• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

[כוכבים אין ספור]עלילות ספינת החלל "מתילדה השמנה"-הרפתקאה בין כוכבים- עץ משחק

האנגר
"אם אני ארצה לעשות משהו לחיילים שלהם אני אשאר כאן בחדר ואגרום למוח שלהם לנזול מהאוזניים, אבל בנתיים אני לא מוכן לקחת סיכון שהם ירו עלינו עוד פעם כשהפצצה הזאת לידי. אין לי מושג איך הילד כאן הרכיב אותה אבל יש לי הרגשה שהדף מיריה נוספת או אפילו ניצוצות או אש שתתלקח יכולים בקלות לגרום לה להתפוצץ.
אני לא מתכוון למות היום."
הוא מסנן בכעס, ואז מפטיר בידו לכיוון היציאה. "לך תעשה משהו מועיל, לא שלחו אותך לכאן להוריד את השבוי או משהו כזה?"
OUT
מה הולך עם דינר ויידס?
 
OUT
הכול בסדר איתי,אני רק לא הבנתי שאני צריך לענות על משהו. הגבתי מה רוב עושה והוא כרגע מחוץ לחללית אז הוא לא בדיוק יכול להתערב בשיחה שלכם, בנוסף הוא די עסוק בדאגה לחייל הפצוע.
 
האנגר:
"אם היינו על הגמונס בספינה חוקית היינו יכולים לעזוב מתי שאנחנו רוצים בלי להיות תלויים בדבר." טימותי מתקן את אלכסנדר.
"ההרגשה שלך לא ממש מעניינת אותי." הוא עונה למארו שרק מרגיז אותו יותר, בייחוד לאחר שהוא מסתכל החוצה ורואה שטאלוא'ן עדיין לא נכנס להאנגר.
 
Out
אוקי, פעם הבאה תרשום שאתה לא מגיב כדי שאדע... חיכיתי לך
In
האנגר
"אז..." קורא וקטור , חסר לי מישהו... איפה טאלן? אני רוצה לראות שהוא חי ושלם. אני מחליק לכם את הפציעה של טימותי בגלל הפציעה של הבחור שלכם"
 
Out
אוקי, פעם הבאה תרשום שאתה לא מגיב כדי שאדע... חיכיתי לך
In
האנגר
"אז..." קורא וקטור , חסר לי מישהו... איפה טאלן? אני רוצה לראות שהוא חי ושלם. אני מחליק לכם את הפציעה של טימותי בגלל הפציעה של הבחור שלכם, אבל השני בריא ושלם, אז הוגן שגם טאלין כזה."
 
טאלואן
שלושת החיילים ואתה עומדים מחוץ להאנגר ומחכים לראות מה קורה בפנים. הרכב נמצא לידכם ומרחף מעל הרצפה, מוכן לפעולה במקרה הצורך. שלושת החיילים שאיתך שותקים ומסתכלים עלייך. הם נראים דרוכים. המצב ממשיך ככה כמה דקות עד שאחד מהם מקבל הודעה באוזנייה שלו.
הוא שם את ידו על האוזנייהעונה חזרה משפט ברוסית, אחר כך הוא מביט אלייך.
"הגיע הזמן שלך לעוף מכאן, אני אכניס אותך להאנגר. תזוזה אחת לא במקום ואני פותח באש, אל תנסה אותי."
מבלי לחכות לתשובה שלך הדלת נפתחת ואתה מרגיש דחיפה חזקה בגב עם קנה של רובה, אתה נדחף אל תוך ההאנגר והדלת נסגרת מאחורייך ומאחוריי החייל שדיבר איתך. שני חיילים מסתכלים עלייך. הם מפחדים לגעת בך אבל הם מכוונים את הנשקים שלהם אל הרגליים שלך, דרוכים לאש.

******

ההאנגר נראה גדול וכנראה לא ראית אותו עוד הרבה פעמים מאז שהגעת לבסיס. יש בו כעשרה ספינות חלל מסוגים שונים. אתה נמצא ליד דלתות ההאנגר ולידך יש חמישה חיילים.
בערך באמצע ההאנגר, מוטחת ליד הקיר, נמצאת ספינת חלל אדומה וחבוטה שלא נראית צבאית כלל. לא רחוק ממנה נמצא תותח לייזר ענק ודו-קני שנמצא מחובר לרצפת ההאנגר. התותח שבור, מוציא ניצצות ומעלה עשן.

ליד דלתות הספינה האדומה נמצאים וקטור ורוב, הם כורעים ברך ליד חייל פסיוני שנראה פצוע קשה. כמה מטרים מהם נמצא קצין פסיוני שמסתכל אליהם ונראה כאילו הוא מנהל איתם מסע ומתן.

הנשקים של כל החיילים ושל הקתין שלופים ומוכנים לפעולה.

מה אתה עושה?


