• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

לאדמות המלחמה ! - הרפתקאת מוד 3.5 - OOC

מבחינת תפקוד בקרב? כנראה עדיף להב מלחמה. מצד שני.....למטילי לחשים מרכזיים יש הרבה יותר וורסיטליות, גם מחוץ לקרב. אז....השאלה היא האם אתה רוצה להקריב וורסיטליות מחוץ לקיבוץ כדי להיות יעיל בקרבות. מה גם שכבר יש לנו 2/5 primary melee, ויכול להיות שאחד בטייר גבוה כמו וורבלייד יאפיל עליהם... אני לא חושב שכדאי, אבל אם אתה לא נהנה לשחק את לאטימר תחליף בכיף.
 
הדמות שלך היא מאד טובה לקרבות, יש לה המון אופציות, אבל אתה לא מנצל אותם ואפילו עושה דברים חלשים
ואמרתי לך את זה גם כששאלת כאן כמה פעמים - זימונים זה גרוע בדרגה שלך, ובכל זאת זימנת, או העובדה שאתה עם נשק טווח 15 ובכל זאת כשהשתגרת זה היה עדיין בתוך טווח קפא"פ מהאספקט. וזה לא רק זה, יש כמה וכמה בחירות שעשית שהיו חלשות\לא יעילות בזמן שהיה לך בארסנל דברים חזקים\יעילים הרבה יותר.

תאמת, אני מציע לך לשחק משהו יותר פשוט בסיגנון של אלטון או מיילו. יש לנו טריק אחד בקרב, מטח חצים\תקיפה עם חרב, ועוד טריק אחד של הניגון\הגנה.
(את הלחשים קיבלתי ב"טעות" בגלל התבנית שלי, ואת לחשי הבארד אני משקיע לדברים אחרים לגמרי.)

זה הרבה יותר פשוט מאשר דמות עם מיליון אופציות שצריך לבחור בינהם (ונדמה לי שגם וורבלייד הוא כזה, מה גם שאני זוכר מתחילת המשחק שאין אישור לTOB אבל אולי זה השתנה).

אני ממליץ לך על ברברי. כמויות של נזק ונק"פ, וסקילים סבבה מחוץ לקרב. כמה כישרונות יתנו לך גיוון בקרבות וזהו. החיים הרבה יותר קלים ככה.
אם היה לנו מישהו עם תה"ב מלא וכוח מפלצתי שהיה נכנס עם גריאן להאבקות למשל, הקרב הזה היה נגמר לפני שהוא התחיל.

בקשר לאוצר - אני בטוח לוקח את הקשת, ואולי את החגורה, צריך לעבור על האוצר קודם.
 
החגורה קורצת לי האמת. האפשרות לזוז ואז לתקוף התקפה מלאה תהיה שדרוג מדהים ליכולות שלי בקרב.

מבחינת לאטימר - לדעתי הוא אכן צריך שינוי כלשהו. לא בטוח לגמרי איזה למען האמת... אני לא בטוח עד כמה אנחנו צריכים עוד אחד שיהיה רק נזק בקפא"פ. אולי עוד אחד שיחזיק גם ביכולות ריפוי ככה שבין הנחות הידיים, הריפוי המשני שלי וריפוי משני נוסף נהיה מכוסים...
 
בנוגע לאוצר, אני אפרט כאן את ההשפעות- בשביל מי שאין לו כוח לבדוק ובשביל עצמי שהספר לא זמין לי כול הזמן:

Eternal wand of invisibility sphere: דורש לדעת להטיל לחשי מאגיה, ונותן את הלחש פעמיים ביום. אני לא בטוח למי יש שימוש בחפצי קסם, אבל זה אומר שברמת העיקרון זה חפץ קסם בשביל יאס או אלטון.

מטה הפיתון: עובד רק אם הדמות טובה (ככה שיאס-אראק ואני חושב שגם מליק לא אפשריים). נותן לך מטה 1+/1+, שיכול להפוך לנחש חנק ענק בפקודה שמציית לכול הפקודות של מי שהשתמש בכוח של המטה. אם הנחש מת הוא לא חוזר עד אחרי 3 ימים.

Ring of lightning flashes: טבעת. שלוש פעמים ביום כפעולה מהירה אתה יכול ליצור פרץ חשמל שפוגע בכול יצור שסמוך לך, וגורם 5ק6 נזק ברק (תגובה ד"ק 13) לחצי. אם מישהו מתאבק איתך אז הוא לא מקבל הצלה. חביב כזה.

Mantle of second chances: חפץ כתפיים. פעם ביום אתה מקבל גלגול מחדש לפני שגילו את התוצאה של הגלגול שלך, למרות שאתה חייב להשתמש בתוצאה החדשה.

