץ בגב שפוף, נעזר בידיו כדי לדלג מעל מכשולים ומסתער לכיוון השודד, מנסה לתפוס אותו
Meta
בדיקת אתלטיקה
[dice seed=47368 secure=8b9e5455_0]1d20+9[/dice]
 
In
בעוד השודד נמלט במעלה הגבעה, הוא מסתובב בפתאומיות, עם חץ מתוח בקשת בידיו, ויורה לכיוונכם, פוגע בסוסו של סלייזי, שצוהל בבהלה, זורק מעל גבו את סלייזי על יאגר בעודו דוהר בפראות וחוצה את דרכו של של סאריק, קוטע את תנועתו.
השודד מחייך למראה הכאוס, ומכוון עוד חץ, אבל פריין רץ בפראות, מפחית את המרחק בשניות בודדות ובתנועת גרזן חלקה מפצח את הקשת, והלחץ מהמיתר המתוח זורק את חתיכות העץ השבורות על פניו של השודד, שנזרק מהכוח של המכה על הרצפה, פניו מדממות.
 
ייגר מצמצם את המרחק במהירות. "עבודה טובה קינדר" הוא אומר לפריין בעודו שולף את החרב, מכוון אותה לעבר השודד. "נטרל אותו לחלוטין בבקשה, אני לא רוצה שהוא יעשה שטויות, אחרי זה יהיה אפשר לחקור אותו."
 
"יפה מאוד,בחור.צריך לגרור את האידיוט הזה מהדרך כדי שחברים שלו לא יחשדו בדבר,ולמחוק את הדם והעקבות.אני אטפל בכך" אומר סאריק כשהוא מדלג בחינניות מהנתיב של הסוס הדוהר.
"אתה,קשת! תעמוד על המשמר בינתיים כדי שלא יפתיעו אותנו" הוא אומר לקשת האפור בעודו מתקרב אל השודד המנוטרל.
 
"לעזאזל, הרגל שלי כואבת" סלייזי צולע באיטיות לכיוון השודד מחוסר ההכרה. הוא מביט בו לכמה רגעים, ואז מתחיל לדבר אל פריין וייאגר. "קדימה, תעזרו לי להפשיט אותו. הבגדים האלה יכולים להביא לי תועלת." לאחר מספר דקות, כשסלייזי לבוש בבגדיו של השודד, הוא מדבר שוב. "אני חושב שזה נראה די אמין, לא? אני שקרן לא רע, אני יכול ללכת לברר קצת עליהם. אולי נוכל לפתור את כל העניין הזה ללא קרב." הוא לוקח חופן אדמה ומפזר מעט ממנו על הבגדים, בשביל ליצור מראה בלוי. לאחר מכן, הוא מתחיל ללכת לכיוון המחנה של השודדים, לא טורח אפילו להסתיר את הצליעה שלו.

META
אני לובש את הבגדים של השודד. אם יש לו כובע או משהו אחר שמסתיר את האזניים אני לוקח אותו ממנו, אם לא אני שואל מסאריק את הברדס שלו. תרמית בשביל לגרום לבגדים להראות כאילו אני אחרי קרב-
[dice seed=8262 secure=445e9362_0]1d20+12[/dice]
 
"חכה" אומר ייגר. "שהקשת ימצא מקום להסתתר ולכפות עליך, ואלה שודדים, בדרכי שלום זה לא יגמר טוב, אני צריך שתלך לשם, תראה כמה אנשים יש, תראה מה המצב שלהם, ואלי תשכנע אותם שלא לצאת לחפש עדיין את האנשים שלהם. אם אתה לא חוזר תוך כמה שעות,אנחנו מניחים שעלו עליך ותוקפים את המחנה. מוסכם על כולם?"
 
"בהחלט.קח את הברדס שלי לכל מקרה,מה שיראה שהבסת שכיר חרב שאנשי הכפר שכרו.
אני חושב שנצטרך להתחלק לשני צוותים של שניים המקרה שאתה לא חוזר.הקשת יישאר כאן ויחפה עלינו בזמן שנסתער" סאריק אומר.
 
