• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

[4] עץ משחק-"שד השקרים" [4/4] - נסגר. תודה לשחקנים!

סלייזי פוסע באלגנטיות לעבר הגופות של הביריונים, לוקח 2 מהפיגיונות ושם אותן בנרתיק קטן. כשייאגר ופריין מתחילים לדבר באלפית הוא נדרך לרגע, ולמרות שהוא לא מגיב למה שהם אומרים, יש לכם תחושה שהוא הבין. לאחר כמה שניות של שתיקה מביכה, סלייזי פוצה את פיו. "היי, מה דעתכם על היכרות קצרה? לא בכל יום אני פוגש טיפוסים... אה, מרשימים כמוכם. קדימה, נתחיל ממך! (הוא מצביע על הדב"ש) הדבר ההוא שעשית בהתחלה עם האש היה די מרשים. איפה למדת לעשות את זה?"
 
IN
הקשת האפור יוצא לרגע מחוץ לדלת הפונדק, מנסה לקבוע מאיזה כיוון הגיעו אותם בריונים.
META
משתמש ביכולת wilderness tracker, שנותנת לי לעשות בדיקת תפיסה (ד"ק נקבע ע"י השה"מ) על שטח של 10 על 10 (האזור ליד הכניסה לפונדק). אם הצלחתי, אני יודע את מספר וטבע היצורים שנכנסו לאזור ב24 שעות האחרונות, וגם מאיפה הם נכנסו ומאיפה הם יצאו. עקרונית, מה שמעניין אותי זה הבריונים (ואם יש במקרה כל יצור חריג כמו שד או משהו אז תגיד לי גם),, אז לא באמת אכפת לי מהאנשים הרגילים.
בדיקת תפיסה: [dice seed=16555 secure=986341c0_0]1d20+10[/dice]
 
IN
בעל הפונדק אומר "המחנה שלהם נמצא בגבעות, פעם, לפני שהבנו עד כמה הם מסוכנים, הלורד בורווייל, השליט של האזור הזה, האחד שהסתכסך עם המלך, שלח לשם את החיילים שלו. אפילו הגופות לא הוחזרו".
כאשר סאריק אומר שהוא מחפש עבודה, האיש ממהר לומר "אתה מחפש עבודה? ראיתי איך נלחמתם, הם אפילו לא היו אתגר עבורכם... אתם חושבים שתוכלו להרוג את כל השאר? או לפחות להבריח אותם? להגן עלינו מהשודדים?"
הצעיר מגיב לסלייזי ולבעל הפונדק ואומר "שמי וארין, אני באתי מכפר קטן בפאתי ראגנרין, הוא נמצא קצת לפני הגבול של ראגנרין עם ים החול, שם המרפא של הכפר שימש גם כמגן שלו, בעזרת הקסמים שלו, ומאחר והוא הזדקן הוא לקח אותי כתלמידו, אנחנו עזבנו כדי לחפש תרופה למגיפה שפשטה בכפר שלנו וכפר שכן, וכך הגענו לכאן, עד שהשודדים הארורים האלו תקעו חרב בגבו של המורה שלי..." בסוף המשפט הזה הוא מסתכל על הגופה של האיש הזקן, דמעות עולות לעיניו והוא אומר לבעל הפונדק ולקהל הנאסף "אז כן, אני אצוד את השודדים האלה, גם אם רק לשם הנקמה".

OUT
אז לפני שהשאלה הזו עולה, כן, אני אובססי בלי סיבה מוגדרת לשמות עם סיומת 'רין'.

נ.ב: בבקשה בוואטסאפ להחליט על חלוקת הציוד ומה מוכרים וכו', כי בינתיים נראה שרק סלייזי לקח 2 פגיונות.
IN

יאגר
בתוך השק אתה רוצה ערימה מבולגנת של שלל סוגי מטבעות, אתה מבין שאלה המיסים שנאספו מהכפר על ידי השודדים.

הקשת האפור
אתה מסוגל להרגיש בשובל של השודדים, הם נכנסו דרך הדלת הראשית, אבל... אתה מרגיש עוד משהו, נראה שאחד שביעי חמק בתוך ההמולה, וברח לכיוון הגבעות.
 
"לעזזאל." אומר ייאגר באלפית, זה לא הזמן, ולא המקום, וזה ממש לא התפקיד שלהם...
"קינדר" הוא קורא לפריין, בכינוי שהוא הדביק לו זה מכבר. "תתארגן על עצמך," הוא ספק פוקד. "אנחנו נלך למחנה הזה, עדיף לבקש סליחה מאשר לבקש רשות." הוא מוסיף. ידו המחזיקה בשקיק מקפיצה אותו לרגע, ואז הוא משליך אותו לעבר בעל הפונדק, "תדאג שזה יחזור לאנשים שזה שייך להם." הוא אומר לו, "אנחנו יוצאים לכיוון המחנה, אם מישהו רוצה להצטרף הוא מוזמן." הוא מהנהנן לפריין ומתחיל לצעוד החוצה. פונה לקשת האפור כשהוא רואה אותו. "אם אתה מחפש עקבות, אני יודע שהמחנה שלהם באיזור הגבעות, אני יוצא לשם, אם אתה רוצה לעזור, בוא."
 
