• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

[PF] קללת הדרקון- עץ משחק- הקרב האחרון (5/5) [הסתיים]

אשיגה וריוסקה-
היצור מזנק מאחוריכם, כצל שחור, היישר לעבר ריוסקה הקרוב יותר אל היציאה. אתה מזהה אותו לאור הלפיד. החיה המגודלת נראית כמו תן, אך היא גדולה מתן רגיל פי כמה. עיניה אדומות ונראה שמן הגב שלה יוצאות עצמות שונות, לצד פצעים מבחילים במעט. פה מלא בשיניים חדות נשלח לעברו של ריוסקה, ננעץ בכתפו בעוד החיה מפילה אותו אל האדמה בעוצמה, רוכנת מעליו.

מן הצד השני, קולותיהם של העכבישים נשמעים כטפיחות קטנטנות על גבי האבן, מאות ואולי אף אלפים מהן, בעוד שהעכבישים נראים כאילו הם מוכנים להתקפה.

META
התקפות נגד ריוסקה
התקפת נשיכה מהתן (בהסתערות): 15+6+2=23 נגד דרג"ש נטוע. בפגיעה 7+1+6=13 נזק חודר, חותך ומוחץ, והתן מבצע התקפת הכשלה כפעולה חופשית.
הכשלה: 20 טבעי, פגיעה אוטומטית. אתה נופל שרוע.

סדר יוזמה
ריוסקה
תן אימים
אשיגה
2 נחילי עכבישים

שינה-
שינה פונה אל החלק בעיר שהיא לא חקרה, עם מעט הכוונה ממספר מקומיים שכמובן יותר ממוכנים לעזור לאצילה. היא רואה מבנה עץ קטן ולא מפואר, חסר וילונות, הנראה בעיניה כנפחיה לאחר מעט מחשבה. בפנים, איש בעל זקן לבן מכה בברזל, לבוש בחולצת עור שחורה.

צ'אהו ושאנג-רן-
שניכם מתקדמים ורואים את המבנה הגדול בו מאוחסנת התבואה של הכפר מרחוק. כמה אנשי כפר תמימים שומרים על הכניסה, לא נראה שמצפים במיוחד למשהו רע, או למשהו בכלל- שניהם מדברים קלות ובוהים מעט באוויר. המבנה עצמו הוא מבנה גדול עשוי עץ, עם מספר חלונות חסומים בו ודלת גדולה שהיא הפתיחה, ומולה עומדים השומרים.
 
ריוסקה נוחת תחת המשקל של תן, עוצר את עצמו מלצרוח כאשר שיני היצור קורעים את אחד מהעורקים הראשיים שלו. הוא דוחף את היצור מעליו, אך משקלו של התן גורם לריוסקה לדחוף את עצמו אחורנית במקום זאת. אחרי כן, ריוסקה קם ושולף את חרבו אל מול האויבים, כתפו כואבת מדי מכדי להסתער על היצור בחזרה.

META
בדיקת אקרובטיקה על מנת לנוע משבצת אחת מבלי לחטוף התקפה-מזדמנת: 17+10 = 27 כנגד ה-CMD של התן, +5.
 
אשיגה וריוסקה-
התן המגודל שואג, מפנה את מבטו אל אשיגה. ריוסקה עדיין שוכב על האדמה, ואור הלפיד הזורח מלמטה גורם לתן להיראות מאיים ומפחיד הרבה יותר ממה שהוא באמת. הוא שואג, מנסה לנשוך את ראשו של אשיגה ממנו, אך אשיגה מתכופף בזמן, ורק ברגע האחרון מספיק לזוז הצידה כאשר עצם היוצאת מתחתית צווארו של היצור כמעט ננעצת בכתפו.

META
התקפות נגד אשיגה
התקפת נשיכה מהתן: 4+6=10 נגד דרג"ש נטוע.

תור אשיגה.
 
אשיגה וריוסקה-
אשיגה מתחמק מהתקפת התן וצועד צעד אחורה תוך כדי שהוא שומט את לפידו לרצפה ושולף חץ שהוא מניח על קשתו בהכנה, אך במקום לכוון ולירות בתן הוא מתמקד בלהבות הלפיד אשר אשר מקבלות צורה הדמויה לילד אנושי ונעמדות בינו לבין התן.
META
צעד מטר וחצי אחד הרחק מהתן
פעולה רגילה-שימוש בServitor (1/2) כדי לזמן יסוד אש קטן בין אשיגה לבין התן.
 
שינה-
הנפח מזהה את שינה במהירות, שומע את צעדיה. "עוד פנים חדשות, ובאותו היום, נראה כי הגורל של ביתי הקטן השתנה היום" הוא אומר ומסתובב אל שינה, מחייך חיוך נחמד ומניח בצד את כלי הנפחות שלו, נראה לא מוטרד במיוחד מכך שהנשק שיצר לא גמור ומתקרר.

צ'אהו ושאנג-רן-
"אורחים מכובדים" אומר אחד מהשומרים בהפתעה, ושניהם מתיישרים ועומדים זקוף מולכם, מנסים להראות כבוד ולהעלים את העייפות והשעמום שנראו מהם מקודם. "מדוע התכבדנו בביקורכם כעת?"

אשיגה וריוסקה-
האש של יסודן האש מאירה את החדר, חושפת את כולו. את המזרקה ההרוסה, את הקירות המלאים בסימני טפרים ומרוסקים, את העצמות על האדמה של הקורבנות הקודמים של היצור, שרובם נראים כחיות. הרהיטים והפסלים הרוסים מעבר לכול תקנה, צורתם המקורית כלל לא מזוהה, ובמרכז הערמה נראה שהחיה לקחה חלקים מהרהיטים ויצרה לעצמה מעיין 'מיטה' לנוח בה. ה'מיטה' הזו ספוגה בדם, ואתם לא בטוחים למי הדם הזה שייך.