האנגר(מתילדה גם רואים ומאיזנים דרך מצלמות):

הקצין עוקב עם עיניו אחרי טימותי בחריקת שיניים, עד שזה נעלם אל תוך דלתותיה של מתילדה, ואז מיד הוא חוזר להביט ברוב ובפצוע. שרירי הפנים שלו נרפים קצת ונראה שהוא מסתכל לעברם בדאגה. כל שאר החיילים עדיין מוכנים לפתוח באש בכל רגע, אך נראה שחלקם מעוניינים יותר בחברם ששוכב על הרצפה.
******
רוב:
כשרוב בודק את הפצוע הוא מגלה מספר רב של פציעות חודרות, בתוכן ומסביבן יש דם קרוש. הפצוע לא מגיב לכאב, הגוף שלו קר ואין לו מדדים בסיסיים כמו דופק או נשימה. בבירור הוא מת כבר כמה זמן.

וקטור ורוב:

"תחזירו את החייל השני ובתמורה אליו תקבלו את החייזר. "
הקצין עונה מבלי להסיר את מבטו מהחייל הפצוע.

"ככה השבויים היחידים יהיו הפצוע ואתם שמטפלים בו. החיים שלו תלויים בכם והחיים שלכם תלויים בנו, כל עוד לא תפגעו בו הכל יעבור חלק ונסיים עם זה כבר."

אין עוד כעס בקולו של הקצין, רק דאגה.
אחרי שהוא מסיים הוא מסמן בידו אל החיילים שנמצאים מאחוריו. אחד מהם אומר משהו באוזנייה ודלת ההאנגר נפתחת.
ממנה יוצא טאלואן וחייל שמכוון רובה אל גבו.

"אנחנו מוכנים לחילוף כבר עכשיו." מסיים הקצין.

מתילדה( מארו, אלכס, טימותי):
כשטימותי נכנס לספינה הוא רואה שכל המקום נראה כמו זירת קרב. באמצע גשר הפיקוד יש שלולית דם מרוחה וקרושה, על כמה מהקירות וכיסא הטייס יש חורים מעשנים וקונסולת שליטה בנשקים אחת מתוך שתיים הרוסה לגמרי. השבוי השני לא נראה בתוך גשר הפיקוד, כנראה שהוא בחדר אחר.

מבדיקה קצת יותר מעמיקה אך זריזה של הגשר טימותי יכול לזהות שהכל כמעט ונראה כשורה, אך הוא רואה כמה נורות ומכשירים שנכבים,נדלקים ומהבהבים מידי פעם בלי סיבה. דבר יוצא דופן, אך קשה למציאה ללא חיפוש.

out
סליחה שלקח לי זמן להגיב, סגרתי שבת בבסיס שבוע שעבר. שימו לב שמעכשיו לא צריך לכתוב את ההאנגר בספויילר( כי כולם יודעים מה קורה שם).
 
"אוקי, רוב ישאר פה ואני נכנס להביא את החבר השני שלכם, כשאחזור, הוא ישא את הפצוע אליכם, כשטאלן יוצא באותו רגע אלינו, אף אחד נוסף לא צריך להיפגע." הוא אומר בעודו מסמל לחברה במתילדה להביא את השבוי לעבר כבש הכניסה.
 
וקטור צוחק, "אוי, ניסיון מוצלח. אני צריך להזכיר לך שבלחיצת כפתור כולם פה סופגים מטען של קרינה מהספינה שמאחורי? אתם כבר הראתם לנו שאי אפשר לבטוח בכם, אנחנו בניגוד לזאת, עמדנו בכל מה שאמרנו שנעשה, אז תעלה את וולנטין בקשר, תגיד לו שאני מציע לו לפקוד עליך להתנהג יפה, לפני שכל המקום יהפוך לפיאסקו אחד גדול, ואף אחד לא יצא מזה מרוצה. או שאתה מסוגל להתמודד עם זה בעצמך, להבין שעוד אפשר לסיים את זה בשקט וביופי, ולהצעיד את החבר שלי לפה."
 
מתילדה
טימותי הולך לבדוק את המכשירים המהבהבים ותגובתו היחידה למארו היא לקפוץ את אגרופו מעט ולשחררו, תגובה שבאה מעצבים ולא לגמרי רצונית. אולם, לאחר שנייה הוא חוזר אל עבר אלכסנדר מראה לו את עמדות הצליפה שאיתר (אאוט:כשהוא איתר אותן הן היו ריקות, אולי עכשיו כבר לא...) ואת האזור המוגן מקו האש וחוזר לצעוד לעבר המכשירים ולבחון אותם.
 
טאלוא'ן
טאלוא'ן סורק את החדר סביבו בעיניים קרירות, מהנהן לחיילים ''אין לי סיבה לתקוף אתכם כרגע, אין לכם סיבה לפחד'' והוא חוזר להביט סביב בחדר, מנסה לאמוד את הסביבה, מחפש כלי נשק פוטנציאליים ומחשב בראשו את המרחקים לתותח, לספינה, ולמחסה הקרוב ביותר.
 
out
היי, סליחה שלא הגבתי פה כבר כמה זמן.
כואב לי להגיד את זה אבל בזמן הקרוב לא יהיה לי הרבה זמן להגיב פה ולהתעסק עם המשחק אז אני חושב שעדיף יהיה להקפיא אותו.
עם זאת אני ממש נהנה להרית לכם אותו וממש השקעתי בעולם מסביב ויהיה חבל לי לראות את זה נופל לפח. אני רוצה אז להקפיא את המשחק והלמשיך איתו כשיתפנה לי זמן.
האם זה בסדר מבחינת כולם,
 
חזרה
Top