• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

[PF] קללת הדרקון- עץ משחק- הקרב האחרון (5/5) [הסתיים]

שינה-
"אכן כן." שינה אומרת, "אך אני מניחה שעדיף שנדבר על זה בגוקה. כרגע, אין בידי את המשאבים כדי לשכור את שירותיכם כראוי, ואינני רוצה לפגוע בכבודכם ולהציע לכם תשלום זעום על עבודה עתידית." שינה לוגמת פעם נוספת מספל התה. "אמרו לי, כיצד הגעתם לכאן בעצמכם?"
 
שינה-
״זהו סוד מקצועי״ אומר ראביד בחיוך קליל, אך מאי לין ממשיכה בקו שונה דווקא ״דרך עתיקה, שנשכחה לפני שנים, ונקנתה לאחרונה. אנו מאמינים במסחר, וכידוע- ידע יכול להיות יקר מזהב״.
 
אשיגה מסמן לריוסקה בדממה ומצמיד את אוזנו לקיר האבן, עוצם את עיניו ומנסה לראות אם החושים שלו, הרגילים או הנוספים, יתנו לו רמז למה נמצא מאחורי הדלת.
OUT
Perception-9+9=18
לחש Detect Psychic Significance
כדי לחסוך זמן בהנחה שהוא לא מרגיש דבר-
IN
אשיגה מתרחק מספר צעדים מהדלת ומחזיק את קשתו, לא דורך אותה עדיין, הוא מסמן לריוסקה לפתוח את הדלת.
 
אשיגה מתרחק מספר צעדים מהדלת ומחזיק את קשתו, לא דורך אותה עדיין, הוא מסמן לריוסקה לפתוח את הדלת.
"תיזהר, אבל אל תתפרץ לחדר עם חרב שלופה, יש שם משהוא, או מישהוא."
 
ריוסקה מהנהן ופותח את הדלת, נשאר מספיק מקדימה על מנת לכסות את גופו של אשיגה מהתקפת פתע, אך משאיר לו מספיק מקום לקו ירי פתוח.
חרבו של סימפוניה נשארת בנדן, אך ידו אינה עוזבת את הקת, וצליל קליק! מתכתי נשמע כאשר הלהב יוצא כסנטימטר מעלה.
 
במקדש-
אתם פותחים את הדלת, והאור מאיר במעט פנימה. אבק נכנס לאפכם וגורם לכם לכסות אותם לרגע כאשר הוא עולה מן האדמה, ואתם יכולים לראות באור עכבישים בורחים מפניכם. האם אתם נכנסים פנימה? כרגע לא נראה שיש הרבה בפנים, רק קיר בקצה החדר הדומה לקירות שכבר ראיתם.

בבית הצפעים-
"זהו מידע שנעדיף להשאיר בידינו, גבירתי. במיוחד שכעת את כה תלויה בו, הדרכים לצאת מהכפר הזה חזרה לעולם הרגיל בודדות" הוא אומר ומחייך קלות.

"אך אני יכול להציע לך דבר אחר, אם יש בידייך מספיק מטבעות לכך. יש בידיי שיקויי מעוף, שיעניקו לך ולאנשים שאיתך את היכולת לרחף מעלה, חזרה אל הדרכים, על גבי הרוח. להגיע לגוקה, או לינגשן ייקח לכם זמן, אך זה חייב להגיע במחיר, כמובן" הוא אומר, וחיוך ערמומי עולה עליו. "לכול אדם הייתי מציע 150 פלטינה, ולכן- אציע מחיר זה גם לך, אך אנו ארגון של אפשרויות גבירתי, ואם תשכרי את שירותינו או תעניקי לנו ברית עם ביתך, נוכל לדאוג לסדר לך מחיר קצת נמוך יותר".

שינה מבינה שהוא חשב שהיא דיברה במטבעות פלטינה מראש, מה ששיחק לטובתה. למרות שהאצילים מרבים להשתמש במטבעות זהב ופלטינה, בעלי ערך גבוה, המטבע הטיאני הרשמי הוא מטבע כסף, והוא נחשב למטבע הרשמי היחיד- למרות שכול סוחר יקבל כול מטבע אם מציעים לו, למעט אוספי המסים עצמם.
 
בבית הצפעים-
"אני אאלץ לסרב." שינה אומרת, משיבה את המטבעות לשקיקה במהירות. "האם תואיל לספר לי מה הוביל אותכם לכפר הזה? אחרי הכל, לא מדובר בעיר סחר גדולה, כמו זו שאני רגילה לראות בהן סוחרים ממולחים שכמותכם."
 
בבית הצפעים-
"שאפתנות" אומר ראביד, ומאי לין מהנהנת וממשיכה. "אנו מחפשים אחר הזדמנויות בכול מקום, לא אחר הדברים הברורים שהכול רודפים אחריהם. אנחנו לא רק סוחרים פשוטים, אנחנו שואפים למצוא רווח דרך חיבור כול היבשת הזו במסחר". לאחר מכן, שניהם לוגמים מהתה בשקט בריצוי.

OUT
עכשיו צ'אהו נכנסת.

במקדש-
אתה מותח את ידך, אך אתה לא רואה יותר מהחדר במיקומך הנוכחי. אם תרצו לראות עוד, להיכנס פנימה זהו הפתרון היחיד.
 
צ'אהיו ממתניה ששאנג ראן יהפול לשועל, "בהצלחה." היא לוחשת, ונכנסת בחזרה לתוך בית הצפעים, ברקיעת רגלים היא מנסה להיעמד במקום שיחסום את שדה הראייה של היושבים בחדר, "לא!" היא אומרת, בעצבים ברורים. "את לא תשלחי את המשרת שלך להשתיק אותי, חבורת הנחשים האלה הם סתם מושחתים חסרי תרבות, שאת שכל שליט היה תולה לפני זמן רב!" היא צועקת, אדומה מכעס. מקווה שדי בכך כדי שהשועל יוכל לחלוף מאחוריה ולמשוך את תשומת הלב.
 
חזרה
Top