• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

[כוכבים אין ספור]עלילות ספינת החלל "מתילדה השמנה"-הרפתקאה בין כוכבים- עץ משחק

האנגר:
OUT
תחמושת: 8 סוללות A מלאות.
נק"פ: 9/9.
IN
אלכסנדר מכניס את המונולהב שלו לנדן, ולוקח את רובה הלייזר שהחייל החזיק וזורק אותו אל החדר בו היה לפני רגע, ואז לוקח את הרובה השני וזורק אותו לאותו המקום, אחרי שהוא פורק את שניהם מהסוללות אשר מפעילות אותן. עכשיו רק חסר שהחייל השני יעשה את אותו הדבר.
הוא ניגש אל עמדת הנשקים ובוחן את הקונסולה אשר החייל ירה בה. האם היא עדיין עובדת, ואם לא, האם אפשר לתקן אותה?
OUT
אני מניח שמגלגלים טכנולוגיה/חלל לתיקון העמדה אם היא שבורה?
 
האנגר
out
בקשר לעמדת הנשקים- יש שתיים כאלה בגשר הפיקוד (שהוא המקום שאתם נמצאים בו כרגע, הקומה העליונה). בלי קשר לזה אפשר להפעיל אותם גם מחדר הבקרה, אך עם מחסר (יותר קשה להפעיל נשקים בעזרת מחשב מאשר כוונת של ממש).
צריך להטיל טכנולוגיה/חלל בשביל לתקן אותה מהר. בשביל לתקן אותה בזמן לא לחוץ רק צריך את המיומנות של טכנו/חלל.

בנוגע לסוללות, כל סוללה שווה למחסנית של הנשק בו אתה משתמש כמו שקוריאון אמר. אם אתה מוציא את הסוללה אתה עושה מתמטיקה קצת מציקה בשביל לראות כמה אחוז ממנה בזבזת וממיר את זה לכמות הכדורים של הנשק החדש.
In
בזמן שאתם מדברים שלולית דם מתחילה להתפשט מגופת החייל. וולנטין מביט במארו משחיט את הגופה מבלי להנעיד עפעף. עם כל יריה אתם יכולים להריח בשר חרוך ודם שעף מהחייל ומאיץ את קצב ההתפשטות של השלולית.
אלכסנדר יכול לראות בלי בעיה שלוח ההפעלה של עמדת הנשק חסר שימוש, יש בו חור רציני ובתוכו נמצאים חוטי חשמל קרועים ושרופים, אך זה לא אומר שאי אפשר לתקן אותו.

וולנטין מסיים להקשיב לכם ולראות את מארו מתרחק מהחייל.
"בסדר גמור, התנאים שלכם מובנים. זה יועיל לכולנו אם נסיים עם העסק הזה כמה שיותר מהר."

המסך מתחלף ואתם יכולים לראות את רוב וטאלואן קשורים לכיסאות בחדר קטן ולבן, שני חיילים מכוונים אליהם אקדחי לייזר בעוד שחייל שלישי צמוד לטאלואן. הצוואר שלו מוקף בלהב שעל קצה הזנב שלו. המצב שם נראה מתוח.
המסך מתפצל לשני מסכים, באחד אתם רואים את החדר ובשני אתם רואים מסדרון שמוביל אל ההאנגר. כמה אזרחים נמצאים בתוך המסדרון, בניהם אתם מזהים את טימותי. בקצה השני של המסדרון, ליד דלתות ההאנגר, מוצבים חמישה שומרים חמושים בנשקים. רובי הלייזר שלהם מופנים אל האזרחים אך הקנה שלהם מצביע לרצפה.

קולו של המפקד נשמע שוב.
"הם ישוחררו עכשיו ויובאו אל הספינה, נבצע את חילוף השבויים בהקדם. בזמן הזה תוכלו להסתכל עליהם."

out
אתם יכולים עכשיו להסתכל בספויילרים של החדר ובספויילרים של טימותי.

חדר
החיילים מסתכלים עליכם ואחד מהם מנגב זיעה מהמצח שלו. השני לא זז ועומד לדבר אך לפני שהוא מתחיל הוא מצמיד את היד לאוזן שלו.
"מובן המפקד, יבוצע מיידית." הוא אומר לאחר כמה שניות בודדות של הקשבה.

