• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

[כוכבים אין ספור]עלילות ספינת החלל "מתילדה השמנה"-הרפתקאה בין כוכבים- עץ משחק

האנגר
כשמארו מגיע לחדר של הספינות הוא מגלה חייל אחד מעולף וחייל אחר ערני, דם יורד מהאף שלו. הוא בדיוק ניסה להשתחרר כשהגעת,אבל כשהוא רואה אותך הוא עוצר ופשוט עושה קול של צק עם הלשון ומוותר.

מארו:
לוקחות כמה דקות אבל אתה מצליח להתחבר לערוץ המוצפן של הפסיונים, אתה עכשיו יכול לשמוע את כל מה שעובר בין הקומפאדים, עומס המידע עצום אבל בלי לחפש שום דבר אתה בכל זאת שומע את הדברים הבאים:
תפסנו את א' וב'.החייזר הוריד את אלכס, אבל הספקנו להחזיר אותו.

ההאנגר פונה לפני כמה דקות, הם עדיין שם.המפקד אמר להכין את התותח לרגע שהם ינסו לעשות משהן מוזר.

השלישי הוריד שניים וכרגע נמצא בחדר הנוחות ליד המעבדות, המפקד יוצר איתו קשר ברגעים אלה. לא עוד הרבה זמן יעבור והוא יהיה עם השאר.

אלכסנדר:
ברגע שאתה מכוון את הנשק אל התותח ועובר לכוון את משגר החול אל הספינות האחרות התותח מסתובב אל מתילדה, מוכן לפעולת נגד.
(meta אם אתה רוצה לתקוף להטיל יוזמה)

כולם:
עד שמארו מסיים חמש דקות עוברות להן, ושיחה נכנסת אל מתילדה,אך הפעם בצד השני לא עומד וולנטין בחדרו.
בצד השני אזוקים לכיסאות טא'לוא'ן ורוב במרכז של חדר קטן ולבן.
"רצית לראות אותם." נשמע קולו של מפקד המחתרת, "אז קיבלת אותם,תדבר איתם אם אתה כל כך רוצה,זה הם. אני חושב ששנינו הראינו היום הרבה מאוד שרירים וקטור ואני חושב שהגיע הזמן להפסיק עם המשחקים. או שאתה משחרר בזה הרגע חייל אחד ומחליף אותו ברוב, או שרוב מת. אחרי שנחצה את הגשר הזה נדון במשא ומתן בנוגע לשיחרור שלכם.אז איך העסק הזה הולך להיגמר קית'? "
out
תרשמו בספויילר של החדר פשוט ש"הקול שלכם נשמע בחדר" ותדברו איתם כרגיל,אין צוריך לעשות את זה דרכי. כל מי שנמצא בתגית של ההאנגר יכול לשמוע את החדר ולדבר איתו, אבל לא להפך.
 חדר
החייל מנסה להתחמק שוב, אבל הוא לא זריז כמוך.הצוואר שלו נפתח כמעט לגמרי והוא נופל על הרצפה ומפרכס, מת במקום.
החייל שנמצא ליד רוב עדיין מסתכל עליו בשמחה כשהוא רואה אותו נופל, אבל כאשר הוא מרים את המבט לראות מה עשית כעס מתמלא בו, בין רגע קרן כחולה נורית לעבר טאלואן- היא פוגעת לו בכתף והוא מרגיש טשטוש חושים. החייל הבא בתור גם הוא יורה קרן כחולה זהה לעברך במבט ניצחון, מנסה לסיים את העבודה. קרן הלייזר שלו גם כן פוגעת, מפילה את טאלואן מבלי שהוא יגלה אם הוא היה מצליח להישאר בהכרה אחרי ההתקפה הראשונה עליו או לא.
META
טאלון מקבל 3 נקודות נזק במכה הראשונה ו2 נקודות נזק בשנייה, ככה שגם אם אתה בוחר להתעלם מאחד מהנזקים עדיין יש לך 0 נק"פ ואתה מתעלף.