RUBY CINCTURE OF IMMUTABILITY: חפץ מותניים. פעם ביום אתה נוגד לחלוטין השפעה שאמורה לשנות את הגוף שלך, כמו פולימורף, התפוררות, התאבנות, וכו'. זה... משהו, אני מניח. קצת פחות יעיל עליי כי אני חסין להרבה השפעות כאלו, אבל על כול השאר.

BOW OF SONGS: לאלטון כמובן, היחיד שכול להשתמש בזה.

RING OF SPELL-BATTLE: מודיע לך על כול הקסמים שנעשו בטווח 18 מטר ממך ונותן לך בדיקת תורת הלחשים כדי לזהות אותם, ופעם ביום אתה יכול לעשות Dispel Magic בשביל קאונטרספל או לשנות את המטרה של לחש למטרה אחרת בטווח 18 מטר אם זיהית את הקסם עם תורת הלחשים. מתאים לכול דמות עם תורת הלחשים, שאני חושב שלאטימר, יאס-אראק ואלטון נכנסים לקטגוריה הזו.

Pipes of pain: חפץ לאלטון, דורש בדיקת הופעה. אין לי באמת סיבה לפרט עליו אם רק אלטון יכול להשתמש בו בכול מקרה, אבל תקרא ב-SRD בשביל לבדוק אם זה יעיל בכלל.

BELT OF BATTLE: קבענו שלמליק.

ZOMBIE HIDE ARMOR: שריון פרווה 1+ עם הפחתת נזק 5/חותך. לי אישיות אין שריון קסום, אז זה קורץ לי, אבל ברצינות שאני לא מנסה להיכנס במיוחד לקפא"פ ככה שעדיף את זה על כול אחד אחר.

אישית אף אחד מהחפצים האלו לא באמת מעניין אותי במיוחד. טבעת הלחשים, השרביט והשריון שלושתם חפצים שיכולים לעזור לי, אבל לא במידה כזו גדולה. Mantle of second chances, טבעת הברקים, המטה וחגורת האודם שלושתם חפצים שאני מניח שלאף אחד לא יהיה אכפת אם פשוט מישהו ייקח אותם, זה עדיף מלזרוק אותם בלי מטרה.
 
היה רשום שם שחייב לדעת להטיל לחשי מאגיה, וזה למה האפשרויות מוגבלות. אחרת הייתי שם את זה על מיילו או מליק, אנשים שאין להם את היכולת להטיל לחשים מהסוג האלו בעצמם כשמגיע הצורך בכך.
 
בוא נעביר את זה לכאן.

כרגע אני רוצה לכבול לה רגע את הנשמה. אני מתכנן להעלות אותה כאלמתה אחרי זה (ככול הנראה באנשי), ׳לאמן׳ אותה במידה מסוימת (להסביר לה את הקיום החדש שלה, לגרום לה לשנוא את העולם על כך שכול הדברים והאנשים שהיא האמינה בהם- כולל הח׳ליף- בגדו בה, לדאוג שהיא לא תרצה לרצוח אותנו ישר [למרות שאני בספק שאצליח להוריד את זה לגמרי], להוכיח לה שיאס צדק במה שהוא אמר לה על כמה חסרי משמעות היו החיים שלה), ואז שהיא שונאת מלא אנשים אבל לא רוצה לפרק אותנו מכות לשלוח אותה בתור בת הברית הראשונה שיש לנו בכול הקמפיין הזה- שממה שאני רואה אנחנו מוקפים בו אך ורק באויבים, כש׳בן הברית׳ הכי טוב שיש לנו הוא אלתוס שלא מכיר אותנו או משהו. אז אני חושב שזה אפילו מועיל לקבוצה אם אני אתליח בזה, ומשמעותית כי באנשי זה בן ברית חזק (ליאור אמר לי להתעלם מד״א, אבל לבאנשי יש ד״א של 17 במקור).

זו תוכנית שתיקח לי זמן, אבל היא תהיה התפתחות מסוימת ביאס- ששונא את ניקולאי שהחזיר אותו לחיים וגרם לקיום שלו בצורה הזו- ופתאום מחליט להקים את זאלה בעצמו כי הוא מאמין שהמשמעות האמתית של הקיום שלה תגיע רק אם הוא יעלה אותה באוב. העניין הזה גם של להפוך מתלמיד עכשיו למורה- זה גם שינוי שמעניין אותי לחקור ביאס, ובכללי זה שינוי משמעותי ביאס-אראק, ואני חושב שזה אפשרי.

עכשיו, כרגע אני חושב להעלות אותה כבאנשי, ככה שאני לא צריך גופה להרבה זמן. לפני זה תיכננתי להעלות אותה כמוהארג, וליצור לכם ראש חלופי באמצעות Lesser Planar Binding לזימון של ג׳אני+ Fabricate ליצירת ראש מזויף.

