• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

עץ שטויות מרחבי הרשת

קודם כל, האיפור שלהם מזכיר לי את הדבר המגוחך הזה:

johnny_depp_tonto_train.jpg


דבר שני, לצפון קוריאה יש מספיק נשק קונבנציונאלי וגרעיני כדי להשמיד את דרום קוריאה בפחות משעה. אני לא חושב שהקונג פו שלהם יעצור טילים.
 
וזו ההוכחה הניצחת שעדיף להיות בן אנוש חלשלוש מדרגה אחד עם אקדח ולא רב אומן בסיף מדרגה 30.
פלאפי-כנראה שדווקא לדרום יש יותר סיכוי במלחמה. ובעיטת קונגפו אחת לקים בראש תפתור את הכל ממילא...
 
האמת שזו הוכחה שצריך ללכת לשירותים לפני שמצלמים את הסצנה, למי שמכיר את הסיפור המקורי של מה שקרה עם פורד שם, מה שכן, זו עדיין אחת הסצנות האגדיות ביותר שצולמו, ואני שמח שלא צילמו אותה מחדש אחרי זה.
 
פלאפי אמר/ה:
[post]683129[/post] דבר שני, לצפון קוריאה יש מספיק נשק קונבנציונאלי וגרעיני כדי להשמיד את דרום קוריאה בפחות משעה. אני לא חושב שהקונג פו שלהם יעצור טילים.
מלחמה זה לא רק טילים ופצצות אטום, בכניסה קרקעית להיות תותח בקפא"פ יכול מאד לעזור לך.
ואתה מגזים בהערכה שלך ובכל מיקרה לארה"ב יש שם מפציצים שיכולים לירות טילים עם ראש נפץ גרעיני והם כבר עשו איתם כמה טיסות איום סמוך לגבול. ברגע שיהיה חשש אמיתי לגרעין מהצפון... אני לא נותן להם הרבה זמן...
 
זה שדרום קוריאה אולי מחזיקים ביותר טנקים וחיילים, וארה"ב יכולה להשמיד את צפון קוריאה בלחיצת כפתור, לא משנה את העובדה שלצפון קוריאה יש המון טילים מוכנים לירי שממוקמים 40 ק"מ מעיר הבירה של דרום קוריאה. כל משבר הגרעין הנוכחי עם צפון קוריאה מבוסס על כך שהיא יכולה להרוג בין רגע סביבות מליון אזרחים דרום קוריאנים, לפני שמישהו יספיק להגיב. עד כמה שארה"ב חזקה ומאיימת, אין לה שום אינטרס שמליון אנשים במדינה שהיא בעלת ברית שלה ימותו. השמדה המונית בדרום קוריאה זה הקלף של צפון קוריאה כנגד התערבות מערבית בענייניה.
 
ח'אן - לא בלי לפתוח חזית רצינית מול סין, שהם המדינה שמשאירה אותם חיים. הוא ניסה להעביר עליהם אמברגו נפט (שווה ערך להרעבה) וסין ורוסיה התנגדו. סין היא המדינה שמתחזקת את הגוץ המשוגע, כל השאר זה משחק פוליטי על גבם של מיליוני האומללים שחיים במשטר הקומוניסטי הצפוני.

פלאפי - יש לי מה להגיד אבל זה מידי כבר פוליטי לטעמי להתקשקש על זה כאן.
 
לדעתי הצבא הישראלי צריך רפורמה דחופה-יש להחליף מיד את מארש צה״ל המיושן והמאוס במארש המצעדים הנפלא הזה, שכבר שירת צבאות מתקדמים ועתידניים בהרבה משלנו:
 
חזרה
Top