הוא פונה אליכם. " חילוף השבויים עומד להתבצע מיד, תתלוו אלינו וניקח אותכם אל ההאנגר. אין לנו יותר שום אינטרס להחזיק אתכם כאן אז אתם בטוחים, אבל אני נשבע שאם שערה אחת תיפול מהראש שלו אני מפרק עליכם מחסנית." האקדח שלו עדיין מכוון אליכם, הוא מהדק את האחיזה בו.
שני החיילים הולכים אחורנית ויוצאים מהדלת עם הפנים עדיין אליכם, מאחוריהם מתגלה מסוע אנטי כבידתי.
"תעלו על הרכב ונגיע להאנגר תוך כמה דקות."
בחוץ אתם יכולים לראות אזרחים שמתפנים מהחדרים שלהם ורצים עמוק יותר אל תוך ההאנגר, יש שם תהו ובוהו.
טימותי
נראה שהחיילים לא ממש משתכנעים ממך והם מעלים את הנשקים שלהם בחזרה אליכם.
הם מתקרבים אליכם ומסתכלים בשעונים שלהם, סורקים את הקהל הקטן של האזרחים עם העיניים שלהם. אך לפתע הם עוצרים ומניחים את היד שלהם על האוזן שלהם.
"כן המפקד, מיד." אחד מהם אומר בזמן שהוא מתקרב אליכם, מסתכל ישר אלייך.

"החגיגה נגמרה פירס, אתה הולך עכשיו לעסקת שבויים לחברים שלך בהאנגר. אין טעם להתנגד, זה לא שיש לך אפשרות הגיונית אחרת ולי אין סיבה להשאיר אותך פה עוד דקה."
החייל מדבר ברוסית, כשהוא מסיים הוא יורק הצידה.
"כל השאר תעופו מפה, להתפנות למקלטים בחלק העמוק ביותר של אזור המגורים.
האזרחים נראים מבולבלים ומסתכלים אחד על השני, אחד החיילים יורה כמה יריות לתקרה מעליהם. צרחות נשמעות בזמן שהאזרחים מתכופפים ובורחים חזרה למסדרון.
כל הנשקים מופנים אלייך.
out
תודה רבה, הקורס ימשך שלושה חודשים.
 
טימותי
טימותי עושה את עצמו כאילו הוא לא ממש מבין מה החייל רוצה ומגמגם ברוסית רצוצה: "אתה לא לדבר רוסית. לדבר אנגלית?"
בכל מקרה טימותי זוכר טוב מאוד שהחייל הקודם ירה בו אחרי שהוא עשה את מה שהחייל ביקש והניח את הקומפאד שלו בכיסו, אז כשמתחילות היריות טימותי נשכב על הרצפה כאשר התרמיל שלו צמוד אליו.
Out:
בכל הסיטואציה הזאת טימותי יכל/יכול להוציא את הפצצה שנשארה למקום נגיש (בערך בשלב שהם מרימים את הנשק חזרה ועדיין רחוקים הוא בכל זאת היה בין הרצים מאחור כשהוא השמיט את הרימון מקודם או עכשיו כאשר הוא שוכב ליד התרמיל)?
 
טימותי
כמעט כל האזרחים ברחו חזרה, רק שני גברים צעירים ואישה אחת נשארים איתך ונשכבים גם הם על הרצפה כמוך. הם מתלחששים אחד עם השני ברוסית ואתה מצליח להבין שהם מפחדים מהחיילים במילים שאתה שומע.
החייל שדיבר, שמסביב לזרועו יש דרגה שונה משל שאר החיילים, מתקרב אלייך בזמן שהוא מסתכל בשעון.
הפעם הוא מדבר באנגלית.
"תקשיב, אני יודע שזה אתה. שלחו תמונה שלך לכל החיילים כאן והודיעו לי בקשר שאתה בין האזרחים. אני הולך לקחת אותך עכשיו לחברים שלך ואתם הולכים לעוף מהבסיס הזה, אבל תיהיה בטוח שיום אחד עוד תשלם על זה. כמו שאני רואה את זה יש לך שתי אפשרויות, לבוא איתי בשקט ולמות בפעם הבאה שנמצא אותך, או להתנגד ולהשלח לחברים שלך בלי זרוע אחת או שתיים."
אחד מהחיילים מוריד את הנשק שלו ושולף סכין ארוכה, אתה מזהה שזה מונולהב.
החייל שדיבר נאנח ומוריד את הנשק שלו.
"אבל אתה לא חייב להאמין לי, אני יכול לקשר אותך ישר אליהם בקומפאד שלי והם יכולים לספר לך בעצמך."
out
כן במשך הזמן הזה טימותי יכל להכין את המטען לשליפה מהירה והפלה מתוך התיק.
 
