• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

[PF] קללת הדרקון- עץ משחק- הקרב האחרון (5/5) [הסתיים]

בבית הצפעים-
ראביד ומאי לין קמים, "זה היה מפגש טוב גבירתי, אך אני חושב שניאלץ לסיים אותו" הוא אומר, רגוע לחלוטין, לאחר שהוא מניח את כוס התה שלו. מאי לין לוקחת מספר צעדים קדימה, לכיוונו של שאנג-רן בצורת השועל שלו. הדרך היחידה היא לעבור במהירות בין רגליה לפני שהיא תבחין בך, אך לפתע החנית המעוטרת באדום שלה ננעצת באדמה, חוסמת את הדרך, ואתה אפילו לא שמת לב שהיא לקחה את זה מהמקום בו זה הונח. כך או כך, היא בבירור זיהתה אותך ולא נותנת לך להמשיך, גם אם לא מתקיפה.

"נשמח להמשיך... בהזדמנות אחרת" הוא אומר.
 
אשיגה צועד קדימה עם הלפיד שלו מורם גבוה, עיניו ראות באור החלש יותר מעיניהם של רוב בני האדם אבל עדיין לא מספיקות כדי לראות את הפינות האפלות יותר של החדר, הוא מרגיש לרגע פחד כמו מים קרים על גבו אבל יש חיוך קל על שפתיו, אלה הרגעים בהם הוא מרגיש כאילו הוא נכנס לאחד הסיפורים באוסף שלו.
 
בבית הצפעים-
"אצפה לכך." שינה אומרת וקדה קידה קטנה של כבוד, כתודה על האירוח. לאחר מכן, היא מסתובבת, שומרת על הבעת פנים חתומה בעודה תופסת בזרועה של צ'אהו בעוצמה, גוררת אותה איתה. מוודאת ששאנג-רן מצטרף אליהן.
לאחר דקה של הליכה שקטה, שינה משחררת את הנערה מאחיזתה, ומסתובבת אליה, ארשת זועמת על פניה.
"ילדה טיפשה! " שינה צועקת, סוטרת לפניה של צ'אהו. "ההתפרצות הקטנה שלך עלתה ביתרון היחיד שהיה לנו עליהם! ואתה! " היא פונה אל שאנג-רן, "ציפיתי ממך ליותר. " היא מביטה בקיטסונה באכזבה, "חשבתי שאתה יודע להתמודד עם מצבים כאלה. במקום, החלטתם לפעול מאחורי הגב שלי ולהעמיק את הבור שחפרתם. אני מקווה שריוסקה ואשיגה השיגו לנו יתרון במשימת המחקר שלהם, כי אנחנו נצטרך אותו. "
 
שאנג-רן מסתכל על שינה במשך מספר שניות. נראה כי הוא חוכך בדעתו לגבי תגובה הולמת. "הכנופיה הזאת לא התכוונה לשתף פעולה מלכתחילה. בניגוד למה שנראה שאת חושבת, העולם לא מתנהל על פי רצונך. אני לא יודע עם מי את רגילה להתעסק, אבל הדרך המכובדת אינה הדרך האופטימלית עם אנשים כאלה - את דוקרת אותם בגב או שהם דוקרים אותך בחזרה. אני לא יודע איפה גדלת, אבל אני ראיתי את הצדדים האפלים של העולם במשך חיי. ראיתי אנשים נרצחים ונשדדים מייד לאחר שעסקה נסגרה ודברים איומים בהרבה. אז תני לי להבהיר משהו בצורה חד משמעית - אצילים מעניינים אותי כקליפת השום. אנחנו לא מכירים, ואין לך מושג לגבי השיטות שלי. בואי רק נגיד שסביר להניח שאני מכיר את העולם הגדול הרבה יותר ממך או מכל אציל אחר. ואם יש דבר אחד שבשום פנים ואופן לא עושים עם נחשים כמו אלה, זה להראות עושר. ואם עוד לא הבנת את הרמז - אני אדם חופשי. עוד לא נולד האציל שיחייב אותי לציית לו, ובטח ובטח שאני לא מתכוון למלא הוראות שלך אם אני מחליט שהן מיותרות. " שאנג-רן אומר בלהט. במהלך דבריו, עיניו משנות צבע משחור לכחול חד - כפי שהיו עיניו בצורת הקיטסונה.
 
צאהיו נראית אדומה מכעס, היא מביטה בשינה. "סתרת לי פעם אחת, וסלחתי. את סוטרת לי בשנייה, אז את ראוייה לאזהרה, אם תעשי זאת ולו עוד פעם אחת, אדאג שתאבדי את ידך." היא אומרת בקרירות, היא מוכנה לסבול הרבה, אבל לא שיפגעו בה.

"לא הכל עבוד, אנחנו צריכים מידע, ואם השומר שלהם טיפש כמו שהם טוענים שהוא, אני אוכל להשפיע עליו מספיק כדי לקבל אותו, צריך לנסות לבודד אותו."
 
