• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

בקשת עזרה: זיהוי סרט פנטזיה גרוע מהאייטיז

גוגל לא עזר לי בזה הפעם, אז אולי מוחכוורת יעבוד.

לפני שנים רבות ראיתי סרט פנטזיה די גרוע, אבל מסוג ה"גרוע עד שזה מגניב" - אם אני זוכר נכון, הסרט היה די בסגנון "סרטי הברברים" (או "נשים בביקיני עור וגברים בתחתוני עור") והציג עולם בתקופת האבן, שבו יש איזה טיפוס עם קסדה (או כובע מראש של זאב/דוב? לא באמת זוכר) שמתחיל לייצר חרבות מתכת, מדבר הרבה על כך שזה ידע שהוא קיבל מ"אל האש אפארון" (או שם דומה, כבר אמרתי שזה עמום בזיכרון) ומנסה להשתלט על העולם המוכר בעזרת צבא שהוא מקים. מפה ולשם הגיבור הטוב שמתנגד לו, בעזרת הרבה בחורות (בביקיני עור כמובן) ממציא את החץ וקשת ומנצח את הרעים. בסוף כולם שמחים, אבל אחת הבחורות אומרת משהו על זה שמדובר בניצחון זמני ובסוף שוב יעלה שר צבא עם חרבות מתכת (במבחן ההיסטוריה היא צדקה...)

מישהו מזהה? זוכר? ראה? יודע למצוא בגוגל באיזה סרט מדובר? אני צריך להתבייש בזה שהילדות שלי כללה צפיה בסרטים כאלה? (אם כן אז תזכירו לי לא לספר לכם בחיים על "האחים הברברים", "המלכה הברברית" ו"הסרט הדפוק עם התורכי שיש לו כפפות של טפרי אריה")
 
נמצאה האבידה - מסתבר שמדובר בסרט איטלקי (שדובב לאנגלית) ונעשה על ידי במאי נודע של סרטי זבל:
http://www.coolasscinema.com/2017/02/ironmaster-1983-review.html

הסרט נקרא Ironmaster - והביקורת בלינק כנראה הרבה יותר מוצלחת מהסרט עצמו. התמונות מדברות בעד עצמן:

20170213192936269.JPEG


20170212203558191.JPEG


20170213184718576.JPEG
 
המפקד האלמוני אמר/ה:
[post]682664[/post] צריך להתבייש בזה שהילדות שלי כללה צפיה בסרטים כאלה?
בהתחשב בכך שיש ילדים שהילדות שלהם כללה צפייה בסרטי דמדומים… אתה סבבה, נראה לי.
 
לא ראיתי את דמדומים, אבל אני מתאר לעצמי שהוא לא מצדיק ביקורת מבדרת כמו "השחקן הראשי נראה סובל. לא ברור אם זה בגלל שהוא גילה שהסרט נקרא "אדון הברזל" על שם הרשע הראשי ולא על שמו, או בגלל שזה הסרט הסטרייטי היחיד בקריירה שלו שהתמקדה בעיקר בפורנו גייז".
 
המפקד האלמוני, לא צפיתי בדמדומים אבל הוא לא רק הביא לביקורות מביכות.. הוא גם הביא שלושה סרטי המשך וכן כל ספרי חיקוי וסרטי חיקוי בפורמט "נערה בת יחידה למשפחה חד הורית עוברת דירה לעיירה שהיא תמיד מעוננת, שם מתאהב בה יצור על-טבעי בגלל שהיא מיוחדת ויש נבואה וכולם רוצים להרוג אותה כי היא מיוחדת ואחר כך תקבל גם היא כוחות על טבעיים."
 
חזרה
Top