*******

IN
אתם מתעוררים עם כאב ראש נורא קשורים כל אחד לכיסא באזיקים. אם אתם מעיפים מבט מסביבכם אתם יכולים לראות שאתם נמצאים בחדר קטן שכולו לבן. בחדר יש מצלמה וחלון גדול שאתם יכולים לראות בו רק את ההשתקפות שלכם.
הנשקים שלכם והתיקים שלכם נלקחו ונמצאים בתוך ארגז בפינת החדר, אבל השריונות שלכם נשארו עליכם.
טימותי
"שלום מר פירס." עונה קול רגוע ומוכר מהצד השני.
"לא באמת חשבת שאני לא אדע על כל דבר ודבר בבסיס שלי נכון? הרי להתקין מצלמות ביטחון נסתרות זה א' ב' באבטחת מתקנים צבאיים."
הוא נותן לזה קצת להתעכל.
"אל תדאג בנוגע לשני הסוכנים האלה, צוות פסיוניים רפואיים בדרך להחזיר אותם ממש עכשיו, ואז הוא יבוא לקחת אותך. אני אספר לך מה הולך לקרות עכשיו, אתה תברח לך קצת בבסיס ונשחק תופסת,אבל בסופו של דבר נתפוס אותך וכשזה יקרה" הוא עוצר, "אתה פשוט תלקח אל החברים שלך. הם בדיוק עכשיו דנים בהחלפת שבויים איתך ועם שאר החברים שלך. אז איך זה הולך להיות? אני אצטרך למסור להם את הגופה שלך או שתזכה להמשיך לחקור עוד הרבה דברים בקריירת המדע שלך?"
הוא עוצר שוב. "כמובן שניקול לא תורשה להישאר בבסיס הזה אם יוודע שהיא עזרה לאויב, והחיים קשים לפסיוניים בהגמונס. כמובן שאם פשוט תסכים להיכנע אני לא אקרא לך אויב, אלא פשוט מכר לא נעים."
החיילים מגיעים מהמסדרונות מהשני הצדדים, כמות גדולה. כרגע הדלת השנייה פנויה, אבל עד מתי?


קוריאון
החוקים של קרב חלליות די מורכבים אבל זה רק בגלל שהן בחלל וזזות, כרגע במצב ששניכם נמצאים נייחים בהאנגר תתייחס לזה בתור קרב יריות רגיל. השוני היחידי הוא שאתה מוסיף את רמת הcombat/gunnery. (שלפי דעתי אין לך, אז המתאם הוא -1).
אה ועוד הבדל הוא שיש נק"פ מיוחד לחלליות(4 נק"פ חלליות זה לא אותו דבר כמו 4 נק"פ רגיל).
לפני שאתה משתמש בנשקים תקרא עליהם ועל היכולות שלהם בספר בציוד של הספינות
(multifocal laser ,sand thrower).
 
האנגר
רגע לפני שהשיחה נכנסת, ווקטור מסמן למארו ואלכס, "אני חוזר להתנהג כמו משוגע, הכל טוב. התוכנית נשארת בפועל." ואז הוא עונה.

ווקטור עונה לשיחה. "זה השלב שבו אני אמור להתקפל, לרדת על הברכיים ולהתפלל לרחמים? מצטער, טעיתם במשוגע. כבר אמרתי למפקד שלכם, הסיבה היחדיה שאני שוקל לעשות איזו החלפה, היא כי זה נוח לי. אתם מוזמנים לחסוך ממני הרבה עבדוה ולדפוק לרוב כדור בראש, אני פשוט צריך להראות שאני רציני, וכל מה שתעשו לו, אני הולך לעשות כפליים לחבירים שלכם שאצלי.... מהמקום שאני מגיע, אם תופסים חייל אוייב, לוקחים אותו לחדר קטן ומכניסים לו מחטים מתחת לציפורנים, אני חסר מחטים, אבל אני בן אדם מאוד יצירתי, אז אני מציע לכם לבדוק שהנשק שלכם נצור, שהמחסינת יושבת בפינת החדר, או שאני נשבע לכם שהחברים שלכם יהיהו הרבה, אבל לא מתים, לא משנה כמה הם יבקשו...
עכשיו, לעסק, תביאו את שניהם להאנגר, אם עושים חילוף, אז עושים אותו מקביל, החבר שלכם מגיע לצד שלכם בדיוק כאשר אחד מהם נכנס לספינה שלי, אני לא נותן לכם הזדמנות לדפוק אותי. אם וכאשר הראשון יגיע לספינה, והוא יהיה חי ושלם, אז נמשיך לשלב ב'. ברור?"

אחרי השיחה ווקטור שואל את אלכסנדר . "אתה מכיר איזה אירוע בעבר שיגרום לטא'גין להבין שהוא צריך להשטתח על הרצפה?"

למארו הוא פונה. "חושב שאתה מוסגל להכין נפץ מאולתר? יש לנו תחמשות ואבק שריפה... אז... יש לך אולי ציוד להפוך את זה למטען?"