IN
סלייזי מהנהן אל וארין, ולאחר מכן פונה אל בעל הפונדק. "אתה יודע, הסיפור שלך על השודדים ריגש אותי, באמת שאני מצטער שחיסלנו אותם. אבל אל דאגה, כי אני אוודה באופן אישי שלא יהיה אפילו שודד חי אחד במחנה שלהם אחרי שנסיים איתם." סלייזי מחכה להסכמה מצד האחרים, ולאחר שהם מאשרים (או שלא) הוא ממשיך.
"אבל.. יש בעיה קטנה. תבין, האוכל למסע עולה הרבה כסף, ובימנו אתה אפילו לא תעז לשער כמה יקרה התחזוקה של כלי הנשק... (הוא מחווה בידו לעבר ייאגר ופריין). אז תהיתי אם, אתה יודע, נוכל לקבל איזה... תגמול, סמלי בלבד כמובן, בעבור המשימה... בכל זאת, אנחנו נסכן את חיינו!"

OUT
אני מגלגל דפלומטיה ומנצל את הכוח דברי ידידות בשביל לשכנע את בעל הפונדק לשלם לנו (עדיף כמה שיותר ועם מקדמה) בעבור טיהור המחנה של השודדים.
[dice seed=48955 secure=9af26afe_0]1d20+12[/dice]

עריכה: התוסף אמור להיות +17
 
"אל תכליל אותי בזה" קורא ייאגר כשסלייזי מחווה בידו, "האנשים האלה סבלו מספיק." לא קשה לקלוט את חוש הצדק של האלף, שפרץ לפתע החוצה, "ואני מניח שאתה מוותר מראש על כל מה שנמצא במחנה בתור פרס." הוא מספיק למלמל בעודו יוצא, ברור שהוא לא אוהב את מה שהטרובדור עושה, מעבר לזה, זה מרתיח אותו.
 
כשייאגר יוצא החוצה, הוא מוצא את הקשת האפור כורע ברך על הרצפה. הוא מחזיק חופן אדמה בידו ובוחן אותו בעיון "אני אבוא, התכוונתי לרדוף אחריהם בכל מקרה, ועזרה של לוחם מנוסה בטוח לא תזיק לי" הוא אומר ומזדקף, מראה את גוש האדמה לייאגר "רק משהו אחד. אתה רואה את צבע האדמה הזאת? הוא לא תואם לצבע האדמה במקום הזה, אבל הוא כן תואם לצבע האדמה על נעלי השודדים. הניחוש שלי הוא שהיה כאן עוד שודד שברח לגבעות" הוא מסתכל ישירות על העיניים של האלף בלי להירתע "אנחנו נצטרך להיות זהירים, יש סיכוי שהם ידעו שאנחנו מגיעים"
 
"אני בהחלט אוכל,אבל זאת לא משימה ששווה המון כסף.אני אשמח לקבל סכום סמלי,אבל לא יותר מדי.גם ככה סבלתם פה,ולקחת הרבה כסף על משימה כזאת יפגע בשם הטוב שלי ושלכם" אומר סאריק בשלווה.
"אני אקח את הכסף עכשיו,אבל אני מבטיח שתקבלו תוצאות.
ואתה,טרובדור.לקחת כל כך הרבה כסף על דברים כאלו זה לא עסק הוגן.וכשכיר חרב,למדתי דבר אחד-אל תיקח יותר כסף ממה שמגיע לך" הוא אומר לטרובדור,מביט בו בזלזול קל וניגש אל הברמן,כף ידו מופנית אליו ללחיצה.
"אז עשינו עסק? נלחץ ידיים,תעביר לי את התשלום ואצא לשם מיד".
OUT
לקחתי חרב ארוכה.
 
פריין מביט בזעם כבוש במשא ומתן עם הפונדקאי, וממלמל ''אני...איתו'' הוא מחווה בידו לכיוון גבו של יאגר ויוצא אחריו, הוא נשען על עץ בחוץ, מעביר את ידו על מוט העץ של הגרזן ונושם עמוק את האוויר, מנסה להירגע. לאחר מכן הוא מצטרף ליאגר, עוקב בפליאה אחרי מיומנותו של המורה שלו במעקב, מנסה ללמוד ממנו.
 
בתחילה, סלייזי מעט נעלב מהזלזול בו, אבל לאחר מספר שניות הוא מתאפס, ממלמל לבעל הפונדק משהו בסגנון "אל תתייחס אליהם, הם לא מבינים" ויוצא החוצה. לאחר שהוא מגיע אל האחרים, הוא מתחיל לדבר בקול זעום שמתפתח לצעקה. "מה עשיתם שם? כל כך כאב לכם לראות אותי מרוויח קצת?" ואז, בנימה קצת מבודחת יותר, "ברצינות עכשיו, אם אתם לא רוצים את הכסף, אני אקח את מה שמגיע לכם. סתם צוחק, אני מניח שאנחנו לא חייבים לעשוק את הבחור המסכן." ניכר בו שההשפעה של האלכוהול מתחילה לפוג. לאחר שהוא מסיים את דבריו, הוא חוזר פנימה, ואתם מסוגלים לשמוע אותו מדבר אל בעל הפונדק. "לאחר דיון קצר, הצלחתי לשכנע את האחרים שאין צורך לקחת ממך כסף. אתה יודע, הם טיפוסים די חמדנים. בכל מקרה, אנחנו נצא מחר עם שחר לכיוון המחנה של השודדים. נשמח לחדר או שניים, עדיף שניים. וגם לארוחה קטנה, אני לא אוהב לשסף גרונות על בטן ריקה."
 
