• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

אז איך היה דרקוניקון שלכם? עץ חוויות וסיכום הכנס.

אז גם אם ביום הראשון של הכנס הייתי עסוק בכנס אחר (כאמ"י- כנס אנימה מנגה ישראל- שהתרחש בבנייני האומה בירושלים), ניצלתי את הערב כדי כן להתעסק קצת בתחום. אני, ירינארק והעוג הברברי שיחקנו בעולם האופל (אפשר לקרוא קצת על המשחק ולראות כמה תמונות בעץ הזה: https://www.pundak.co.il/forums/threads/38841), והגיבורים (אני ועוג) לבסוף ניצחו את קוראק נמסיס הקובראן (שאותו שיחק ירינארק). המשחק בהחלט נהדר והארדקור, וגילינו גם שלא הבנו את החוקים נכון ובעצם חיזקנו ברמות את האויבים, אז הניצחון היה מספק למדי.
מצד שני, אני מתתי כל פעם ולא הצלחתי לעשות שום דבר, ליטרלי שום דבר. היה די מבאס, אבל זה חלק מהחוויה.

היום השני של דרקוניקון התחיל נהדר. הכנס מאוד קרוב לבית שלי- רק 10, 15 דקות הליכה. והיה ממש נחמד שלא הייתי צריך שום אוטובוס או משהו כזה. הגעתי יחסית מוקדם, בסביבות תשע, פגשתי כמה חברים ואמרתי שלום לאנשים, וכמובן- הכנתי את המשחק שלי.
בעשר התחלתי אותו- בני המיתוסים, רוכבי הסופה. הרפתקה מוכנה שנכתבה על ידי אמילי קר בוס בשיטה הנהדרת מית'יק מורטאלז. הנה קצת מידע על השיטה, אפשרויות קנייה, וכו'. https://technicalgrimoire.com/david/my-creations/mythic-mortals המשחק הלך נהדר, והשחקנים היו נהדרים. כמובן, המכשף הוכיח את עצמו כOP, ומבשל השיכר היה פשוט נכס מדהים לחבורה. בפעמים הקודמות שהנחיתי את המשחק לפחות דמות אחת מתה, אבל הפעם כולם שרדו עד הסוף המר. וזה... חתיכת הישג.

אחרי זה, שיחקתי עם גאלאן, Adran, עוג, ירין ועם עוד מישהו שלא נמצא בפונדק מלך טוקיו, והפסדתי כמובן. אני ממש גרוע במשחק הזה, אבל הוא כיפי בכל מקרה. אחרי זה, הלכנו למפגש הפונדקאים- או שאם אדייק, מפגש הפונדקאים הגיע אלינו. היה ממש נחמד לראות את הדור החדש של הפונדק, ולקלוט שאני חלק מהדור הישן די גרם לי להרגיש זקן XD ואז יש את נרוביאן ואולדמן שבאו ורק אמרו שלום כי הם היו עסוקים עם הפירוק של הכנס. אז אני מאמין שבפעם הראשונה בהיסטוריה, או לפחות בשנים האחרונות, אשכרה היה מפגש פונדקאים בכנס שיצא לפועל! :clap: :clap: :clap: נראה מה יהיה באייקון.

אז לסיכום, היה ממש כיף. תודה ענקית לאולדמן שארגן את הכנס, ולכל מי שעזר והיה חלק מזה. זה לא מובן מאליו, תודה.
 
אני גם לא הייתי ביום הראשון (הייתי בכנס מיתופיה לפנטזיה ומד"ב), אבל הייתי ביום השני של דרקוניקון - וממש נהניתי.

דבר ראשון, שיחקתי במשחק של נקסטורל, ואני מאשר את כל מה שהוא כתב - היה ממש כיף, היינו OP, וקטלנו אויב אחר אויב בקליעי קסם, חצים מתפוצצים, מלכודות ענק ו...בירה.

אחר כך שיחקתי עם שלושה אנשים שאני לא מכיר ועם nautti משחק קופסא נחמד (לא זוכר את שמו), שנקטע בגלל מפגש הפונדקאים, שבו סוף-סוף הכרתי את העוג הברברי, את אולד-מן, אדראן, גאלאן ועוד כמה פונדקאים -

וסוף כל סוף אני מקשר פרצופים לשמות בפונדק.

קניתי את ספר החוקים של פאת'פיינדר, אבל חוץ מזה לא יצאתי עם נכס משמעותי.
 