חדר
קולו של ווקטור נשמע דרך הקשר.

"זה השלב שבו אני אמור להתקפל, לרדת על הברכיים ולהתפלל לרחמים? מצטער, טעיתם במשוגע. כבר אמרתי למפקד שלכם, הסיבה היחדיה שאני שוקל לעשות איזו החלפה, היא כי זה נוח לי. אתם מוזמנים לחסוך ממני הרבה עבדוה ולדפוק לרוב כדור בראש, אני פשוט צריך להראות שאני רציני, וכל מה שתעשו לו, אני הולך לעשות כפליים לחבירים שלכם שאצלי.... מהמקום שאני מגיע, אם תופסים חייל אוייב, לוקחים אותו לחדר קטן ומכניסים לו מחטים מתחת לציפורנים, אני חסר מחטים, אבל אני בן אדם מאוד יצירתי, אז אני מציע לכם לבדוק שהנשק שלכם נצור, שהמחסינת יושבת בפינת החדר, או שאני נשבע לכם שהחברים שלכם יהיהו הרבה, אבל לא מתים, לא משנה כמה הם יבקשו...
עכשיו, לעסק, תביאו את שניהם להאנגר, אם עושים חילוף, אז עושים אותו מקביל, החבר שלכם מגיע לצד שלכם בדיוק כאשר אחד מהם נכנס לספינה שלי, אני לא נותן לכם הזדמנות לדפוק אותי. אם וכאשר הראשון יגיע לספינה, והוא יהיה חי ושלם, אז נמשיך לשלב ב'. ברור?"
 
טימותי:
"החברים שלי?" טימותי שואל בבילבול מסוים, לא ממש מבין מה הקשר למשא ומתן ומה לעזאזל קורה, אך כמה שניות אחרי זה הוא פשוט מתעלם מהבלבול שהוא חש ואומר בזעם מודגש: "פעם קודמת שהקשבתי לחיילים שלך, הבני כלב ירו בי סתם, ללא סיבה ועוד כשאני מילאתי אחר ההוראות שלהם, אז יריתי בחזרה. אין סיכוי שאני נופל לאות מלכודת פעמיים ומקשיב לך. ואתה עוד מאיים על אנשי הצוות שלך שלא עשו כלום חוץ מלשפר את רמת המזון בבסיס המחורבן הזה."
במהלך השיחה טימותי מעביר את הקומפאד לדיבורית כדי שיהיו לו שתי ידיים פנויות בזמן שהוא חוסם את הדלת וממלכד אותה באחד ממטעני חומר הנפץ שהכין, כאשר הוא משתדל להסתיר בגופו את מה שהוא עושה לדלת לאחר שחסם אותה עם אחת הספות. על הדרך כאשר הוא מוציא את אחד המטענים מתיקו הוא שם את רימון ההלם בכיסו, מוכן לשליפה מהירה.
לאחר שהוא מסיים עם המטען הוא רץ לעבר הדלת השנייה, מקווה שהחיילים לא יגיעו גם שם משני הכיוונים.
אאוט: לאחר שתאשר אני אוריד מטען אחד מהדפ"ד.
 
האנגר:
אלכנסדר מסתכל על התותח, מחייך ולוחץ על מתג הירייה. "בואי נראה מה את יכולה, חתיכ—" המשפט שלו נקטע כאשר הרתע מתותח הלייזר פוגע בו.
META
יוזמה: [dice seed=26694 secure=ed95c6d4_2]1d8+1[/dice]
התקפה: [dice seed=29271 secure=72577057_0]1d20-1[/dice]
נזק: [dice seed=1226 secure=5d8b46cf_1]1d4[/dice]
תכונות נוספות: חדירת-שריון 20.
שה"מ:
OUT
לא הייתי בטוח אם אני מוסיף את התוסף +1 להתקפה ממקצוע החייל, אז לא הוספתי אותו. אם צריך להוסיף, תחשיב את התוצאה כגדולה ב-1.
 
