• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

דמויות רעות מעניינות=פגם פנימי

אתה אשכרה חזרת על הדברים שלי :)... אבל הוספת הרבה.

היטלר עשה לגרמניה הרבה יותר רע מטוב, אבל בהתחלה הוא אכן... תרם לה. הוא הוציא אותה מהמצב הכלכלי הגרוע, הביא להם תעסוקה וכלכלה ובעיקר החזיר להם את הגאווה הלאומית... עד שהוא התחיל עם... השאר.
 
לא בטוח שהיה כזה מוצלח גם להרבה מאוד ארים-גרמנים תחת שלטון המפלגה הנאצית.

אם הם היו הומוסקסואלים או קומוניסטים, או נחשדו ככאלה, הם היו חשופים לרדיפות שרירותיות, מעצר ללא הליך הוגן ואף מוות. ורנר פון פריטש למשל היה ארי לגמרי, גיבור מלחמה ורמטכ"ל צבא גרמניה - כל זה ממש לא עזר לו כי הוא לא אהד את היטלר ונמצא בקשרי עבודה טובים עם הצבא האדום (שעזר באופן חשאי לבניין הכוח של הצבא הגרמני מאז שנות העשרים) ולכן הודח בטענה כי הוא נראה מקיים יחסי מין עם ברנש בשם "ג'ו הבווארי", מה שכנראה לא היה נכון בכלל.

גם גרמנים שהתנהגו כמו נאצים טובים רוב הזמן, מצאו את החירויות שלהם מוגבלות ונשללות - אם כי באופן אירוני הרבה פחות משל עמיתהם הסובייטים באותן שנים. מוסוליני לעומת זאת היה רודן יחסית ידידותי למשתמש, הרג מעט מאוד מתנגדים בדרכו לשלטון (אם אני זוכר נכון אז בסביבות 13 אישים איטלקים בלבד נרצחו על ידי הפאשיסטים עד פרוץ מלחמת העולם) ונחשב לסלבריטי עולמי. כל זה עבר לו כמובן והוא התגלה כרודן גרוע כמו כל השאר.
 
חזרה
Top