• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

קיבלתי ספרי חוקים מעודכנים ל Conan, שנה אחרי הקיקסטרטר

אני מאוד אוהב את משחק הלוח של Conan של חברת Monolith הצרפתית, שתמכתי בו במסגרת קיקסטרטר שגרף כמה מיליונים טובים ולכן גם זכה לטונות של יעדי הרחבה (באמת טונות, יעדי ההרחבה זה עוד קופסת משחק ענקית בנוסף לקופסה הענקית של משחק הבסיס)
אבל גם למשחק יש כמה חסרונות, ואחד הבולטים בהם היה ספרי החוקים של המשחקים שגם היו קשים להבנה וגם בעיצוב גרפי גרוע. כבר ישר אחרי הקיקסטרטר הם העלו PDF עדכני לאתר שלהם, אבל הם גם הכריזו שהם ישלחו בחינם ספרי חוקים עדכניים לתומכים.
וכעת הגיעו הספרים - והם אכן שדרוג ענק! כל הכבוד להם.
השדרוג הוא בכל המובנים, וכך בעוד שהספרים המקוריים נראים כמו טיוטה של הספר, הספרים החדשים נראים כמו מוצר מהוקצע. כמי שמוציא לאור ספרים, זה גם מעניין להסתכל על התהליך מנקודת המבט המקצועית (העליון זה החדש, התחתון זה הישן)
IMG_20170922_112606425.jpg
עוד שינוי שעשו, שגרם לסערת-אינטרנט קטנה, זה החלפת תמונת השער למשהו יותר סטנדרטי מאשר קונאן מציל בחורה כמעט ערומה על מזבח :devil:
IMG_20170922_112105508.jpg
בסך הכל אני מאוד מרוצה. עכשיו רק צריך לטפל בחסרון הנוסף של המשחק - והוא שצריך עוד תוכן בשביל כל יעדי ההרחבה שהיו במהלך הקיקסטרטר.
בכל מקרה, משחק מצוין.
 
שחקן אחד הוא המנחה, ויתר השחקנים הם קונאן וחבריו. בוחרים תרחיש, שבכל תרחיש מטרות אחרות ויריבים אחרים - למשל להציל את הנסיכה, לחסל מכשף מרושע, למצוא אוצר וכך הלאה.
כל משימה זה משהו כמו שעה וחצי - שעתיים , כשהמשחק עצמו הוא טקטי- כלומר אין משחק תפקידים ואין קשר בין המשימות.
 
חזרה
Top