האנגר-מחכה לעוד תגובות(קוריאון תערוך את ההודעה שלך עם יוזמה,ואתה כן מוסיף את התוסף)
חדר
out
שכחתי לרשום שלכל אחד מכם יש חצי מכמות הנק"פ המלא שלו ומתווסף לו System strain 1.
טימותי
אתה מצליח להסתיר את עצמך ולשים את המטען בהסוואה של חסימת הדלת.
"אז אני מבין שהם אפילו לא סיפרו לך." הקול של וולנטין מתגלגל כמו לחישה של נחש-שלו אך מבשר רעות. "החברים שלך החליטו לחטוף שני חיילים ולנסות לארגן מבצע בריחה מהבסיס הזה, אבל לא לפני שהם שיחררו מידע מסווג בנוגע אליו. כרגע מתנהלת עסקת משא ומתן להחליף את השבויים ברוב וטאלואן שכבר נמצאים תחת חסותנו, ועוד מעט היא תכלול גם אותך. כמה אתה חושב שכבר תוכל לברוח?"
לחשושים נשמעים מהצד השני של השיחה, ואז היא מתנתקת.

מחוץ לדלת השנייה נחשף מסדרון,כרגע אין שם אף אחד. אתה לא כל כך בטוח איפה אתה בדיוק נמצא אבל שלט שתלוי על הקיר הנגדי מורה על כך שלכיוון ימין נמצא ההאנגר ולכיוון שמאל נמצאים חדרים מבצעיים, הנשקייה והמרפאה. צעדים מהירים נשמעים מכיוון ימין.
בום. המסדרון כולו רועד וצרחות נשמעות,אזרחים מתחילים לצאת מהדלתות בקיר מולך לראות מה קרה. הצעדים נפסקו לבנתיים.
אתה יכול לשים לב למצלמה בולטת בפינת המסדרון.
out
מניח ששמרת את הציוד של החיילים,אם זרקת אותו תגיד.
 
טימותי
כאשר השיחה מתנתקת טימותי מעיף מבט לעבר השעון כדי לראות אם משהו בו השתנה ולאחר מכן פשוט עוזב את שניהם מכיוון שהקומפאד הקודם שלקח כבר הכיל מכשיר מעקב.
כאשר טימותי רואה את האזרחים יוצאים מהחדרים ממולו הוא צועק ברוסית במבטא המקומי: "אנחנו תחת התקפה, רוצו להאנגר!"
אם האזרחים מקשיבים לו הוא מנסה לרוץ יחד איתם אל האנגר ומנסה להסוות את עצמו בין האזרחים.
אאוט: מינוס פצצה אחת ולא מוסיף את השעון והקומפאד.
 
חדר
out
מה שאתם רואים לנכון. אתם יכולים לנסות לדבר חזרה עם ויקטור, לשאול מה קורה איתכם ולמה אתם שם, לנסות לשכנע את השובים שלכם לשחרר אותכם בעזרת פרובוקציות, לנסות להשתחרר בעצמכם ברגע הנכון,לחכות להחלפת השבויים שויקטור דיבר עליה. תיהיו יצירתיים! אני ממליץ להעיף מבט ברשימת המיומנויות והכישרונות שלכם בשביל לקבל רעיונות.
כרגע אני לא מגיב לכם בin כי אני מחכה לראות מה קורה בהאנגר.
טימותי
האזרחים המבולבלים והמפוחדים נחלקים בדעותיהם, חלקם מתקדמים אל כיוון ההאנגר בחשש בעוד שהחלק השני בעל רוב שלהורים וילדים מחליט להישאר במקום.
ממבט חטוף בשעון אתה מגלה שיש בו מפת gps קטנה של החלק שלך בבסיס ונקודות כחולות מוזרות עליה.
אתה נדחף עם קבוצה של כ15 אזרחים במסדרון הצר-גברים ונשים צעירים יחסית.
מצד ימין שלך אתה יכול לראות את ההריסות בחדר הנוחות ובמסדרון שלידו מהפיצוץ- הקיר שבור, הכל מלא אבק ואפר, הרהיטים קרועים לגמרי, אש התפרצה באזור ופסיוניים מנסים לרפא אחד את השני ללא הפסקה.
 
OUT
חדר
אז ככה מזכיר את התיאור של החדר. חדר קטן עם קירות רצפה ותקרה לבנים, כרגע אין חיילים בחדר (אבל תזכקו שעוד אני מחכה לסיום של הפעולה מהאנגר). אתם נמצאים על כיסאות פשוטים ממתכת במרכז החדר, אזוקים כל אחד לכיסא שלו. יש מצלמה בולטת עם רמקול (ככה שמעתם את השיחה עם וקטור) בפינה של החדר. על הקיר שמולכם יש חלון מראה גדול (כמו בחדר חקירות) שאתם לא יכולים לראות את הצד השני שלו וזה נראה בשבילכם כמו מראה.
בקשר למרחק- אתם בערך שני מטר,מטר וחצי מכל קיר.
 