הקשת נראה קצת משועשע מכך שהוא מקבל הוראות, אבל הוא לא מתווכח. "הטווח המרבי שאני יכול להגיע אליו הוא 60 מטר, אז אני אמצא מקום מסתור יחסית ואחכה לכם שם"
 
סלייזי מהנהן לקשת ונושם נשימה עמוקה. אתם מבינים שהוא משנן את התפקיד שלו. "היי, אתה" הוא פונה אל סאריק. "תלך משם, מסביב. אני אדבר אם שומרי הלילה בשביל להשיג מידע ולהסיח את דעתם. אני רוצה שתקטול אותם בזמן הזה, אחד אחד. אחרי שנסיים עם הזקיפים, נוכל להרוג את כל האחרים. לטבוח באנשים ישנים זה לא מכובד, (הוא מביט אל ייאגר) אבל זה יעיל. אתם תישארו כאן בשביל לחפות עלינו, למקרה שהעניינים ייסתבכו. אה, כן, אני צריך שמישהו יישמור על הבגדים שלי. הקתרוס עלה לי הרבה כסף, ואני ממש מחבב את הצבע של הגלימה." הוא מסיים לדבר, מחכה לאישור מסאריק, ומתחיל לרדת במורד הגבעה. הוא יורד באיטיות ובשקט, כמו שהייתם מצפים משודד שנפצע בקרב. לאחר כמה עשרות שניות הוא מגיע. השומר יוצא לקראתו, אבל לפני שהוא מספיק לתשאל אותו סלייזי כבר מתחיל בשיחה. "אני מצטער על העיכוב. כפי שאתה רואה, האחרים לא שרדו." הוא מתנשם. "הלכנו לפונדק לגבות כספים, כמו כל חודש, אבל אז חבורה של ממזרים תקפו אותנו. חלאות קטנות. אני ברחתי לפני שהם הרגו אותי, אבל אחד מהם השאיר לי את זה." הוא מצביע על פצע ברגל, שנגרם כשהוא נפל מהסוס. "אני מהמר שאם הממזר הזקן שמנהל את הפונדק הסכים לשלם להם, אז הם כבר בחצי הדרך. כמה שומרים ערים מגנים כרגע על המחנה? אני חושב שמשהו כמו ארבעה יספיקו, הם היו נראים לי די פצועים כשברחתי."

META
תרמית על השומר. אני מנסה לברר כמה זקיפים יש כרגע במחנה ולהסיח את דעתו בזמן שסאריק מתגנב פנימה.
[dice seed=26149 secure=682cda82_0]1d20+12[/dice]
 
"תוכנית טובה,אז אני מסכים.תשאירו את השומרים לי" אומר סאריק ומחייך חיוך קטן לעצמו.
הוא מתחיל לרדת בשקט מהגבעה בדרך עוקפת,שריונו השחור עוזר לו להיטמע בלילה השחור שמקיף אותו.הוא מתקרב אל השומר הקרוב ביותר אליו,כרגע מסתתר בשיחים.
Meta
התגנבות:
[dice seed=61134 secure=640fdcdf_0]1d20+9[/dice]
מטיל תכריך אחד על השומר.
 
In
סלייזי (רק הוא שומע)
השודד נראה מבולבל, ואומר לך "כרגע? אני חושב ש..." אתה רואה אותו סופר על אצבעותיו, "אחד, שתיים, ו... שלוש, אז כן, כרגע יש שלוש שומרים, אבל על מה אתה מדבר? אני לא ממש מאמין לך שהכפריים העלובים האלה באמת הצליחו לגדל ביצים כדי לתקוף אותנו ולהתנגד כראוי."
הוא לוקח נשימה וממשיך "אני גם לא זוכר אותך, אולי תדבר עם הבוס? למרות שהוא לא נראה לי יהיה מרוצה במיוחד לקום עכשיו... אבל אנחנו לא יכולים לחכות לבוקר, אז אני אעיר כמה חבר'ה כאן שיעזרו לנו להגן, טוב? חכה פה רגע" הוא אומר בעודו הולך למחנה נכנס לכמה אוהלים ואתה שומע דיבורים בעוד שלוש שומרים חדשים יוצאים לעזור, שישה שומרים בסך הכל.
"עכשיו תספר לנו את הסיפור, מההתחלה ועד הסוף, וכל פרט שאתה יודע"

סאריק
אתה רואה את סלייזי ואחד השומרים מדברים, ואז השומר נפרד מסלייזי לדקה, נכנס לכמה אוהלים וכשהוא יוצא מצטרפים אליו שלוש חיילים נוספים, נראה שאחד מהם שמע תזוזה שלך, והוא מתקרב לכיוונך, בודק את מקור הרעש.