האנגר
"מצויין." אומר וקטור. "בוא נסיים את זה בכמה שפחות אבדות מצערות נוספות." הוא מכבה את הקשר. "אלכס, תהיה בעמדה, אם זה נעשה מכוער, אני רוצה שתוכל לטפל בזה במהירות, בכל מקרה, אחרי שכולם על הספינה, אני רוצה שתעשה חור בהאנגר, עד שמנועל האוויר יעלה, אנחנו נצא מפה." הוא פונה למארו. "תירגע, תתאפס ותהיה מוכן, אם רוב נכנס להאנגר, אז פצצת המנוע שלך תהיה על איבוד הכרה. יכול להיות שהאחרים פצועים, ונצטרך לרפא אותם. אני הולך לוודא שהפסינה מוכנה להמראה." הוא מסיים ופונה לתא הטייס, מבצע את ההכנות להמראה.
 
טימותי
טימותי נעמד בחזרה כשהוא שולף את הפצצה המוכנה לפעולה ואומר: "אתם יודעים מה זה, נכון?" ובלי ממש לחכות לתגובה מילולית הוא ממשיך: "הבעיה היא שאני לא סומך עליך. פעם שעברה שהקשבתי לאחד החיילים שלכם הוא ירה בי. fool me once shame on you fool me twice shame on me (אאוט: האמת, לא בטוח איך לתרגם את זה). גם לדבר עם החברים שלי לא ממש יעזור כי מבחינתי אתם יכולים לשקר גם להם ולגרום להם להאמין שאתם לא תרו בי או בהם בעסקת ה"חילופי שבויים".
אולם, אתה טוען שגם אני וגם אתה רוצים שאני אגיע להאנגר אז למה שאני לא אלך לי לדרכי ואתם תישארו פה? האפשרות השנייה היא שאחד מכם יפגע בי עם הסכין או בירייה, הפצצה טיפול ומכולנו יישארו רק חתיכות קטנות ומפוחמות."
במהלך דבריו ואחרי שהוא מסיים לדבר טימותי בוחן את החיילים כאשר הוא מתמקד בעיקר בדובר שלהם מאחר והוא מניח שהוא המנהיג, האם יש להם את הקעקוע? האם הם דומים לחיילים שירו בו לאחר שהקשיב להם? איך הם מקבלים את דבריו?
מטה: הבחנה [dice seed=61557 secure=5d1ed1fe_0]2D6 +2[/dice]
 
האנגר.

למארו לוקח כמה שניות לצאת מההלם ולהבין שוולטיין אומר שהוא מוכן לקבל את התנאים שלהם, והוא בוהה במסך במבט נטול רגש.
"תן לי גישה למערכת הכריזה שלידם. אני רוצה להגיד להם שהגענו להסדר." קולו של מארו חלול וחסר רגש כמו המבט בעיניו.
 
האנגר:
אלכסנדר אינו עונה לאחרים בינתיים. הוא ניגש אל הקונסולה ומתחיל למשוך בחוטים, בודק מה בדיוק ניזוק, מה אפשר לתקן ולהציל.
בתור חייל ביחידת הטרמינטורים, זה לא היה מפתיע שהיה לו ידע מסויים על תיקון מכשירים טכנולוגיים. כל חייל עבר דרך שיעורים ארוכים כיצד לטפל בשריון-הכוח העצום שלהם, שדרש תחזוקה מלאה כל כמה ימים. הוא לא יוכל לכוון את נשקיה של מתילדה בלי הקונסולה הזו, הוא חייב לתקן אותה.
META
טכנולוגיה/חלל:
[dice seed=33994 secure=3bfad0ee_0]2d6[/dice]
 
out
הודעה קצרה כי אין לי ממש זמן להגיב- היום אני חוזר לחג עד יום שני הבא. בזמן הזה אני אגיב להודעות ואני רוצה שנתקדם יותר ממה שהיינו מתקדמים בזמן רגיל.
נ.ב- מחכה להודעה מהחדר (רוב וטאלואן).
 