חדר
טאלוא'ן פונה למקור הקול ומתחיל לדבר "רוב ואני בחדר חקירות, כרגע אין בסביבתנו חיילים, כבולים, ללא ציוד, פצועים, עבור'' לאחר מכן, הוא מנסה להתרכז, להיזכר בקרבות עברו שבהם נלחם, שבהם היה לכוד בשטח אויב, או בקרבות שאחרים מגזעו נלחמו בהם, ומה הם עשו
Meta
[dice seed=36543 secure=9380bb75_0]2d6+1[/dice]
גלגול טקטיקה
 
הנגר
כשמארו נכנס לחדר ורואה את החייל שמנסה להשתחרר, הוא מחטיף לו אגרוף לפרצוף, עם כל העצבים שלו, וממשיך בריצה אל חדר הבקרה.
הוא שומע את ההודעה הנכנסת, ופניו מתעצבות.
"אני מבין שהחלטת ללכת איתנו עד הסוף" הוא ממלמל בשקט, משלים עם מר גורלו. "חבל, זה לא היה חייב להגמר ככה. אני מקווה שהמידע ששלחנו ידפוק אתכם כהוגן, פסוינים ארורים."
הוא מוודא שהחדר שמחזיק את החיילים נעול, ובניסיון נואש אחרון לקנות להם עוד זמן לצאת בחיים הוא מגדיר במחשבים של מטילדה לחפש בתשדורת של הפסיונים את הקול שנתן להאנגר את ההוראה לירות אם יקרה משהו חשוד, עד שיש לו מספיק מילים מהקול הזה בשביל להרכיב משפט שהוראתו הכללית תיהיה "לא לירות על החללית, יש להם אנשים שלנו." או משהו בסיגנון, ואם הוא מצליח הוא שולח אותה לאותו מיקום שקיבל את התישדורת עם הפקודה לירות.

אני לא יודע אם אני יכול לאלתר חומר נפץ, בכאלו מצבים עדיף פשוט שזרטוסטה יענה כאילו אני שאלתי אותו.
 
האנגר:
השיחה נכבית שנייה אחרי שאתם יורים את הלייזר.
התותח הדו-קני מתעכב קצת ולא יורה ברגע שהוא רואה את תותח הלייזר שלכם נטען, אם זה בגלל ההודעה של מארו או פשוט תגובה פחות מהירה, אתם לא יודעים.
קרן לייזר עצומה שבקלות יכולה להרוג 3 אנשים במקביל ניתזת מהלוע של תותח הלייזר שלכם, פוגעת בתותח הענק של הפסיונים ועושה לו חור עצום באחד הקנים. ניצוצות חשמל עפים מהחור הזה בזמן שהתותח מכין את עצמו להתקפה, טיל טורפידו רזה ושחור לגמרי נורה מהתותח עם שובל של אש כחולה מאחוריו.
בום.
הטיל פוגע בספינה ומתילדה נזרקת במהירות אל הכיוון ההפוך מהפיצוץ. האורות מהבהבים בתוך הספינה וניצוצות עפים בתוכה בזמן שכולכם יכולים להרגיש את ההדף. מתילדה לבסוף פוגעת במשהו, קיר או ספינה אחרת, ונעצרת. כל מי שלא קשור עף כשזה קורה ופוגע במשהו.
שנייה אחרי זה אתם יכולים לראות שקנה אחד של התותח הדו-קני התפרק לגמרי, בעוד שהשני נראה די עקום באזור הלוע שלו, אינספור ניצוצות יוצאים מהמקום שהקנה הראשון נקטע בו.
ואז מופיע באמצע הגשר, משום מקום, החייל שעוד היה ער בזמן שהפעלתם את המנוע. יש לו פצע מדמם בראש. הוא מסתכל סביב ומבטו עוצר על רובה לייזר אחד שזרוק בחדר, הוא פותח בריצה לעברו.

out
תיאור המקום שאתם נמצאים בו: הקומה השנייה של מתילדה, בחדר אחד גדול נמצא תא הטייס, לוח בקרה, מסך תקשורת,עמדות הנשקים ומדרגות לקומה התחתונה. הפסיון עומד במכרז החדר כאשר מאחוריו נמצא חדר הבקרה (שם יש את מארו). אלכסנדר נמצא משמאל לפסיון בעמדת הנשק ולידו יש את המדרגות. וקטור נמצא מול הפסיון בתא הטייס( אלא אם כן לא היית קשור לשם, במקרה הזה אתה מימין לפסיון ליד הקיר של מתילדה וליד עמדת הנשק השנייה.
הגודל של החדר הוא בערך 20 מטר לאורך ו10 מטר לרוחב, כרגע אין מפה של המקום כי המחשב לא זמין לי.
meta
הספינה חטפה 12 נקודות נזק(אחרי הורדה של 2 נזק בזכות ההגנה שלה).