הגעתי בבוקר היום הראשון לעזור בהקמה ולנסות לגייס 9 שחקנים נוספים למשתה הגדול, אחרי שלא פחות מ5 ביטלו הגעה שבוע עד יום לפני (3 מהם יום לפני). אחרי הרבה עבודה ותודות לעזרה של darkmo10, הצלחנו להשיג מספיק אנשים, רק כדי ש3 יבטלו ברגע האחרון בכל מקרה. המשחק רץ עם 13/16 אנשים והתמודד עם זה יפה מאוד, ובסך הכל כולם יצאו מרוצים, כמו גם אני. הייתי גמור לאחר מכן ועד עכשיו אני חולה, אבל שווה את זה - הרצה אחרונה של הלארפ, ואני חושב שהיא סיכמה אותו בצורה ראוייה מאוד.

נשבעתי כבר שנה שעברה שאני לא אנחה שוב אחרי העומס המטורף שזה יצר ולכן אין לי הרבה אמון בשבועה הנוכחית, אבל מי יודע... :)
 
אז ככה, דרקוניקון מספר עשר היה דרקוניקון ענק, בכל מיני מובנים.
גם כי זו פעם ראשונה שאשכרה ישבתי ושיחקתי (קצת) בכנס עם הילדים שלי קרקסון + הצב והארנב בכנס - שגם קנינו עותק שלו הביתה. אפילו ישבתי וצבעתי מיניאטורה עם הבכורה ביום שישי ויצא סבבה לדעתי.
IMG_20170826_073800884.jpg
כמובן שהרבה תודה לאשתי, שגם דאגה שיהיה לי זמן אשכרה לארגן כנס ולשבת שם יום וחצי. היה ממש חווייה נהדרת!
אבל מעבר לכך, תודה לסגל ולמתנדבים הנפלאים - הכל תיקתק בכנס, לא היו משברים נוראיים (כמובן שהיה הרבה קטנים) בכנס, המשחקים היו מלאים (למרות שצחוק הגורל גורם לפעמים שדווקא משחק שמלא ברישום המוקדם כל השחקנים שלו נעלמים ומשחק שהיה ריק ברישום המוקדם רץ מלא לגמרי בכנס), והגענו לשיא חדש וענק של משתתפים, סדר גודל של 550-600 משתתפים (מבקרים ייחודיים). אני חושב שזה השיא של כל כנסי המשחקים בישראל עד היום :) מספרים מדויקים בבלוג הסיכום הרשמי, אבל הנה תמונה של (בערך חצי) מאולם משחקי התפקידים:
IMG_20170824_102350370.jpg
מפגש הפונדקאים נראה אדיר! מתנצל שלא היה לי זמן לשבת איתכם, זה היה בין הפירוק לבין זה שאני רץ אחרי הילדים. לקח להבא, לא לשים את המפגש בסוף הכנס :)
בנוגע לאייקון, יש לי כמה רעיונות - אם מישהו רוצה להרים את הכפפה ולתאם זה מצוין, אפשר להתחיל בלפתוח נושא ייעודי.
דרך-אגב, אם יש לכם תמונות מהכנס, יהיה מגניב אם תשלחו אליי - Daniel AT pundak . co . il (ולקח לשנה הבאה, להביא מצלמה נורמלית :) )
 
התחלתי את היום הראשון במשחק של הערפילאים, שאמנם היו לי ספקות לגבי ההרשמה אליו, אבל הוא הוכיח את עצמו כבחירה טובה.

בצהריים שיחקתי בלארפ של rui, שכבר ניסה לשכנע אותי לבוא אליו עוד בהרצות הראשונות שלו. הלארפ לא איכזב ואכן היה נהדר. שמתי לב ליתרון מסויים בלא להכיר את יתר השחקנים בלארפ. היתרון בחוסר ההיכרות הוא שאי אפשר לדעת כמה מהאופי של מי שמולך הוא תכונה של השחקן או של הדמות שלו, וכך מתאפשרת כניסה טובה יותר לדמות שלך.
 
אולדמן-מתי אייקון? כי לצערי לא הייתי בדרקוניקון(היה לי סופ"ש עמוס) ואני ממש רוצה להיות במפגש פונדקאים,וגם,לפי מה שמספרים פה על דרקוניקון,אם אייקון יהיה כזה,אני ממש אשמח.
 
לצערי נעלמה\נגנבה לי קופסא עם מיניטורות שהיתה בשקית על שולחן צביעה מתקדמת. בזמן שאני ישבתי בשולחן ליד.
אם מישהו יודע משהו אשמח לקבל מידע.
 
חזרה
Top