• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

שליטים ושדים [שו"ש 41] המראה הרדופה

המראה הרדופה נראית כמו מראה רגילה לגמרי, אבל שוכנות בה כמה ישויות מטרידות למדי שניתן לזמן די בקלות.
אם לאחר חצות תעמוד מול המראה עם נר שחור דולק ביד ימין וסכין ביד שמאל, ותקרא שלוש פעמים בשמה של הישות - תופיע בבואה שלה שעומדת מאחורי בבואתך. זו חוויה מבהילה למדי ומי שמגיב בבהלה לרוב נהרג על ידי הישות בדרך מבעיתה כלשהי (נטרף, עולה בלהבות, מבותר, משופד וכו'), או נלקח על ידיה לתוך המראה או לכל מקום מוזר אחר ולא נראה עוד לעולם.

אלו שיש להם עצבים חזקים יותר, יכולים לשאול את הישויות שאלות שונות או ללמוד מהן לחשים מסתוריים. לא ידוע כמה ישויות יש במראה, אבל חלקן יותר תוקפניות מהאחרות. הגברת בירוק למשל כמעט ידידותית, בעוד שהאיש השחור ידוע לשמצה כמי שיוצא מהמראה ויורה לך בפרצוף ברגע שאתה מזמן אותו.
 
אהבתי מאוד, הרעיון נחמד אני הייתי לוקח את זה גם לכיוון של דיבור עם האל שלך "הכהן ניגש למראה, בידו מחזיק נר שחור ואת סמלו הקדוש של פיילור, הוא קורא לפיילור אלו הדגול. פיילור מתגלה בפניו והכהן מתפלל תפילה קטנה ומבקש שפיילור יעניק לו את אורו בקרב. פיילור שולף מהשרוול של גלימתו חרב ארוכה הבוהקת באורה של השמש ואז מיד פיילור נעלם בעודו משאיר את חרבו בעולם החומר"
 
שו״ש=שליטים ושדים.

מפקד-הגשה טובה. הכוונה פה היא שאני עומד מול המראה, מחזיק נר שחור וסכין, קורא לדודה שלי ובבואה שלה באה מולי במראה ומפחידה אותי למוות? או שאני קורא לישות מתוך המראה?
מכל מקום, אהבתי. מפחיד ומעניין.
 
מקור ההשראה שלי היה אגדה אורבנית טיפשית שהייתה נפוצה כשהייתי ילד - אם תגיד שלוש פעמים "בלאדי מרי" מול המראה בחושך כשאתה מחזיק סכין, או שם מסמר בתוך כוס או שטות דומה, היא תופיע מאחוריך. היה אפילו איזה ילד מוזר אחד מהשכבה שלי שהיה אובססיבי לנסיונות לזמן את מרי הנ"ל כי שכנענו אותו שהיא לא לובשת הרבה. אני אישית הייתי בטוח שזו בכלל אמא של ישו ולא היה לי שום עניין לפגוש בה כי היא גרה עם נגר ובטח יש לה ריח של נסורת.

הקטע עם האיש השחור שיורה לך בפרצוף הוא מחווה לסאות' פארק:

 
בלאדי מרי? זו מלכת אנגליה הקתולית, אחותה של אליזבת... היא הייתה די מכוערת, במקום הילד ההוא הייתי קורא קצת היסטוריה...
 
זו רק אחת הגרסאות לאגדה האורבנית הידועה. לא חסרות בהיסטוריה נשים בשם מרי.

מרי פיקפורד למשל לא מכוערת בכלל:

220px-Mary_Pickford_1916.jpg
 
מפקד-פיקפורד בתמונה הזו נרא כמו מכשפה בכיתה ז עם חיוך ומבט מטרידים לכל הפחות.

טרול-מעניין... אבל בעיקר מעצבן.
 
חזרה
Top