אך אין לכם זמן לשאלות כאלו, על מהות החדר או הסיבות ליצירתו. בעודכם ממוקדים בתן, העכבישים מתקרבים אליכם במהירות מאיימת, עוברים בין רגליכם. אתם מרגישים את הרתיעה והפחד הטבעי מעכבישים כאשר הם מטפסים ונושכים את הגוף שלכם, בעיקר ריוסקה שעדיין שרוע על האדמה והם עולים עליו בקצב מהיר ואכזרי הרבה יותר. הנשיכות שלהן מלוות ברעל אכזרי, והתזוזה שלהם מתחת לבגדים שלכם מאיימת לשתק אתכם.

META
אשיגה- אתה יכול להוסיף בעריכה או בהודעה חדשה את הפעולות של יסודן האש (שמקבל תור מלא ברגע בו הוא מופיע), שהתבצעו לפני תור הנחילים. אני לא רואה סיבה לעכב את תורם בגלל זה.
שני הנחילים נכנסים לשטח שלכם, נחיל לשטח של כול אחד מכם. נחילים גורמים נזק אוטומטי ללא התקפה.

התקפות נגד אשיגה
נחיל עכבישים: אשיגה סופג 5 נזק לא קסום, והוא צריך לגלגל 2 הצלות קשיחות (כנגד רעל וכנגד הסחה).
התקפות נגד ריוסקה
נחיל עכבישים: ריוסקה סופג 3 נזק לא קסום, והוא צריך לגלגל 2 הצלות קשיחות (כנגד רעל וכנגד הסחה).
 
שינה-

"צרות באות בצרורות, וכך גם אנשים." שינה אומרת, מעט מוטרדת מכך שאינו מתייחס אליה ביותר כבוד מתוקף מוצאה האצילי, אך היא לא נותנת לזה להחשף בפניה. "אני היא שינה הואנג. אני ומלווי הגענו לכפר במקרה, לאחר שמארב גרם לנו לסטות מדרכנו, וכרגע אנחנו מנסים לחזור אליה. למי היו שייכות הפנים שראית לפני שהגעתי?"
 
שינה-
"הבחור הצעיר שאיתכם ביקר אותי לפני מספר שעות, ונתתי לו את כול המידע שהוא היה זקוק לו. הוא עוד לא מבין את המשמעות המלאה של גורל, אך אם משהו מהכישרון שלי נותר, הגורל שלו יוביל אותו למקומות גדולים" הוא מספר לשינה בנינוחות, מביא כיסה מרופד ומציע לה מקום לשבת, ונשאר לעמוד בעצמו. היא לא בטוחה אם הוא יודע שהיא אצילה ומתעלם מכך, או שהוא פשוט לא מודע לדבר.
 
צ'אהיו ושאנג-רן
"ברור, ברור. זה פשוט שראינו קודם שועל מסתובב פה באיזור. בהתחשב במה ששמענו מראש הכפר אנו חוששים שזה אחד השועלים המרושעים ושהוא נכנס לכאן. אכפת לכם אם נציץ? " שאנג-רן שואל בחיוך מודאג.
Meta
Bluff: 15+12=27
 
שינה-
אנחה עצובה נשמעת מפיו.

צ'אהו ושאנג-רן-
"השועלים מסוכנים, אם אחד מהם מסתובב בכפר זה מסוכן, כדאי שתחפשו מקום להסתתר מפניו" אומר אחד מהם, והשני מסכים ומהנהן. "הם לא כאן, יש רק כניסה אחת למקום הזה" הוא מצביע על הדלת הגדולה "אבל אולי כדאי שתלכו למבצר של הילדים במהירות, לנו אסור לעזוב את העמדה, אבל אני בטוח שילדים יראו בעיניו של שועל כטרף קל" אומר השני, נראה מודאג.
 
"אז כדי שתלכו להגן על הילדים, אם משהו יתקוף אותם, יש להם יותר סיכוי איתכם מאשר איתנו." אומרת צ'אהיו, "אנחנו נישאר פה להגן על המקום עד שתחזרו, אם בוודאת השועלים לא נמצאים פה, אז אין כל סכנה כאן, רק לוודא שאף אחד לא נכנס לקחת משהו לא שלא." צ'אהיו אומרת "אתם בוודאות ,תגנו עליהם טוב יותר מאשר ילדה קטנה ואדם פשוט. ואנחו גם לא נספר לאף אחד..." היא מוסיפה.

META
דיפלומטיה
6+13=19 סה"כ
 
שינה מרימה גבה. "ובכן?" היא שואלת, מחכה לתשובתו. קולה מתנגן מעט, משדל.
META
דיפלומטיה: 10+16+2+2= 30 (10 בקוביה, 16 תוסף כי אני מנסה לשכנע אותו לדבר, 2 מקוביית ההשראה שאני מקבל חינם, 2 מתוסף מצב בגלל הבושם)
 
שינה-
"אין לי כשרון, לא עוד. הגורלות משתנים" הוא אומר.

צ'אהו ושאנג-רן-
"אני אשאר פה לשמור, ואתה תלך לבדוק על הילדים" אומר אחד מהם, לוקח פיקוד. "אני לא מאמין שהאיכרים לא ראו אף אחד מהם מתקרב, זוהי ברכתה של דסנה שאתם כאן" אומר האיש לפני שהוא רץ, כמעט מפיל את החנית שלו בריצתו- הוא לא הלוחם המיומן ביותר בנשק שקיים.
 
חזרה
Top