• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

תגובות [תגובות] דרושים: הרפתקנים! גלו את סודות הטכנומאגיה

המשלחת אל איי הסערה יוצאת לדרך!

בראש השנה הכרזנו על ההשקה של "גיבורי הסערה", ספר ההרחבה החדש של הפונדק להרפתקנים עבור שיטת פאת'פיינדר. בסוכות נפתח הקמפיין באתר הדסטרט, ואתם מוזמנים להצטרף אלינו ולרכוש את הספר – ואפילו לכתוב תוכן משלכם שיופיע בספר.

לאחר שקראתם את מה שכתבתי על הגזעים החדשים בספר, עכשיו אתם ודאי שואלים את עצמכם – "מה המקצוע של הלטא ההרפתקן שלי?" אז לכך יש לי תשובה מצוינת: הספר יכיל גם שני מקצועות חדשים ומספר מקצועות יוקרה מסעירים ביותר. בואו נסתכל על אחד מהם: הטכנומאג.

קרא את הכתבה...
 
הרשומון תואם למהדורה 4, מגילות העוצמה יש המרה למהדורה 4 באתר שלנו. את אלופי האור ואת גיבורי הסערה יהיה קשה יותר להתאים למהדורה 4.
מבחינת משלוח, אתה יכול להוסיף עוד 10 ש"ח במועד התשלום, כלומר סה"כ 20 ש"ח אם בחרת בשילוח בדואר, ונוכל לשלוח את שלושת הספרים הזמינים ישר בסיום הקמפיין. כלומר עוד כשלושה שבועות.
 
The oldman אמר/ה:
הרשומון תואם למהדורה 4, מגילות העוצמה יש המרה למהדורה 4 באתר שלנו. את אלופי האור ואת גיבורי הסערה יהיה קשה יותר להתאים למהדורה 4.
מבחינת משלוח, אתה יכול להוסיף עוד 10 ש"ח במועד התשלום, כלומר סה"כ 20 ש"ח אם בחרת בשילוח בדואר, ונוכל לשלוח את שלושת הספרים הזמינים ישר בסיום הקמפיין. כלומר עוד כשלושה שבועות.
חבל שלא ידעתי, כבר הזמנתי והוספתי רק 15, 10 על המשלוח ועוד 5 סתם... יש משהו שאפשר לעשות??
נ.ב אפשר קשור לגרסת מו"ד 4 של מגילות העוצמה?
 
היי,
מהניסיון שלנו, אם הגענו ל-69% מהסכום הנדרש ואנחנו עדיין לא בחצי הדרך מבחינת זמן, אז מצבנו מצוין.
בכל זאת, אתה מוזמן לשתף ולספר גם לחברים על הפרויקט :)
 
אחלה רעיון הטכנומאג! נשמע ממש מגניב. ממש אהבתי את שלושת סוגי הטכנומאגיה...
הייתי שמח לקרוא ואולי גם לשחק.

נ.ב. למה לא להכין לו רשימת לחשים משלו? לא להמציא לחשים, אבל כמו שהסייר משתמש בלחשים משלו ולא באלו של הדרואיד...
 
זה מקצוע שהיה מאתגר מאוד לכתוב, אבל לטעמי עצם הנוכחות שלו מעשירה את העולם אפילו אם אף אחת מדמויות השחקן אינה טכנומאג. הוא מביא אל העולם טכנולוגיות מוזרות. הוא פותח פתח גם לאשפים ולפייטנים ללמוד להשתמש במוט-הנפץ הטכנומאגי. הוא מאוד קורץ גם כנבל או בן ברית מגזעים רגילים כמו ננס או גמד, ומגזעים מוזרים יותר כמו ג'יני או אפרית.

למה אין לו רשימת לחשים משלו - יש שתי סיבות עיקריות.
הסיבה הראשונה היא שמדובר במטיל לחשים שמאוד דומה לאשף. הוא מטיל מלומד, מבוסס תבונה ונעזר בספר לחשים. הוא מפתח לחשים דרך מחקר. ההבדל מתמצה בכך שאשף חוקר מסורות קסם ועל-קסם, ואילו הטכנומאג מתמקד ביישומים הזולים והמכאניים של קסם מאגי כך שהוא מתקדם הרבה יותר לאט בהטלת לחשים. מהבחינה הזו, אין סיבה שתהיה לטכנומאג גישה ללחשים שאין לאשף גישה אליהם. לפלאדין יש מספר לחשי התקפה שאין לכוהן (שמתגברים לחימה בכלי נשק, למשל). לטכנומאג לא אמורים להיות טריקים כאלה.
הסיבה השנייה היא שמטילי לחשים חלקיים כמו הסייר מקבלים תמיכה מתמשכת מספרי הרחבה שונים, ואילו הטכנומאג - כנראה שלא יקבל תמיכה כזו. אתה לא תמצא לחשי טכנומאג חדשים בספרי הרחבה של פאיזו או של חברות צד שלישי. מאחר ואנחנו רוצים שאפשר יהיה לשלב את התוכן מהספר עם תכנים מספרים אחרים של פאת'פיינדר, עדיף לטכנומאג להשתמש ברשימת הלחשים של מקצוע קיים שיקבל לחשים חדשים בספרי הרחבה וכך יפתח עוד אפשרויות לשחקן. שוב, האשף הוא המקצוע שהלחשים שלו צפויים להיות דומים ביותר למה שהיינו רוצים לראות את הטכנומאג עושה.
 
חזרה
Top