• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

[PF] קללת הדרקון- עץ משחק- הקרב האחרון (5/5) [הסתיים]

בבית הצפעים-
"ובכן ילדה, האם את מקבלת את ההסבר הזה?" שינה פונה אל צ'אהו.
META
שינה מנסה להזכר מה היא יודעת על המוואנגים. האם הם יוצאים הרבה מביתם? מדוע שאחד מהם יגיע למקום רחוק כמו טיאן-שיה?
 
בבית הצפעים-
שינה לא יודעת מספיק על בני העם המוואנגי בשביל להבין זאת, המוואנגי הם עם שבאמת נדיר לראות מחוץ לים הפנימי, אך היא זוכרת שנאמר לה כי ייתכן שתפגוש באחד מהם בגוקה- כך שייתכן שהם יותר מבני שבטים חסרי תרבות.
 
"אני לא חושבת שזה היה מכשול שפה" אומרת צ'אהיו, נראה שלהיות לצד בני ברית מחזק את הביטחון העצמי שלה, בעבר, היא הייתה שותקת, מהנהנת קלות בראש, אבל היא לא ילדה חסרת הגנה בבית הוריה, היא צריכה לעמוד על שלה. "הוא דיבר איתה על שינה ועל חבר נוסף שלנו, דיבר על זה שיש להם רכוש ושאני צריכה לקחת את הארנקים שלהם. זה לא דבר שמילה אחת לא מתאימה משנה לחלוטין את המשמעות שלו."
 
בבית הצפעים-
"גבירתי האצילה, אני מתנצל כי המשרתת שלך הבינה זאת, אך נראה כי נפלה כאן טעות" הוא אומר, ומאי לין ממשיכה את דבריו "דעות קדומות הן דבר קשה ועצוב, האצילה שינה, אדם פשוט האומר דברים תמימים יכול להיות מפורש כגנב או בריון, רק בגלל שעורו כהה ומבנה גופו מאיים."

"אך אנו נעניק את הפיצוי בכול זאת, גבירתי" אומר ראשיד לאחר שהוא שתה מעט מן התה "אנו מגיעים מארגון בעל משאבים, ולי עצמי יש הון ממולדתי הרחוקה. האם בית הואנג ירצה לפתוח בעסקים שונים עימנו? אני בטוח שהמעט שנוכל לעשות הוא לדאוג להעניק לבית הואנג מספר משרתים מיומנים" הוא אומר, ומדגיש את המילה האחרונה במעט, כהעלבה מוסווית היטב, שכמעט לא נשמעת.

אשיגה וריוסקה-
העיטורים על הקירות הם לא יותר מעיטורים שנועדו להפוך את המקום ליפה, אין להם משמעות. אתם מגיעים לפיצול דרכים, ימינה ושמאלה, ותחושת הסכנה עדיין נמצאת בכם. שניכם לוחמים מיומנים, כול אחד מכם אומן על מנת להתמודד עם יריבים רבים, אך אתם מעטים- וזקוקים לתגבורת.
 
"אני מניחה שנפלה כאן טעות" אומרת צ'אהיו, "אני אומנם מתלווה לגברת שינה במסע שלה, ואנחנו נוסעות יחד, אבל אני לא משרתת שלה, אין לי אומנם שורשים מלכותיים כאלה או אחרים, אבל הנני מגיעה ממשפחה מכובדת, וחוכנתי כראוי כדי לדעת מתי אדם עושה טעות, ומתי הוא מתכוון לכך, די בכך שאתם עושקים את הכפריים, אני לא אתן לכם גם לפגוע בכבוד חברי!" היא אומרת, עצבנית. מישהו ניגן על התו הנכון כדי להרגיז אותה, והפתיל הקצר שלה כבר בער עד סופו.
 
בבית הצפעים-

"צ'אהו." שינה אומרת בחדות, "אם אינך מסוגלת לשמור על הנימוסים שלך, צאי מהאוהל הזה. עם מזג כזה אין לך מקום בשולחנם של המבוגרים." האצילה לוגמת מכוס התה שלה לאחר שהיא מסיימת לגעור בצ'אהו, ופונה בחזרה אל הצפעים.
"אני מתנצלת שהייתם צריכים לראות זאת." היא אומרת, "ואני מקבלת את התנצלותכם. אמרו לי, האם הארגון שלכם יודע למצוא אנשים נעדרים?"
 