"אל תדבר בשמי,זמר,לפני שאני אתעצבן.אני חי על העבודה שלי,ולכן אני בהחלט אקח כסף,אבל לא יותר משמגיע לי,וזה לא הרבה" אומר סאריק בזעם עצור כלפי סלייזי.
 
עינייו השחורות של ייגר ננעצות בסליזי. "הקשב לי טוב, אם אתה מנסה להרוויח על חשבון החלשים, אז יש לך מקום ברשימה שלי, מחפש לך הזדמנות עסקית? תמצא מישהו שלא חי מהיד לפה." הוא לא מחכה לתשובה ממנו, וחוזר לעקבות. כשזה הולך הוא פונה לרגע לפריין,
"קינדר." הוא אומר, "יבוא יום ואני אבקש ממך להחזיק אותי, אם לא תעשה את זה, יש מצב טוב שאני אשבור לו את האף." הוא לא נשמע ציני. נהפכו, הוא נשמע די רציני, והוא חוזר להתעסק בעקבות.
 
"היי, אין צורך להתעצבן, דיברתי רק בשמי כמובן. אתם יודעים, אני חושב שפתחנו ברגל שמאל. אני סלאזר, ממזר מרובע העוני של בירת וויספ (אני לא בטוח מה השם). נעים להכיר. אני חייב להודות לא יצא לי לפגוש הרבה אלפים בחיי. כלומר, אני חצי- אלף, ואני כמעט בטוח שאמי הייתה אלפית, אבל הם די נדירים כאן בסביבה. בכל אופן, אני מקווה שיהיה נחמד יותר מחר." סלייזי מישיר מבט אל ייאגר. יש לכם שהוא ירד עליו, אבל הוא רק פולט "יש לך עיניים יפות. אף פעם לא אהבתי את הצבע השחור יתר על המידה, אבל אני חייב לומר שהוא הולם אותך. ויהיה נחמד אם לא תכניס אותי לרשימה שלך, תודה. בכל מקרה, אני קצת עייף, אני חושב שאני אלך לישון. מיד אחרי שאקבל את הבירה שלי, כמובן." את המשפט האחרון הוא צועק לכיוון הברמן.
 
out
לא ממש חשבתי על זה, אפשר להניח שייאגר ופריין דיברו אחד עם השני ושאתה אמרת אמרת את השם שלך לפונדקאי, זה לא כל כך קריטי. בכל מקרה, אני חושב שדיבורים כאלה מתאימים יותר לקבוצת ווטסאפ
 
IN
הברמן מסתכל על תכולת השקיק, ואז אומר לכולכם, נואש, "תעזרו לנו! ניתן לכם אוכל ומיטות, ואני משוכנע שנוכל לאסוף ביחד, כל אנשי הכפר סכום בעל ערך של שלוש או ארבע מאות מטבעות זהב! בבקשה!"
הברמן לוקח נשימה עמוקה ואומר לסאריק "אני לא הלורד, אבל תישארו ותישנו כאן, יש לי חדרים פנויים, ועד מחר אני אוכל לקשר אתכם איתו והוא יוכל לאסוף עבורכם את התשלום, אז מה דעתכם?"

IN
יאגר
אתה מצליח לאושש לעצמך שאכן היה שם שודד שביעי, אבל אתה מסוגל להעריך שהוא ברח עוד בשנייה שהתחיל הקרב, ושהוא הספיק כבר לתפוס פער.
 
"תנסו להשיג סוסוים." אומר יאגר לאחרים, "השודד השביעי תפס פער, אבל אולי אני אצליח להשיג אותו, או לפחות להגיע לטווח ירי." הוא מביט סביב. "בהנחה והוא יגיע למחנה שלהם לפני, אני אפגוש אתכם בנקודת תצפית על המחנה. אחרת, ניפגש על הדרך. מקובל?" הוא לא מחכה יותר מידי לתשובה, הזמן קצר, המלאכה מרובה, והוא לא יכול להרשות שהשודדים יקבלו אזהרה.
 
הקשת האפור מהנהן לייאגר, יודע שהסיכוי שלו להתקדם בקצב של האלף בלי סוס אפסי. "ברמן, קודם כל, אין שום צורך בתשלום, אני מאמין שהכסף במחנה השודדים יהיה למעלה ממספיק גם לחמדנים בינינו" הוא מעיף מבט מהיר בחצי אלף "ושנית, אם תוכל לספק לנו סוסים במהירות המאמץ יוערך מאוד"
 
חזרה
Top