• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

עידן המתכת-המשחק נגמר, תודה לשחקנים ולכולם!

16 לספירת עה״ם, חורף

אני מבקש מכל אחד שישלח לי בפרטי אפילוג.

וולף
ראש הכפר נאנח. ״אני מסכים״, הוא אומר. ״רק כי אין לי ברירה אחרת, מלבד מוות״.
כבשת את הכפר מורמאר; 400 בני אדם, 4+ מכל משאב בסיס ליום.
---
מה יש במצבה?
---
נמצא מכרה זהב (4+ ליום).
זאב
הם נלכדים.
---
נמצא מכרה נחושת (4+ ליום).
 

רשומות עידן המתכת נגמרו, אך ההיסטוריה המשיכה...
ניאמר, נעזרת בקסמים, במדע ובעזרת ישויות על טבעיות כטמטואה והיסודנים, הדפה את המצוד של סקאנדזה, ולאחר מלחמה ארוכה וקשה כבשה את מלכת הימים ואת האיים המקיפים אותה.
דארמין עיר הסוחרים כבשה את רונאקה, אך בני האדם הוכחו כסוחרים ממולחים, ובמהרה הפכו לסוחרים חשובים ברפובליקה, שכבשה את סרמיסגטוסה במלחמה השניה ביניהן, ומיגרנה את דתו של אמאן.
האורקים מרובאגוג כבשו ערים ומדינות רבות, כמומנתן וערים של האלפים הווסאלים, אך האלפים השתלבו במהרה בהנהגה של הממלכה צמאת הדם, שהתרחבה וכבשה אף את אימפריית קאמילדור האנושית בעזרת צבאה.
דמי הדרקון כבשו עוד ועוד, נעזרים בפחד שהפיץ דרקונם...
ושבטי הניאנדרטלים נמלטו להרים, שם חיו את חייהם בשלווה.
אך מלחמות הוסיפו לפרוץ-האורקים, שיכורי כוח, התקיפו יחד עם הלטאישים את דארמין, ודמי הדרקון נחפזו להגן עליהם. התחולל קרב גדול, ובו השתתפו כל הדרקונים הגדולים...
הם מאסו במלחמות ובקרבות של בני התמותה העלובים, ושילחו בעולם אש. רק מתי מעט ניצלו, והם שרים עד היום על שגשוגה של דארמין, גבורת לוחמי רובאגוג והאלפים, קסמי הלטאישים ועוצמת דמי הדרקון.


המשחק נאלץ להיגמר כעת, אך אין מה להרגיש רע. הוא היה ללא ספק אחת מהחוויות הטובות ביותר שלי בפורום. נהנתי לתכנן אותו, התרגשתי כשנפתח, נהנתי להנחות אותו.

תודה לשחקנים ולכולם! מוזמנים למשחק החדש שאפתח בקרוב!
כמו כן, לשחקנים-אשמח אם תפרטו לי על כל מה שאהבתם ולא בהנחיה שלי.
 
את רוב השבחים כבר אמרתי לך בפרטי, אבל אני חייב לציין, אהבתי מאוד את האפילוג, במיוחד את החלק שבו כבשתי את זאב והשתלטנו על העולם...

ולכל השחקנים שלא יודעים...
יש סיכוי לא רע שעידן המתכת 2 יצא בקרוב! אני מקווה לראות שם את כולכם והלוואי שהאימפריות שלנו ימשיכו לשגשג!
 
אני שיחקתי רק בהתחלה ובסוף לכן לא נתקלתי בהרבה בעיות, אבל לפעמים לא הגבת להודעות שלי ואני מניח שזה בגלל שאתה צריך לקרוא את ההודעות של כולם, אבל בהחלט הייתי רוצה שתסתכל על כל ההודעות אחרי ההודעה האחרונה שלך ואפילו אולי תרשום את הדבר שאתה רוצה לכתוב בפתק.
אבל לא הכל רע אני חייב להחמיא לך על הדבש"ים והערים שיצרת, והיצירתיות של המקרים שעשית, זה באמת היה משחק כיף ואני כנראה ארשם לעידן המתכת הבא.
 
חזרה
Top