• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

[PF] קללת הדרקון- עץ משחק- הקרב האחרון (5/5) [הסתיים]

אשיגה מתרחק מנחיל העכבישים שתוקף אותו ואת ילד הא וניגש לריוסקה, הוא שולך את ידו לעבר חרבו של ריוסקה ולהבות יוצאות מידו, עוטפות את החרב באש אשר לא פוגעת בלהב או בריוסקה עצמו.
"שרוף את העכבישים" הוא אומר בפשטות בעודו מעיף בו מבט לפני שהוא חוזר לעקוב אחר העכבישים המתקרבים.
META
פעולת תנועה כדי להגיע לריוסקה
פעולה רגילה כדי להפעיל Legacy Weapon ולתת לחרב של ריוסקה את התכונה "בוער"
 
שינה-
"גורלות רבי עוצמה הם נדירים, וקל לאבד את האחיזה בהם. אך אם אכן יש בידייך גורל כה אדיר, הייתי מציע לך לשים לב, סכנות רבות אורבות לאלו שהגורל בחר בהם" הוא אומר.

אשיגה וריוסקה-
חרבו של ריוסקה עולה בלהבות, למרות שאשיגה מרגיש תחושה קטנה מהשריון שלו של חוסר שביעות רצון בעקבות הטלת הלחש. בינתיים העכבישים מתגודדים מסביב ליסודן האש. חלקם מנסים ברגעיהם האחרונים לנשוך אותו, אך רובם נשרפים למוות, והם נמלטים, מנסים להתרחק מהיסודן ולהגיע לאשיגה.

בינתיים, ריוסקה מרגיש את הנחיל השני מטפס ועולה עליו פעם נוספת, את הרעל שלהם חודר אליו. הפחד מהם חודר אליו והוא מרגיש גועל ממאות הרגליים הקטנות הזזות עליו כרגע.

META
הנחיל הראשון (שתקף את אשיגה) סופג נזק Burn אוטומטי מלהתחיל את התור במשבצת של היסודן, כך שהם סופגים 4 נזק אש.
הצלה כנגד לעלות באש: 15+3=18. הצלחה.
הנחיל מנסה לזוז לשטח של אשיגה, ריוסקה מקבל התקפה מזדמנת נגדו (גם אשיגה, אבל אשיגה לא יכול לגרום נזק לנחיל בעצמו).
הנחיל שבשטח של ריוסקה מתקיף אותו.

התקפות נגד ריוסקה
התקפת נחיל: 6 נזק לא קסום וגלגל שתי הצלות קשיחות (כנגד רעל וכנגד הסחה). אתה מבצע את ההתקפה המזדמנת לפני ההתקפה של הנחיל.
התקפות נגד אשיגה (אם ריוסקה לא פוגע בהתקפה המזדמנת)
התקפת נחיל: 6 נזק לא קסום וגלגל שתי הצלות קשיחות (כנגד רעל וכנגד הסחה).

צ'אהו ושאנג-רן-
צ'אהו לכרגע לא מוצאת שום דבר מיוחד בשקים, אבל היא מצליחה לזהות אילו מהם הם עם אבק ולא זזו כבר זמן רב, ואילו מהם יחסית נקיים, מה שמצמצם את טווח החיפוש שלכם.
 
צ'אהו ושאנג-רן-
אתה דוחף את היד לאחד מהשקים, שק של חיטה. אתה מרגיש בפנים, ולא מרגיש כמעט דבר, אבל לפתע אתה מרגיש את זה, בסוף. אתה לא מצליח לזהות מה זה, מעין כדורים קטנטנים שהוחבאו פה בפנים.

רגע לפני שאתה בא להוציא את הדברים, שניכם שומעים את קול הצעדים מבחוץ. מישהו מתקרב, ואין לכם הרבה זמן.

שינה-
"ומה תעשי איתן. האם תברחי? תילחמי? או תנסי להתעלם מהן?" הוא שואל.
 
שינה-

"אלחם, כמובן." שינה אומרת, כאילו זה ברור מאליו. "אני אלחם למען אמונותי ולמען חיי. אני אלחם למען הקיסר הנצחי, ולמען החזרת עטרה ליושנה של לונג-ווא." היא מחייכת חיוך מנומס אל עבר הנפח, ומלטפת את חרב הקודאצ'י הקשורה לירכה. "וזוהי שותפתי לקרבות הללו, הקרויים גם חיים."
 
"צ'אהיו, תנסי לעכב אותו שתי שניות. מצאתי פה משהו!" שאנג-רן אומר לצ'אהיו בשקט. הוא מנסה לקחת כמה מהכדורים במהירות לכיס לבחינה מאוחרת יותר, להוציא את ידו מהשק ולסגור אותו חזרה כאילו לא קרה כלום.
Meta
Sleight of hand (נשמע לי הכי הגיוני בכל אופן): 14+10=24
 
ריוסקה מביט בחרבו בפליאה, מרים אותה אל מול עיניו. לוקח לו רגע אחד להתעשת ולהבין את הסיטואציה. הוא מרים את חרבו ומנחית אותה באבחה אחת על הרצפה, מטיז מטח של אבנים, אבק ואש לכל כיוון מאזור הפגיעה.