"אני לא מסוגלת לשמור על הנימוסים?" שואלת צ'אהיו בכעס, "האנשים ה... האלה" היא מאבדת לרגע את המילים שלה, "קודם הם רוצים שנגנוב אחד מהשני, אחרי זה הם מאשימים אותנו בלא פחות מגזענות ועוד יש להם החוצפה לראות בנו כאשמים? בכל מקום בעל חוק הם כבר מזמן היו נפרדים מראשהים."
 
"אלא מה? הבעייה היא שמעצבן לטפס והם נמצאים בכניסה. נראה לי אבל שלטפס היא האפשרות היחידה." שאנג-רן אומר בחיוך ערמומי. "דרך אגב, לא שיקרתי כשאמרתי שאני אחליף איתך מילה. בתור מישהו שיודע דבר או שניים על התחזות, אני חייב לציין שהמזג שלך עלול להיות בעייתי במקרים כמו זה. צריך לדבוק בתפקיד, לא משנה מה. גם אם זה תפקיד במעמד נמוך מזה שרגילים אליו. אישית אני מעדיף להתחזות למעמד נמוך יותר מאשר לגבוה יותר - פחות מעצבן. " הוא מוסיף וצוחק מעט.
 
אשיגה מרים את הלפיד שלו למעלה שיאיר קצת יותר את המסדרונות בעודו חושב לרגע.
"ימינה" הוא אומר לבסוף.
"באנו לכאן כדי לבחון את המקום, ובעוד שנראה שהסיפור יותר מסובך ממה שהכפריים סיפרו לנו, יהיה חבל לחזור את כל הדרך בלי לגלות לפחות קצת על המקום ומה קרה כאן."
הוא מתחיל ללכת במסדרון ימינה.
"אבל תהיה מוכן לרוץ, לכל מקרה."
 
"זה כיף גדול להיות מישהו אחר. חוץ מזה שהרבה פעמים אנשים לא ידברו עם צ'אהיו האצילה אבל כן ידברו עם צ'אהיו הסוחרת, או הקבצנית. זה לא משנה מי אתה כלפי חוץ כל עוד אתה זוכר מי אתה. גם אם לפעמים מתחיל להיות קשה לזכור מרוב זהויות." שאנג-רן אומר בשעשוע.
 
"את יכולה לפקוח כאן עין. האמת, לא בדקנו בסוף מה יש במחסן ההוא... את יכולה אולי ללכת לשם להציץ. אני בטוח שתצליחי לשכנע מישהו להראות לך. בואי נקווה רק שהפעם הטיפוס יצליח יותר מפעם שעברה" שאנג-רן אומר וקורץ. לאחר מכן הוא מסתובב ומתחיל לטפס על הבניין.
Meta
טיפוס: 19
 
במקדש-
אתם מתקדמים קדימה, ומגיעים לדעת אבן גדולה. יש בקצה שלה ריבוע שקוע, שמסמן שככול הנראה ניתן לדחוף את הדלת, ושום דבר לא מסמן מה יש עליה.

שינה-
הצפעים שותים בשקט מהתה, מחויכים. "זהו תה מעולה, הלא כן?" הוא שואל את מאי לין, שמהנהנת "אכן, שריד לאימפריה" היא עונה לו בשקט, ונראה שהם הולכים להתעלם לחלוטין, אבל מבטה של מאי לין מבהיר לך שאיבדת כול 'יתרון' שהיה לך, שהיו מעטים בכול מקרה אחרי התכסיס שהם משכו כאן.

"מציאת אנשים אבודים אמרת, הלא כן?" שואל ראביד בשקט.

צ'אהו ושאנג-רן-
שאנג רן מצליח בתחילה לטפס, אך מתחת רגלו האבנים מתפוררות והוא מרגיש את עצמו נופל אחורה. במזל, הוא מספיק מיומן בשביל להתגלגל ולא להשמיע אף רעש בנפילתו, אך כעת יהיה קשה יותר לטפס פעם נוספת.
 
צ'אהו ושאנג-רן-
צ'אהיו מביטה בבית הצפעים, "אני חושבת שאני יכולה לסייע לך, אולי..." היא ממלמלת. "יש לך חבל?" היא שואלת, "אני יכולה אולי לשלוט בו."
META
אם יש חבל, יד מאגית כדי להכניס אותו דרך חלון ולעגן אותו ביד מאגית עם החלון.
 
חזרה
Top