כל מי שלא היה קשור למשהו (אלכסנדר היה קשור לכיסא התותח, וקטור אני לא בטוח אם קמת מכיסא הטייס או לא, מארו בוודאות לא היה קשור לכלום) חוטף 1 נזק. בנוסף כל מי שהיה קשור למשהו ורוצה להשתחרר ולהכין את עצמו לקרב צריך להשתמש בפעולה בשביל זה.
ובמילים אחרות,תטילו יוזמה :)
טימותי
out
אמרת שאתה בודק אם משהו השתנה בשעון לפני שאתה זורק אותו, אמרתי לך שמשהו השתנה. אם בגלל זה אתה לא רוצה לזרוק את השעון אין לי בעיה להחשיב אותו אצלך.
IN
אחרי כמה דקות של ריצה קלה/הליכה מהירה מפוחדת אתה יכול לשים לב לשלושה חיילים שמתקרבים מאחוריכם בריצה,הם חמושים ברובי לייזר.
"כולם לעצור מיד!" הם צועקים ברוסית. "יש מקרה חירום ומבוקש שמסתובב בבסיס, כולם לחזור לחדרים שלהם!" החיילים בודקים משהו בשעונים שלהם ואז עוברים להסתכל אל ההמון, מחפשים משהו.
האזרחים כרגע נראים מפוחדים ולא ממהרים להקשיב אל החיילים. המסדרון ממשיך קדימה אל ההאנגר, הדרך הזאת תיהיה הכי קצרה ובתוך כמה דקות תגיע לשם, אבל יש גם פנייה ימינה מהאזור שאתה עומד בו לאזור יותר צפוף ומלא בחדרים.
חדר
אין תשובה מהצד השני לדברים שמאר טאלואן.
הדלת נפתחת ומאחוריה עומד חייל כועס, אתם מזהים אותו בתור אחד מהחיילים שנלחמו נגדכם. הוא חמוש רק באקדח לייזר על הירך שלו.
"שמעתם אותו, נראה שהחברים שלכם בחרו לא להחליף אותכם. אתם יודעים, ביקשתי להיות זה שיהרוג אותכם במיוחד. אבל לא לפני שהטינא'ן יסבול על מה שהוא עשה, על מי שהוא הרג." עצב מהול בכעס נשמע בקול שלו.
"יש לך הזדמנות אחת להביע צער על מה שעשית כדי למות בשלווה וחוסר כאבים, אני ממליץ לך לנצל אותה." הוא מניח יד על האקדח שלו ומחכה, במרחק נגיעה מטאלואן.

טאלואן:
אתה יכול להיזכר בסיפורי גבורה ששמעת בקומונה כשהיית צעיר. בסיפורים כשטינא'ן היה נחטף הוא תמיד ברח כנגד הסיכויים כאשר היה בידו שבוי. בני האדם יהססו לתקוף אותך כאשר אתה מחזיק בידייך חבר לנשק שלהם.
 
הנגאר:
אלכסנדר מסיר את הרצועות שהחזיקו אותו צמוד לכיסא. תותחי לייזר ירו קרני-אור איפרה-אדומות בריכוז מאוד גבוה, הוא לא חשב לנשק המבוסס על חלקיק ללא מסה יהיה רתע כל כך חזק. מתילדה הייתה הרבה יותר מרשימה ממה שהוא ציפה. גרוטאת המסחר הזו אפילו שרדה פגיעה ישירה מטיל אשר נועד לחסל ספינות גדולות וחזקות יותר ממנה. שריון הקרב שלו והמגן שלבש מתחת היו הדברים היחידים שמנעו מחגורות הכיסא לקרוע את גופו.
"מתילדה, אני מצטער על כל דבר רע שאמרתי עלייך עד עכשיו..." אלכסנדר גונח בעודו מרים את עצמו מהרצפה, שולף את המונו-להב שלו ומפעיל אותו. רובה הלייזר שלו, אם יפספס, יפגע במערכות החללית עוד יותר.

META
[dice seed=39093 secure=67a5cca7_0]1d8+1[/dice]
 
חזרה
Top