חדר
טאלוא'ן מרים גבה ''ומאיפה לי לדעת שאתם לא לוקחים אותנו להוצאה להורג? שבתוך תא המטען מחכה יחידת חיילים חמושה כדי לחלץ את השבוי?
זה מה שאני הייתי עושה, בכל מקרה. איך אני יודע שלא תפעלו בדרך דומה?"
 
טימותי
האזרחים נבהלים כשאתה קם וממהרים להתרחק ממך, עדיין על הרצפה.
כולם בחדר מסתכלים על הפצצה, ארבעת החיילים הזוטרים יותר נסוגים כמה צעדים לאחור עם הנשקים עדיין אלייך, האזרחים מסתכלים אחד על השני בפחד ואחד מהם מהנן- ואז הם פשוט קמים ורצים משם, החיילים עדיין עסוקים בך ומתעלמים מהם.
המנהיג, שנשאר במקום, מסתכל על הפצצה אך לא נרתע לאחור.
הוא חוזר לדבר ברוסית, בקול יותר רגוע ופחות מאיים-
"אני לא יכול לשחרר אותך פירס ואתה אמור לדעת את זה. עסקת החלפת השבויים כוללת גם שבויים שלנו שנמצאים שם, ואנחנו צריכים לוודא שהם יגיעו אלינו. אם אני נותן לך פשוט ללכת לשם זה יהיה כמו לשחרר אותך פשוט ולהגיד שלום לאנשים שנמצאים שם."

הוא מרים את היד שלו ומוריד שתי אצבעות, החיילים מסתכלים עליו ומורידים את הנשקים. אך המנהיג עדיין מכוון את הנשק שלו לכיוונך.

"נראה שעכשיו אנחנו בתיקו באהמי. אתה מפעיל את הפצצה, כולנו מתים. אנחנו יורים בך, כולנו מתים. אני לא רואה אף אחד מרוויח פירס. אז מה שאני מציע הוא שפשוט תשמור על הפצצה ותחכה שחברים שלך יגיעו לפה מהבסיס. כשזה יקרה כולנו נלווה אותכם לספינה ונחליף את השבויים. אתה יכול לשמור את הפצצה שלך אם אתה כל כך רוצה."

מההבחנה שלך בחיילים אתה יכול לראות שהמנהיג לא מפגין יותר מידי רגשות, ביחס לחייליו- הם דווקא מראים קצת פחד בזמן שהם נסוגים לאחור. אתה לא מצליח לראות אם יש למישהו את הקעקוע אך אתה כן מצליח להבחין שהמדים של החיילים האלה שונים בהרבה מהמדים של החיילים שירו בך.
חדר
החייל שיותר קרוב אליכם מסתכל על חברו לנשק ומהנן, זה ניגש לתא המטען ופותח אותו. אתם יכולים לראות שהוא ריק.
"הסיבה היחידה שרצינו להרוג אותכם זה בגלל שחברים שלכם לא הסכימו לחילוף השבויים, עכשיו שהם מסכימים אתם שווים לנו יותר חיים." הוא מעיף עוד מבט בחבר שלו.
החייל השני עוצם את עיניו ופוקח אותן, לפתע חפץ קטן ושחור בצורה שמזכירה עט יוצא מהכיס שלו אתם מזהים שזה מפתח מגנטי. המפתח מרחף אליכם ופותח את האזיקים שלכם אחד אחד, נותן להם ליפול על הרצפה.
החייל שטאלואן מחזיק נע באי נוחות כשזה קורה.
"אחד מכם הוא פסיון אחרי הכל" ממשיך החייל שדיבר עד עכשיו בזמן שהוא מביט ברוב.
"התפקיד שלנו זה לשמור על חייהם וזכויותהם של הפסיונים אחרי הכל, גם אם הם לא פועלים איתנו."

האנגר
"בסדר גמור, אני אתקשר שוב דרך ערוץ מאובטח שיחבר אותך למערכת הכריזה של החלקים האלה בבסיס."
וולנטין אומר את זה למארו לפני שוקטור מנתק את הערוץ.

אחרי כחמש דקות יש לכם בקשה לפתיחת ערוץ שמגיעה לספינה.

