• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

[כוכבים אין ספור]עלילות ספינת החלל "מתילדה השמנה"-הרפתקאה בין כוכבים- עץ משחק

חדר
החייל שצעק אליכם מעביר את מבטו על רוב מכף רגל ועד ראש. לבסוף הוא צועק לעברו באנגלית רצוצה ומלאת פליטות רוק " אתה עכשיו בא איתי לחברים ש'ך, תנועה לא במקום ואני שופ'ך ת'מוח על הרצפה".
אחרי שהוא סיים להעביר את כוונתיו הוא צועק אל שלושת החיילים שליוו אותכם להאנגר ברוסית-
"תשמרו על החוצן,כל השאר לבוא איתי."
דלת ההאנגר נפתחת כשהחייל הצעקני מרים את ידו, אחרי שרוב והחיילים יוצאים היא נסגרת מאחוריהם.
האנגר(כולל רוב)
טימותי והחייל שמלווה אותו עומדים באמצע ההאנגר, כשני שליש בדרך בין מתילדה לדלתות הכניסה. וקטור בדיוק יוצא ממתילדה ורוב בדיוק נכנס אל ההאנגר, ארבעה חיילים-שומרים מלווים אותו בנשקים שלופים. כשהשומרים מבחינים בטימותי מכוון את נשקו אל הקצין שלהם הם מיד מכוונים את הנשקים שלהם אליו בקריאות לדריכת נשקים. אך הקצין מרים את ידו ומסמן להם לעצור. אחד השומרים תופס את רוב בזרוע ומביט בו בחוסר רגש.

הקצין שעומד מול טימותי מעיף מבט בוקטור ובתותח הלייזר של מתילדה ונראה קצת מעורער, אך מבטו חוזר לטימוצי במהרה.
"אני לא אחזור על עצמי שוב פירס, יש לי את כל הסיבות בעולם להפוך את המוח הגדול שלך לדייסה. אם אתה לא מעיף את הנשק עכשיו ונשאר במקום עד ששולחים אותך לספינה מצידי כל החלפת השבויים יכולה ללכת לעזאזל. בחיי, אני אפילו אהנה מזה."
הקצין אומר את דבריו ברוסית ומגביר את טונו אט אט, עד שהוא כבר צועק לקראת הסוף.
מתילדה
מארו יכול לקלוט את המסר במערכת הקשר-
תביאו את הפסיון ובוא נגמור עם העסק הזה, המפקד אמר שלא צריך לגרור אותם כאן יותר, צריך להעיף אותם ועדיף כמה שיותר מהר.
 
האנגר
"בואו לא נעשה מהסיפור יותר ממה שהוא צריך להיות." אומר וקטור. "ניצחנו, אתם מקבלים בחזרה את החברים שלכם, וכולם נפרדים כחברים." הוא מביט ברוב וטימותי. "כמו שאתם רואים, החבר שלכם לא בדיוק בר הליכה, " הוא מחזיק בחייל השבוי, "אז נעשה ככה, עד שטלאן יגיע, כמחווה של רצון טוב, רוב יבדוק את החבר שלכם פה, אתם לא תחשדו שאנחנו אומרים לכם להביא לרופא רק כדי לעשות מלכודת, ואנחנו נדע שאתם לא הולכים לירות בנו בטענה שה"רופא" שלכם הוא חייל בתחפושת, בנתיים טימותי יכול לעולות למתילדה, ואני ורוב נשאר פה בעוד רוב ייתן טיפול ראשוני לחבר שלכם שחטף כדור, כשטאלן יגיע, ונרצה לסיים את העסקה, טימותי יביא את החבר השני שלכם לפה, והוא ישא את החבר הפצוע שלכם אליכם, בעוד טאלן יצעד במקביל לספינה." וקטור לא בדיוק מחכה לתושבה מהם, הוא מניח את החייל על שביל הגישה לספינה, עומד חוצץ בינו לבין האחרים. "אני מציע שרוב יגיע מהר לבדוק אותו, הוא בכל זאת רופא, והשבועה שלו מחייבת אותו לטפל בחולים מבלי להתייחס לצד שלהם במלחמה."
 