META
התקפה מזדמנת כנגד נחיל: 12+9 = 21 נגד דרג"ש. בפגיעה, 6 נזק אש.
(במידה וההתקפה לא הרגה את הנחיל) זריקת הצלה כנגד רעל: 13+1 = 14. ככל הנראה הצלחה.
זריקת הצלה כנגד הסחה: 2+1 = 3. ככל הנראה כישלון.
 
צ׳אהו ושאנג-רן-
שאנג-רן מספיק להכניס כמה מהכדורים אל הכיס, וצ׳אהו מוכנה לפעול, אך הדלת כבר מצחילה להיפתח. לשנות צורה לשועל, ליילל ולהתחבא- שאנג-רן בספק מאוד גדול שהוא יצליח לבצע את כול הפעולות האלו בזמן. וכמובן לאחר שהדלת תיפתח, יהיה ניתן לזהות את היללה מבפנים בקלות.

אשיגה וריוסקה-
הנחיל נשרף בלהבות, מתפזר ובורח מפני האש ולא מגיע לאשיגה, אך הנחיל תחת רגליו של ריוסקה עדיין נלחם ונושך אותו, והלוחם מאבד את קור רוחו לאחר זמן כה רב שהעכבישים מטיילים מתחת לבגדיו, נוגעים ונושכים אותו.

OUT
יש 2 נחילים, אחד מתחת לריוסקה, אחד שזז לאשיגה. עם המזדמנת תקפת את זה שזז לאשיגה (ולכן הוא לא צריך לגלגל הצלות), אבל ההצלות שלך כנגד הנחיל שעליך עדיין נדרשות.

META
הצלחת כנגד הרעל, נכשלת כנגד ההסחה.
ריוסקה חש בחילה (Nauseated) עד סוף התור הבא של הנחיל. במצב זה, הוא יכול לבצע רק פעולת תנועה בתורו, והוא לא יכול לתקוף, להטיל לחשים, להתרכז בלחשים או לבצע כול פעולה שדורשת ריכוז.

שינה-
״אך אין זה אומר שכול חייך צריכים להיות בקרב, גבירתי האצילה״ אומר הנפח, חושף שפענח את מעמדה של האישה. ״קרבות רבים מידי יעייפו את נפשך ויפגעו בכוחך, עלייך לדעת לבחור את הקרבות שראוי להילחם בהם. לא כול קרב ראוי ללחימה״.
 
"אין זמן." היא לוחשת ורצה לדלת, "שועל!" היא צועקת כשהיא מתקרבת, מנסה לצאת במהירות החוצה, "יש בפנים שואל!" היא ממשיכה לצעוק בהיסטריה, "הוא תפס את הבחור שהיה איתי..." היא חוסמת את הדלת בגופה, מנסה לזייף בכי, כשהיא מתיישבת על הרצפה ומתנשפת בכבדות, חוסמת את מי שמנסה לעבור בדלת פנימה.

META
אני מניח שבלאף?
8+11=19
 
שאנג-רן לא מבזבז זמן. הוא מכניס עוד כמה מהכדורים לכיסים, וסוגר במהירות את השק. זה ייאלץ להספיק. "ועכשיו למופע המרכזי" הוא ממלמל לעצמו. הוא שולף את החרב ומניח אותה על הרצפה. הוא משנה צורה לשועל, מיילל קצת, חותך את עצמו על החרב המונחת כך שיהיה דימום מועט, מיילל בכאב, רץ (תוך הקפדה על דימום קל על הרצפה מדי פעם) לאחורי המחסן (תוך כדי שהוא גורר את החרב). הוא משנה צורה לעצמו אוחז את החרב עליה יש מעט דם וממתין והולך לאיטו לחלק הקדמי של המחסן.
 
צ׳אהו ושאנג-רן-
אחת מהשומרים מרים את חניתו, ״באחד בודד אני יכול לטפל״ הוא אומר בנחישות ונכנס פנימה, מוכן להילחם, ואתם רואים קבוצת ילדים עם חרבות עץ ומשחק בידיים של חלקם מצטופפים בקבוצה, מאוד לא מרוצים מההפרעה למשחקם.

META
גלגלו הופעה (משחק) בהודעה שלכם.
 
שינה-
״את בוגרת לגילך, גבירתי האצילה, אך עם השנים מגיעות הבנות. הבנות שיש בחיים יותר ממאבק וקונפליקטים, הבנות שישנם חיים ללא קונפליקט- וזוהי בחירה שלך באילו חיים לבחור״ הוא אומר, מדבר כמדבר על עצמו, ואז מחייך בחביבות.

״אז אמרי לי, גבירתי״ הוא אומר, וקוטע את השיחה התיאורטית. ״מדוע חיפשת אחריי? האם את זקוקה לעובד מתכת?״
 
חזרה
Top