לאחר הסבר זה, אני לוקח מכול האוצר את חגורת האודם אני כנראה אפרק את היהלום שבה בשביל לכלוא בו את הנשמה של זאלה (עם עזרה מהמאסטר היקר).
 
אני לא בטוח אם אני קורא את Magic Jar נכון, אבל ייתכן שהוא הלחש המתאים. אם Trap the Soul זה הלחש המתאים אז כמובן שאין לי אותו כי הוא דרג 8.

בכול מקרה אני מתכנן לבקש עזרה מהמאסטר, ככה שאולי ׳איזה לחשים בחרת׳ זה קצת פחות ביג דיל.
 
הי! כדי להתכונן הכי טוב להמשך, ומאחר שאין לי הרבה ניסיון עם חפצי קסם במו''ד 3.5, אשמח לעזרתך. כרגע אני שוקל לקנות caduceus bracers כדי לקבל עוד טיפה וורסיטייליות להנחת ידיים שלי (אני יכול להמיר חמש נקודות מהנחת הידיים כדי לרפא fatigued, sicekned,, נקודת תכונה אחת, או dazed). בנוסף שקלתי לקנות טבעת הגנה או קמע שריון טבעי בשביל להקפיץ את הדרג''ש שלי. למישהו יש המלצות נוספות על חפצקים?
עריכה-כרגע מבחינת חפצקים אחרים יש לי שריון חזה מלאכת מחשבת ממיתריל, חרב ארוכה מוכספת מארת אלמתים, החרב של בל, להב הפניקס, באג אוף הולדינג, קריסטל שריון שנותן לי עמידות ליסודות, תיק של מנות מזון (פעם ביום), נאד של יצירת מים (פעם ביום), כפפות +2 כריזמה, גלימת התנגדות +2.
 
אז חזרה לחפצי הקסם:

אלטון: Bow of Songs, Pipes of Pain.
יאס-אראק: Ruby Cincture of Immutability.
לאטימר:
מיילו:
מליק: Belt of Battle.

נותר לנו: Eternal wand of invisibility sphere, Ring of lightning flashes, Mantle of second chances, Ring of Spellbattle, Zombie Hide Armor, מטה הפיתון.

למי אין חפץ כתפיים? הוא ייקח את Mantle of second chances, או שנמכור את זה. אלטון או יאס-אראק ייקחו את השרביט. לאטימר לדעתי צריך לקחת את הטבעת לחשים כי כרגע אני לא רואה שיש לו איזה חפץ טוב אחר (אולי המטה, אבל הוא לא משהו לטעמי)- אלא אם אין ללאטימר תורת הלחשים ואז אלטון או יאס-אראק ייקחו את זה. מיילו ייקח את טבעת החשמל כי היא טובה יותר על קפא"פיסטים לדעתי (יותר סיכויים להיות בהיאבקות וליד אויבים וכו'). מטה הפיתון שפשוט מישהו טוב ייקח או שנמכור את זה. אם למישהו אין שריון הוא ייקח את השריון, אבל אני נזכרתי שיש לו סיכוי כישלון לחשים אז יאס-אראק ואלטון ככול הנראה לא יכולים לקחת אותו. לאטימר? מליק? מיילו?

בכול מקרה, אני אשמח שכול אחד יגיב מה הוא לוקח פשוט ונסגור את זה.
 