האנגר:
"דבר באנגלית, בן אדם. איך לעזאזל נתנו לך להיות אחראי על חיילים כשאתה פשוט לא מבין שאני לא מדבר רוסית." טימותי אומר לחייל, מתעלם ממה שאמר וממשיך להתקרב לעבר הספינה כאשר נשקו ממשיך להיות מופנה אל החייל (כמו שנשקו של החייל מופנה אליו). ולאחר שטימותי שומע את דבריו של וקטור הוא מוסיף, "אמרתי לך שהחבר שלך יצטרך עזרה, עכשיו אתה אפילו לא יכול לבדוק אותו ותצטרך לחכות שאני אביא את החבר שלו".
 
האנגר,
"הכל טוב טימותי, החברה האלה עצבניים, והם הבינו שהם עשו טעות מאוחר מידי, עוד אפשר לתקן הכל, אף אחד עדיין לא נפגע, ולא צריך לעשות באלגן, כבר תעלה על הספינה ונוכל לטוס מפה, לא צריך להרגיז אותם, ולא צריך להפוך את המקום לקרב יריות. מה גם שמארו יכול לטפל בהכל בלחיצת כפתור, אז... אני הייתי מרחיק את האצבע מההדק."
 
האנגר
הפנים של הקצין נהיות כמעט אדומות מרוב זעם.
"אמרתי..לא..לזוז" הוא אומר בכעס דרך שיניו(ובאנגלית).
האצבע שלו מתחילה כבר ללחוץ על ההדק, אך שנייה לפני שהוא יורה הוא מסתכל על החייל הפצוע, בבירור הוא במצב אנוש. אחר כך עיניו עוברות לתותח הלייזר הגדול של מתילדה שמצביע על כולכם.
הקצין מוריד את האצבע מהנשק שלו ומעלה את הנשק לזווית קצת יותר גבוה.
"לעזאזל, רוב לך תטפל בפצוע. פירס תטוס לי מהעיניים. ווקטור, אתה אל תזוז מהמקום."
הקצין מסיים את דבריו ומיד החייל שהחזיק ברוב משחרר אותו. והחיילים מרימים את נשקם. מוכנים לפתוח באש בכל רגע.

כל החיילים מסתכלים אל עבר רוב.
 
האנגר
IN
רוב רץ אל החייל ומתחיל להעריך את הפצעים שלו ולטפל בו. כל המתבוננים רואים שהוא עושה זאת בנחישות ובמאמץ עילאי.
OUT
מה לגלגל בשביל לדעת כמה המצב אנוש? מה המצב שלו באמת?
 
האנגר
וקטור קורע לצד רוב, מנסה לראות כיצד לסייע לו. הוא מביט בו במהירות ולוחש לו
OUT
אם צריך לגלגל כדי שלא ישימו לב/ישמעו, תגיד
רוב
IN
"תרוויח זמן, " אומר ווקטור, "אנחנו צריכים שטליאן יגיע."
 
האנגר:
"אסור לסמוך עליהם בכלל! בפעם היחידה שהקשבתי להם, הם ירו בי. מאז אני שומר על עצמי עם פצצה או אקדח, אז הם לא באמת יכלו לעשות משהו בלי להיפגע בעצמם." טימותי עונה כאשר הטינה גלויה בקולו, "מה קרה פה? מה התחיל את כל הבלגן?"
 
האנגר:
"שני אלו." אומר אלכסנדר ומצביע באגודלו אחורנית. "מארו מצא תשדורת שאומרת שהמשימה שוולנטיין תכנן לשלוח אותנו אליה היא משימת התאבדות, ווקטור החליט שהדרך היחידה היא לירות בכולם. אני לא ממש מתנגד לכך, אבל אם הסיטואציה תהפוך לשגרה החדשה שלנו, אני יודע בדיוק במי ארה ראשון."
 
האנגר
"והייתם חייבים לעשות את זה כשאנחנו מופרדים בלי להודיע? אי אפשר היה לעשות את זה כשכולנו היינו במתילדה? אני חטפתי ירייה בגלל זה!" טימותי מגלה קצת כעס שלא ממש מכוון ישירות לאלכסנדר. נראה שגם הוא לא ממש יהסס להצטרף לירי אותו אלכסנדר הציע.
 
האנגר:
"אם לא היינו עושים את זה, היינו עכשיו בדרכנו אל משימה אשר לא היינו יוצאים ממנה בחיים." אלכסנדר עונה ברוגע ומפנה את תשומת ליבו בחזרה אל הקונסולה, בודק שהחלפת השבויים מתבצעת כראוי. "ואל תבכה בגלל פציעה אחת או שתיים, אם אתה יכול להתלונן אתה תחייה."
 