"כמובן שהם לא התכוונו לשתף פעולה." שינה אומרת, עדיין כועסת. "אני לא יודעת עם אילו סוחרים התמודדת, או עם אילו אצילים התעסקת, אבל הדרך המכובדת? היא למראית עין בלבד, מראית עין שהקוד שלהם דורש לכבד. ישנם אצילים שידקרו אותך בגב, אבל הם יעשו את זה בחיוך. וסוחרים? הם דוקרים אותך היישר בחזה, אבל זה לא אומר שלא תוכל להשיג מהם דברים לפני זה!" ידיה של שינה נוגעות בשרשרת שלה, והיא נרגעת מעט, מסדירה את נשימותיה.
"אני חייתי את חיי, גדלתי, בעודי מתעסקת עם אנשים כאלה. אני יודעת מי הם ומה הם, ואני יודעת כיצד להתמודד איתם. וזה בדיוק מה שעשיתי עד שהתפרצתם. אם לא הייתם מעלים את ההצגה הזו, הייתי מצליחה להוציא מהם מידע על השקים, ויותר. אם את-" שינה נועצת בצ'אהו מבט חודר- "לא היית נותנת לרגשות שלך למשול בך, הייתי יכולה לגרום להם להראות לנו את הדרך החוצה."
 
"פה בדיוק הנקודה שלא הבנת לדעתי. אלה לא סוחרים. זו לא צורת החשיבה שלהם. סוחר ינסה להוציא ממך ככל האפשר אבל להשאיר אותך עם מספיק בשביל רווח לעתיד. אלה ישספו לך את הגרון וישדדו אותך. אני מוכן להתערב שברגע שהיינו הולכים ל" יציאה", קונאט היה מחכה לנו עם עשרים בריונים. ותאמיני לי, התעסקתי עם אנשים מכל גווני החברה לאורך שנות חיי היחסית מועטות - סביר להניח שעם יותר אנשים ממה שרוב האנשים פוגשים בכל חייהם. אני מומחה לטבע האנושי - ואלה נחשים. לא סתם הסמל שלהם הוא צפע. ולגבי השקים - חמש דקות הכנה ויש לנו תשובה. מצידי ללכת לבדוק עכשיו - זה לא שיש לנו משהו טוב יותר לעשות כרגע. " שאנג-רן אומר בחיוך ציני.
 
"את כל כך משקיעה זמן בלהזכיר לעצמך שאת טובה מכולם, שאת לפעמים שוחכת שאת שווה להם, אז תתעוררי שינה, את לא בת האצולה היחידה כאן, נכון שאני צעירה, ונכון שאין לי יותר מידי ניסיון, אבל אני יודעת מה אני עושה, ההורים שלי חינכו אותי להתמודד עם חלאות כאלה, לא שאני אהבתי את זה, אבל אני כן יודעת מה אני עושה, החבורה הזאת בחיים לא הייתה משתפת איתנו פעולה, אם כבר הם היו רוצחים אותנו בשתנו ולוקחים ובוזזים את הגופות שלנו, הם לא יותר מחבורת בריונים, או שפספסת את הקטע בו הם זלזלו באינטלגנציה שלך, בטענה שאת אינך מסוגלת להבין את דבריו של שומר ראשם ההדיוט כאילו זה מדבר בניב שאת אינך מסוגלת כלל לחשוב עליו?"
 
במקדש-
אשיגה נכנס אל החדר, וריוסקה מעט מאחוריו. האור מאיר על קירות גבוהים, ובמרכז החדר נראה שבעבר הייתה מעיין בריכה או מזרקה שנהרסו כבר מלפני שנים. מאחוריכם ומאחורי הדלת, שאריותיהם של פסלים ורהיטים מתחבאים בצללים. אשיגה מאיר מעט על האדמה, ורואה עכבישים נמלטים מפניו, והוא מרגיש זיכרון מהקשת- זיכרון שהוא חווה כבר שנצרב אל החפץ. החושים של אלו שבעבר נשא את הקשת מורים לו לכוון את הלפיד מעט קדימה, ובפינת החדר הוא מגלה נחיל גדול של העכבישים האלו, שנראים כאילו הם מתחילים לרדת מהקירות. אך החושים של אף אחד מכם לא חדים מספיק בשביל להסתובב מספיק מהר כאשר הנהמה נשמעת מאחוריכם, ומבין הרהיטים חיה גדולה שעוד אתם לא מצליחים לזהות את המראה שלה מזנקת לעברכם.

META
לחיה יש סיבוב הפתעה עליכם, אבל גלגלו יוזמה כרגע בכול זאת עכשיו. לעכבישים אין, כי זיהיתם אותם.

בבית הצפעים-
IN
הסוחרים קדים קידה קטנה מכובדת לכיוון שינה כאשר שתיכן יוצאות, כאילו לא קרה דבר.
META
שכול מי שיצא מהמבנה יגלגל לי רצון.
 
META
רצון: 4+4=8
מנצל 2 נקודות השראה בשביל להוסיף קוביית השראה להצלה כפעולה מיידית: 1... 9 סה"כ.
IN
"הם היו משתפים איתנו פעולה, עד שהם היו מוצאים הזדמנות לדקור אותנו בגב." שינה אומרת, "וזה התפקיד שלנו לא לתת להם הזדמנות כזו." היא מביטה בשאנג-רן, "לכו ותבדקו, אם זה מה שתרצו. אני אלך לבדוק מה עם הנפח ששמעתי עליו."
 
חזרה
Top