אלכנסדר:
אתה מסתכל על הקונסולה ועל החוטים הפרומים וההרוסים. אתה תוכל לתקן אותה, או לפחות לגרום לה לפעול, אבל המינימום של הזמן שזה יקח יהיה לפחות 20 דקות.

out
מזכיר לכם שיש גם את הקונסולה השנייה לשלוט על הנשקים ואת חדר הבקרה.

out
חג שמח ושנה טובה כולם!
מבקש שוב מכל מי שלא שלח לי מצב של נק"פ ותחמושת לעשות זאת.
 
טימותי
"תדבר אנגלית." טימותי אומר כמעט מיד שהמנהיג חוזר לדבר רוסית, "אני לא מדבר יותר מכמה מילים ברוסית." טימותי די בטוח שהיחידים שבאמת שמעו אותו מדבר רוסית היו האזרחים כי לחיילים היה קשה לראות מי מדבר.
אאוט: אני ממשיך בהנחה שהוא אמר את כל זה באנגלית...
אין: "ההבדל ביני ובין השבויים של חברי הוא שאם אתם תירו בי גם אתם תמותו, אבל המפקד שלכם אמר שיש לכם שבויים אחרים, אז אין לכם מה לדאוג. אתם יכולים פשוט לתת לי ללכת והמצב ישאר זהה. אתם לא תפסידו כלום." טימותי מנסה לשכנע את החיילים, עדיין מחזיק את הפצצה מוכנה לפעולה.
מטה: שכנוע [dice seed=61466 secure=ec7d9575_0]2d6[/dice]
 
האנגר:
אלכסנדר קם מהקונסולה המפוחמת ומוציא את רובה הלייזר שלו, מכניס סוללה לתא התחמושת וטוען את הרובה. "מארו, הקונסולה הלכה קאפוט וייקח לי יותר מדי זמן לתקן אותה. התותחים בידיך." הוא אומר בשקט וניגש אל דלת החללית, מתיישב מאחורי מחסה מאולתר, וליתר ביטחון לוקח איתו את רובה הלייזר השני, אשר שייך לחייל אשר עדיין ניסה לברוח. הוא לא רצה לדבר עם וולנטיין או עם אחד החיילים שלו, אז הוא ניסה להישאר כמה שיותר חבוי כל פעם ששיחה נפתחה.
 
טימותי
"איך שתרצה"
החייל אומר בטון עצבני יותר וחוזר על דבריו באנגלית.
אחרי שאתה מסיים כמה מהחיילים שנסגו לאחור מקשיבים לך ואז מתרגמים בקצרה לחבריהם את דברייך, כשהם מסיימים לתרגם הם מתלחששים ברוסית אחד לשני וחלקם מהנהנים.
המנהיג עוצר לרגע ולוחץ על אוזנו עם שתי אצבעות. הוא מלחשש משהו ברוסית ואז עוצר להקשיב. לבסוף הוא עונה לך.
"נחליף אותך בשבוי אחר עכשיו ונשמור עלייך מרחוק. אתה תלך לספינה שלך ושבוי פצוע יבוא איתנו מהספינה שלהם. נשמור על החילוף מרחוק. זה הכי הרבה שתשיג מאיתנו באיומים."
הוא עוצר ומביט לנקודה בולטת בפינת החדר.
"יש לכם התנגדות?" הוא שואל באנגלית.
האנגר
במסך הראשי של מתילדה מופיעים הסרטונים מהחדר הלבן ומהמסדרון מחוץ להאנגר.
קול זר עונה בצד השני של ערוץ התקשורת במבטא רוסי.
"יש לכם גישה למערכת הכריזה. אם תגידו משהו שלא קשור לחילוף השבויים או שלא מכוון לצוות שלכם ננתק את הערוץ מיד."
הקול משתתק.
out
קוריאון אני מזכיר שבגשר התקשורת יש עוד עמדת נשקים עם קונסולה תקינה, אז אפשר להשתמש גם בה.
חדר
החייל לא עונה לרוב, הוא חוזר ללבוש אשרת פנים רצינית.
"תעלו על הרכב וניקח אותכם לחילוף השבויים, החייזר יכול לשמור על החייל שלנו עד שתגיעו לשם."
הוא אומר את זה בפנים חסרות רגש בלי להסתכל על חברו שטאלואן מחזיק, שבנתיים כעס ודמעות מופיעים על פניו, אך גם הוא שותק.
out
דינרבלו לפי הרשימות שלי יש לך 3 hp (מהקרב).
 
חזרה
Top