האנגר
"אתם הכנסתם אותנו לקרב עם בסיס שלם כאשר אם היינו יוצאים למשימה היינו צריכים להתמודד עם חייל אחד." טימותי עדיין קצת כועס, "בכל מקרה, כמה אתם בטוחים שמצאתם את כל מנגנוני ה"אל כשל" שהמורדים הניחו? פצצה במנוע, מכשירי איתור וכל הדברים האלו..."
 
האנגר
OUT
אם הלכת לאלכס אתה למעשה נמצא בקשר הפיקוד, ממש לידי, אני מניח שלא ידעת. בכל אופן אתה רואה סימנים של קרב בחללית, וכמות של דם חרוך. נראה שחוררו כאן איזה גופה עם נשק לייזר כלשהו.

IN
מארו עומד דרוך מול הקונסולה, זיק של טרוף בעיניים שלו. עד עכשיו הוא התעלם מהשיחה בסוג של קיפאון, אבל עכשיו הוא מחליט להתערב.
"לא היתה ברירה" הוא אומר ביובש, לא מתרשם מהכעס או מהתלונות של טימותי.
"ממשיך לחשוב שאתה חכם הא?" הוא אומר בתגובה לשאלות שלו, אבל עונה בכל זאת "כל המכשירים שלנו מלאים בזבל שהם השתילו לנו, אבל אני יודע לעקוף את זה למרות שזה יקח זמן שאין לנו עכשיו, אם היתה להם פצצה הינו עפים באוויר מזמן. בדיקות שיטחיות מראות שהספינה תקינה והנשקים עובדים על בטוח, אני מקווה שהם לא דחפו לנו איזה משהו שישבש לנו את היכולת להמריא ולעוף מכאן אבל גם אם כן יש כאן בהאנגר עוד כמה ספינות שאפשר לקחת כפיצוי.
וזה מזכיר לי, תעיף את הפצצה הזאת מכאן לאיזה חדר בלי משהו חשוב בתוכו."
 
האנגר
טימותי לא ממש מתרגש מהחששות של מארו מהפצצה ועדיין לא עושה תנועה לעזוב את החדר "אני לפחות בטוח שבפצצה שלי הם לא נגעו ואם המכשירים מלאים בזבל אני די בטוח שגם הספינה. הם לא היו מפוצצים את הספינה כשיש בפנים בני ערובה שהם יכולים להציל והם יכולים להשיג את אותה תוצאה בכמות הרבה יותר קטנה של חומר נפץ כשאנחנו בחלל, בלי להזכיר את הבעיות הנוספות שהם יכולים לגרום, וזה יותר מדאיג מיכולת ההמראה של הספינה..." טימותי מביט סביבו בחשד מסוים, "למה לעזאזל לא יכולתם לחכות שנהיה על הגמונס לפני שהתחלתם את הסיפור?" נראה שטימותי עדיין יש כעס עצור בנושא.
"אולי כדאי שניקח ספינה אחרת מההתחלה?"

Out: לא ידעתי, גם בן הערובה שאני אמור להוריד שומע את השיחה?

מטה: הבחנה: במבטים החדשניים טימותי בודק אם יש משהו לא במקום והוא מכיר קצת את הגשר. מצד שני אין לו הרבה זמן לבדוק דברים. [dice seed=22777 secure=94fae685_0]2d6+2[/dice]
 
האנגר:
"מארו, אם אתה רוצה לחוות התפרצות עצבים, צא החוצה ותירה בחיילים שלהם. אם לא, תירגע." אלכסנדר מביט בו במבט זועף, ואז פונה בחזרה אל טימותי. "אם היינו על הגמונס, אז היינו לכודים, כאשר האנשים פה הם הדרך היחידה שלנו החוצה. ובכלל, מתילדה היא יותר ממה שהיא נראית. ספגה שתי יריות מתותח כאילו זה היה כלום, האיטום החיצוני אפילו לא נסדק! שלא לדבר על כך שאין לנו תעודות בעלות על אף אחת מהספינות האחרות, יהיה בעייתי אם יחליטו לעצור אותנו לבדיקה בכוכב כלשהו."
 
חזרה
Top