כל השאר
אתם רואים את סלייזי מדבר עם שומר, ולאחר קצת זמן זה עוזב את סלייזי וחוזר אליו עם עוד שלוש שומרים חדשים, ונראה שהם מדברים איתו

Out
סלייזי: בדיקת תרמית בבקשה
סאריק: בדיקת התגנבות בבקשה
 
כל השאר
מורגן נעמד בשקט, שתי החרבות שלו תקועות באדמה לפניו, הוא מביט לאופק, דרוך, מנסה לראות מעבר לברור מעליו, לדברים הקטנים שנסתרים. לשמוע מה שרק אוזניים אלפיות שומעות, לראות מה שבן אנוש לא יבחין בו לעולם.
בדיקת תפיסה
[dice seed=57770 secure=26644cf3_0]1d20+10[/dice]
 
סאריק
סאריק מחניק קללה בעודו מנסה להסתתר טוב יותר,דרוך.
Out
השומר שהתקרב הוא השומר שהטלתי עליו את התכריך?
Meta
התגנבות:
[dice seed=57585 secure=e6ca8ffa_0]1d20+9[/dice]
מטיל עוד תכריך על השומר שהטלתי עליו את התכריך הקודם.
 
אז הלכנו לכפר, כמו שביקשת. הדרך הלכה חלק. בערך בשעה עשר נכנסנו לגבות את המיסים. הפונדק היה הומה מאוד, יותר בפעמים הקודמות. נכנסנו מהשער הקדמי. איך שנכנסנו בעל הפונדק בא לכיווננו ונתן לנו שק מלא בכסף." סלייזי מחטט בכיסיו ומציג לראווה את השק (אני מניח שהוא היה על השודד שברח, כי לא מצאנו אותו אצל השודדים שהרגנו). "אחר כך התחלנו לאסוף כסף מהאנשים בפונדק, כדי למקסם רווחים. רובם וויתרו על הכסף שלהם בקלות, אבל... טוב, רק רובם. היו שם איזה זוג אנשים, זקן וצעיר, שלא שילמו. שיפדנו את הזקן, אבל אז הצעיר התעצבן. בהינף יד הוא יצר אש, לא ראיתי כזה דבר מימיי, משהו גרנדיוזי. ואז, טוב, התעצבנו קצת ותקפנו אותו. זאת לא הייתה בחירה חכמה. פתאום קמו מהשולחנות שמסביב כמה טיפוסים, אני לא חושב שהם הכירו אחד את השני. היו שם, אמ, בואו נראה... היו 2 אלפים, בזה אני בטוח, אבל הרגתי אחד מהם. הנה, אפילו לקחתי את הברדס שלו. והיה גם חצי אורק, אני חושב... מי עוד? אה, כן, היה שם גם בן אדם עם רובה קשת. טיפוס די מפחיד. והיה את הצעיר, כמובן. אני חושב שהוא קוסם או משהו כזה. הם התחילו לתקוף אותנו, היה שם ממש טבח. כשראיתי שאנחנו עומדים להפסיד, לא חשבתי פעמיים והתחפפתי משם.
וכך הגעתי לכאן. עכשיו, אתם יכולים להפסיק לבהות בי ולארגן מישהו שיטפל ברגל שלי? פעם שמעתי שמישהו מת מפציעה ברגל שלא טופלה כראוי. ותעשו לי טובה, תכפילו את המשמר. אם הממזרים ההם יבואו, אתם תרצו להיות מוכנים."

META
תרמית
[dice seed=20515 secure=4a79c7e4_0]1d20+12[/dice]
 
חזרה
Top