טוב עברתי על החפצקים, להלן דעתי
אני לא צריך את הפייפס אוף פיין.
הלחש העלמות אזורית הוא די טוב, שווה לשמור את המטה הזה.
מטה הפייתון - באופן מפליא יש לדבר הזה נתונים טובים. 63 נק"פ זה סביר לגמרי ויש לו אחלה תוסף גראפל. עם הניגון שלי כבאף לפגיעה ונזק הוא יכול להיות אחלה בונוס. מי רוצה את זה?
טבעת ברקים - זה אולי נשמע מגניב אבל בואו נדבר מספרים רגע, 5ק6 זה באזור 17 נזק, הצלה 13 לחצי בשלב הזה של המשחק אומר שבערך כל האויבים שלנו יקבלו רק חצי מזה שזה 8 נזק. תוסיפו לזה איבשיין או עמידות לחשמל, ונקבל חפצ"ק שלא שווה להחזיק. במיוחד שהוא שווה יחסית הרבה. אם היה לנו בקבוצה מישהו שמתאבק הרבה אז זה היה סבבה, אבל אין. וזה שווה 2300 לכל אחד מאיתנו אם נמכור. אז אני אומר שנמכור את זה.
Mantle of second chances - ממש טוב. אני רוצה את זה לשבוע הזה, אחרי זה אפשר להעביר למישהו אחר. זה יהיה הכי טוב למי שתלוי בגילגולים בודדים, נניח מיילו שיכול להיות מצב שיש לו רק תקיפה אחת בתור או מחוץ לקרב לי שאני תלוי בבדיקת סקיל בודדה (לכן אני רוצה את זה עכשיו).
RING OF SPELL-BATTLE - מגניב מאד! בתחילת קרב אני מנצל פעולה מהירה ואז אחרי שתורי נגמר פעולה מידית בשביל הניגון, שזה אומר שבשני הסיבובים הראשונים של הקרב יש לי מה לעשות עם הפעולה המהירה\מידית שלי. אני משער שעדיין לא הגענו לשלב שיש ליאס קוייקן מג'יק, אז אני בעד שהוא יקח את זה בנתיים (אלא אם יש לו משהו אחר לעשות עם הפעולה הזאת בדרך כלל). אלא אם ללאטמיר יש תורת לחשים והוא רוצה את זה?
שיריון זומבי - אני מאד מתפלא שיאס אמר שהוא שוקל לקחת את זה, יש לזה 20% כישלון בהטלת לחשי ארקיין. זה גם שיריון בינוני ולא קל אז גם אני כבארד לא יכול לעשות עם זה כלום. מצד אחד הפחתת נזק זה נחמד, מצד שני התוסף דרג"ש די נמוך. אף אחד לא אמר שהוא רוצה את זה עד עכשיו, אז אני מניח שמוכרים?
סיכום -
מוכרים - Ring of lightning flashes, Pipes of pain, ZOMBIE HIDE ARMOR
12+11.5+16.165/5=3967 לכל אחד, חוץ מהמזומן שמצאנו (שזה עוד 15K לכל אחד)
עריכה חשובה -
שחכתי לחלק ב2, עכשיו זה תוקן אז שימו לב.
עריכה -
נוסיף כאן גם את החפציק מהקרב עם באל, כי אני לא זוכר שעשינו קניות מאז.
אני רושם רק את מה שאף אחד לא אמר שהוא לוקח.

HORN OF RESILIENCE-5000
Spider fang-5302
PLATINUM HELM-5000 (הקסדה מחוברת לאלתוס במקום לבהמות)
Belt of hidden pouches-5000
PORTABLE FOXHOLE-5000
Wand of lightning bolt (CL 10th, 10 charges) (4500)
Immovable rod-5000
cloak of Charisma +2 - 4000
מזומן - 10K לכל אחד.

מיילו בסוף לקחת את הקסדה? ונדמה לי שמישהו אמר פעם שיש לו גלימת כריזמה, זה מהאוצר הזה ופיספסתי שהוא רשם שהוא לקח?
בכל מיקרה זה מה שנשאר, אם מישהו רוצה משהו שיגיד.

אני גם אזכיר למען הנוחות שבדרקון כל אחד קיבל 6K מלבד החפצ"'ק האישי.
 
טוב עברו 48 שעות ואף אחד לא רשם כלום. מבחינתי זה אומר שמה שרשמתי מוסכם עליכם ומוכרים גם את מה שמצאתי אצל באל, זה אומר 3380 נוספים לכל אחד.
עכשיו שמתי לב שבמכירה של הדברים הקודמים שחכתי לחלק ל2 אז זה 3967 לכל אחד ולא 7933 אז סליחה. ערכתי גם בהודעה הקודמת אז שימו לב.

ביום הראשון אלטון עשה דברים, אז נניח שהוא ביקש ממיילו לעשות בשבילו את הקניות?
אז ככה:
יש לי 39197 בתור בהתחלה אחרי החלוקה והכסף שהיה לי.
מוכר בנוסף:
Studded leather +1 (587.5)
MW Long Bow (187.5)
Bow staff (2300)
Bow of songs (6165)
Clock of cha +2 (2000)
סך הכל 50437 לבזבז. לא הרבה.
נתחיל -
Mithril Buckler +1 (2015)
Mithril Breast Plate +1 (5200)
Cha +4 (16000)
Long Bow +1 screaming (+1d4 sonic) stunning (Stun 1 round DC 17 vs fort) (18375)
Circlet of Persuasion (4500)
Anklet of Translocation (1400)
נשאר לי 2947
יש לי עוד דבר אחד שאני רוצה לקנות אבל חסר לי 1553 בשביל זה, אז אם מישהו מוכן להלוות לי אני אודה לו.

חוץ מזה, אם נשאר לכם כסף פנוי יש חפץ שעולה 16K שישדרג לי את הבונוס שאני נותן לכם מהניגון ב+1 נוספים לתקיפה ונזק, אז אם במיקרה נשאר לכם הרבה כסף ואתם רוצים את השידרוג הזה אתם מוזמנים. אם לא, אני בטח אקנה את זה אחרי האוצר הבא :p
 
חזרה
Top